Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath chce být lídrem pražské kandidátky ČSSD

Premiér Jiří Paroubek potvrdil, že by rád viděl Davida Ratha v čele pražské kandidátky ČSSD. Ministr zdravotnictví řekl MF DNES, že by nabídku přijal. Volba pražského lídra proběhne už v pondělí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

colb

Volim ratha
Takze budu volit v praze ratha??Skoda ze to jahn zahodil,tomu bych dal hlas s vetsim entuziasmem..
0/0
24.11.2005 22:35

eloš

Konzervativec mluví otvřenou pravdu.
Říká, co zažil. Můj táta (vzpomínám na něj), řídil stavbu (byl ing.) a vedenej byl jako pomocný dělník. Arogance Ratha,snad promluvila i do "nesofistikovaných" duší socanů, a pud sebezáchovy jim napoví. Doufám.
0/0
24.11.2005 21:42

radio.cz

prosime CSSD, dejte na kandidatku dRATA jako jednicku
vasi priznivci spolku "Zanik CSSD"
0/0
24.11.2005 21:28

konzervativec

**
To v každém případě. Ale já v té době neměl plat. Já jsem dělal práci doktora, ale nebyl jsem jako doktor zaměstnaný. Já nevím, proč mi pořád nechcete rozumět.     Vy jste komoře v roce 1992 napsal, že jste v roce 1991 nepracoval jako lékař. To jste tedy lhal. Ano. Ne! Nelhal. Máte pravdu, tedy jsem to nenapsal podle pravdy. (...)     Není třeba komentáře. A to nemluvím o tom, že Rath podle svých slov donášel na příkaz šéfa na kolegu - omlouval to stejným způsobem.
0/0
24.11.2005 18:38

donalduck

Re: **
ano...poznávám ho...je to drát....
0/0
24.11.2005 18:47

celtic

proč...
ne
0/0
24.11.2005 18:21

jektavy_celtic

proč...
jo  
 
Soudruhu, ještě stále od tebe čekám odpověď na otázku, zda se správně říká soudruhu bratře nebo bratře soudruhu  Tak jak to je, soudruhu
0/0
24.11.2005 18:28

konzervativec

pro crazy_Yvan
prozradíš mi, co Rath doložil z toho co řekl?? Ale prosím jako v matematice, osočení+důkaz= vina!!!
0/0
24.11.2005 18:10

crazy_Yvan

Re: pro crazy_Yvan
tak napriklad to ze poslanci ODS maji sve firmy napojene na VZP, tudiz vydelavaji na verejnych financich.. coz jak sam priznava neni nezakonne, jen nemoralni. Pokud jde o pozemkovy fond... ano Zgarba se provinil liknavosti a spatnym postupem jako ministr.. ale pozemky v mnoha amnoha pripadech ziskali politici ODS.. snadno overitelny fakt.. popirate??
0/0
24.11.2005 18:12

konzervativec

Re: Re: pro crazy_Yvan
ano, popírám.  Máš jediný důkaz, že politici ODS zpronevěřili peníze VZP? Pokud ano, předlož ho.  ke Zgarbovi...jeho kamarád a dlouholetý přítel získal pozemky, celé to měl vymyšlené Palas, male byl vyhozen a Zgarba se s ním nerozdělil, proto to palas natřel. nepleť do to ODs prosím.
0/0
24.11.2005 18:15

crazy_Yvan

Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
nerekl jsem zproneverili, rekl jsem ze je overitelna pravda, ze jejich vlastni spolecnosti jsou prokazatelne napojeny na VZP a tudiz cerpaji verejne
0/0
24.11.2005 18:17

konzervativec

Re: Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
Dobře jinak...myslíš, že v podvodu, legálním podvodu za 2 miliardy nejede celá vláda ČSSD? JSI OPRAVDU TAK NAIVNÍ, ŽE PAROUBEK ODVOLÁ MINISTRA A NECHÁ SI UŽÍVAT STAMILONY KORUN?? To přece nemůžeš myslet vážně, Paroubek, který kradl a zpronevěřoval na magistrátě desetimiliony??? pochoipitelně ruku v ruce s úředníky ostatních stran, včetně ODS?? prober se člověče!!!
0/0
24.11.2005 18:20

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
a dukaz?? neustsle je obvinujes ze nedavaji dukazy, kde je mas ty??
0/0
24.11.2005 18:21

sereda

Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
Nemá cenu se sním bavit nemá argumenty jako celá ČSSD je to státa času.
0/0
24.11.2005 18:19

hasmen

Re: Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
Argument žádnej,překlepů hafo
0/0
24.11.2005 18:24

lynxxx

Re: Re: pro crazy_Yvan
Myslím, že posloucháš jen sprostá obvinění socialistické bandy, ale důkaz neuvedl nikdo a ty už vůbec ne.
0/0
24.11.2005 18:17

crazy_Yvan

Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
ver si cemu chces a ja budu verit cemu chci ja... bohuzel pro vas panove, ja nema jediny duvod Rathovi neverit...
0/0
24.11.2005 18:19

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
Věříš usvědčenému podvodníkovi, to ti nevadí?
0/0
24.11.2005 18:20

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
vysvetli...
0/0
24.11.2005 18:22

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
http://www.gentleman.cz/archiv/03/1103.htm a hledej titulek vůdce, na LN jsem to nenašel.
0/0
24.11.2005 18:24

lynxxx

Re: Re: Re: Re: pro crazy_Yvan
Naivko. Věř komu chceš.
Důležité je ale myslet a umět trošku rozebrat fakta, zvážit co má jakou hodnotu, vyvést logické závěry.
Pokud to neumíš, smůla, nezbývá ti než věrit.
0/0
24.11.2005 18:35

crazy_Yvan

jj
je mi lito, ale vsichni tady nadavate na ty neprave. Neustale nadavate na Paroubka a Ratha, ale prosim sdelte mi laskave, co tak spatneho pro tento stat ucinili?? Ja sam jsem s temito dvema politiky spokojen.. Pokud jde jen o Ratha, tak vse co rekl tak podle meho nazoru dolozil a oduvodnil zcela dostatecne.. O navazani panu z ODS na VZP vubec nepochybuji, dopoledni prenos z PS jsem sledoval temer cely a to co tam opet predvedla ODS je dosti trystni. Nechapu co za lidi je muze takto slepe nasledovat, ale vidim ze je vas dost. Samozrejme budu rad kdyz me nekdo presvedci o tom ze jejich program je dobry, ale bohuzel do ted se tak nestalo... jejich projevy jsou jen hazeni spiny na vsechny kolem sebe a kdyz se jim nekdo znelibi, byt je i z jejich rad, tak se ho nevybirave zbavi, je to smecka hyen.. a jen pro forma.. jo klidne mi muzet rict ze jsem bolsevik a ze patrim do plynu, fajn... ale zkuste pouzit argumenty na ktere se da odpovidat, diky..
0/0
24.11.2005 17:45

Zmuda

Re: jj
Proboha..proč Tě má někdo zde přesvědčovat o správnosti volebního programu ODS ? Vždyť jsi už přesvědčený,jak si sám pravil...jeto tvůj názor a nikdo Ti ho nebere. Meleš voloviny. Plyn, atd. A používat argumenty ,jaké argumenty si přeješ ? Zase volovina. Zde je to o názoru,a ten si už projevil,tak co chceš víc ?
0/0
24.11.2005 17:56

crazy_Yvan

Re: Re: jj
no s tim plynem se tu setkavam docela casto.. ne tedy osobne.. ale kdokoliv tu projevi jen lehce odlisne myslenky o nekterych individui tak si to docela vyzere..
0/0
24.11.2005 18:01

lynxxx

Re: jj
Ivane, no mě to připadá přesně opačně. Smečka hyen je ČSSD+KSČM a nechápu, kdo je může následovat, když jen rozkrádají stát a okrádají daňové poplatníky, hážou špínu na kdekoho, problémy neřeší, jenom vykecávají (hl. Paroubek) a vyřvávají sprostoty (Ráth). Jejich přínos je naprosto nulový, ba negativní. Vnášení do společnosti pocit, že být hrubý je normální, že být komunista je normální, že brát úplatky je normální, že nepracovat je normální... Hrůza. Nechápu tě. Spokojen s takovou neschopnou, zlodějskou bandou?
0/0
24.11.2005 18:03

crazy_Yvan

Re: Re: jj
uved jediny priklad toho, ze CSSD nekdy byt jen naznacila ze to co jsi napsal je spravne... tohle jsou jen kecy ktere slysim od predstavitelu ODS.. ale chci to jako v matematice... Veta + dukaz jsou neodmyslitelne spojene...
0/0
24.11.2005 18:05

sereda

Re: Re: Re: jj
Nejsi náhodou Marťan?
0/0
24.11.2005 18:10

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: jj
ani martan ani bolsevik...
0/0
24.11.2005 18:11

sereda

Re: Re: Re: Re: Re: jj
Tak že debil
0/0
24.11.2005 18:13

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jj
no nekomu by se to tak mohlo zdat... no a nekomu zase ne.. mozna debil, ale aspon kolem sebe nekopu a nehazi spinu na lidi okolo...
0/0
24.11.2005 18:15

lynxxx

Re: Re: Re: jj
Samo, že to nebudou vykřikovat. Ale dělají vše pro to - snaží se zvýšit objemy peněz, které procházejí jejich mocí, uplácejí voliče - podporují nezaměstnanost, rozkrádají kde co (Unipetrol, pozemky, státní zakázky), nečiní žádná opatření proti korupci, zvyšují daňovou zátěž, nepodporují podnikání (kromě úplatků zahr. investorům), nic nedělají s černými děrami (zdravotní péče), nemyslí na důchody, zadlužují stát, kristepane co ještě?
0/0
24.11.2005 18:14

crazy_Yvan

Re: Re: Re: Re: jj
no vidis.. ja podnikam, platim dane.. ano priznam jsou vysoke, ale ani jedno z toho co jsi napsal nemuzu povazovat za takove ze bych s tim souhlasil.. ja to tak nevidim..
0/0
24.11.2005 18:18

lynxxx

Re: Re: Re: Re: Re: jj
Prosím Tě v čem podnikáš? Nikdy jsi nebyl na stavebním úřadě, na hygieně, na finančáku, na sociální správě, nemáš zaměstnance, nikdy jsi nebyl ve výběrovce na státní zakázku? Vše je to děs a běs. Když pak vydřeš nějaký peníze, tak pokud je neuklidíš, tak ti jich půlku seberou. Nikdy jsi nebyl u doktora? Nevím vůbec co pozitivního tyto socanské vlády udělaly pro podnikatele, potažmo pro jejich zaměstnance. Prostě nic.
0/0
24.11.2005 18:22

garchandel

Re: jj
Podívej pokud vážně považuješ tyto dva exempláře za prototyp seriozního politika tak asi není o čem mluvit. Stačí mi např. názor "premiéra" ,že pokud prohraje v nějaké diskusi tak je to hlavně kvůli tomu,že hlasování bylo ovlivněno a ne že zkrátka on je špatný a nemá dostatečné argumenty.Nebo , že by novináři měli psát o něm ,ale pouze to co on schválí jinak budou mít problémy. Nedělám si iluze ,že nová vláda ODS bude naprosto super, ale to co tady je nyní je velmi špatné. I když vezmu-li to z druhé strany a na všechno se vykašlu  ,nechám se vydržovat od státu a budu na všechny ostatní nadávat a jen jim závidět no tak to potom musím jít fakt volit ty socky. 
0/0
24.11.2005 18:21

Martin Kostera

Doufám
že Tuneláře Krysu zvolí za lídra pražské kandidátky. To by pak byl "úspěch" ve volbách. :-D
0/0
24.11.2005 17:41

spiegel

Co máte proti Rathovi?
Rath je přeci jen Paroubkův mouřenín, který má splnit svou úlohu a pak odejít. Paroubek musel předhodit lidu ještě většího řvouna a tlučhubu než je on. Aby mohl ukázat, že razantně řeší problémy. Zapomněl ale, že řvaním, lhaním, oblbováním se nic nevyřeší. Hodně lidí mu to ale žere.
0/0
24.11.2005 17:32

Jen Aby

Rátha by v televizi měli dávat až po 22. hod
pokud vím, tak do té doby pánské přirození v televizi ukazovati je nemorální
0/0
24.11.2005 16:35

vitakop

Dobrá volba
Když bude Dr.Sráth kandidovat v Praze, tak je výsledek jasný. Takovýho imbecila nemůže volit ani úplný hovado....
0/0
24.11.2005 15:55

Pongo

Skandální odhalení
Rath není nic jiného než jen spící agent ODS, CIA, BIS, KGB a Mossadu. Nejprve byl naoko vyloučen z ODS, aby na něj nepadlo podezření a teď byl aktivován do služby. Má za úkol nepodloženými  útoky a urážkami zdiskreditovat Socdem. Následně má proniknout na kandidátku Socdem a pomoci tak ODS k drtivému vítězství. Následně všechny žaloby skončí jen omluvou bez odškodně ní. Za své služby bude Rath odměněn dvacetiletým zájezdem na Seychely a úhradou všech panáků, co tam vypije a následne vyblije...
0/0
24.11.2005 15:52

nasrat

To mu nestačí,že je považován za největšího ču.áka ČR ?
Prostě má ambice se stát nejvíce nenáviděným hňupem ČR a podtitulkem "lubrikantem pomazaný" by do prdelí lépe lez....
0/0
24.11.2005 15:42

Pwcca

Re: To mu nestačí,že je považován za největšího ču.áka ČR ?
V tomto žebříčku je to tuším:
1. Kalousek
2. Rath
3. Topolánek
šanci na vítězství mají všichni tři
 
 
 
0/0
24.11.2005 15:46

Pongo

Re: Re: To mu nestačí,že je považován za největšího ču.áka ČR ?
Zapomněl jsi ještě na nulté pořadí, kam bezesporu aspiruje Paroubek a Pwcca...
0/0
24.11.2005 15:54

Pwcca

Re: Re: Re: To mu nestačí,že je považován za největšího ču.áka ČR ?
Já vycházím jen z průzkumu STEMu.
0/0
24.11.2005 15:56

eloš

Rathe, Praha je Praha ! ! !
Nedej se. V Dejvicích na Kulaťáku v NON-STOP, to je hned za PNS dole chodama (bývalé WC),mi všichni bezdomovci a jedna umělkyně z nočního klubu z Perlovky za pivo a malý rum slíbili,že jestli pudou volit, tak jen Ratha. Taková šance se nepouští.
0/0
24.11.2005 15:40

Pwcca

Evropské demokraty, SNZ, NEZ
U těchto stran jsou průzkumy velmi zavádějící, protože statistická chyba je mnohdy větší než preference těchto stran. To se ukázalo třeba při volbách do EP.
0/0
24.11.2005 15:36

Pongo

Re: Evropské demokraty, SNZ, NEZ
Ale to se jednalo o úplně jinou situaci. Od té doby jak ED, tak SNK ukázaly, že nemají co nabídnout. Tady se jedná o domácí politiku a tady mají šanci jen velké subjekty. Nikdo nebude volit do Parlamentu nějaké xté nezávislé, protože neví, co si má pod tím představit, neví, co od nich může čekat a neví na šem jsou nezávislí. I Fischerová s Karáskem vstoupili do Sněmovny jako nezávislí a nakonec to byli téměř nejloajálnější socdemáci...
0/0
24.11.2005 15:41

jekal

Pro modrásky
Každý občan, který odmítá volit ODS, chová k této straně potenciální nevraživost. Pozoruhodně to zdůvodnil ředitel velkého společenskokulturního zařízení v jenom krajském městě, který řekl: „ODS? S těmi mám stále co do činění. Nevím, jak je to jinde, ale my se tady známe, a dnes vedou ODS i město bývalí pinglové, veksláci a taxikáři.“
0/0
24.11.2005 15:26

1_130_202_135

Re: Pro modrásky
Pinglové z RaJ? To sis ty politické strany popletl....
0/0
24.11.2005 15:28

Pongo

Re: Pro modrásky
No a co na tom? Když můžou celý stát vést posunovači, pinglové a lapiduchové...
0/0
24.11.2005 15:28





Najdete na iDNES.cz