Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlado politikům: Chceme se vzít a vychovat dítě

Nejznámější homosexuál, Vlado Dobrovodský, vzkazuje poslancům: Umožněte sňatky gayům a lesbičkám. Sněmovna bude už pošesté rozhodovat, zda homosexuální svazky umožní. MF DNES Vlada požádala, aby odpověděl na argumenty odpůrců zákona z řad politiků a církví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

miciangora

vykašlete se už na
Vladka a jemu podobné a mrkněte se na Paroublk a v ZOO, dlouho jste se tak nezasmáli
0/0
18.12.2005 7:05

Jiří Taškář

Dvě buzny,vychovají další buznu - kanálie
Hlavně když se mají rádi - Co je lepší ? Buzny nebo Rath s Paroubkem ? Armagedon se blíží :-)
0/0
18.12.2005 7:00

celtic

už....
néééééééééééé.....
0/0
17.12.2005 20:48

dooven-doobleyt

Re: už....
tobě hrabe
0/0
17.12.2005 20:51

celtic

už dost...
o homosexuálech....
0/0
17.12.2005 13:33

celtic

už dost....
0/0
17.12.2005 11:24

Paroubek je trouba

Vlado ty seš prostě debil
A ještě k tomu vyvolenej debil...
0/0
16.12.2005 19:09

dislektik

VLADO nevyšlo budete se chodit registrovat jako psy a možná i s čipem do ucha:-))
no to bude ponižující,ale co vždyt jste to chtěly
0/0
16.12.2005 11:48

_Eva_

ČIPY?
budou dostávat ČÍPKY do zadečku
0/0
16.12.2005 13:08

joeyramone6

Vlado, Vlado...
Nemám proti registrovanému partnerství vůbec nic, to je snad ve 21. století jasné. Ale jestli jsou všichni homosexuálové tak blázniví hysterici, jako předvedl Vlado v reality show, tak s těmi dětmi nevím, nevím...
0/0
16.12.2005 10:52

Bagoun

To nám ještě scházelo.
Další příležitost pro buzny jak se přes hvězdu ptáka ohniváka blejsknout.
....jak řekl jeden z Vyvolených : "Myslel jsem, že to tu skousávám, ale neskousávám".
0/0
16.12.2005 10:15

80E-seven

spis by me zajimalo,
kde se zase co "zajimaveho" deje. vzdycky, kdyz nekdo planuje a provadi nejakou neumerne velkou levotu, hodi se lidem tema jako pokousane deti, homosexualove nebo stromy u lidlu - a narod diskutuje a nadava - a nevidi...
0/0
16.12.2005 9:35

ajecka

Hysterik rodičem?
Dobrý den,
nemám nic proti homosexuálním párům ani proti tomu, aby vychovávali děti. Mnohdy mohou být lepší rodiče než heterosexuálové, záleží na povaze. Ale jsem zásadně proti tomu, aby někdo hysterický, který se nedokáže ovládat a jednat taktně kohokoli vychovával. Děti jsou křehká stvoření, která potřebují klidný domov a taktní, milující rodiče. Milovat by možná mohl, ale co to ostatní?
0/0
16.12.2005 9:34

zuza0007

Re: Hysterik rodičem?
pokud to vztahuješ pouze na něj, tak souhlasím, nicméně musím podotknout, že i takových hetero rodičů je požehnaně...bohužel
0/0
16.12.2005 9:37

rakosnicek_2003

vsimnete si ...
vsimnete si, ze naprosta vetsina z diskutujicich vnima cely problem registrovaneho partnerstvi predevsim pres sex. Pokud si ovsem ten navrh prectete, zjistite, ze on je opravdu o partnerstvi, nikoli sexu. V tomhle uhlu pohledu nevidim nic zavadneho na moznosti uzavrit jakysi papirovy vztah. S adopcema je to mnohem slozitejsi, protoze je nad slunce jasne, ze chovani, úplnost či složení rodiny má zásadní vliv na vývoj jedince.
0/0
16.12.2005 9:15

zuza0007

Re: vsimnete si ...
jaktože mají děti třeba rozvedené či svobodné matky či otcové  to taky není ideální složení rodiny
0/0
16.12.2005 9:17

FMX

Re: Re: vsimnete si ...
Už jsem psal níže, ať si děti udělají svoje vlastní. A pokud jde o ideální složení rodiny, tak to nemusí být ani u normálního páru, že? Proč se asi lidi rozvádějí?
0/0
16.12.2005 9:40

zuza0007

Re: Re: Re: vsimnete si ...
samozřejmě....je to všude stejné....bez ohledu na sexuální orientaci a mnoho dalších věcí...je to jen o povaze člověka....jaký je rozdíl mezi tím si dítě udělat a adoptovat ??
0/0
16.12.2005 9:47

80E-seven

Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
rozdil je ten, ze asocialove (zatim ) dite adoptovat nesmi...
0/0
16.12.2005 9:49

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
ptala jsem se FMX jaký je podle něj rozdíl v tom, si dítě udělat anebo ho adoptovat....
ale budiž....ano asociálové dítě adoptovat nesmí ( a doufám, že ani nebudou moci ), nicméně všichni ostatní by mohli bez rozdílu sexuální orientace
0/0
16.12.2005 9:52

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
spravne, a nikoliv jenom kvuli tomu, ze se buzna snazi vynutit si na okoli "uznani normalnosti". nikoliv z toho duvodu, ze "decko je cikan a cikany stejne nikdo nechce"
0/0
16.12.2005 9:59

FMX

Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Když bude vlčí smečka složená jen ze samců(nebo samic) - zanikne. Pokud bude smíšená, rod pokračuje. Pokud smíšená smečka najde opuštěná vlčata - obvykle je přijme(adopce). Pokud dva samci najdou opuštěná vlčata - sežerou je.Proč to asi takhle příroda zařídila? Nebo jsme moudřejší než ona? Proč se jedinci s vážnou genetickou vadou nemůžou rozmnožovat?
Asi tomu nerozumím.
0/0
16.12.2005 9:57

80E-seven

Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
zajimavy prispevek: paklize je homosexualita VROZENA geneticka vada, pak by mela byt dedicna. ona ovsem dedicna neni, z cehoz vyplyva, ze se jedna o vychylku v psychice. ano nektere vychylky nejsou lecitelne. ti lide maji mit nas soucit. ale delat z nich "normalni" nema smysl. dve buzny nejsou rodina, stejne jako dva slepci nezacnou videt, jenom proto, ze se vezmou...
0/0
16.12.2005 10:02

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
asi ne...nebo já nerozumím tobě, co se mi snažíš říct....homosexuálové se rozmnožovat mohou....a správně píšeš vlčí smečka....rodinné vazby jsou, co jiný živočišný druh, různé...my máme taky jiné sociální vazby...to nemůžeš porovnávat
0/0
16.12.2005 10:02

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Ano, homosexuálové se rozmnožovat mohou, ale pokud by to bylo v souladu s přírodními zákony musí překonat svou orientaci! Tady už pracuje "rozum", chci dítě, překousnu to a budu žít heterosexuálně. Zůstanu sám sebou - mám smůlu.Rozum naneštěstí neumíme používat v souladu s přírodou.
0/0
16.12.2005 10:14

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
no nevím, pokud pro mě něco hodně znamená, tak 5-10 minut sebezapření za to stojí.....to je všechno, co je k¨tomu fyzicky potřeba udělat.....pak už jen pár papírů
0/0
16.12.2005 10:16

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Ano malé děti obvykle dělají to co musí se sebezapřením, pokud ví že za to bude odměna.
0/0
16.12.2005 10:26

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
nejen děti
0/0
16.12.2005 10:32

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Jo, nejen děti.... Jenže děti, vzhledem k jejich rozumovému vybavení, které se teprve vyvíjí na to mají jaksi nárok, ale co ostatní? Buď rozum nemaj, nebo ho nepoužívaj (vyjde to nastejno) a pořizovat si děti bez rozumu? Ani ti vlci to nedělaj!!!
0/0
16.12.2005 10:37

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
asi si nerozumíme....cokoliv můžeš dělat se sebezapřením a přitom k tomu můžeš používat rozum...pokud to vede k nějakému rozumnému cíli ) pro tebe " odměna"
0/0
16.12.2005 10:39

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Asi opravdu ne, ale je opravdu rozumný cíl, aby měli homosexuálové dítě?? Nejde jen o touhu vyrovnat se heterosexuálním párům, dokázat, že jsou stejní jako ostatní, dokázat sami sobě, že jsou schopni vychovat dítě, dokázat světu, že tu jsou! Aby nedošlo k omylu, nejsem žádnej zatvrzelej protihomosexuál, nevadí mi (proč taky). neodsuzuju je, prostě jsou takoví jací jsou, ale ještě ŽÁDNEJ mi neřekl pádnej důvod proč chce dítě! Žádnej mi neřekl proč chce dítě, které si pořídí deprimovat již od nástupu do školky, víme jak se děti chovaj k "abnormalitám", to dítě bude trpět. Ostatní děti velice rychle vycítí, že "tenhle" je "divnej" a děti toho rozumu opravdu moc nemaj, zkrátka dítě homosexuálů bude beránek ve vlčí jámě. Kdo z milujících rodičů by něco takového dopustil!! Co se bude potom dít? Budou vášnivé diskuze o diskriminaci dětí homosexuálů, stojí to za to? Odpověz podle cítění, né podle toho co chceš.
0/0
16.12.2005 11:00

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
všechno, co píšu, píšu tak, jak to cítím...
rozumný cíl ?? je rozumný cíl to, že dítě chci proto, že chci, aby po mě něco zůstalo..pokračovalo ?? Abych viděla, jak ten "můj" ( bez ohledu na adopci ) prcek roste, jak mu pomáhám a sleduju jeho první neúspěchy a pomáhám mu je překonat a naopak úspěchy....atd...podle tvé logiky by ani neplodné páry neměli mít možnost umělého oplodnění či adopce....proč by za tím vším měla být touha se někomu vyrovnat ?? Vezmi to pouze lidsky...
ty máš děti ?? proč sis je pořizoval ??
0/0
16.12.2005 11:05

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Souhlasím se vším, co píšeš - to jsou důvody, ale já si před tím položil ještě jednu otázku:"Jsem takovej a mám nato, aby to dítě chtělo mě??Dítě není věc či zvíře, ty nemaj na výběr. Nejhorší pro rodiče je, když jeho dítě strádá, ale to ty asi nevíš.
0/0
16.12.2005 11:15

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
není, ale dokážu si to představit....mám za sebou SPgŠ ( z vejšky jsem utekla kvůli stavu školství ) a chtěla jsem být s dětmi..proto jsem tam šla...mám hodně praxe ze školy, jezdila jsem leta na tábory...
takovou otázku já si nepokládám....já počítám s tím, že nepřivedu dítě do nepřipravenýho zázemí ( a tím myslím finančně a citově )
0/0
16.12.2005 11:27

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Takže přece jen je to o tom, že TY CHCEŠ!! Můžeš mít zázemí jaké chceš, peněz haldu, citu fůru, ale člověk je tvor společenský a musí se v tý společnosti uplatnit, jinak skončí na její periferii, protože jinak je to o ničem, jen o tom že někdo něco chtěl a ten, kterej z toho vzešel, to takhle vůbec nechtěl.
No nic, končím, možná se ještě v nějaký diskuzi sejdem, musím pro kluka do školky, slíbil jsem, že ho vyzvednu po obědě a sliby se plnit musí!!
 
Čau
0/0
16.12.2005 11:33

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
V tom případě bychom ovšem měli nechat zemřít každé novorozeně, které se narodí s vrozenou vadou neslučitelnou se životem, že? A nechat v klidu zemřít každého na rakovinu, ischemickou chorobu srdeční, cukrovku... A nikoho uměle neoplodňovat, vždyť ona asi ta dvojice nemůže mít děti z nějakého dobrého a důležitého důvodu. Nebo jsme moudřejší, než příroda?
0/0
16.12.2005 10:04

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
To co tady píšeš, si tvoje babička, nebo máma(nevím kolik ti je) pamatuje jako normální jev a opravdu to není tak dlouho. Příroda dala každému možnost zachovat svůj druh, my jsme dostali "rozum" a naučili jsme se přežít a zdokonalujeme se, umíme léčit, číst, psát a lítat na měsíc, ale stejně jako k letu na měsíc potřebujeme raketu, tak k pořízení dítěte - mužské a ženské buňky.
0/0
16.12.2005 10:23

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Což už dnes vlastně ani není pravda.
0/0
16.12.2005 10:54

FMX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ...
Ne tak docela, klonovat se již podařilo, ale pokud se podíváš na výsledky klonovaných jedinců, tak všechna klonovaná zvířata zemřela velmi brzo a vcelku nikdo nedokáže říci proč. ano, máme kompletní genetický kód, umíme toho(jen z malé části) využít, ale nikdo nedokáže říct jak to vůbec dopadne.
0/0
16.12.2005 22:30

molim

Re: Re: Re: Re: Re: vsimnete si ... FMX
Pardon, ale to je zas blábol. Kdyby byly v p ... ryby... atd. Vlčí smečka nikdy není složena jen ze samic (a přesto vlci skoro zanikli). RP taky není o SMEČCE ze samic či samců, ale naopak pouze o dvou homosexuálích jedincích. Počet homosexuálních jedinců je v rámci lidstva konstantní, a ZCELA BEZ OHLEDU na to, zda se sdružují do párů či ne, se lidstvo úspěšně rozmnožuje. Momentálně hrozí spíše jeho přemnožení. Nevím, jesti vlčí samci sežerou opuštěná vlčata, ale už se stalo, že vlčí samice odchovala opuštěná lidská mláďata - nevím ovšem, jak to souvisí s RP, jistě ale víc, než Váš příspěvek.
0/0
17.12.2005 21:10

_Eva_

Že gay lobby sněmovnu vytěžuje nesmyslama
mi hodně vadí - na to daně platit nechci.
Žádný zákon jim nezaručí, že lidem přestane být protivně při představě dvou chlapů při análním sexu.
Víte jak došlo k vyškrtnutí homosexuality z lexikou psychických poruch? V 1970 na kongres psychiatrů vthli gay aktivisti, hystericky křičeli "vy svině" ... možná to Vladěna s Robíkem  v parlamentu taky udělají.
0/0
16.12.2005 8:21

zuza0007

Re: Že gay lobby sněmovnu vytěžuje nesmyslama
jaký zákon mi zaručí, že mi přestane být protivná představa, že zrovna s tebou taky někdo provozuje sex ??
0/0
16.12.2005 8:29

_Eva_

Gay poradna
<a class="odkaz" href="http://www.rogy.cz/poradna/rady/24.htm" target="_blank">Příprava a nácvik análního sexu</a>
0/0
16.12.2005 9:05

zuza0007

Re: Gay poradna
víš v čem je asi ten rozdíl mezi námi ?? Já lidem do ložnic nelezu a nezajímá mě, co si tam spolu dělají, pakliže tím neobtěžují ostatní.....on i pohled do ložnice některých heterosexuálů by byl mnohem horší, než homosexuálů.....
tebe to evidentně prudí....co z toho máš, nevím....
0/0
16.12.2005 9:11

_Eva_

Vladko udělala úžasnou osvětu, názor jsem změnila
homo lobby sice tvrdí, že homsexualita je vrozená, ale gay genem se už nikdo nezabývá, je to nesmysl, teď se zkoumají vlivy v prenatálním stadiu... jistě, homo by rádi vyvrátili fakt, že homosexualita je deviace stejně jako zoofilie, že jde o neurotickou nutkavou poruchu, která nejčastěji vzniká chybou sebeidentifikace  v prepubertě - Vladko to názorně demonstroval: infantilita, sebestřednost, hysterie podivné nápady...
Že gayové nemohou mít rodinu = svatbu a děti není diskriminace, ale přirozenost. ZNEUŽÍVAJÍ TOLERANCE SOPOLEČNOSTI K HOMOSEXUALITĚ.
0/0
16.12.2005 8:17

jurajkoala

Re: Vladko udělala úžasnou osvětu, názor jsem změnila
Co je toto za husu???!!! Vladko muj nazor na buzny nezmenil-ja vim, ze tito lide jsou fajn,nikoho neobtezuji a me osobne vubec nevadi. To co delaji doma v posteli je jen jejich vec!!! A nikomu do toho nic...
0/0
16.12.2005 8:59

FMX

Re: Re: Vladko udělala úžasnou osvětu, názor jsem změnila
V pelechu a podobně , ať si dělaj co chtějí! Děti? Ano, ať si spolu udělají svoje vlastní, když se jim to povede, tak proč ne?
0/0
16.12.2005 9:11

jajinka01

Re: Vladko udělala úžasnou osvětu, názor jsem změnila
Vladko se choval infantilně, sebestředně, hystericky a s podivnými nápady jako všichni ve vile. A jeho hysterie rozhodně nevyplývá z toho, že je homosexuál. Homosexualita je daná a neléčitelná. Rádoby světlonoši víry zneužívají Bibli k jejich odsuzování, ale nic takového v ní není. Nechme je žít, jsou stejní jako my, jen si jako partnera vybirají jedince stejného pohlaví. Neposuzujme je všechny podle jednoho z nich.
0/0
16.12.2005 9:00

_Eva_

Re: Re: Vladko udělala úžasnou osvětu, názor jsem změnila
Gay lobby vám vymyla hlavy - homosexualita. Nikdo nedokázal, že by homosexualita lišila od jiných deviací, vrozená není, je zísaná a léčit se dá jen tehdy, pokud dotyčný chce.
Vrozenost si přejí homosexuálové - je to pochopitelné, ale to neznamená, že na to přistoupím.
 
0/0
16.12.2005 9:09

zuza0007

Re: Re: Re: Vladko udělala úžasnou osvětu, názor jsem změnila
 Milchamo, vylez.....
0/0
16.12.2005 9:11





Najdete na iDNES.cz