Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek: S komunisty do vlády nesednu

Premiér Paroubek vyloučil, že by jeho strana usedla ve vládě s komunisty. Naopak si za určitých podmínek dokáže představit spolupráci s ODS. "Spolupráce na vládní úrovni mezi českou sociální demokracií a komunisty po příštích volbách prostě nepřipadá v úvahu," řekl premiér v Bratislavě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

soudruzi....
už v současnosti má levice 111, po volbách to bude cca stejné, tak to chtějí voliči....  (kdyby ne, volí jinak!)
0/0
5.12.2005 12:38

Totedyne

bez komentáře
Paroubkovi uveřejnili článek v lidovkách http://lidovky.zpravy.cz/ln_nazory.asp?r=ln_nazory&c=A051204_174504_ln_nazory_vvr
0/0
5.12.2005 12:35

thx

Jenže komouči jsou tady u moci již od listopadu 89,
a zvláště od doby, kdy jim ODS pod vedením pana Klause doslova darovala národní bohatství za bratru 700 miliard kč. Z avydatné pomoci ODS se s bolševických sv***, udavačů, zlodějů a podejtašků stali vážení podnikatelé, kšeftaři a  manažeři, to si sand voliči ODS vůbec neuvědomují? to si opravdu myslí, že komouš, který zbohatne ze státních darů a podvodů se opravdu stane demokratem? Tomu snad nevěří nikdo...ale svádět vinu za státí dluh a paktování s komoušema na socdem je mírně řečeno svii***, není větší nepřítel komoušů než sociální demokrat, ve sněmovně se s komoušema ODS dohodla v mnohem větší míře než s kýmkoliv jiným, ODs podporuej vše, co přispívá ke zvýšení ekonomické moci bývalých nomenklaturních kádrů a jejich rodin!
0/0
5.12.2005 9:49

myprecious

Re: Jenže komouči jsou tady u moci již od listopadu 89,
Nepovídej,opravdu?Mas velice spatne informace.Pokud sis nevsiml,to,ze ODS hlasuje proti CSSD,neznamena,ze souhlasi s KSCM.Pokud si toto myslis,pak jsi opravdu hodne hloupy,tvoje chabe argumenty tohoto charakteru opravdu nikoho nepresvedci
0/0
5.12.2005 11:57

oldbeat

S komunisty do vlády nesednu
. . . stačí mi jejich tichá podpora.
Dám jim vliv a oni levicový zákony odmávaj.
0/0
4.12.2005 17:44

oldbeat

Re: S komunisty do vlády nesednu
A to jsem si myslel, že to server nepustil.
Tak sorry.
0/0
4.12.2005 17:46

oldbeat

S komunisty do vlády nesednu
 . . . stačí mi jejich tichá podpora.
Když jim dám vliv, tak mi levicový zákony odmávaj´.
0/0
4.12.2005 17:40

Johny_S

Paroubek je lhář.
Samozřejmě, že by rád s komunisty do vlády sednul. Připomínám jeho slavné výroky: "Zákony pro dobro této země, lidu této země, my budeme schvalovat i třeba s komunisty!" Když je tedy chce schvalovat, určitě by měl jednodušší, kdyby je měl přímo ve vládě, než aby je musel pořád přemlouvat. Nebo: "Jsou komunisté nebezpeční? Já říkám, že nikoli. Pracují v zastupitelstvech, v parlamentu. A Stalin už dávno není." Skoro to připomíná dnešní plamennou řeč echtbolševika Ransdorfa, který se oháněl dokonce evropským humanismem a Lechem Walesou. Takovéto zrůdy by vůbec do televize neměli pouštět.
0/0
4.12.2005 15:52

oldbeat

Re: Paroubek je lhář.
Dovoluji si přidat estébáky
0/0
4.12.2005 17:54

Pavel Nemec (US-DEU)

Re: Paroubek je lhář.
Paroubek dobře ví, že si zatím komunisty ve vládě nemůže dovolit(přestože by asi rád), a tak volí menšinovou ´vládu s jejich podporou- ale to je pro komunisty nejvýhodnější-pomalu zaplaví významné posty ve státní správě, pravděpodobně dostanou za odměnu i vlivné posty v parlamentu...Paroubek je bolševik tělem i duší...  
0/0
4.12.2005 19:20

krima

ALE, ALE ..
.. vždyť ta jeho vláda už teď sestává skoro celá z komunistů - dle nížky bývalých a dle mozku současných.
Ostatně: komunismus je něco jako syfilis - když se někdo jednou nakazí, musí se kontrolvat až do smrti. Hrozí totiž pořád, že se mu udělají gummata na mozku a on zdementní.
0/0
4.12.2005 15:40

Johny_S

Re: ALE, ALE ..
Což je například případ jekula. Ten už zdementněl.
0/0
4.12.2005 15:41

krima

Re: Re: ALE, ALE ..
... asi jo.
0/0
4.12.2005 15:47

chejava

Za 7 měsíců to poznáme.
Podle mne bude velká koalice v čele s Kalouskem, protože ODS a ČSSD dostanou každá po 18 % hlasů. Jsou na sebe tvrdí a možna ještě dostanou své lídry do stavu trestně stíhaných osob. Lidovci se tiše smějí, protože vše pracuje pro posílení pozice KDU-ČSL.
0/0
4.12.2005 14:43

Johny_S

Re: Za 7 měsíců to poznáme.
Já ti nevím. KDU-ČSL se dlouhodobě pohybuje na hranici 5% a nezdá se, že by se to nějak mělo změnit. Jsou jenom dvě možnosti - buď Topolánek premiérem v koalici s KDU-ČSL, anebo Paroubek premiérem v koalici s KSČM. Ať říká, co chce, i menšinová vláda s podporou komunistů je druh koalice.
0/0
4.12.2005 15:05

oldbeat

Re: Re: Za 7 měsíců to poznáme.
Souhlas.
0/0
4.12.2005 17:57

Ccecil

lže
lže, jeho představivost je totiž obrovská, jak sám přiznal.
0/0
4.12.2005 14:34

krima

Re: lže
Lež je základní výbava každého socialisty (komunistického i nacionalistického). Vždyť přece socialismus je od svého počátku spiknutím líných darmožroutů.
0/0
4.12.2005 15:49

tha_playmen04

Já myslím,
že nikdo z nich nepředvedl nějaký extra výkon. Jeden měl v ruce nějaké kolečko a pak začal točit i rukou a druhý měl graf, který si vyrobí i žák ZŠ a tam pár nic neříkajících čísel. Typická předvolební debata o tom jak za jednich se budem mít už jen dobře a za druhých chcípnem za pár let hlady. Jen debil si může opravdu tohle myslet.
0/0
4.12.2005 14:06

tha_playmen04

Topol
se mi zdál v TV nějak unavený. Nevím, ale zdá se mě, že je na něj toho moc a když už se nechá rozhodit Sobotkou. Ovšem ekonom to žádný není. Typická předvolební debata. Člověk se nedozvěděl nic nového. Jeden měl v ruce kolečko a tam jeho blafy, druhý si připravil graf hodný žáka základní školy kde byly jen čísla. Ale aspoň se člověk pobavil.
0/0
4.12.2005 14:02

jekal

Blesková zpráva
Topolánek řekl, že MODRÁ ŠANCE nebyla nikdy programem ODS
0/0
4.12.2005 13:39

celtic

Re: Blesková zpráva
0/0
4.12.2005 13:41

faktoracek

Re: Re: Blesková zpráva
Již jsem odpovídala jekalovi, takže ten smích může být tak na Tvojí nevědomostí
0/0
4.12.2005 13:46

celtic

Re: Re: Re: Blesková zpráva
0/0
4.12.2005 14:10

faktoracek

Re: Blesková zpráva
Od začátku přece říkali, že z toho vyjde volební program a že se jedná o rezortní analýzy, východiska pro program samotný, takže nechápu, proč to překvapení...
0/0
4.12.2005 13:45

jekal

Re: Re: Blesková zpráva
nejde o překvapení, jde o to, že kdo si dokáže Mirečka představit jako premiéra. Jo a pěkně tam předváděl ten severokorejský zápas, pořád točil ve vzduch svojí prackou, no na Paroubka to nezabralo, tak to zkouší na Sobotku.
0/0
4.12.2005 13:59

faktoracek

Re: Re: Re: Blesková zpráva
Rekla bych, ze ze zneni tvych prispevku jsou citit tve sympatie resp. antipatie k jednotlivym stranam. Kdyz delaji totez dva lide, z nichz jeden je v oblibene a druhy v nenavidene strane, pak jeden je hulvat, zatimco ten druhy sveho soupere "setrel".
Chtelo by to vice uvazovani a tolerance...
0/0
4.12.2005 14:08

jekal

Re: Re: Re: Re: Blesková zpráva
takoví jsme všichni, necítím se být nijak vyjímečným. Tu se snažím o kometáře, ne o prezentaci svých názorů. No a v tom to právě je, je něco jiného vtpná beprostřední reakce rétora, jakým je třeba Zeman, než naučený křečovitý blábol třeba Topolánka - a slova mohou být podobná.
0/0
4.12.2005 15:27

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Blesková zpráva
Tvé komentáře jsou jenom hodně překroucená fakta, silně se v nich projevují tvé názory. Takže nevytvářej dojem, že zprostředkováváš jakési (patrně zcela nestranné) komentáře. Není to pravda. A první příspěvek tohoto vlákna je toho důkazem. Viděl jsem ten Duel. A takhle to Topolánek neřekl. Pouze se mu to snažil podsunout Sobotka. A u toho se nedivím, že se Topolánek nechal vytočit. Mít proti sobě takového demagoga a lháře, jako je Sobotka, asi bych se taky přemáhal, abych mu nedal jednu do zubů.
0/0
4.12.2005 15:34

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Blesková zpráva
S jekulem nemá cenu se bavit. A pokud se člověk odváží, musí se obrnit nekonečnou trpělivostí. Víceméně každá obec má svého obecního blázna a jekul je bláznem obce přispěvatelů do zdejší diskuze.
0/0
4.12.2005 15:31

konzervativec

Re: Re: Re: Blesková zpráva
Na Paroubka zabírá rudá vlajka, Vojta Filip z ní zatočí a Jirka mu už rozepíná kiaťata a bere mu ho do úst..
0/0
4.12.2005 14:22

Johny_S

Re: Blesková zpráva
Odkdy ty se zabýváš nějakými programy, Eunuchu? Přece jsi sám říkal, že program je jenom bezcenný cár papíru, když jsem ti dokazoval, že ČSSD nesplnila téměř nic, co měla ve svém střednědobém programu, doposud ke stažení na www.cssd.cz.
0/0
4.12.2005 15:07

jekal

Re: Re: Blesková zpráva
víš s uboužoučkým prosťáčkem nemám dnes náladu ztrácet čas a navíc na sletu Ti Mireček nařídil přívětivost, asi Tě nahlásím
0/0
4.12.2005 15:34

Johny_S

Re: Re: Re: Blesková zpráva
Nápodobně, blbečku. Vzhledem k tomu, že zdejší největší prosťáček jsi ty. Hezky měříš dvojím metrem. Když jsi konfrontován s tím, že ČSSD neplní svůj program, odpovídáš, že program není důležitý. Když ovšem o programu mluví jiný, koho nemáš rád, hned ho bereš za slovo. Jsi zkrátka vůl.
0/0
4.12.2005 15:36

krima

Re: Blesková zpráva
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ... náš estébáček "jekal" je tu.
0/0
4.12.2005 15:44

myprecious

Re: Blesková zpráva
nejak se ti to plete,Jekale,nemas pracovat i v nedeli,pak jsi unaveny.Toto se Topolankovi snazil podsunout Sobotka,podotykam,ze velmi pruhledne a neuspesne
0/0
5.12.2005 11:59

jekal

Mireček
se na Primě bije za dělnické děti , hurááá
0/0
4.12.2005 13:36

krima

Re: Mireček
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ... náš estébáček "jekal" je tu.
0/0
4.12.2005 15:44

konzervativec

ahooj..
je veselo???
0/0
4.12.2005 13:19

lemax

Re: ahooj..
zatim mrtvo!
0/0
4.12.2005 13:31

jekal

Re: ahooj..
někde až milo
0/0
4.12.2005 13:36

krima

Re: Re: ahooj..
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ... náš estébáček "jekal" je tu.
0/0
4.12.2005 15:45

celtic

soudruzi....
najde se mezi vámi někdo pravicový..
0/0
4.12.2005 12:02

jektavy_celtic

celticu....
najde se ve tvé hlavě myšlenka..   
0/0
4.12.2005 12:07

lemax

Re: soudruzi....
jejda soudruh celtic je tady!No celtiku, v tomto pripade je nejpravicovejsi levice!!! Dej na mne sneku!
0/0
4.12.2005 12:17

lemax

Je videt, ze paruoubek podcenil KSC uz nyni?
Pokud KSC neudela chybu, tak "velkohuby a jiz ted samoliby" paroubek se jim pokloni!
0/0
4.12.2005 11:50

Dabi

Re: Je videt, ze paruoubek podcenil KSC uz nyni?
pleteš se, komoušům je jasné, že zatím jejich přímá účast ve vládě není možná, a případná podpora menšinové vlády je i pro ně výhodná
0/0
4.12.2005 11:56

lemax

Re: Re: Je videt, ze paruoubek podcenil KSC uz nyni?
Takhe uvazujes ty , ale ne komunisti! A ti toho hodne chteji..................
0/0
4.12.2005 12:16

eloš

Re: Je videt, ze paruoubek podcenil KSC uz nyni?
To se nedá, protože on  se jim klaní minimálně 25 let. 
0/0
4.12.2005 11:58

eloš

Nesedneš!
Protože ti tam nezbyde sesle.
0/0
4.12.2005 11:43





Najdete na iDNES.cz