Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Technaři Paroubkovi: S námi nepočítej!

Za pár hodin tu máme rok 2006. Navždy si budu pamatovat rok 2005 jako přelomový. Celých 28 let jsem se úspěšně bránil sledování politiky. Události na CzechTeku mě ale změnily k nepoznání. Zradikalizoval jsem myšlení, víc si všímám politického rybníka a kapříků v něm, jsem předpojatý vůči policii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marmeladeee

DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!
DŮVODY, proč bychom měli jít tentokrát VŠICHNI k volbám, ale pokud nechceme být ZNOVU obelháni, podvedení a okradeni, NEVOLIT žádnou parlamentní stranu vládnoucí (post) komunistické kriminální fízlokracie!!!
0/0
3.1.2006 21:32

Marmeladeee

CAUSA PŘEDSEDY ČESKÉ VLÁDY JIŘÍHO PAROUBKA: JAK BYL VERBOVÁN A ŘÍZEN AGENT KOMUNISTICKÉHO GESTAPA StB!
CAUSA PŘEDSEDY ČESKÉ VLÁDY JIŘÍHO PAROUBKA: JAK BYL VERBOVÁN A ŘÍZEN AGENT KOMUNISTICKÉHO GESTAPA StB:
0/0
3.1.2006 21:31

celtic

demisééééé....
fšicí do ulíííííííc.....
0/0
31.12.2005 13:17

tajemník z létajícího ostrova

.
myslim ze zasadni veci je fakt, ze policejni mluvci tyden pred czechtekem jasne uvedla, ze cilem policie je, aby czechtek neprobehl... to myslim mluvi za vse ;) dalsi hledani zaminek policii, aby oduvodnila svuj absolutne neprofesionalni pristup, je uz jen vareni z vody ;)
0/0
30.12.2005 18:20

doktor_bota

Re: .
Zapomínáš na fakt, že v té době nebyl důvod domnívat se, že tentokrát technaři nezaberou cizí pozemek, jako pokaždé předtím. Smlouva o pronájmu e objevila až v momentě, kdy se technaři začali sjíždět.
0/0
31.12.2005 11:18

ss44

Na sklonku roku
Před silvestrem se konečně vybodněte na politiku,stejně s tím nic nenaděláte.Vzůhuru do bezvědomí vlastními silami,příští rok nás tam pošlou oni. Hop hop čamarda,každý si rád zatancuje
0/0
30.12.2005 16:10

eccehomo

Vsem lidem, co jdou volit !!!!!!
 VYBRAT SI NA NASI POL. SCENE TEN FAJN PROGRAM NENI LEHKE...
ODS TO V 96 - 97 DOCELA POSR. SPONZORY, KOMANCI NO COMMENT, KALOUSEK NO COMMENT A PAROUBEK at tahne na Mars, za způsob reakce k Czechteku.
Prosim, VOLTE MENSI ZLO, verim Vam a dekuju
0/0
30.12.2005 15:18

babacek

Re: Vsem lidem, co jdou volit !!!!!!
Nevím,nevím nějak mne to zavání propagandou extrémní levice.
0/0
30.12.2005 16:13

celtic

Re: Vsem lidem, co jdou volit !!!!!!
KDU, ED-SNK nebo SZ.....
0/0
31.12.2005 11:24

MYSAKSTUART

Názor
Celý článek je k smíchu. Podle informací, které jsou, policie zasáhla na základě trestních oznámení pro poškozování cizí věci. Tato oznámení podali majitelé pozemků. Nato policie vyzvala obvyklým způsobem všechny technaře k opuštění pozemků - nutno říct, že podle dostupných informací se technaři už v tu dobu váleli i na nepronajatých pozemcích. Takže pokud technaři neuposlechnou výzvy policie a dělají si z ní srandu, tak se nemůžou divit, že pak dostanou nářez. Ten nářez by dostaly v kterýmkoliv jiným státě Evropy. Pokud je tohle všechno pravda, s postupem policie naprosto souhlasím a už vůbec by se nemělo řešit to, jestli byl zásah tvrdý nebo ne. Pokud si někdo dělá z policie srandu a kašle na jejich příkazy, musí počítat s tím, že dostane přes hubu. A to jakýmkoliv způsobem. A co se týče voleb, 90% těchto lidí stejně na volby kašle, jsou jim naprosto ukradený a o víkendu, kdy se budou volby konat budou mít úplně jiný program - každý si asi domyslí, jaký.
0/0
30.12.2005 12:09

František Koudelka 4.Kyju

Re: Názor
Policie začala dělat dusno asi v 7:00, obcházet majitele pozemků (poprvé v dějinách policajti nečekali na oznámení, ale chodili se ptát lidí jestli ho nechtěj dát, kupodivu když mi vykradli auto, tak mi trestní oznámení nejen nenabízeli, ale rozmlouvali ) něco po desáte, takže když bala podána trestní oznámení byla policejní buzerace asi 4 hodiny v plném proudu.
0/0
30.12.2005 12:19

tappat

Re: Názor
presne tak!!! policie me upozorni, ze to co delam je nelegalni a ze pokud s tim chci prestat, tak mam z nelegalne zabrane louky vypadnout. Pokud mam rozum, odejdu. to ze se nekteri technari zacali s policiji rvat, a dokonce nekolik policajtu zranili, svedci o tom jak jsou tito jedinci mezi technari dementni.
0/0
30.12.2005 14:13

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Názor
z nepronajate louky se teknari presouvali na louku pronajatou, ze ktere si ovsem policie udelala parkoviste a ze ktereho je policie vyhnala... policie nezasahovala na pozemcich jejichz majitele podali trestno oznameni, ale na cele louce, pricemz louka na druhe strane dalnice, na ktere bylo taky nekolik aut, jim byla uplne ukradena
0/0
30.12.2005 18:14

ellukas

Re: Re: Re: Názor
Ha Ha
0/0
30.12.2005 19:42

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Názor
neco proti? muzes argumnetovat ;) k dispizici mam fotky videa i zaznamy z novinarskych diktafonu ;)
0/0
30.12.2005 19:44

babacek

Re: Názor
Přesně tak,ty volby nezajímají.Ty akorát křičí když jim někdo šlápne na kuří oko.
0/0
30.12.2005 16:14

lopenik

hm...
jenze ceska policie je skutecne k smichu a delat si z ni srandu je na miste. pokud nekde jinde v evrope policie mlati lidi brutalnim zpusobem, tak tohle neni omluva pro to, aby mlatila lidi i ceska policie i u nas v cesku. tady je ceska republika a tady plati nase ceske zakony. policie u me ztratila posledni spetky respektu a podle toho k ni budu pristupovat.
0/0
30.12.2005 16:32

tajemník z létajícího ostrova

Re: Názor
hehe.. podle informaci ktere vydala policie... ;)) vzhledem k tomu kolik lzivych informaci policie behem cele te udalosti vypustila, bys mel cerpat i z jinych zdroju... mozna bys pak vedel ze policie zasahla na cele louce, ze se teknari z nepronajatych pozemku na pronajate presouvali a spoustu dalsich informaci, ktere policie neuvadi... at uz trapne dezinformace a lzi o ceste ktera vedla k pozemku, kterou policie nezakone blokovala az po trapne zapirani velitele zasahu pred V. Sroubem
0/0
30.12.2005 18:17

jannovak

Paroubek na smažky kašle...
ty stejně tak jako tak k volbám nepřijdou, tak co s tou verbeží? Naopak je na nich možno prostému davu jasně a názorně ukázat, co se stane, když nebude držet hubu a krok...
0/0
30.12.2005 9:11

František Koudelka 4.Kyju

Re: Paroubek na smažky kašle...
Paroubek kašle na všechny kromě sebe a průzkumníků veřejného mínění.
0/0
30.12.2005 12:02

Jeli-man

Re: Paroubek na smažky kašle...
aby se paroubek po volbach nedivil... znam par tech "smazek" a jen kvuli tomu teku a Paroubkovi chtej jit k volbam...
0/0
3.1.2006 14:45

grandemi

Paroubek Technařům !!!
Vy semnou také nepočítejte
Počítejte však,že bude obušku z pytle ven.
0/0
30.12.2005 8:23

syck

a jak to je?
co technař to volič ods,nebo co volič ods to technař,a teď tupolhlávku raď.
0/0
30.12.2005 8:01

grandemi

Re: a jak to je?
Mohl bych vědět jak si dospěl k tomuto poznání
Byl to Rum,Slivovice Kontušovka nebo Režná.
0/0
30.12.2005 8:25

syck

Re: Re: a jak to je?
a co u tebe ,je to perník,toluen nebo něco tvrdšího?
0/0
30.12.2005 8:29

grandemi

Re: Re: Re: a jak to je?
Čerství zimní vzduch.To je síla.
0/0
30.12.2005 8:41

lemax

Re: Re: Re: a jak to je?
prej Herak!
0/0
30.12.2005 8:43

grandemi

Re: Re: Re: Re: a jak to je?
Máš pravdu to bude asi ten Uherák.
0/0
30.12.2005 16:17

Rebka

Re: a jak to je?
Nebudu sprostý jako ten,kdo napsal takovou debilovinu,ale věřte mi,že Vy to daleko nedotáhnete s tím Vaším myšlením.
0/0
30.12.2005 18:07

ellukas

Nic proti
ale proč si autor myslí, že policisté jsou Paroubkovi podřízení. Takhle to nechodí. Neexistuje žádná možnost, aby Paroubek či Bublan policistům a policii něco přímo nařizovali.
0/0
30.12.2005 7:39

lemax

Re: Nic proti
a kdo jim to naridil po porade, Parouba a Bublana s husickou? Buh? na to ti sneci neveri, takze vinici jsou jak jsem uvedl. Nehledej viniky jinde!
0/0
30.12.2005 7:42

ellukas

Re: Re: Nic proti
Zákon o policii nic takového neumožňuje. A mimochodem, tehdy byl policejním ředitelem Kolář, ne. I kdyby si uradili Paroubek s Bublanem cokoliv (ve skutečnosti před Czechtekem existovala pouze Zpráva o přípravě na Czechtek předložená Bublanem do vlády). Stručně: Paroubek mohl toliko říci policejnímu řediteli říci, pokud budeš jednat v souladu se zákonem, tak je v případě zásahu proti technařům, kteří budou jednat nezákonně, neodvoláme. Pouze to je v pravomoci vlády. Policisté nejsou bezprostředně podřízeni Paroubkovi, ale policejnimu řediteli.  A policejní ředitel nese plnou odpovědnost za to, co policie učini, nebo neučiní. Vždy na rozdíl od řadového policisty ve vztahu k policejnímu řediteli, může jakékoliv podněty vlády a předsedy vlády odmítnout.
0/0
30.12.2005 8:02

lemax

Re: Re: Re: Nic proti
neni to tak. Policije podleha pod kontrolou politice (politikum ) neni samostatna, to by se mohla dostat mimo kontrolu1 Ovsem co policije neni je ze je to i politicka organizace, V tomto pripade to u policije nepripustne! Takze policije je pod primou kontrolou vlady!!!
0/0
30.12.2005 8:26

Rebka

Re: Re: Re: Nic proti
Sůdruh velkomožný Paroubek dal jasný pokyn a ten zněl:"Použít jakýkoliv prostředek".Nyní si dokonce Soudruh Bublan dovedl policajty i do parlamentu a proti předpisu se díval do spisu.To je další kuriozita a Sůdruh Paroubek to ještě podpořil.Takže další levárna.Pro něj asi zákony neplatí,ale horší je,když je nedodrží někdo sám.
0/0
30.12.2005 18:11

ellukas

Re: Re: Re: Re: Nic proti
Odkud máte výrok: Použít jakýkoliv postředek?
ad Doležal. Před nějakým časem Topolánek říkal, že 1) podpoří vždy vydání poslance policii, nyní tomu bylo jinak; 2) Bublan k tomu byl donucen chováním poslánců, kteří se začali chovat jako soud, začali se vyjadřovat k něčemu, co má posuzovat toliko soud.
0/0
30.12.2005 19:41

Jeli-man

Re: Re: Re: Re: Re: Nic proti
Poslanci se chovali jak jim dovoluje zakon... Bublan nahlizenim do tstnich spisu a pokusem ovlivnit primo snemovnu dotazenim policistu jej prekrocil. Co jeste obhajujete? To u vas plati ze ucel sveti prostredky? A kam az tomu dovolite zajit?
0/0
3.1.2006 14:51

baronfonlempl

To mu moc neuškodí.
Spíše vůbec. Tančící děti, pokud vůbec vystřízliví, nevyrovnají počty voličů, kteří budou naopak volit pana Paroubka za chrabrý zásah. Je to smutné, ale je to tak.
0/0
29.12.2005 23:49

lemax

Re: To mu moc neuškodí.
pravdu diz sneku, je jich stale malo a z toho k volbam dojde sotva ctvrtina! Kdyby aspon jednou na vikend prestali chlastat a hulit vid?
0/0
30.12.2005 7:45

sageorg

Opravdu.......
nezbývá nic jiného,než této "sociálParoubkovské" šmírácké tragikomedii vzkázat slovy Karla Kryla - "NASRAT"!
0/0
29.12.2005 22:09

wildge

Až do CzechTecu
jsem si myslel, že technaři jsou jen tančící děti. Ale poté, co se ani jeden z nich nepostavil čelem k tomu, že ničili cizí majetek, jsou u mně jen verbež.
0/0
29.12.2005 20:52

tajemník z létajícího ostrova

Re: Až do CzechTecu
a cemupak rikas postavit se celem? :))) hlavne neplacej ;))
0/0
29.12.2005 20:56

wildge

Re: Re: Až do CzechTecu
Ani jeden z nich neřekl: "Ano, byl jsem tam a bylo mi úplně jedno, že šlapu po cizím." Ačkoli to bylo zcela zřejmé, že takových tam byla většina.
0/0
29.12.2005 21:40

Deleter

Re: Re: Re: Až do CzechTecu
Proč by to měli ještě říkat, když to bylo zřejmé. Vy nemáte pocit, že kdyby je PČR pustila na pronajaté pozemky po té cestě, že by došlo k daleko menším škodám? Zcela jistě by se někdo vyskytoval i mimo předmětné pozemky, to si iluze nedělám.
0/0
29.12.2005 21:50

tappat

Re: Re: Re: Re: Až do CzechTecu
ne ten dojem v zadnem pripade nemam. po tom co se ukazalo jaka je to verbez.
0/0
30.12.2005 14:15

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Až do CzechTecu
v cem jaka verbez prosim te? co to zase kecas? kdyby byli vsichni takova verbez jak rikas, tak policajti neskonci s opruzeninama a oderkama...
0/0
30.12.2005 21:14

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Až do CzechTecu
a proc by to proboha meli rikat? dyt to je snad jasny ne?
0/0
29.12.2005 22:08

Rebka

Re: Re: Re: Až do CzechTecu
Kdyby Ti někdo hodil do auta dymovnici a zbil tvoji holku,tak jak by jsi se sám zachoval?Já jsem taky od policajtů neslyšel,že by udělali něco špatně.Takže je to šul nul.
0/0
30.12.2005 18:14

JirkaEsch

Zajímalo by mne,
kdo ze zaměstnanců ODS v redakci mladé fronty (Steigerwald, Komárek a spol.) na sebe vzal to břímě, případně byl vylosován k sepsání tohoto článku a splnil tak, byť pod pseudonymem, svou povinnost k zaměstnavateli.
   
0/0
29.12.2005 18:19

DedecekHribecek

Re: Zajímalo by mne,
Komunisté nám podobně jako Vy malovali obraz některých novinářů jako byl Pelikán či Škvorecký slovy, že jsou žoldáky imerializmu. Jste o trochu slušnější než bolševičtí ideologové. Nicmíně ja ale faktem, že používíte podobné metody. To asi bude sbližování poltiky ČSSD a KSČM. Socialisté se poučili z toho jak to dělali bolševici. Obávám se, že bude hůře.
 
 
Žádnou faktickou připomínku asi nemáte? Že se tak hlopě ptám. Komunistí také, žádnou faktickou připománku něměli. Byla to jen koncentrovaná propaganda a očerňování.
0/0
29.12.2005 20:43

JirkaEsch

Re: Re: Zajímalo by mne,
Vážený pane, zkuste se někdy zamyslet nad tvorbou těchto komentátorů MF a zjistéte, že nikoho nekritizuji neprávem. Protože každá kritika neobjektivního, angažovaného "komentátora" vydávajícího se za nezávislého, je z titulu nebezpečnosti uvedené kombinace nejen správná, nýbrž i maximálně žádoucí.
K tomuto článku mohu říct jediné. Přestože s několika věcmi nesouhlasím, mohu říct, že článek jako celek se mi celkem zamlouval do pasáže "my už vám nevěříme pane Paroubku, chcete naše hlasy" atd. Pak se to zvrtlo v otevřenou předvolební agitku ODS a tudíž se to velmi přiblížilo výtvorům p. Steigerwalda či Komárka.
0/0
30.12.2005 11:51





Najdete na iDNES.cz