Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srbsko dostalo ultimátum - 20 dní na vydání Mladiče

Nevydá-li Bělehrad do dvaceti dnů bývalého velitele bosenskosrbské armády Ratka Mladiče obviněného z válečných zločinů do Haagu, bude to mít pro Srbsko mimořádně nepříjemné následky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tajemnik z létajícího ostrova

.
uz aby byl mladic v haagu...
0/0
2.12.2005 20:59

jack_rupnick

,
za všecko může pop popovič popič
0/0
30.11.2005 12:46

meriss

genocida??
"
But what plan for genocide includes offering safe passage to women and children? And if this was all part of a Serb plot to eliminate Muslims, what about all the Muslims living peacefully in Serbia itself, including thousands of refugees who fled there from Bosnia? Or the Muslims in the neighboring enclave of Zepa, who were unharmed when the Serbs captured that town a few days after capturing Srebrenica? To get around these common sense obstacles, the ICTY prosecution came up with a sociologist who provided an "expert" opinion: the Srebrenica Muslims lived in a patriarchal society, therefore killing the men was enough to ensure that there would be no more Muslims in Srebrenica. This amounts to shrinking the concept of "genocide" to fit the circumstances."
0/0
30.11.2005 11:43

meriss

Manipulace s počtem obětí v Bosně
http://www.antiwar.com/malic/?articleid=8179
0/0
30.11.2005 9:33

tajemnik z létajícího ostrova

Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
ty ses blazen  :)))
0/0
30.11.2005 9:43

meriss

Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
Tenhle článek je ale opravdu super, musel jsem to sem dát, zvášť teď když se číslo 200.000 oficiálně snížilo o více než 50 procent. Číslo 200.000 bylo stejně vystřelené od boku jako 8.000 ve Srebrenici
0/0
30.11.2005 10:31

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
...no oni Srbové prej dost zametali stopy, víš, ty genocidiote
0/0
30.11.2005 10:43

jack_rupnick

Re: Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
jenže to máš stejné, jako s holokaustem, nezáleží na počtu obětí, ale na tom, že stát dovolil páchat takové zlo na lidech
0/0
30.11.2005 12:48

meriss

Re: Re: Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
asi si vůbec ten článek nečetl. Nejedná se zde o nějaké jednostranné vyvraždění skupiny obyvatel. Procentuelní poměr mrtvých občanské války v Bosně je 69 procent Muslimové a Chorvati a zbytek Srbové. Je známo, že často bojovali i Chorvati proti Muslimům a naopak. O nějaký holokaust či genocidu by se jednalo v případě, že by jedno entikum hromadně vraždilo všechny příslušníky druhého etnika.
0/0
30.11.2005 13:02

jack_rupnick

Re: Re: Re: Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
ale tak jsem to nemyslel. já chtěl jen říct, že srovnávání počtu zastiňuje podstatu věci, kterou je způsob chování lidí k sobě navzájem. voják proti vojákovi, či partyzánovi, to je jakž takž v pořádku, ale civilisti jsou problém
0/0
30.11.2005 13:09

meriss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
v tom  máš určitě pravdu, mě jen vadilo 10 let opakované číslo 200.000 až 250.000, které bylo jednoznačně na počátku vypuštěno Muslimy jako propagandistické (dokonce myslím, že poprvé zaznělo v roce 1993!), a bez jakéhokoliv ověření ohlašováno médii a politiky jako FAKT. Nebylo to podloženo vůbec ničím jiným, než prohlášením muslimských politiků.
0/0
30.11.2005 13:14

meriss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
Bosenský "Holokaust" byl vytvořen muslimskou stranou jako součást rozsáhlé a efektivní PR kampaně. Už v prosinci 1992 prohlašovala muslimská Izetbegovičova vláda, že na "bosenské" straně je 128.444 mrtvých (včetně Chorvatů a Srbů loajálních bosenské vládě) Podle Goerge Kenneyho (dříve ministerstvo z ahraničí USA) bylo toto číslo vytvořeno tím, že sečetli 17.466 potvrzených mrtvých do tohoto data a 111.000 Muslimů tehdy označovaných za chybějící. Kenney si přesně vzpomíná na moment - 28. června 1993- kdy Izetbegovičův náměstek ministra financí Senada K reso řekl novinářům:" zemřelo 200.000". Kenney tehdy považoval toto číslo za "výbuch naivního úsilí" a byl překvapen, jak hlavní deníky a agentury začali rychle používat tato nepodložená a nevyzdrojovaná čísla." Číslo se rychle rozrostlo na 250.000 a bylo šíř
0/0
30.11.2005 13:16

meriss

Re: Re: Re: Re: Manipulace s počtem obětí v Bosně
Pokud tě problém zajímá,  a čteš anglicky, potom ti doporučuju poměrně čerstvý článek od Diany Johnstone. Tady je link: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20051018&articleId=1107
0/0
30.11.2005 13:05

Ahaman

Nenechte si diktovat,
vys*er*te se na ně a nevydávejte ho !
0/0
29.11.2005 17:52

jéžkovy_voči!

Miloševič
Kdo je Slobodan Miloševič, muž, jenž zažehl jeden z největších požárů v Evropě od konce druhé světové války? Je to nový Adolf Hitler, nebo zoufalý vůdce, který jen hájí zájmy a práva srbského národa proti kosovským Albáncům, proti bombám NATO, proti všem? Je to paranoidní šílenec, jenž se nenechá přesvědčit argumenty ani bombami, nebo chladnokrevný pragmatik, který je ochoten prolévat krev tisíců pouze v zájmu udržení vlastní moci?
V první válce, kterou vedl, aby násilím udržel pohromadě Jugoslávii, nejdříve ztratil Slovinsko a poté i Chorvatsko. V následujícím konfliktu vedeném za vytvoření "Velkého Srbska" přišel i o Bosnu a Hercegovinu. Válce ušla jen Makedonie a také Černá Hora - ta jediná zůstala se Srbskem ve federaci, jež si podržela původní název Jugoslávie. 
 
0/0
29.11.2005 13:53

jéžkovy_voči!

Re: Miloševič
Dnes má Miloševič za sebou tisíce mrtvých a statisíce vyhnaných, koncentrační tábory, etnické čistky, které jsou přirovnávány ke genocidě spáchané Rudými Khmery v Kambodži v 70. letech. A také nekonečnou sérii čistek ve vlastních řadách a protidemokratických opatření vůči vlastnímu národu, jejž přivedl na dlouhá léta do mezinárodní izolace. 
 
0/0
29.11.2005 13:54

meriss

Re: Re: Miloševič
Pěknej výlev blábolů. Má to ale jednu vadu na kráse. V Haagu zatím nedokázali ani jedno procento z toho tvého bizarního seznamu. Píšeš :Miloševič, Hitler, Khmérové..ale nikde v tvém příspěvku nevidím jména jako Tudjman, Izetbegovič. Pouze útočíš na lidské emoce. Je vidět, že o konfliktu v bývalé Jugoslávii toho víš žalostně málo.
0/0
29.11.2005 14:11

Montaigne

Re: Re: Re: Miloševič
Klídek, Růženka to tak nemyslela ...viď Růžo  
0/0
29.11.2005 14:20

kyrzanek

Re: Re: Re: Miloševič
Píšeš :Miloševič, Hitler, Khmérové..ale nikde v tvém příspěvku nevidím jména jako Tudjman, Izetbegovič. Mozna, ze to bude protoze pise o Milosevicovi.
0/0
29.11.2005 14:20

meriss

Re: Re: Re: Re: Miloševič
jelikož se jeho příspěvky týkaly krvavého rozpadu Jugoslávie a byly poměrně dlouhé, je vynechání těchto dvou jmen dost divné. Stejně jako je divné svádět vše na Miloševiče.
0/0
29.11.2005 14:23

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Miloševič
a když ve Wošingtnu vyhlásej, že za válku na Balkáně může tvoje babička , tak pudeš  a sepíšeš petici , aby ji v Haagu pověsili, viď partyzáne kyrzánku  
0/0
29.11.2005 14:24

kyrzanek

Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
Zkus si precist prvni prvni stranku prispevku.
0/0
29.11.2005 14:26

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
copak, máš tam zásadní příspěvek, který vrhá nové světlo na události na Balkáně     Tak ho pošli Karlovi del Mostovému, už se na to třese jako ratlík    
0/0
29.11.2005 14:30

kyrzanek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
Chtel jsem ti jenom naznacit ze places s stryckem woshingtonem na spatnem hrobe.Ja s politikou nato v byv. jug nesouhlasim.Ale je videt, ze blbcu je dost i v tabore odpurcu viz ty
0/0
29.11.2005 14:32

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
když s ní nesouhlasíš, tak se podle toho  pokus formulovat  i své myšlenkové pochody
0/0
29.11.2005 14:35

kyrzanek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
co je nepochopitelne na
parodie pokracuje. Ultimatum? Ponteova nema zadna prava na nejaka ultimata. Maximalne napise zpravu do rady bezpecnosti a ta jak je zvykem nebude srbsku naklonena (viz kosovo a udajne vrazdeni atd).? Neni to tvuj mozek schopen pojmout? Kdyz se podivam na tve prispevky...ani se nedivim ze neni schopen.
0/0
29.11.2005 14:39

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
máš evidentní problém se vyjadřovat srozumitelně, viz tvoje reakce
na merisse, ... možná si více pokecáš s Placatkou a Růženkou Pinkovou  
0/0
29.11.2005 14:56

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
Čau Gumkrocáně!!!
 
Jak ti dupe Hradní psycholog?
 
Slyšel jsem že po pěti letech soud zjistil že tě neznásilnil, ale ty jsi znásilnil jeho a stát mu teď zaplatí odškodné z peněz vybraných od socek jako ty?
0/0
29.11.2005 14:59

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
hele malej Matýsel  Pro obveselení připomenu některé jeho perly: Loo Reed, umnělec a Boening    Ale zato situaci  na Balkáně, to on rozumí náramně  
A Matýsku, něco svého a původního by nebylo  Já vím , kde nic není ani štětinu z p*dele nevytrhneš ... jako v Jyrkově a tvé hlavé  
0/0
29.11.2005 15:22

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
"hele malej Matýsel "
0/0
30.11.2005 5:45

meriss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
problém je, že "první požár v Evropě nezažehnul Miloševič" i když média a někteří poltici dělají maximum, aby se tahle 1000x opakovaná lež stala pravdou.
0/0
29.11.2005 14:30

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
A už vůbec není pravda, že Chorvatsko a Slovinsko vyhlásily nezávislost v okamžiku, kdy se po té co Mloševičem ovládaná centrální banka zapříčinila hyperinflaci a zlikvidovala úspory obyvatelstva, se Miloševič pokusil ovládnout toky peněz jednotlivých republik, zejména těch západněji položených a tudíž vyspělejších a bohatších ....
0/0
29.11.2005 14:57

meriss

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
hyperinflace v Jugoslávii byla spíše kvůli dluhům i MMf a SB než kvůli jejímu ovládnutí démonem Miloševičem, ale to je na jinou debatu. Nezávislost např. Chorvatsko vyhlásilo, protože mělo diplomatickou podporu Německa, které také lifrovalo přes Slovinsko do Chorvatska zbraně..
0/0
29.11.2005 15:04

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
výborně Matýsku, tvoje světostranová terie ekonomického růstu je geniální      A nejýápadnější je Portugalsko a tudíž i nejbohatší.    Objednej se k Hradnímu psychologovi. Prej umí léčit nejen hlavičky , ale i hlavy jako je ta tvoje
0/0
29.11.2005 15:26

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miloševič
Já za to nemůžu, že jsi pořád ještě přesvědčený, že v CCCP se mají tak dobře jak se na chudáčci kapitalisti v NSR nikdy nevzmůžou ....
 
 
Měj se ty "nejýápadnější" Rajko
0/0
30.11.2005 5:47

rene1879

Re: Miloševič
Titulky z blbých novin, které neodpovídají realitě. Váš hloupý příspěvek připomíná bědování svazáků v padesátých letech nad mandelinkou bramborovou, poslanou k nám imperialisty. Čtete někdy něco jiného než Mladou frontu? Nepřipadá vám divné, že z procesu s Miloševičem nejsou žádné informace, i když srbská televize jej vysílá v přenosu? Podrobné informace v češtině najdete na http://sweb.cz/messin/. Pokud čtete anglicky: http://www.slobodan-milosevic.org/news/smorg113005.htm
Nedělejte ze sebe na veřejnosti blbce!
0/0
2.12.2005 20:32

Sudájev

›››››››››››› ™
V případě, že Srbsko nevydá Mladiče, měla by Rada bezpečnosti OSN vyhlásit na Srbsko ekonomické sankce.  
0/0
29.11.2005 13:31

Montaigne

Re: ›››››››››››› ™
a Růženko v případě, že USA nevydají soudružku Englandovou do Iráku, bude vyhlášena blokáda amerických přístavů.
0/0
29.11.2005 13:43

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: ›››››››››››› ™
...Englandová dala zmasakrovat tisíce Iráčanů? Nebo aspoň jednoho? Nebo jak to souvisí s Mladičem?
0/0
29.11.2005 13:59

Montaigne

Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
nikoliv inspektore Placatko, pleteš hruškoně s jabkamama   Englandová  pomučila desítky Iráčanů... , tisíce a desetitisíce jich dal zmasakrovat texaský kovboj Jyrka. A mumlal si přitom něco o svobodě a demogracyji  
0/0
29.11.2005 14:15

Montaigne

Kdyby Srbsko vyznávalo demokratické hodnoty
tak proti teroristům z UCK použije bomby s bílým fosforem, to vám tady řekne každý bushit. Ve Falludji to prej bylo účinné  
0/0
29.11.2005 13:20

Flat Vamp A.V.T.

Re: Kdyby Srbsko vyznávalo demokratické hodnoty
...a jak to konkrétně souvisí s Mladičem? BTW: kdyby byl v Srbsku u moci Saddám Husajn, jistě by proti Bosňákům použil aspoň jedovatý plyny, he?
0/0
29.11.2005 13:58

Montaigne

Re: Re: Kdyby Srbsko vyznávalo demokratické hodnoty
jak to souvisí s Mladičem, placatý americký komsomolče. Víš , vono se říká, chytrému napověz a blbému dej bodlo do p*dele    Co by za to teplá Růženka dala, viď Růženko    
0/0
29.11.2005 14:22

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: Re: Kdyby Srbsko vyznávalo demokratické hodnoty
...tak to musíš mít p*del celou rozbodanou
0/0
29.11.2005 17:48

Flat Vamp A.V.T.

...
...víte co jsou symboly postkomunistických zločinců? Srb a kladivo
0/0
29.11.2005 11:57

Montaigne

Re: ...
a víš Placatko, co je symbolem fanoušků teroristů z UCK  Červenočerná nášivka UCK na rukávu a zploštělé čelo  
a fanynek  Zalomené ruce do TV kamery a srdceryvněautentický nářek  
0/0
29.11.2005 13:28

Sudájev

›››››››››››› ™
Nesouhlasím s tvými názory. 
0/0
29.11.2005 13:29

Montaigne

Re: ›››››››››››› ™
Růženko, to je přesně to, co po tobě chci  
0/0
29.11.2005 13:42

Flat Vamp A.V.T.

Re: Re: ...
...kde vidíš jaký "fanoušky teroristů z UCK", trapný hochu?
0/0
29.11.2005 13:55





Najdete na iDNES.cz