Diskuze

Za všech 50 mrtvých na přejezdech mohli loni řidiči

Na železničních přejezdech zemřelo loni při 269 nehodách 51 lidí a dalších 103 bylo zraněno. Oproti roku 2004 se situace mírně zlepšila. Viníky byli podle statistiky inspekce vždy řidiči.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xblack13

18. 1. 2006 22:04
2.6.115 ROZHLEDOVÉ POMĚRY PRO ŽELEZNIČNÍ PŘEJEZDY A PŘECHODY
Doporučuji si prostudovat informace na tomto odkazu
 
Já jezdím do práce každý den přes dva železniční přejezdy a jestli se musí dodržovat tohle, tak ani jeden nesplňuje normu...
0 0
možnosti

Smil

18. 1. 2006 20:34
ano ano
silný porazil slabocha, jsem zvědav kdy tohle pravidlo bude platit i u chodců, měli by udělat na přechodech signalizaci či závory.
0 0
možnosti

0608

18. 1. 2006 13:58
Pendolino
Alstom již zná příčinu problému pendolin 18.01.2006 - 13:40, autor: ČTK.
PRAHA - Výrobce rychlovlaku Pendolino, italská firma Alstom, již zná příčinu poruch z posledních dní. Závadu odstraní do konce ledna, kdy by se vlaky měly vrátit do provozu. Na tiskové konferenci o tom informoval viceprezident Alstomu Terence Williams.
Od února by tak mělo jezdit pět souprav a České dráhy počítají s obnovením jejich provozu z Prahy do Ostravy i z Prahy přes Brno do Břeclavi. Náklady spojené s poruchou dráhy zatím nevyčíslily, řekl generální ředitel podniku Josef Bazala.
Softwarová porucha vyřadila z provozu minulý týden čtyři soupravy Pendolino. V provozu je nyní jediný rychlovlak na trase z Prahy do Ostravy. Šesté Pendolino pokračuje v testování tratí a sedmé čeká na přidělení technického průkazu.
Porucha se podle Williamse objevila na pomocn
0 0
možnosti

buxus

18. 1. 2006 13:10
Jezdím na chalupu ...
... a mám na vybranou: buď oklikou (+12 km navíc), nebo kratší cestou přes řádně značený přejezd (ale bez závor a signalizace). Všem těm, kteří se diví jak lze přehlédnou vlak, to rád vysvětlím: pokud ČD nesekají náletové dřeviny a trávu v okolí přejezdu (a to nedělají), tak na tomhle místě velmi snadno. A takovýhle přejezdů je u nás dost. Pokud dojde k nehodě první starostí ČD je tou trávu posekat.
0 0
možnosti

JTB

18. 1. 2006 13:16
Re: Jezdím na chalupu ...
Napadlo tě na chvíli vypnout rádio? K nechráněným přejezdům jezdí vlaky krokem a houkají jak o život.
0 0
možnosti

vymrzovac

18. 1. 2006 12:55
a co vnitřní předpis ČD ?
platí ještě vnitřní předpis ČD o tom,že za každého nahlášeného řidiče co vjel na přejezd na červenou dostává zaměstnanec ČD tisícovku?
0 0
možnosti

Zurri

18. 1. 2006 13:56
Re: a co vnitřní předpis ČD ?
Jasně, teď se to ještě zvýšilo.Čím má ten trouba dražší auto, tím víc dostanu. Jen když ho to smete, tak to vymáhám po pozůstalých...
0 0
možnosti

vymrzovac

18. 1. 2006 12:51
můžou za to řidiči !
a nejvíc řidiči aut a vlaků !
0 0
možnosti

Maxx-IP

18. 1. 2006 16:51
Re: můžou za to řidiči !
Máš smůlu. Vlak nemá řidiče.
0 0
možnosti

dislektik

18. 1. 2006 12:47
ZÁKON O PROVOZU ...................
§ 28 tam je vysvětleno vše proč za to může řidič v 99,9 % vždy
0 0
možnosti

Praotec

18. 1. 2006 13:03
Re: ZÁKON O PROVOZU ...................
Tak to na 100% dokazu co je to za debilni narod.
0 0
možnosti

pták_dušan

18. 1. 2006 12:28
přejezdy
ČD by v připadě přejezdů měly držet hubu a krok. Dřiv na přejezdech se světelnou signalizací blikalo bílé světlo, aby řidič věděl, že signalizace funguje. Teď ho na naprosté většině přejezdů zakryli, aby nemohli být napadeni, že signalizace nefunguje. To se jim to pak vykládá, že za všechny nehody mohou řidiči. Jděte s takovými kecy do p......
0 0
možnosti

zapetr

18. 1. 2006 12:46
Re: přejezdy
Když nesvítí bílé světlo, tak normální řidič předpokládá, že to nefunguje a podívá se , jestli nejede vlak. Pokud normální není, může to odsrat.Vždycky je to ale pouze jeho chyba.
0 0
možnosti

kontrola_nemocnych

18. 1. 2006 12:17
tak si predstavte ze nekoho z nedbalosti prejedete
a pak to sami vysetrujete. Jestlipak dospejete k nazoru ze o byla vase chyba? :)
0 0
možnosti

kirsha

18. 1. 2006 12:27
Re: tak si predstavte ze nekoho z nedbalosti prejedete
Drážní inspekce není totéž, co České dráhy.
0 0
možnosti

svitil

18. 1. 2006 12:11
Železniční přejezdy.
Podle vyhlášky musíme v zimních měsících svítit i ve dne.Jak je možné že nemusí svítit vlak,když jsou všichni přesvědčeni jak je to dobré.Pak se právě stane že řidič může přehlédnout vlak a karambol je hotový.Mají svítit všichni tedy i vlak.
0 0
možnosti