Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aktivisté přivezli diplomatům mrtvou velrybu

Aktivisté Greenpeace opět upozornili na lov velryb. Před japonské velvyslanectví v Berlíně dovezli 17 metrů dlouhou a 20 tun vážící mrtvolu ohroženého kytovce. Diplomaté z japonského zastupitelského úřadu odmítli protestní akci ochránců přírody jakkoli komentovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lemax

rocne od 60 velryb konci sebevrazdou na pobrezich!
Pravdepodobnost je 150!!! Japonci nedelajiu nic spatneho, proste nicim vyjimecna velka ryba!
0/0
23.1.2006 4:17

dislektik

chápu když je loví Eskimáci, ti to loví protože to potřebují
a Japonci to loví aby pár vyvolených pracháčů si pošušnalo!!škoda že nepadlo více pum na Japončíky!!
0/0
22.1.2006 8:34

lemax

Re: chápu když je loví Eskimáci, ti to loví protože to potřebují
jses dobrej, par prachacu!!! to se dodava i jako pochoutka do skol!!!!!!! Kde jsi k tomu prisel? Podivej, cim velka ryba tak vyjimecna, ze se houvne vyplavuje na pobrezi a konci sebevrazdou? Nememly by byt tio paznechti v zelenem nekde tam monitorovat?
0/0
23.1.2006 4:14

petrelin

A Japonci už mě taky pěkně ser&u,
už si od nich nekoupím ani tričko, ani boty, ani kalhoty. Ať si u těch svých stánků prodávají sami sobě.
0/0
22.1.2006 8:25

Dr No

Za tyhle zhovadilosti
můžou snobi, kterým nestačí normální jídlo a musí si nacpávat držky něčím "extra" a platit za to přemrštěné sumy. Totéž platí i kožešinách, slonovině a jiných zpeněžitelných částech organismů divokých zvířat. Kvůli těmhle hovadům se na celém světě bezohledně hubí vymírající živočichové a vždycky se najde dost lidí, kteří se jim budou snažit nabídnout žádané "zboží".
0/0
19.1.2006 17:55

Pilat

Re: Za tyhle zhovadilosti
kolik milionu snobu ma Japonsko?  je je treba bastardy ignorovat na trhu, elektrony je vsude dost a ve stejne kvalite jako ta japonska toz zacnete pardove, ja uz si od Japana nekoupim ani kryt na cocku
0/0
19.1.2006 20:27

Phantom2005

Re: Re: Za tyhle zhovadilosti
... můžou Japonci a pošťáci. Nekoupíš ty, koupí někdo jinej, tahle akce je akorát vydírání ze strany ekofašos. Já kupuju výhradně japonskou elektroniku.
0/0
20.1.2006 8:59

Lucius_Malfoy

Netuší někdo,
jestli je povolen lov členů Green Piss pro vědecké účely ? Velrybáři by na oplátku mohli svážet jejich kadávery před MŽP :-)
0/0
19.1.2006 16:54

BohusII

Nic proti Japoncům
Ale tohle mě na nich fakt sere. Ať si žerou jiný ryby, ale velryby ať nechají na pokoji.
Akce GP sice v tomto případě záslužná, ale účinek - veškerý žádný. Stejně si budou dál dělat co chtějí.
0/0
19.1.2006 16:13

Iridium

Lovení velryb,
obzvlášť přihlédnu -li k tomu, jak se to provádí, je jedním z nejodpornějších zvěrstev. Každému velrybáři bych přál zakusit to, co působí oni velrybám.
0/0
19.1.2006 15:22

petrelin

Re: Lovení velryb,
J e to svinstvo, ale dá se tomu předejít. Už jsem se jednou v diskuzi na toto téma zmiňoval- velryby je třeba pěstovat uměle - je to užitečné zvíře a ty nezodpovědný potvory by je klidně vyhubili.Takže řešení je zakládat velrybíny(od kravín) nebo velrybince (jako prasečince)a starat se o vzrůst populace velryb. Protože já několikrát velrybí řízek jedl a kdo ochutnal, ví o čem mluví. Jenomže mám pocit, že greenpísákům jde o nějakou vegetariánskou knutu na lidmi - oni protestují i proti porážkám domácího skotu - a všichni víme, že člověk je všežravec.
0/0
19.1.2006 16:17

Júlinek šíšal

Re: Re: Lovení velryb,
nevimnevim ... nejspíše jen některý člověk je všežravec   ... já si raději vybírám, kterýho zblajznu nejprve ...
0/0
19.1.2006 23:55

Brundi

Re: Re: Lovení velryb,
Jo, jenomze velryby se ti v zajeti moc snadno mnozit nebudou. Mnozi se spatne i volne. Prece jenom je to velky, navic celkem inteligentni savec a u nich je to zdycky komplikovane. Takze, az ti velrybi rizecky chutnaji, je-li pro tebe omluva, ze jsi prisel na genialni myslenku, jak zachranit svet...
0/0
20.1.2006 16:43

petrelin

Re: Re: Re: Lovení velryb,
ale Brundi, já nechci zachraňovat svět - já chci zachraňovat velryby - na bázi komerce - spočítej si, kolik peněz se vydávají na různé zbytečnosti - jako např. I-dnes, armády, narkotika, apod. Je možné najít zdroj na profinancování výzkumu o velrybách, zajistit vzrůst jejich populace a pak, až bude moře plné těchto krásných, vznešených a výborně chutnajících kytovců rejdit s miniponorkou kolem jejich stád a odlovovat jednotlivé kusy - musíš umět snít, Brundi, snít a představovat si, třeba jak by bylo v Čechách krásně, kdyby na našem východním tichomořském pobřeží vznikaly první velrybí školky.
0/0
20.1.2006 20:55

Brundi

Re: Re: Re: Re: Lovení velryb,
Profinancovat vyzkum?!?!? A jak tomu rikaji Japonci ted? Vzdyt oni to zakryvaji odhcytem pro vedecke ucely, ale zatim ty vedecke ucely pocty velryb jen a jen snizuji. Na to, jak zajistit vzrust jejich populace a nejenom jejich, i jinych vymirajich druhu, zatim neprisel nikdo a troufam si rict, ze vetsinou jedinou moznou cestou je ZADNE lidske zasahy. Dalsim nemene zanedbatelnym duvodem, proc velryby nelovit, je ten, ze tak velkeho tvora proste nejde zabit rychle a tak aby se netrapil. Promin, ale o tomhle skutecne snit NECHCI (x umet snit).
0/0
21.1.2006 9:55

petrelin

Re: Re: Re: Re: Re: Lovení velryb,
Máš pravdu, Brundi, nesni o tom, postav se do role toho, co je mu vše jasné a jen jeho tolerance mu brání, aby to teda nedal světu sežrat. Pochopila´s někdy ironii, nadsázku ? To nic, pošli pár stovek greenprasákům, oni ti za to poděkujou a ty budeš mít dobrej pocit.
0/0
22.1.2006 8:41

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lovení velryb,
Ach ano, ver never, parkrat jsem i nadsazku pochopila. Skoda, ze od nekoho, kdo si pochvaluje velrybi rizecky to tak nevyzni... ;-) Moji roli i muj vztah k Greenpeaceakum nech na me. Dik. ;-)
0/0
22.1.2006 17:22

petrelin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lovení velryb,
To samozřejmě, děvče nešťastný, co mi jiného zbývá. Kdybys věděla že hlavní greenprasák žere nejen velryby a velrybí mláďata, ale i, podrž se, tučňáčky, ano ty malé roztomilé drobečky, barevně uzpůsobené pro barvoslepé, kteří padají na záda, když se něčeho polekají. A s jejich maminkami vyvádí ještě horší věci. -Už mi dneska cenzor zarazil příspěvek asi šestkrát-nemohu pokračovat - ale představ si to nejhorší, co´s kdy v životě slyšela - já to napíšu, ať si to odkašlu - griluje si je na elektrice z Temelína.
0/0
22.1.2006 20:43

Brundi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lovení velryb,
Bozinku, no kvuli tem cernobilym drobeckum, asi nebudu dnes spat... ;-D Sorry, ale skutecne jsi nenarazil na vasnivou ekologickou aktivistku, v coz jsi zjevne doufal (Buh a greenpeaceaci at me za to netrestaji - nemam ani n~ proti jaderne enregetice...), takze tvoje skoro vtipne prispevky se malinko mijeji ucinkem.... ;-D No nic, uz me moc nebavis, takze toho nechme, preju hezky zbytek vecera. :-)
0/0
22.1.2006 23:21

petrelin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lovení velryb,
ja tě chtěl n@srat, ne pobavit, čau
0/0
23.1.2006 3:15

Alexus

Reseni
V tomhle Greenpeace rozhodne podporuju.Resenim je premenit jejich cluny na torpedove cluny,nic jineho nez vojenskym resenim proti rybarskym lodim ,coz by zpusobilo,ze by opravdu lovit velryby kluci prestali,a je uplne jedno ,odkud jsou.NEbo pouzit vyrazenou vojenskou ponorku.Az by jich par slo ke dnu,oni by si to rozmysleli.
0/0
19.1.2006 14:57

mr. Young

Re: Reseni
Wooow to je vyborny napad. Nebo co takhle hodin na Japonsko dalsi atomovku?
0/0
19.1.2006 15:31

S.P.Q.R.

Re: Reseni
Ty lodě nejsou rybářské, nýbrž myslivecké, neboť velryba je savec ...
0/0
19.1.2006 15:49

mimis

Re: Reseni
Jsem rada, ze nejsem jedina, kdo tohle mysli.. Lokalizovat stado velryb a poslat tam hlidkovat armadni plavidla.
0/0
20.1.2006 10:10

andy30let

verlyba
Měli ji přivézt do Matiční nebo na Žižkov  za půl hodiny by tam nic nezbylo
0/0
19.1.2006 13:27

FastDriver

Doufám
že taky poukáží na lov, který provozuje Norsko a Island...
Tohle je asi jediná aktivita GP se kterou souhlasím.
0/0
19.1.2006 12:30

mimis

Re: Doufám
Ja taky. Rada bych vedela, co se pro to da udelat vic.
Sokuje me predevsim to, ze Norsko si prirodu doma chrani a co je dal, je evidentne nezajima.. A Japonci? Skoda mluvit. Aby pak nahodou neslyseli neco nepekneho.
0/0
19.1.2006 13:24

Jirka-Praha

ee.. jak dlouho byla mrtva?
0/0
19.1.2006 12:19





Najdete na iDNES.cz