Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tisíce Jihočechů zůstávají bez elektřiny

Stav nouze, který vyhlásili v úterý energetici na jihu Čech, trvá. Bez proudu je stále asi patnáct tisíc lidí. Opravy elektrické rozvodné sítě komplikuje počasí. Problémy se sněhem a stromy, které pod jeho tíhou padají na vozovky, jsou také na Vysočině a ve Zlínském a Olomouckém kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

Tak si z nich můžem dělat srandu,
protože se nemůžou bránit.
0/0
4.1.2006 16:37

cesi blbci

v čechách sa píše rok 1245
to nevadí, ved ste v čechách, tam skáčete po stromoch.
0/0
4.1.2006 16:23

Kleki Petra

Re: v čechách sa píše rok 1245
Až tě začne tlačit umělý vývod, vytáhni si ho na chvíli z ucha.
0/0
4.1.2006 16:29

Koaraeeel

Největší nepřítel
národního  hospodářství: jaro,léto,podzim a zima
0/0
4.1.2006 11:36

Gerharddererste

Re: Největší nepřítel
0/0
4.1.2006 14:11

xmolly

reklama ČD
No hlavně že auta stojí a vlaky jedou
0/0
4.1.2006 10:53

CZ_KayTee

vlaky
To zpozdeni u toho prazskyho vlaku je celkem smesny proti vlaku do Brna. Mel jsem vcera odjizdet v 14:13 do Brna (R665) na zkousky a vlak se rozjel az chvili pred 20hod. A to jeste Cesky Drahy z nej v 16:13 udelali R663, aby to zpozdeni nevypadalo tak velce..ale my, co jsme sedeli od dvou ve vlaku... A k tomu nez dojel do Veseli nad Luznici, tak nabral dalsi 2hodiny zpozdeni.. Je zajimavy, ze o tom nikdo nepise..tolik nasranych zakazniku CD a vracenych listku jste nevideli:)
0/0
4.1.2006 9:18

Fatman68

Re: vlaky
No a dneska ráno to bylo podobný, některý vlaky nejely vůbec, taky asi aby nebylo vidět to zpoždění, tak z nich udělali jiný.
0/0
4.1.2006 9:43

von Kleist

Re: vlaky
Nejak to nesedi, R665 jel clekem bez problemu a kolem 14:13 se nachazel nekde u Jihlavy, daleko za mistem problemu. Nevim, co melo odkud jet ve 14:13, ale mozna to byl R661, ktery vyjizdi v ten cas z CB a do CB prijel vcas, akorat uz neodjel. 663 mel nakonec zpozdeni cca 360minut.
Ale co je na tom divneho, kdyz jsou pres koleje stromy, tak se proste nejede, cemu se vsichni divi?? Pravda mohli to nekudy objet, ale stejne by to bylo megazpozdeni. Asi bych byl taky nastvanej, ale je to proste vis maior - narozdil od treba od prevracenyho kamiony na D1, kde se da taky dost procekat :o)
0/0
4.1.2006 11:23

Poborskiii

Re: vlaky
No jsem to zmiňoval v komentáři ke včerejšímu článku a nezmínili se o tom ani zpětně. Příjezdy vlaků do Budějic od Prahy: R637 +291 minut, Ex533 +337, R207 +183, R639 +410, R666 +367, R645 +122, R668 cca+270, R647 +50, defacto většina vlaků stála až do 23 hodin na trati, předtím se podařilo protáhnout jen několik vlaků, R641 do Budějic nedojel, R643 byl zrušen úplně, náhradní doprava zavedena nebyla odklony také ne. Perličkou je Os8211, který si do ČB dovezl zpoždění 454 minut. V opačném směru do Prahy byly zrušeny vlaky R206, R644 a R646. R640 a R642 měly zpoždění kolem čtyř hodin. Jediný Ex100 jel odklonem přes Plzeň a dovezl si do Prahy pouhé dvě hodiny zpoždění.
0/0
4.1.2006 12:45





Najdete na iDNES.cz