Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Převrácené vagony zatarasily železniční „D1“

V Brodku u Přerova po půl osmé ráno vykolejil nákladní vlak. Nikdo nebyl zraněn. K nehodě sice došlo na nádraží, ale vozy leží i na dalších kolejích. Zastavil se tak veškerý provoz na hlavní trati mezi Olomoucí a Přerovem, kudy jezdí mnoho mezinárodních rychlíků i pendolino.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cesi blbci

čechové volove
ned mate pokrivene kolajnice, volove
0/0
4.1.2006 16:57

starda

Právě jsem jel Pendolinem z Olomouce
a měli jsme v Praze-Holešovicích 55 minut zpoždění na příjezdu. Všem vrátili 200 Kč příplatek a kdo jel z Olomouce, mohl jet zcela bez příplatku. Průvodčí byla milá, v Holešovicích pozdrželi přípojnej autobus na Ruzyni, prostě pohoda. Takže si myslím, že ČD dělají za vzniklé situace opravdu co můžou! Ale kverulanti se vždycky najdou, že?
0/0
4.1.2006 11:21

Gasherbrum

Blbové v ČD
chápu,že jde o nečekaný průšvih,ale když ani po 12ti hodinách není schopen podat nikdo cestujícímu žádné pořádné informace,tak to je fakt na facku
0/0
3.1.2006 19:39

zapvit

ČD info nepodává
ČD inforace cestujícím moc nepodá to je pravda
0/0
3.1.2006 19:51

zapvit

OBNOVEN provoz pojedné koleji!
Provoz byl obnoven aspoň po jedné koleji, ale i tak je situace vzhledem na zpoždění kritická....
0/0
3.1.2006 18:49

ElizaDay

Re: OBNOVEN provoz pojedné koleji!
Tos vzal kde, to jsou staré zprávy, jednu kolej obnoví teprv zítra v 8 večer...
0/0
3.1.2006 19:12

zapvit

Re: Re: OBNOVEN provoz pojedné koleji!
TV PRIMA stěžuj si jí.... bulvár je bulvár. Hold http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=30092 jsou lepší informace
0/0
3.1.2006 19:35

ElizaDay

Re: Re: Re: OBNOVEN provoz pojedné koleji!
Jo,jo, vím, sleduju zprávy asi z pěti serverů, ve čtvrtek potřebuju jet ráno na zkoušku, tak špekuluju jak to vychytat...
0/0
3.1.2006 20:01

zapvit

Náhradní dopravu neriskuj
To co jsem včera viděl jak se soukali lidi z 3 vagónů do jednoho autobusu. Tak to byl mazec! Lidi se tamnevešli a ČD samozřejmně druhý bus nevypravili, bylo nemožné aby se tam vešlo tolik lidí, dobrá polovina tam pak zůstala. Mezi Přerovem a Olomoucem radši využij pravidelnou busovou linku vyjde tě to 100x pohodlněji
0/0
4.1.2006 6:30

Gasherbrum

Re: OBNOVEN provoz pojedné koleji!
Provoz je obnoven na jendé trati mezi Brodkem a Přerovem...jinde ne.
0/0
3.1.2006 19:40

VLDX

Auta stojí, vlaky jedou...
....nebo jak byla ta reklama ČD? :-) Pendolíno bude mít celkem zpoždění hehe
0/0
3.1.2006 16:20

Manstein

Re: Auta stojí, vlaky jedou...
Auta stoji, vlaky se valeji kolem trati.
0/0
3.1.2006 16:28

231

D1?
Pokud to je tak důležitý tah, proč to není součást koridorů, ale jenom spojka?
I.koridor - Děčín - Praha - Česká Třebová - Brno - Břeclav
II.koridor - Ostrava - Přerov - Břeclav
III.koridor - Cheb - Plzeň - Praha – Česká Třebová - Přerov - Ostrava
IV.koridor - Děčín - Praha - České Budějovice - Horní Dvořiště
0/0
3.1.2006 14:22

davexx

Re: D1?
Pokud umím dobře číst, tak si ve výpisu rovnou odporujete Vaší otázce, protože daný úsek je součástí III. koridoru.
0/0
3.1.2006 14:58

231

Re: Re: D1?
Máte pravdu. Já vím, že to je odbočná větev II.koridoru a tak jsem to moc neštudoval.
0/0
3.1.2006 16:23

drevak_patlak

Re: D1?
Tento úsek je součástí 3. koridoru, jak máte ostatně napsáno i ve Vašem příspěvku. Administrativně je ale přičleněn ke 2. koridoru jako tzv. "spojovací větev". Hlavní důvod je ten, aby došlo na jeho modernizaci přednostně před 3. koridorem, jehož modernizace je zatím odložena. Celý úsek Česká Třebová-Přerov by měl být domodernizován za dva roky.
0/0
3.1.2006 15:31

djdave2

D1 ?
no ja myslel ze D1 odpovida na zeleznici koridoru Brno-Ceska Trebova - Pardubice - Praha ....
0/0
3.1.2006 14:19

0608

Re: D1 ?
Proboha! traťi 270 Praha-Pardubice-Česká Třebová-Olomouc-Ostrava se říká D1, protože jde o nejdůležitější trať z hospodářského i přepravního hlediska
0/0
3.1.2006 15:29

dislektik

AUTA JEDOU VLAKY STOJÍ :-))
0/0
3.1.2006 14:14

Maxx-IP

Re: AUTA JEDOU VLAKY STOJÍ :-))
Na Jihočesku taky?
0/0
3.1.2006 14:24

dislektik

Re: Re: AUTA JEDOU VLAKY STOJÍ :-))
tá díra mě nezajímá :-))
0/0
3.1.2006 15:32

Dr. Fe1

Re: AUTA JEDOU VLAKY STOJÍ :-))
Nestojí, leží
0/0
3.1.2006 16:20

zapvit

Zpoždění 326MIN
Zpoždění 326 minut a do večera (do 18:00) je doprava zastavena. Pendolína končí v Olomouci, opravu úžasné, budou vůbec ČD vracet peníze?
0/0
3.1.2006 14:06

alfabeta

Re: Zpoždění 326MIN
Při zpoždění vlaku SC o 60 a více minut nebo při použití náhradní autobusové dopravy místo vlaku SC, byť jen v části trasy, můžete uplatnit právo na návratek ve výši 20 % zaplaceného jízdného SC, minimálně 20 Kč nebo právo na návratek 200 Kč ze zaplacené ceny místenky SC.
0/0
3.1.2006 14:15

von Kleist

Re: Zpoždění 326MIN
Krasny priklad demagogie a polopravdy :o). Pravda je, ze ted existuje vlak (R206), co ma 326 min. zpozdeni, ale jede z Rakouska do Prahy a momentalne je nekde v CB, jeho zpozdeni nema s nehodou vubec nic spolecneho a prakticky cele si ho privezl z Rakouska.
0/0
3.1.2006 14:29

drevak_patlak

Re: Re: Zpoždění 326MIN
Počasí si holt nevybírá. V Jižních Čechách je stejná sněhová kalamita jako v Severním Rakousku...
0/0
3.1.2006 15:33

NewAgeNostradamus

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hm.... v celém článku není zmínka o tom jak k tomu došlo...
0/0
3.1.2006 13:37

dislektik

Re: ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
no jak prostě sjel z kolejí a tím zatarasil železniční D1 :-))
0/0
3.1.2006 14:15

davexx

Re: ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taky jsem to tam marně hledal, vzheledem k tomu, že vagóny se rozjely na všechny strany a celkem daleko, to asi bylo v celkem vysoké rychlosti. Navíc chvilku před tím muselo projet Pendolino, takže asi bude zajímavé, co se stalo.
0/0
3.1.2006 15:03

packerqb

Stahlavskyho informace
 az hodinovym zpozdenim! CHA CHA!!! IC 586 Jan Perner 99 minut, R 704 Chodovar 151 minut, IC 142 Odra o tom radsi nejsou zadny informace, takze je jeste mimo svoji planovanou trasu, takze taky tech 100 minut.
Nekde by mel CD naucit, ze proste nehody se stavaji, s tim se vyrovname. Daleko horsi je, ze jejich mluvci lze, aby to tak nevypadalo.
0/0
3.1.2006 13:17

von Kleist

Re: Stahlavskyho informace
No problemy maji, jak se zda, nejen CD, pred chvili prijel do CR R206 z Rakouska a privezl si peknych 306minut... Krom toho tenhle vlak snad jeste nikdy neprijel drive nez se 30min. zpozdenim.
0/0
3.1.2006 13:26

packerqb

Re: Re: Stahlavskyho informace
321? No fakt! Co se mu stalo, chudackovi?
0/0
3.1.2006 13:33

von Kleist

Re: Re: Re: Stahlavskyho informace
Patrne se nekde zasekly vagonky, ktere jedou z Benatek ci Zurichu a v Salzburgu se pripojuji.... R206 je vlak naprosto na nic. Byvala dvojice R272/273 byla ale docela pouzitelna...
0/0
3.1.2006 13:43

231

0/0
3.1.2006 14:11

filc

Titulek
Vzdy kdyz vidim takto "bulvarne" napsany titulek k jinak dulezite zprave, vzpomenu si na jeden film a scenu z neho.Dva novinari spolu mluvili a ten jeden ho ucil, jak zajimave nazvat clanek, aby byl tzv. "akcni". Takze volne cituji, nepamatuji si to presne:
 
Novinar 1: " Kdyz vidis v dalce bourkove mraky a chces o tom napsat clanek, jak ho nazves?"
Novinar 2: " Blizi se spatne pocasi? "
Novinar 1: " Ne to je nezajimave, musis to nazvat treba... ' Zivelna katatrofa se blizi na mesto ' "
Novinar 2: " Ale co kdyz zadna katastrofa nebude? "
Novinar 1: " Tak pristi den napises dalsi clanek a nazves ho ... ' Buh ochranil mesto pred katastrofou ' "
 
0/0
3.1.2006 13:07

killy

Hm. Jestli to vypadlo vadou kolejovýho svršku...
...nebo výměny, pak máme skutečně bezpečnej koridor...
0/0
3.1.2006 13:01

matus77

Re: Hm. Jestli to vypadlo vadou kolejovýho svršku...
Presne na miste, kde doslo k teto nehode koridorova rekonstrukce jeste neni. Prave nyni se buduje usek Grygov - Brodek u Prerova, tak mozna s tou stavebni aktivitou to muze mit nejaky souvis, ale koridorove parametry ta trat ani stanice jeste nema...
0/0
3.1.2006 13:38

Odera

dobrý fotky
dobrý fotky jsem našel taky na www.katastrofy.com ...
0/0
3.1.2006 12:57

Honza13

Ejhle,
jaxou najednou autobusy dobrý. Auta jedou, vlaky stojí. Loni jsem jel jednou vlakem, z Neratovic do Prahy měl hodinu sekeru, protože v Turnově na nádraží nešel proud - byl to motoráček! Jo a taky jsem jel Pendolínem, ale nějak divně se to nahnulo v zatáčce :) Spolehlivější je auto.
0/0
3.1.2006 12:31

nenápadně maskovaný Kei

Re: Ejhle,
On je právě problém, že občas se to nenahne
0/0
3.1.2006 12:33

martas38

Re: Re: Ejhle,
Ahoj! Nevis jak je na tom s rychlosti trat Brno - Breclav? Slysel jsem, ze to byval jeste pred stavbou koridoru nejrychlejsi usek u nas a ze je nejrychlejsi i nyni.
0/0
3.1.2006 13:49

Hekynen

Re: Re: Re: Ejhle,
160 km/h.
0/0
3.1.2006 15:37

drevak_patlak

Re: Re: Re: Ejhle,
Tak to je. Na trati Brno-Břeclav se v 80. letech začalo zkušebně jezdit 140 km/h (vlaky, kterým to lokomotiva a vagóny umožňovaly). Po modernizaci je prakticky v celé trase 160 km/h, dělalo se tu ale několik zkušebních jízd vyšší rychlostí. Asi před dvěma(?) lety s Rakouskou měřící soupravou 200 km/h. Po tomto měření bylo konstatováno, že trať vyhovuje v rovných úsecích až do 250 km/h, čehož se využilo při rychlostních testech Pendolina. To tady trhlo Český rekord a jelo přes 230 km/h (tuším 237 km/h, ale hlavu za to nedám a hledat se mi to teď nechce, na Idnes se o tom ale taky psalo). Reálně se ale bude jezdit stále jen maximálně 160 km/h, na vyšší rychlost není trať dostatečně bezpečná (zejména úrovňové přejezdy a nástupiště zastávek); při rychostních testech panovala zvláštní bezpečnostní opatření (každý přejezd a zastávku střežila policie a zaměstnanci ČD).
0/0
3.1.2006 15:42

drevak_patlak

Re: Re: Re: Re: Ejhle,
Ještě bych dodal, že před modernizací koridoru se jezdilo v běžném provozu maximálně 120 km/h (při zkušebních jízdách i více), v tomto tedy byla trať Brno-Břeclav skutečně nejrychlejší.
0/0
3.1.2006 15:45

martas38

Re: Re: Re: Re: Re: Ejhle,
Dekuji za vycerpavajici odpoved!
0/0
3.1.2006 16:40

Deleter

Re: Ejhle,
to vykládej lidem, co jeli onehdá v sobotu Pha-Brno osm hodin. Cha!
0/0
3.1.2006 12:35

Honza13

Re: Re: Ejhle,
Kterým vlakem jeli??? Autem je právě ta možnost, jet jinou trasou, stačí poslouchat rádio. Pokud ovšem řídí někdo, kdo jinou trasu nezná... Sou takový.
0/0
3.1.2006 12:56

von Kleist

Re: Re: Re: Ejhle,
Jo a pritom treba odcouvat 10 km po dalnici, ze :o). Vlakem muzu jet casto take jinou trasu - ikdyz, uznavam, ze tech moznosti neni tolik.
0/0
3.1.2006 13:49

Deleter

Re: Re: Re: Ejhle,
To bych chtěl vidět, kudy bys jel, ve dvaceti číslech čerstvýho sněhu
0/0
3.1.2006 15:11

Zurri

Re: Ejhle,
Jasně,třeba když je náledí tak auto je úplně nejspolehlivější.Třeba jako cesta do hrobu.
0/0
3.1.2006 13:46





Najdete na iDNES.cz