Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krejčířova kniha je „třaskavina“, říká Sokol

"Seychelský sen" Radovana Krejčíře vydat knihu o svém podnikání v Česku dostal mírnou trhlinu. Krejčíř musí změnit jména jejích aktérů. Právník Tomáš Sokol ho varoval, že soud by knize mohl jinak zastavit distribuci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vis999

Volby se blíží
Volby se blíží a tak se začíná nabíjet ostrá munice. Těžko lze uvěřit, že Krejčíř vydává knihu kvůli svému svědomí. Myslím, že s blížícími se volbami, se budeme ještě divit. Raději si na ten hnůj půjdu připravit vidle.
0/0
5.12.2005 17:13

libienski

Jsem hrozně zvědavý
Jestli bude BIS knihu nakupovat ve velkém stejně jako kdysi z knihkupectví vykupovali ten svazeček o Katovi  Třeba stát letos do výkupu zapojí i policisty a hasiče
0/0
5.12.2005 16:02

doktor_bota

Re: Jsem hrozně zvědavý
Kato jsem pro své známé tiskl snad 20x, doufám že se to nebude opakovat, je to otrava.
0/0
5.12.2005 17:17

huhu007

To dílko se bude rozdávat zadarmo
a vzadu na deskách bude emblém modrého ptáka...
0/0
5.12.2005 15:49

nicknamed

distribuce
staci jeden den v knihkupectvi, nekdo to naskenuje (klidne i sam Radovan muze pustit do obehu puvodni pdf), pak uz to bude volne behat po internetu a kazdy si to stahne z dc++ bez problemu...
0/0
5.12.2005 11:58

karoten

Proč za sračky platit?
Ať ji vydá a rozdá....no nejni ten Krejčíř magor? Podstatný jsou autorský práva na film a počítačovou hru, trika a upomínkový předměty.
0/0
5.12.2005 10:51

andilek10

Radovane,
co kdyby jsi tu knihu uveřejnil někde na internetu. Rádi si ji přečteme. Za peníze si ji kupovat nebudu. Je to škoda peněz, protože každý den čteme právě zde o špíně v tomto státě. A kupovat si tu špínu ještě za peníze?
0/0
5.12.2005 10:37

Sporadany_obcan

Re: Radovane,
Nebojte, nejpozději druhý den po vydání to bude někde na netu tak jako tak...
0/0
5.12.2005 11:44

libienski

Re: Re: Radovane,
Potom doufám, stát udělá co je jeho úkolem a sice ochrání soukromý majetek a autorská práva
0/0
5.12.2005 16:03

syck

ta kniha bude velká kravina
podlé mého,to bude blbost,protože policie mu umožní útěk a on ji chce potopit,politik sním kšeftuje a on ho chce potopit...zajímavé.nejvíc mně zajímá a komu to má prospět a zrovna před volbama.a dále pokud to bude pravda tak proč měnit jména??
0/0
5.12.2005 8:03

Sporadany_obcan

Re: ta kniha bude velká kravina
proč měnit jména? Tak si nejprv přečtěte ten článek, tam je to přesně vysvětlené
 
A Vaší poslední větou si odpovídáte sám na své předchozí otázky - pokud to bude pravda, proč to nezveřejnit?
0/0
5.12.2005 11:45

Helena1

To je zase keců...
Nikdo jste tu knihu nečetl a už to komentujete.
0/0
4.12.2005 22:52

doktor_bota

Re: To je zase keců...
A proč to sem píšeš?
0/0
4.12.2005 22:55

Sporadany_obcan

Re: To je zase keců...
Tady se nekomentuje kniha (jak by mohla, když není..), ale záměr tu knihu vydat..A protože se tuší, asi oprávněně, že díky té knize prasknou na naše vládní socánky další velké průšvihy, vyvolává to v jistých kruzích pochopitelnou nervozitu  
0/0
5.12.2005 11:50

annannas

Co takle distribuce v pdf
Mohl by ji poskytnout v pdf, určitě mu nejde o peníze z prodeje. A tam by mohly zůstat i ta prava jmeno, tezko by nekdo neco zjistil, kdyby to poslal pres sejšely a urcite by se sirilo rychlostí blesku.
0/0
4.12.2005 15:39

lemax

Pokud v tome neni soucasny predseda vlady, tak tim nijak zasadne CSSD neubllizi!
Kazdy obcan vam mavne rukou nad podobnymi zlodejnicky!
0/0
4.12.2005 12:33

yaack

Re: Pokud v tome neni soucasny predseda vlady, tak tim nijak zasadne CSSD neubllizi!
Je pravda, že Gross už je naštěstí jen politická fosílie, co nikoho nezajímá...
0/0
4.12.2005 20:12

Sporadany_obcan

Re: Re: Pokud v tome neni soucasny predseda vlady, tak tim nijak zasadne CSSD neubllizi!
Pokud by tyhle názory byly pravdivé, tak jsme národ blbů a ignorantů...
 
Gross by měl být hnád ke spravedlnosti a lid by se z toho měl laskavě konečně ponaučit - nebo je snad cílem voleb dávat si do vedení státu budoucí "politické fosílie", které se díky neuvěřitelným skandálům ani nedožijí konce volebního období  
0/0
5.12.2005 11:54

majewski

Zástupci
Státní vysoce postavený úředník přece nemůže sám okatě kejklovat se státním majetkem. Potřebuje k tomu své zástupce, které vybaví všelikými pravomocemi a oni zástupci činy provedou. Nebo milý občánci si myslíte něco jiného? Krejčíř byl jedním z mnoha "zástupců" a když sám viděl o co jde, tak si pro sebe vytvořil zadní vrata jako hrom a když začalo jít do tuhého, prostě vycestoval a je to.
0/0
4.12.2005 12:23

libienski

Chtělo by to....
aspoň desetimilionový náklad, aby měla zase BISKA co dělat:-))) Tentokrát do výkupů mohli angažovat i policajty a hasiče, aby byl Kocourkov dokonalý:-))) A ti poldové by to pak mohli na služebnách vydávat občanům se stranickou knížkou různé klíče k pravým jménům členství ve straně...To by byl projekt hodný Bublana a Husáka:-))
0/0
4.12.2005 11:54

celtic

Někdo...
si holt přečte Havla a někdo Krejčíře....
0/0
4.12.2005 11:34

klv

Re: Někdo...
někdo Haška
0/0
4.12.2005 12:24

oprudil

bez důkazů a ze Seychalů může žvanit co chce !
To  aby i advokát Sokol mohl vědět !!
0/0
4.12.2005 11:27

K-Leo

Re: bez důkazů a ze Seychalů může žvanit co chce !
  Uz jsi nekdy vydel, aby ceskej narod potreboval nejakej dukaz ? Tak maximalne policajt, nebo soudce ale pro ty neni zadnej problem "dukaz2 si vyrobit.
0/0
4.12.2005 12:18

Barbucha_the_bearspook

Re: Re: bez důkazů a ze Seychalů může žvanit co chce !
Co to je za slovo "vydel"??
0/0
4.12.2005 17:57

K-Leo

Re: bez důkazů a ze Seychalů může žvanit co chce !
  Uz jsi nekdy vydel, aby ceskej clovek potreboval nejakej dukaz ? Tak mozna policajt, nebo soudce, ale pro ne neni zadnej problem jakykoliv "dukaz"si vyrobit.
0/0
4.12.2005 12:23

K-Leo

Re: Re: bez důkazů a ze Seychalů může žvanit co chce !
  Omlouvam se za dva stejne prispevky, ale nekdo mne ten prvni zablokoval a pak se objevily oba.
0/0
4.12.2005 12:25

doktor_bota

Re: bez důkazů a ze Seychalů může žvanit co chce !
Tys tu knihu už četl? Možná tam důkazy uvádí, spíš bych se divil, kdyby ne.
0/0
4.12.2005 15:54

Isbjoerna

třaskavina...
, To prece lezi na ruce, ze neni mozne dlouha leta podnikat a okradat stat o stovky millionu, aniz by o tom nekdo shora nevedel a tyto podvody nekryl. Pro nekoho bude mozna zajimave, KDO v teto korruption figuruje, avsak domnivam se, ze pan Krejcir zverejni jen ty osoby, ktere on si pro zverejneni vybral, takze... :-)
0/0
4.12.2005 10:50

libienski

Re: třaskavina...
Jen zjistíme, starou známou zprávu, ze svině jsou pravděpodobně všichni:-)
0/0
4.12.2005 11:56

yaack

Re: Re: třaskavina...
všichni asi ne, ale většina...:-(
0/0
4.12.2005 20:06

celtic

koukám....
že noví Čapkové a Hrabalové rostou jak houby po dešti...
0/0
4.12.2005 9:41

itučňák

Re: koukám....
Voskovec s Werichem taky - viz Krampol, Paroubek.
0/0
5.12.2005 10:32

babacek

Jen ať se má
 možnost vyjádřit i strana která je viněna.Není ohně bez kouře a čest našich politiků vzala již dávno za své.Možná kniha skutečně napomůže objasnit mnohé.
0/0
4.12.2005 7:48

eloš

Re: Jen ať se má
Souhlas
0/0
4.12.2005 7:55

palantir

a koho dnes Krejčíř vlastně zajímá
jenom dobře zaplaceného Kmentu, který nyní začal reklamní kampaň pro uvedení knihy na předvánoční trh, Krejčíř nikdy pravdu nemluvil, o svém útěku z vily lhal od začátku do konce, takže koho nyní chce přesvědčit že jeho kniha bude pravdivá ? Ať táhne do háje celý Krejčíř i s Kmentou, jestliže jsem si občas MF Dnes koupil, tak po té Kmentovic mediální masáži nemám o tenhle plátek zájem, na jednu stranu dělá MF Dnes velikou kampaň za znovu získání čtenářů, rozdávání letáčků v metru a na druhé straně si takhle sama degraduje druhdy uznávané noviny, možná časem znovu získá MF Dnes kredis slušných novin, ale to bude asi za hodně dlouho, a jedině v případě, když tam nebudou přispívat takhle podřadní novináři jako je Kmenta
0/0
3.12.2005 22:00

K-Leo

Re: a koho dnes Krejčíř vlastně zajímá
  Treba tebe a vsechny tobe podobny. Proc mas ty i tobe podobni takovej strach z teto knihy ? Nevidim zadny duvod, aby si jakykoliv clovek vyjadril svuj nazor, nebo jako Krejcir svoje zazitky, tak jak je videl on. Prosim, odporujte si na to mate pravo, ale nerikejte o nekom ze je podvodnik a ja nevim co jeste, pokud mu to nikdo nedokazal. O tom, co rika ceska policie lze vic nez pochybovat, o cemz nejednou presvedcila celou verejnost. To same muze platit i o Krejcirovi, ale proc ho nenachaji, aby rekl svou pravdu.Jeste nevedi co v knize je a uz ho nazyvaji lharem. Asi vedi proc a asi tusi co bude v knize napasano.
0/0
3.12.2005 22:29

Kolokol

Re: a koho dnes Krejčíř vlastně zajímá
To se mi jen zdá!! Asi jsi zvyklý si vždy přečíst oficiální "názor" a víc nad tím nepřemýšlet. Co by se člověk namáhal s myšlením. Ty už v tom máš přece jasno.
0/0
3.12.2005 22:43

K-Leo

Re: Re: a koho dnes Krejčíř vlastně zajímá
  Vzdy jsou jen dve moznosti, bud a nebo. Zadne treti moznost neexistuje. A u techto lidi plati, bud jsou do pripadu zainteresovani a pak maji strach z pravdy toho druheho, nebo to jsou ovecky, ktere jdou za svim pastyrem kamkoliv jde nebo ukaze. Takove lidi potrebuji ve svem stadu predevsim politici tipu Paroubek, Kalousek, Topolanek a jim podobni.
0/0
3.12.2005 23:12

Zwerg

Re: a koho dnes Krejčíř vlastně zajímá
No nevím! S tím Krejčířem je to vážně docela dost divné!
1) Jak je možné, že ze své vily odešel a policie jeho odchod zjistila až po takové době, že měl dostatečný náskok...
2) Jak je možné, že policie u něj poprvé seychellské pasy objevila už někdy v roce 2000 a nic se nedělo? To znamená, že policie už 5 let musela vědět, že Krejčíř dle českých zákonů není českým občanem! Jak je možné, že ty pasy měl celou tu dobu stále u sebe?
3) jak je možné, že policie bez problému nechala jeho ženu oficiálně za ním odjet?
4) Sama policejní mluvčí těsně po jeho útěku do televize řekla, že během prohlídky policie našla jeho deníky, které obsahovaly jména státních zástupců, soudců, policistů, politiků + částky, které jim vyplácel. Tyto deníky se prý ztratily.
5) atd atd..
Kolem Krejčíře to vypadá opravdu hodně divně. Věřím, že je to mafián a zločinec, ale určitě nedělal miliardové podvody sám, bez pomoci politiků a vysokých státních úředníků...
0/0
3.12.2005 23:53

K-Leo

Re: Re: a koho dnes Krejčíř vlastně zajímá
  To jesli je to mafian a zlocinec, je veci policie a soudu, aby mu to dokazaly. Mne osobne je to uplne jedno. Ale co mne zajima je to, kdo z nej toho mafiana a zlocince udelal, kdo mu celou dobu v jeho "podnikani" pomahal a kdo ho celou dobu kryl. Jenze to se dozvi tak maximalne nase vnoucata, az jim bude 60 let. Pro nas to je a bude tabu. Zrovna tak jako odpovedi na tvoje otazky.
0/0
4.12.2005 0:14

yaack

Nelze-li vydat, lze zveřejnit na inet..
Pokud je problém, že bude státní moc bránit vydání, lze to zveřejnit přes web. Internet je naštěstí alternativa cenzury. Neřešim, zda to budou nesmysly, ale rozhodně se mě dotýká, pokud by stát chtěl regulovat svobodu slova. Nejde-li o fašistické projevy nebo o komunikaci teroristů, tak se do toho nemá stát co míchat. Případně ať žaluje a docílí pokuty apod. Ale pokud si komunisté mohou vydávat své noviny, nevidím důvod, proč by Krejčíř nemohl vydat knihu.
0/0
3.12.2005 21:17

siskol

Re: Nelze-li vydat, lze zveřejnit na inet..
...ale pozor na Paroublbka, ten je schopný cenzurovat i Internet, však už mu jistě soudruzi v Číně poradili, jak na to
0/0
3.12.2005 21:21

mirror254

Re: Re: Nelze-li vydat, lze zveřejnit na inet..
No já nevím.... s lidmi z Číny se dá komunikovat poměrně v pohodě. Stačí vám jich osm milionů? http://qq.bur.st/
0/0
3.12.2005 21:57

Pepek Mrzout

Re: Nelze-li vydat, lze zveřejnit na inet..
Člověče, kde to žijete?????
 V BRIRSKÝCH LISTECH ze 30.11. máte článek o tom, jak skupina dětí vzájemně neznámých si z internenu přeložila nový díl Harry Potera. Každé dítě kousek,něktré jen se slovníkem. No a TV Nova na to přišla a práskla to policajtům. A teď se tvrdě vyšetřuje.Porušení autorských práv. Autorce je to jedno, ta tyhle "překlady" vzala jako procvičování angličtiny, ale NOVA ne, to tak,aby přišla o sledovanost Velkého bratra. Velký bratr tě sleduje, jestli čumíš na ty pitominy, kdepak dítě, aby sis četlo Harryho Potera!!!!  Vážení novináři a vydavatelé, máte mezi sebou pěkné svině ! Jako za protektorátu, také udavači práskali gestapu, židy, vlastence. Dneska je to úplně stejné! Sokol má pravdu, nic by nevyšlo, jsou hajzlové, kteří mají moc a prostředky. A na ně nikdo nemá.
0/0
4.12.2005 9:34

yaack

Re: Re: Nelze-li vydat, lze zveřejnit na inet..
Nene, v tomto případě nemáte pravdu. Zveřejnit to na internetu někde na webu mimo zákony Česka není problém. Pak si to může stahovat každý bez potíží. Stažení dokumentu s jakýmkoliv obsahem z internetu nemůže být trestným činem (nebavíme-li se o dětském pornu apod. - trochu jsem se teď zarazil, protože jsem kromě fašistických materiálů chtěl napsat i komunistické a pak jsem si uvědomil, že je otázka, jak to vlastně s tímto v tomto kocourkostátě je - komunismus zde je a není mimo zákon...velmi zvláštní schíza..:-).
0/0
4.12.2005 20:04

Pepek Mrzout

Třaskavina je nynější stav.
Vzpomínám, po osmašedesátém, po vpádu ruských kozáků a jejich pobratimů do naší vlasti, byla celková informatika médií podrobena ostré kontrole. A tak se psalo přesně tak, jak nyní radí p.Sokol. Vzpomínám, že v příběhu o vpádu vystupoval Mutaj Cutaj a řada dalších. Od té doby svoboda tisku tedy není. Kdo však drží katovskou sekeru nad hlavami novinářů a vydavateli tisku? Která strana uplácí média aby raději mlžila humbukem, v němž se skutečnost zamaskuje?
Vždycky jsem říkal,že klíče jsou slabé, naši předkové měli palcáty.
0/0
3.12.2005 17:45

poslanec_termit

Sokol - advokat tezkych zlocincu
Knihy se  boji predstavitele CSSD a Policie. A jiste opravnene. Vzdyt zlocince Krejcire nekdo nechal uprchnout, nekdo nechal uprchnout jeho zenu, resp. nevzal ji do vazby.
0/0
3.12.2005 17:11

siskol

Re: Sokol - advokat tezkych zlocincu
 a taky od něj brali prachy, jak politici ČSSD, tak policajti
0/0
3.12.2005 21:21

jojoj897

nevím o co přispěvatelovi pod nickem SOKOLEK jde !!??
ale ani jeden z jeho odkazů nefunguje (a podle struktury odkazu ani většina fungovat nemůže) - že by nějaká momentální  duševní porucha  
0/0
3.12.2005 16:40





Najdete na iDNES.cz