Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek přiznal, že se s lustracemi unáhlil

Premiér Paroubek uznal, že se s podporou zrušení lustračního zákona unáhlil. Přednější je udržet vládní koalici a schválit státní rozpočet, řekl. Jeho názor na lustrace odmítla opozice, koaliční partneři i část sociální demokracie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Opět se potvrzuje
rozpolcenost osoby premiéra.V jednu chvíli ano vzápětí ne.Tomu se říká i lehce manipulovatelný.
0/0
25.11.2005 6:46

zen1111

kiezby tak ako na tej fotke prosi grebenicek, keby tak prosil pod sibenicou.
To by bol nezabudnutelny, radostny pohlad pre oci milionov ze? :-)
0/0
25.11.2005 1:05

K-Leo

Celich...
12 clenu ? No to je vic nez polovina cele CSSD.
0/0
25.11.2005 0:33

habit

Paroubek boduje u svych volicu...
... hlavne svou neskryvanou chuti vratit nas o par desetileti zpet - do doby jistoty, ze se nikdo nebude mit lepe nez oni. Jekul & spol musi chrochtat blahem nad jeho vyroky, i kdyz nekdy opatrne odvolavanymi, protoze i pro umirnene levicaky je to casto silny kafe...
0/0
24.11.2005 23:06

Alioth

Re: Paroubek boduje u svych volicu...
moje řeč!!  A nejsmutnější je,že přesně to chtěj jeho ovečky slyšet... Možná,že nakonec přijdou i stejnokroje.. :)) a kdo ho mít nebude dostane přes hubu!!   Je to hodně silný kafe... jen jsem zvědav kdo si ho nakonec vypije..?  
0/0
25.11.2005 0:25

Alioth

A co se pana Paroubka týče...
Na můj vkus se unáhluje nějak příliš často... Má jediný štěstí,že je tu tolik stejně unáhlených voličů, kterým je to fuk a zvolí si ho znovu...
0/0
24.11.2005 22:46

regano

Mohli jsme mít pravicovou vládu...
to by ale ODS nesměla svou nenávistnou arogancí ničit politické spektrum na pravo,jež chápe jako bezprostřední ohrožení svých zájmů být mocná.Ničivá kampaň vůči US-DEU,jež v podstatě vzešla z jejího lůna a zakládajících členů ODS,Evropští demokraté pana Kasla-dříve jejich primátora.O ODA a menších uskupeních napravo nemluvě.Všude vytváření obrazu úhlavního nepřítele,z pocitu ohrožení ztráty majority napravo systematicky vše ničí.Jsou to politické hyeny
0/0
24.11.2005 21:31

radepur

Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Říkáš nesmysly... US-DEU se zničila sama, ODA to samé... ED, to je na delší diskusi...
0/0
24.11.2005 21:36

regano

Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Není to pravda,US nikdy Klaus nebral jako partnera,ale ze své ješitnosti ji prezentoval za účinné pomoci sdělovacích prostředků jako stranu zrádcovskou.Na Klause i dodnes všichni slyší a obec to vzala za pravdu,noviny masírovali,lidi uvěřili a hlasy nedávali .propad byl úspěšně nastartován a dokončen.Nikdo se vůbec nezamýšlel k čemu tam a hlavně proč došlo.Obecně-kdo nebyl s Klausem byl hnůj.A přitom v ODS zůstal bezvýznamný plebs,který dnes vidíme.Celé jádro zakládající ODS odešlo včetně 90% poslaneckého klubu-ovšem lidi se nezajímali o důvody,šli jak stádo za nesnesitelným předsedou-to je historie a dílo je dokonáno.Manipulace se zdařila.
0/0
24.11.2005 21:51

jekal

Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
je to uzavřená sekta
0/0
24.11.2005 21:54

radepur

Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Ty se do toho neser, nemluvíme o rudoších!
0/0
24.11.2005 22:03

radepur

Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
US-DEU měla výchozí pozici dobrou, důvod, který prezentuješ jako cestu k jejímu neúspěchu (Klaus, média apod.) je pouze alibismus. Kdyby se tato strana prezentovala dobrým pravicovým programem na kterém by setrvala a ne vnitrostranickým bojem o funkce, tak možná byla dál, ale jednodušší je vždycky najít hlavního viníka někde jinde...
0/0
24.11.2005 22:01

radepur

Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
tandem Ruml a Pilip mluví taky sám za sebe...
0/0
24.11.2005 22:05

MPecold

Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Naprosto souhlasím
0/0
24.11.2005 22:12

regano

Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Já to vidím jinak,nebyla to věc programu.Lidi v US byla v podstatě 90% část špiček ODS,když měli v ODS ucelenou představu o směřování tak u nich nemohlo u všech a naráz dojít k myšlenkovému posunu někam mimo napravo.To nebyl jenom Ruml a  Pilip,to byl Zielenec,Stráský,Vlach,Marvanová a mnoho jiných známých tváří.Že by jim všem najednou ruplo?Ne,byl tam hluboký problém s Klausem,financováním.Neslyšel na výhrady kolegů,jež ignoroval-Zielenec o tom i povídal.Ovšem volební právo má i blbec a tak dostal Klaus(ne ODS) zase hlasy.Nebyla to a do dnes není u nemyslící většiny otázka PROGRAMU,ale personalizace.
0/0
24.11.2005 22:18

MPecold

Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Na to mám jedinou repliku-když loď nabírá vodu, krysy zdrhají první. Spíš by se dalo říct, že se tenkrát ODS  toho nejhoršího póvlu zbavila. A ještě bych ti rád připomněl, že podezřelé a neprůhledné financování bylo a je problémem všech stran.
  
0/0
24.11.2005 22:29

regano

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Chceš říci,že 90% špiček ODS byl póvl.Pokud jsi tedy v té době někdy ještě coby členy ODS volil,tak ses choval krajně nezodpovědně nebo jako naivní blbec.Přeber si kam by ses zařadil.Z ODS zbyl jen Klaus a nic.Jedná se u tebe zřejmě taky o personalizační a ne ideový problém.Identifikuješ se s pro mne nedůverzhodnou osobou a nejsi schopen ani na chvíli akceptovat argumenty od jinud.
0/0
24.11.2005 22:41

Vlk-Honzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
No neudržím se, to mi chcete tvrdit, že 90% špiček najednou prozřelo a nedokázalo věci prosadit uvnitř ODS, tedy, že těch 10% bylo tak mocných, že je nepustili ke slovu? Ať už je to číslo jakékoliv, jejich největší chybou bylo, že se k odpovědnosti sami nepřihlásili. Pokud o ní věděli, měli máslo na hlavě stejně jako Klaus a comp. a pokud o ní nevěděli, pak to jejich vedení bylo dost špatné a zjevně na vedoucí post neměli.
Ostatně zjevně se jim to nepovedlo, povšimněte si, kolik z vámi vyjmenovaných ještě v US je - zdá se tedy, že se jednalo o spolek naivních lidí, kteří si neuvědomili, že ve velké skupině lidí se vždycky najde podvodník a podrazák - není cestou vytvořit novou skupinu, ale systém, jak podvodníky a podrazáky najít a eliminovat.
0/0
24.11.2005 23:54

Vlk-Honzi

Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
No nevím, pokud se pamatuji, tak US vznikla jako trucpodnik pana Pilipa a Rumla, kteří se domnívali, že když se přejmenují, tak se od dřívějších hříchů osvobodí a budou čistější než křišťál, mimo jiné tím, že naházejí všechnu odpovědnost na ty "co zůstali". Spolupráce s ODA určitě nebyla jednoduchá, ale dost dlouho fungovala a řekl bych, že neustálé zdůrazňování ODA, že oni jsou jiní (ti praví liberálové) jim určitě nepomohlo (tedy pomohlo tam, kde jsou teď).
Ostatně je principem politiky, že strany říkají co by dělali jinak než ostatní (v lepším případě i proč), tedy vym,ezení se vůči těm druhým stranám - program "no ono my jsme v podstatě stejní jako ti druzí, tak si vyberte ..." by moc voličů nepřitáhl. To že u nás se místo toho, co bych dělal já (resp. moje politická strana) stále více ozívá: "podívejte ti druzí, jak to dělají špatně", - viz kniha hříchů ČSSD svědčí o celkové pokleslé úrovni našich politiků a tím i jejich voličů. Ostatně ČSSD se k moci dostala právě tak,
0/0
24.11.2005 21:54

Rommik

Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
regano - nejsi mimo mísu ? To , že za to může Klaus je navýsost jasné - může totiž i za atentát v Sarajevu ..........ale nízké preference US ? To je snad jejich plod , ne?
0/0
24.11.2005 22:07

regano

Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Atentát?To klišé se zažilo ,aniž jeho uživatelé se někdy zamysleli,k čemu tam došlo.Buď toho nejsou schopni nebo mají málo informací a přebírají obecně nastolená fakta.Bohužel.A ještě si myslí,že to co je mimo oficiální "pravdu" je mimo mísu.
0/0
24.11.2005 22:24

regano

Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Nebyl to truc podnik,přesně si pamatuji na výroky"trucistů",že utvoří uvnitř ODS platformu,pokud Klaus nebude ochoten akceptovat postoje většiny ve straně.To bylo na jeho velikáštví primadony ODS nepřijatelné a jeho postoj ke kolegům byl tak nesmiřitelný,že vyobcováni odešli jak protagonisté protestu ,tak takřka vše co mělo ruce a nohy.To bylo vlastně to zdravé jádro ODS -národem ovšem nepochopené.a další sénář již byl popsán.
0/0
24.11.2005 22:34

radepur

Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Nusím říct, že s některými Tvými myšlenkami souhlasím, tak na tohle musím reagovat. Vytváření platforem ve straně vede jednoznačně k oslabení a většinou i k rozkolu. "Protagonisté protestu", jak píšeš, dle mého názoru nebyli hnáni myšlenkami na očistu strany, ale zejména vlastními politickými ambicemi (Pilip -ukázkový případ). O zdravém jádru bych také trošku zapochyboval...
0/0
24.11.2005 22:46

radepur

Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Omlouvám se za kostrbatost a překlepy v první větě..
0/0
24.11.2005 22:49

regano

Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Stává se nám to všem.
0/0
24.11.2005 22:59

regano

Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Škoda ,že nemáme při ruce presentační listinu vedení ODS a poslaneckého klubu.Mohli bychm společně začít odškrtávat jednotlivá jména s příslušným komentářem.Potom bychom kvantitativně a kvalitativně vyhodnutili množiny zůstavších odejitých.Leccos by to vypovědělo a možná i korigovalo názor.Vhodné by byly i dobové výroky a chronulogický vývoj událostí.Stále to mám tak nějak před očima jako včera.
0/0
24.11.2005 22:56

radepur

Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Ve svých příspěvcích jsem jmenoval pouze ty o jejichž kvalitách nemám valného mínění, souhlasím s Tebou, že odešli i lidé kvalitní, ale jejich odchod mohl mít úplně jiný styl a formu, v tom se doufám shodneme... Z obou stran také mohlo být méně teatráních výstupů a gest.
0/0
24.11.2005 23:04

radepur

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
A ještě na okraj, jsem volič ODS, ale spousta věcí i lidí v této straně mi vadí. Ale nevidím jinou pravicově orientovanou stranu, které by mělo smysl dávat hlas.
0/0
24.11.2005 23:08

regano

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
Není to snadné,ale oni o jiné nestojí.I Kaslovu stranu hned v zárodku mediálně likvidovali,aby jim náhodou nekonkurovala kvalitou programu atd.Pak se těžko dělají koalice z různorodých fragmentů.Mezi námi,Tlustý,Langer,Němcová, Dostálová-to ja bída a utrpení.Kdo tedy??
0/0
24.11.2005 23:21

Vlk-Honzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mohli jsme mít pravicovou vládu...
No konečně rozumná otázka kdo (lépe řečeno koho) - zde bych vyzdvihl význam komunálních voleb - tam je daleko větší možnost ovlivnit výskledek (v celostátním měřítku stejně sekretariáty rozhodnou o pořadí na kandidátkách a preferenční hlasy s tím moc nezmohou) - už teď je třeba v ODS cítit tlak krajských zastupitelů. Ty je třeba podpořit, aby se "staří matadoři", kteří jsou v parlamentu již x let a díky sekretariátům mají čelní místo na kandidátce skoro jisté trochu opotilo pozadí a pohli s ním nejen pro svoji potřebu.
0/0
25.11.2005 0:03

transalp96

Moralne amorfni zmetek Paroubek placa a placa a placa a placa...
A trotlove jako Jekal tady placaj a placaj a placaj...Ono,pit jako dite vyvar z makovic,to da zabrat.
0/0
24.11.2005 21:19

regano

Co takhle Topolánek...
Když prohlásil, že po volbách bude NOC DLOUHÝCH NOŽŮ-myslíte že už taky změnil názor nebo jako chlap stojí za svým???A co ten výrok udělal s vámi-svodomyslní demokraté.
A co výrok,že evropská ústava je VELIKÝ SHIT(česky hov*o).Tu netvořili rudoši někde směrem na východ,ale respektované politikum od nás na západ.Jak to zamávalo s vámi?
0/0
24.11.2005 21:09

Jonathan 007

:-)
"Jsem ochoten ten svůj soukromý názor na jeden až dva roky odložit k ledu," dodal předseda vlády.
 
Džordžo, nechceš se uložit radši celý k ledu ?
0/0
24.11.2005 21:09

Michalll

takže pan Paroubek je jen vlečňák,
ani dnes o sobě zřejmě nerozhoduje, neužívá své svobody být v něčem či nebýt...nemá informace..podle toho to vypadá...otrokem být je snadné, stejně být závislým na poradcích a tedy na komukoliv...
škoda jen, že tohle je právě úspěšná volební strategie, tuneláři, privatizéři, zločinci také nevěděli a neví dodnes...on i pan prezident je v podstatných věcech života samouk...
nezbývá než čekat, až jej organizovaný zločin vyplivne, jako dříve Dubčeka a podobné naivky...snad se doplatíme jeho experimentů....postkomunista je dost velké neštěstí, nepotřebujeme ani ty jeho elitní komunisty z rozvědek a vrchopných sekretariátních postů...
0/0
24.11.2005 21:06

jekal

Buďme
rádi, že máme převážně moudré a ne modré spoluobčany
0/0
24.11.2005 19:57

pleoner

Re: Buďme
Že ale rudoch dostal přes pazoury!
0/0
24.11.2005 20:09

Nannius

Re: Buďme
hmmm s tím souhlasim. Ale proc mame Paroubka? Ten neni ani jedno ani druhe...
0/0
24.11.2005 20:10

radepur

Jakale
Jednou jsem se na to samé ptal siska1 nebo sudajeva (už nevím) a neodpověděl mi, ptám se stejně Tebe: To co tu píšeš myslíš vážně, nebo jen provokuješ?
0/0
24.11.2005 21:43

jekal

Re: Jakale
to nechám na Tvé uváze, tápeš v nejistotě
0/0
24.11.2005 21:57

jektavy_celtic

Stojí si za svým !!!!!
Rozhovor  Paroublbka pro F1:
F1: Jste věřící člověk? Paroubek: No, víte, já na to teď nemám tak moc času. F1: Počkejte, tak buďto jste věřící, nebo ne, to není otázka času. Paroubek: Já jsem členem Československé církve husitské. F1: To ještě pořád neříká, jestli jste věřící člověk. Paroubek: Tak někdy, někdy na Boha věřím. F1: To taky není věřící, tak někdy ano, někdy ne. Paroubek: Někdy ano, někdy ne. Když vidím neštěstí, které, které se lidem stanou, tak moc nevěřím. F1: Byl jste někdy nevěrný svojí manželce? Paroubek: Já myslím, že ne. F1: Myslíte, nebo to víte? Paroubek: Vím to, že ne. F1: Jste si tím jistý? Paroubek: Myslím, že ano. F1: Myslíte, nebo ano? Paroubek: Určitě ano.
0/0
24.11.2005 19:29

jektavy_celtic

Re: Stojí si za svým !!!!!
Stejně jistý si je tím, že chce resp. nechce spolupracovat s komunisty, nereforemovat resp. reformovat důchodový systém, rušit resp. nerušit lustrační zákon, .....
0/0
24.11.2005 19:30

joudaf

Re: Stojí si za svým !!!!!
Stojí si na svým = na něm! Záleží na tom, kde ho nosí.
0/0
24.11.2005 21:10

kokrhalek

Tohle jsi
Posral Paroubku...
0/0
24.11.2005 19:27

Josefprav

Koupím si dva
Do předvánočního prodeje bude zaveden sprej na socany. Nemá to žádné velké následky, ale zastaví to jejich množení a ucpe jim to hubu. 
0/0
24.11.2005 19:25

JirkaEsch

Tímhle Paroubek
pěkně ustřelil    
0/0
24.11.2005 19:00

Josefprav

Re: Tímhle Paroubek
Čím tím prvním názorem nebo tím druhým opačným?
0/0
24.11.2005 19:23

JirkaEsch

Re: Re: Tímhle Paroubek
Tím prvním pochopitelně, když se vyjadřoval pro zrušení lustračního zákona.
0/0
24.11.2005 19:59

Vlk-Honzi

Re: Re: Re: Tímhle Paroubek
Nemyslím - je to celkem průhledné a zatím mu to vychází - vypustit bublinu a podle rekace veřejnosti pružně ohnout svůj názor třeba o 180 stupňů - vždyť lidská paměť je tak krátká a pro spoustu lidí je podstatné, že je vidět v TV a novinách a budí dojem, že něco řeší. A přiznejme Paroubkovi, že tohle umí. Po Zemanovi je to další politik, který politiku dělá stylem účel = vládnout a účel svědčí prostředky. No to ostatně dojely strany typu ODA, které nepochopily, že dobré myšlenky se s 1% hlasů prostě neprosadí a zůstane jenom u myšlenek
0/0
24.11.2005 22:00

chobotel

Nikdy jsem nebyl zvlášť hodný chlapec.
Ale čím jsem si kruci zasloužil Paroubka?
0/0
24.11.2005 18:20

jekal

Re: Nikdy jsem nebyl zvlášť hodný chlapec.
pokud jsi nebyl hodný, tak si zasloožíš Mirečka Topolánkovic, no budeš muset odletět s ním někam na východ za východní rovnou daní
0/0
24.11.2005 18:27





Najdete na iDNES.cz