Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exporadce prodává Jandákovu webovou adresu

Bývalý mediální poradce ministra kultury Robert Vašíček prodává internetovou doménu www.jandak.cz, na které před časem založil stránky o Jandákových aktivitách. "Důvodem je ukončení projektu Jandak.cz," sdělil iDNES jeho otec Karel Vašíček. Ministr prý o koupi domény neuvažuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KennyJP

Dobrý hosting?

pardon www.stable.cz :-)

0/0
9.3.2007 13:29

monarchista

Ondrej Novak
Ondrej Novak, IČO:65467493, ondrej.novak@mybox.cz, Sladkova 481, 252 19, Rudna, +420 311679035, +420 311679035
0/0
2.12.2005 11:20

farmar164

A kdo ji vlastni?
Kouknete na nic.cz :)) http://www.nic.cz/prohlizeni/prohlizeni_domeny.php
0/0
2.12.2005 10:51

h@luzak

nic moc
Původní článek na iDnesu (že přednost má Jandák sám a nechtějí na tom vydělat) je silně zavádějící. Projevil jsem o doménu zájem, dokonce jsem dohadoval i podmínky prodeje. Chtěl jsem doménu koupit rovnou do vlastnictví ministra Jandáka (i když nejsem SocDemák, ale spíš ODSák). Nabídl jsem cenu ve výši součtu na iDnesu uvedených nákladů. Večer byla nabídka stažena s tím "že někdo nabídl víc". No nevím, přinejmenším pro mne to docela otřáslo důvěryhodností prodávajícího.
0/0
2.12.2005 10:22

qwertzuiop

Bublan a Buzková...
Páter Vyklouz a Prsina Buzina se mají ZAMYSLET???????????
0/0
30.11.2005 22:03

jannovak

Jinej fórek....
Vláda zvažuje zřízení speciálního vysokoškolského studia pro státní úředníky. Formu mají do února promyslet ministři Bublan a Buzková. Zjednodušilo by se vzdělávání úředníků, soudí vláda...                            
0/0
30.11.2005 21:58

Michalll

f socijalistickym týmu běžný trik, jen málokomu dojde
že podobné moresy vnáší do systému celé země, že všivárny se mohou stát nejen jejich prostředím, poradenským týmem, ale obecnou praxí, jako za nacijonálních socijalistů pana hitléra...hitléra zvolili demokraticky, můžou i socijálisty (podrobněji ve švejkovi)
0/0
30.11.2005 21:03

petrnew

Spousta slizu
Otevřel jsem stránky jandak.cz a z monitoru na mě vyjela spousta slizu...
0/0
30.11.2005 18:02

Michalll

Re: Spousta slizu
no to se právě votvírat nemá, na tom je to založený, syčák vydělává, podobní mu dali tu pozici a předpoklady...příště tam podobný podnikatel umístí svou ženu a své dcery on-line, detaily neuvádím, internet funguje i púřed 22.00
0/0
30.11.2005 21:05

celtic

MfD....
už taky neví jakou "bombu" uveřejnit...  A co Dolínek, co dnes snídal
0/0
30.11.2005 15:54

kaplanvogo

www.je mi jedno
málokdy používám nevhodné výrazy, ale jestli je doména kolem pana Jandáka to nejdůležitější, tak toto je mi uprdele, a aby kvůli směšných pár tisíců (a to odpovídá této ceně) podával kdokoliv trestní oznámení, tak skutečně nemá co na práci a měl by odejit k lopatě, tam by mohl přemýšlet o doménach, třeba www.lopata.mk
0/0
30.11.2005 15:45

konzervativec

ještě počkám...
třeba za chvíli bude na prodej doména: http://www.soudruh.vitezslav.jandak.cz  , ten jeho táta vězněný za komančů se musí obracet v hrobě, když slyší ty Víťovo bláboly-pardon, Pablbounkovy bláboly Víťou papouškované...
0/0
30.11.2005 14:44

h@luzak

můj názor
Ať s názory Vítězslava Jandáka souhlasím nebo ne (jak asi pravidelní čtenáři tuší, jsem blíže ODS, US-DEU či LS než ČSSD), mám za to, že každý politik by měl mít možnost se na dobře přístupném místě prezentovat (jak to činí i ostatní). Nabídl jsem tedy vlastníkovi úhradu v článku zmíněných nákladů a pokud ji prodá, věnuji ji Jandákovi obratem. Budu mít aspoň dobrý pocit, že dávám politickému odpůrci možnost sám hájit jeho názory..
0/0
30.11.2005 14:24

h@luzak

Re: můj názor
oprava, špatný obrat na konci příspěvku.. správně: "... dávám politickému odpůrci možnost, aby sám hájil své názory".
0/0
30.11.2005 14:25

jardaKV

Re: můj názor
tak to klobouk dolu
0/0
30.11.2005 17:34

sageorg

Dám ti za ni 1.50kč.........................
0/0
30.11.2005 14:14

Thorough

Další blábol
"Doména www.jandak.cz je provozována bez vědomí ministra kultury. Uvažujeme o právních krocích" - ono asi nestačí jen opravit termíny, protože vznikla další blbost. Nebo k provozování domény je potřeba souhlas ministra kultury?
0/0
30.11.2005 13:48

jojoj897

Re: Další blábol
     
0/0
30.11.2005 13:50

parohubek

Re: Další blábol
No jasně, Jandákovi je potřeba posílát všechny PHP zdrojáky k odsouhlasení. Teprve když moudře posoudí, že je kód optimální, může se uploadnout. Jandák je totiž guru na všech frontách! :-)
0/0
30.11.2005 13:57

KennyJP

Re: Re: Další blábol

a co říkáte na tenhle <a href="stable.cz">hosting</a>

0/0
9.3.2007 13:28

KennyJP

Re: Re: Re: Další blábol

http://www.stable.cz

0/0
9.3.2007 13:30

Juras

Re: Další blábol
Oni změnili obsah přímé řeči paní Simony Hradilové? Já nevím, co tam bylo předtím - zaregistroval jsem změnu nadpisu, ale obsah si podrobně nepamatuju. No to je teda síla, to nemá s objektivní novinařinou nic společného. Kdyby ty lži měly od začátku hlavu a patu, tak bychom ani nepřišli na to, že lžou... :-( Žijeme v divném světě - zprávy jsou takové dynamické, mění se pod rukama...
0/0
30.11.2005 14:07

Lu80

Re: Re: Další blábol
Samozrejme ze ne! Ale kdo chce psa bit, hul si vzdy najde, ze..
0/0
30.11.2005 14:44

Juras

Re: Re: Re: Další blábol
Tak autor článku je pes? No docela to tak působí, delfín to nebude ;-))
0/0
30.11.2005 22:00

Thorough

Re: Re: Další blábol
Původně bylo dotazováno na názor na prodej webu a autor článku si změnil autorizovanou odpověď na "prodej domény" - viz týdeník Profit.
0/0
30.11.2005 14:46

Lu80

Re: Re: Re: Další blábol
Lžete! Odpověď Hradilové je doslovně převzatá z Profitu, nehledě na to, že nemá nic společného s prodejem webu! Vyjádření zaměstnankyně ministerstva je nejméně týden staré a vztahuje se přece pouze k faktu, že web vznikl.
A pak, že novináři lžou..
0/0
30.11.2005 15:49

Juras

Re: Re: Re: Další blábol
Ta smutná zkušenost tady je. Můžete si přečíst moje odhalení jejich lži o Železného bilboardu. A podobných případů vím více. http://jpolak.wz.cz/cernalistina/podniky/mfdnes/zelezny.html
0/0
30.11.2005 22:41

jojoj897

ano - koupím
kdyby mi dal otec bývalého mediálního poradce ministra kultury Roberta Vašíčka tak asi 250 k tak bych byl ochoten ty "stránky" a možná i tu doménu  převzít  naštěstí s tím neni třeba chodit do ekodvoru    
0/0
30.11.2005 13:28

Zelenej Raul

Vítězslav Jandák - nejoblíbenější politik
"Projekt jsme ukončili pro nevyváženost. Chodily nám pouze negativní články, zprávy, informace. Pozitivních článků jsme se nedočkali. Našim cílem přitom bylo vytvořit celkový obraz a nikoliv pouze negativní. Chtěli jsme, aby lidé byli blíže nejpopulárnějšímu politikovi v zemi, což se na stránkách nepovedlo," vysvětlil.
0/0
30.11.2005 13:22

Sporadany_obcan

Re: Vítězslav Jandák - nejoblíbenější politik
Demagogie ala čssd v praxi
0/0
30.11.2005 13:29

Juras

V tom nemá jasno hlavně autor článku
Všichni, co hned zesměšňujete lidi, o nichž se v článku mluví, uvědomte si, co je to za blábol. Zaměňuje pojmy jako webové stránky a doména, dokonce nadpis článku zní "Exporadce prodává Jandákovy webové stránky" a přitom se v článku dozvídáme, že prodává nikoliv stránky, ale doménu. Jestli se pan diletantský novinář ptal ministrových úředníků, jestli chce ministerstvo kupovat "Jandákovy webové stránky", co byste očekávali za smysluplné odpovědi? Jasně že kdyby někdo prodával "Jandákovy webové stránky", bylo by to na žalobu. Takže napřed čtěte a přemýšlejte než dopadnete jako chudák takynovinář a budete už jenom blábolit a nesmysly.
0/0
30.11.2005 12:54

Poslední Mikuláš

Re: V tom nemá jasno hlavně autor článku
Nemohu jinak než souhlasit. Tohle téma je absolutní křeč, k níž je veškerá diskuze zbytečná.
0/0
30.11.2005 12:58

parohubek

Re: V tom nemá jasno hlavně autor článku
No tak pokud uvážím, že tento článek je určen jiné cílové skupině lidí, než výhradně specialistům IT, tak bych záměnu termínů doména a webové stránky toleroval. Webová prezentace hostuje v doméně a www doména bez obsahu je k ničemu. Podstatné je ale něco jiného, totiž to, že pokud je obsah www.jandak.cz negativní, neschvaloval bych vinu na webmastera.
0/0
30.11.2005 13:26

Sporadany_obcan

Re: V tom nemá jasno hlavně autor článku
Ale to, jak se prokecli, že "nejoblíbenějšímu" politikovi chodily jen samé "negativní ohlasy", to je zajímavůstka k zaznamenání, když nic jiného...  
0/0
30.11.2005 13:33

tillit

postřehy z parlamentu
raději na doméněwww.prasecak.cz
0/0
30.11.2005 12:51

jajaja00

Holt, bez zaplacených průzkumů je ta "oblíbenost" prostě jiná.
"Projekt jsme ukončili pro nevyváženost. Chodily nám pouze negativní články, zprávy, informace. Pozitivních článků jsme se nedočkali. :-)
0/0
30.11.2005 12:45

Dms?

Re: Holt, bez zaplacených průzkumů je ta "oblíbenost" prostě jiná.
No vidis, a to je pri tom soudruh Jandak nejpopularnejsi politik.
0/0
30.11.2005 13:17

prazakm

Také by mne zajímalo,
jaké právní kroky by chtěli podniknout.  Ty lidi vážně netuší, jak funguje internet, co je to doména a jak se registruje.
0/0
30.11.2005 12:33

Milan Kolář

Re: Také by mne zajímalo,
Jaké znají rudoši postupy? Zakázat nebo zavřít. (Dřív ještě využívali Jáchymov či Sibiř)
0/0
30.11.2005 12:52

Juras

Re: Také by mne zajímalo,
Jo, kamaráde, jestli ministerstvo někomu zaplatilo za "Jandákovy stránky" a teď se od nějakého inteligentního novináře dozvědělo, že ten někdo prodává Jandákovy stránky komukoliv kdo si řekne, jak by se asi mohlo jinak tvářit?
0/0
30.11.2005 13:06

Dms?

Re: Re: Také by mne zajímalo,
No, povez, jak se tvari ministerstvo? Vedel bych, jak se tvari ministr (jako prase), ale ministerstvo...
0/0
30.11.2005 13:18

prazakm

No tohle,
soudruh vedoucí tiskového odboru je poněkud nenormální. Zřejmě ani neví, co to ta doména je, když neví, proč by ji měl ten bývalý Sládkovec koupit.
0/0
30.11.2005 12:27

Milan Kolář

Re: No tohle,
Myslím, že to pan ministr jako loajální člen vlády koupit nesmí. Co by tomu řekl pan premiér, který používá starý mobil jen proto, že má minimum funkcí (a proto ho zvládne), nemá rád PC (a na jejich obsluhu má tým lidí) a za vrchol techniky snad dodnes považuje propisku, protože to je důležitý nástroj v hospodách - píšou se s ní čárky=piva v hospodách stejně jako v bývalých RaJ.
0/0
30.11.2005 12:59

Juras

Re: No tohle,
Proč by měl být nenormální? Proč by neměl vědět, co je to doména? Kdyby ti někdo nabízel "Prazakmovy webové stránky", tak bys asi zareagoval stejně jako pan vedoucí tiskového odboru. Nebo bys je chtěl koupit?
0/0
30.11.2005 13:02

bolan

Také bych prosil o reklamu!
Mám naprodej několik různých domén.
Stačí když to sdělím MfDNES a budu mít reklamu včetně zveřejnění adresy také zdarma a nebo si to pán zaplatil a někdo to "zapomněl" zařadit mezi inzerci?
0/0
30.11.2005 12:16

koristka

Na prodej
i s Jandákem???
0/0
30.11.2005 12:06





Najdete na iDNES.cz