Diskuze

ČT v zatepleném kurníku

Pět let od televizní vzpoury, krize, či bitvy za svobodu, jak chcete, uběhlo bez zájmu veřejnosti i tehdejších hrdinů. V paměti uvízl vlastně jen jeden fakt: že ČT nechce vysílat dokument Radima Špačka o tehdejších událostech s vysvětlením, že se k tomu nechce už vracet a že je dnes "jiná".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Transalp

18. 1. 2006 17:34
Věcně...
Soubor článků o nesmyslnosti existence státních médií a neoprávněnosti vybírání povinných koncesionářských poplatků najdete pod jednou střechou na stránce:
http://honza928.wz.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://honza928.wz.cz
0 0
možnosti

celtic

16. 1. 2006 21:57
štajgr....
nezklamal, je to bolševik jak vyšitej....
0 0
možnosti

Vtec007

17. 1. 2006 0:00
Re: štajgr....
Ptám se "Keltského", v čem že spatřuje autorovo bolševické názory....
0 0
možnosti

pavelthelong

16. 1. 2006 13:02
prosim vysvetleni
neni mi uplne jasne, o co vlastne jde. Na jedne strane stoji verejnopravni televize ve smyslu treba BBC (viz vyse jmenovany film Bezesne noci a v nem pan White), ktera bezpodminecne MUSI byt financovana NEZAVISLE na politickych stranach a na statu, cili od koncesionaru..to, ze se na ni nekdo vubec nediva, neni argument, proste takova televize MUSI existovat. Na druhou stranu je uporna snaha donutit CT se komercializovat, tzn. priblizit a treba i predehnat soukrome televize ve sledovanosti. Jedno nebo druhe, oboji nejde. Vzhledem k (asi politickemu) tlaku se ocekava oboji...co vlastne ma CT delat??? nebo je snaha se komercializovat pouze predstavou vedeni CT?
0 0
možnosti

idneol

16. 1. 2006 12:41
Naprosto
souhlasím s celým článkem!
0 0
možnosti

baron2

16. 1. 2006 11:02
Dva veřejnoprávní kanály, respektive tři
(ještě ČT 24) na jednu takhle malou republiku jistě anomálie. Více by měly být vidět nezávislé regionální televize, než donekonečna recyklované staré zprávy ČT. Taky bych ocenil, kdyby ČT místo vlastních stále nesmyslnějších formátů kupovala kvalitní dokumenty ze zahraničí a plnila tak lépe svou informační a vzdělávací roli. Když zastřelili Van Gogha kvůli nějakému dokumentu o islámských ženách, mlelo se o tom dva měsíce, ale nikoho nenapadlo ten film koupit a odvysílat. Proč místo povinných sobotních estrád se stále stejnými českými "celebritami" nemůžem jednou vidět třeba show z Broadwaye, z Paříže apod. Nic, než ten zateplený kurník nám neukazují.
0 0
možnosti

Bouše

16. 1. 2006 7:33
S tímto článkem by se dalo souhlasit,
pokud by neexistoval kanál ČT24, který podle mne podstatně vylepšuje obraz ČT jako veřejnoprávního média. Chybou pouze je, že tento kanál není vysílán celoplošně, ale jen prostřednictvím kabelových televizí a satelitu. Je-li provozován z poplatků všech majitelů televizorů, měl by být také všem zpřístupněn.
0 0
možnosti

Pavelpod

15. 1. 2006 23:50
Pan Steigerwald píše - a lže...
S.: "je .. obtížné ... uvěřit, že dnešní programový profil a duchovní obsah ČT se od soukromých stanic tolik liší, že je existence stále zvyšovaných poplatků nutná." Poplatky nebyly valorizovány sedm let. I dnes nejsou zvyšovány, ale pouze valorizovány. Koncesionář sice zaplatí víc (+1mld), ale čt byla odebrána reklama (-1mld), takže zůstane pouze valorizace. Zato jakási tv nova (4 firmy s obratem 12mld Kč a čistým ziskem 2.5mld Kč) si o tu 1mld polepší. V tomto světle je "neustálé navyšování poplatků" trochu v jiném světle, že, pane Steigerwalde? A takto bych mohl "analyzovat" i vaše tvrzení o "identickém obsahu" čt a komerčních tv. Ale zkuste se chvilku snažit i sám :-))) ...
0 0
možnosti

eloš

16. 1. 2006 2:43
Re: Pan Steigerwald píše - a lže...
Ty vole. To je argument za argumentem. A každý zdůvodněný.
0 0
možnosti

dolnolibchavak

15. 1. 2006 8:22
V podstatě souhlasím
Programové složení především ČT1 odpovídá nejméně z 80% komerčním televizím. A řada programů na ČT2, která svým složením odpovídá veřejnoprávní televizi, je na velmi špatné úrovni (neříkám že všechny, ale velká část). Vynechám-li sportovní přenosy, několik zahraničních dokumentů, některé filmy (většinou jeden za týden v pozdních nočních hodinách např. cyklus Americké nezávislé léto, nyní W. Allen) a nedělní Otázky V. Moravce, tak se na ČT není na co dívat. Hodnocení: Některé programy , ČT jako celek
0 0
možnosti

VOCHOMURKA

15. 1. 2006 6:10
ČT
V OKAMŽIKU KDY JSTE SI VZALI OBČANY REPUBLIKY JAKO RUKOJMÍ, LETĚLA TELEVIZE Z BYTU A UŽ TAM TAK HNED NEBUDE. VÍTE, ŽE V TÉ DOBĚ BYLY VÁNOCE A TŘEBA U NÁS BYLY VNOUČATA A TĚŠILI SE NA POHÁDKY? JE TO NĚKOMU HLOUPÉ? TAK VYSVĚTLETE 5TI LETÉMU DÍTĚTI PROČ JE TELEVIZNÍ OBRAZOVKA ČERNÁ. ZAVŘEL BYCH VÁS VŠECHNY A NE VÁM PŘIDÁVAT.COPAK STÁLA VÝMĚNA MANŽELEK?SLEDOVAL NĚKDO KOLIK PROJELI KVŮLI BLBOSTI ŘIDIČI ČT?:(
0 0
možnosti

Pavelpod

15. 1. 2006 23:44
Re: ČT
Televizi vypínala paní Bobošíková - dnes poslankyně evropského parlamentu. Veřejně se k tomuto činu dnes hlásí a stále tvrdí, že je na tento svůj čin hrdá a udělala by ho znovu.
0 0
možnosti

vlákno

14. 1. 2006 17:59
Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
Pan Steigerwald je novinář obhajující kroky ODS. To je asi tak celé. V komentáři naříká nad kvalitou, já tvrdím že není tak hrozná, stačí vystrčit nos z Česka. Rozhodně je to kvalitnější médium než MFD. Nedovedu si představit, že by nám Steigerwald denně servíroval z obrazovky svojí propagandu. Přece jenom, ČT si drží svůj standard.
0 0
možnosti

vojcek_p

14. 1. 2006 22:17
Re: Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT
Jsi blb,nevím proč musíš pořád omílat kecy že je Steigerwald novinář ODS.Nevím že by v tomhle jeho článku bylo cokoliv,co by to mohlo naznačovat.Jste s tím vy socani už docela trapní. Jsi trochu paranoidní ohledně ODS,nemyslíš?" Před pěti lety se ODS pokusila ovládnout ČT". .Až přijdou záplavy,taky za to bude moci ods,co?
0 0
možnosti