Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děti mají o Vánocích jasno, chtějí značkové zboží

Malým dětem stačí panenky a auta na ovládání. Rodiče těch starších si však musí připravit více peněz, pokud nechtějí, aby děti byly na Štědrý den zklamané. Děti touží po značkovém zboží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dislektik

zančkové zboží dostanou pytel od OKD
0/0
24.11.2005 12:51

Kleki Petra

Tak moje děti letos dostanou
značkové hovénko od Paroubka.
0/0
24.11.2005 12:50

pinguinone

Re: Tak moje děti letos dostanou
..si musis ,ale stezovat u Topolanka...
0/0
24.11.2005 13:06

lemax

Nejlepe to udelat jako Skoti! Vylezt ven z domku, vystrelit do vzduchu a detem oznamit, ze nadilka nebude, protoze se Jezisek prave zastrelil.
jinak to znamena, co jste si vychovali to si zaplatte sneci!
0/0
24.11.2005 11:59

strycek_Pompo

Re: Nejlepe to udelat jako Skoti! Vylezt ven z domku, vystrelit do vzduchu a detem oznamit, ze nadilka nebude, protoze se Jezisek prave zastrelil.
nebo vždycky na Vánoce vstoupit k jehovistům
0/0
24.11.2005 12:09

strycek_Pompo

Když to chcou...
Recept na značkový hadry za tři stovky: nový model od Vietnamců (200 Kč) + dodrbaný model ze sekáče (100 Kč) + nůžky, nit a jehla na přešití cedulky = jiskřičky štěstí v rozzářených dětských očích
0/0
24.11.2005 11:05

cheos

Hmmm
Nenapadá mne jediný rozumný důvod, proč se při koupi něčeho, co mi má určitým způsobem sloužit, mám brát zřetel na to, je-li věc značková nebo ne...
0/0
24.11.2005 10:53

Kleki Petra

Re: Hmmm
Tak někdy to potřeba je, jen se tím člověk nesmí zabývat programově. Asi si radši koupím boty u Bati, než v nějakém úžasně levém výprodejovém krámu s nápisem "NEJLEVNĚJŠÍ V EVROPĚ". Naopak zase nevím, proč bych měl kupovat střešní okna od Veluxu, když mi je ve stejné kvalitě vyrobí truhlář mimo větší město za mnohem méně, a to i přesto, že si pro ně musím dojet.
0/0
24.11.2005 10:57

Prubojny

Re: Re: Hmmm
Asi tě nepotěším, Baťa vyrábí v asii a ta kvalita jeho obutí klesá, klesá, klesá...Doporučuji obuvníky dělající boty v čechách - Phare Klobouky apod.
0/0
24.11.2005 11:13

Kleki Petra

Re: Re: Re: Hmmm
To byl jen hypotetický příklad. Nicméně shodou náhod jsem si koupil baťovky na zejmu, vyrobené v Itálii. A jsem spokojen, rozhodně víc, než s úžasnou nabídkou od nejmenovaného prodejce (Deichmann - jedním slovem - hrůza).
0/0
24.11.2005 11:27

andik308

Re: Hmmm
a ted to vysvetli 10-12 letemu diteti!
0/0
24.11.2005 11:22

pinguinone

Re: Re: Hmmm
..v deseti uz je pozde...
0/0
24.11.2005 12:48

cheos

Hmmm
Mám asi divné děti, nechtějí znčkové zboží. Marně přemítám čím to asi bude...
0/0
24.11.2005 10:44

Kleki Petra

Re: Hmmm
Přiznej se, že ty jim odmalička vždycky každou značku z gatí odpářeš!
0/0
24.11.2005 10:46

cheos

Re: Re: Hmmm
Já si ani nevšimnul, že tam nějaké značky jsou...
0/0
24.11.2005 10:47

klv

Re: Re: Re: Hmmm
taky si občas připadám divný že nevím od kterého slavného je ten který oděv,
0/0
24.11.2005 10:53

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Hmmm
Pro mě je oblečení taky jen Made in Textil.
0/0
24.11.2005 10:55

cheos

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm
Tak, tak. Každá správná veverka nosí rifle Severka...
0/0
24.11.2005 10:55

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm
ale doufáš víš o tom že nejsme in
0/0
24.11.2005 11:01

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm
Budeš se asi divit, ale já jsem IN celý život. Ovšem z důvodů, které si nechám pro sebe.
0/0
24.11.2005 11:02

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm
ono taky není in jako IN některé in je zrovna in ale některé IN je in jen pro někoho, ale raději budu IN pro sebe nežbych měl být in pro ty co jsou zrovna in
0/0
24.11.2005 11:04

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm
Tak teď jsem OUT. Knock Out.
0/0
24.11.2005 11:28

Kočka Jůra

Re: Hmmm
Nemáš divné děti. Máš nerozmazlené děti
0/0
24.11.2005 11:41

pinguinone

Re: Re: Hmmm
..to neni v rozmazlenosti ,ale v dostatku sebevedomi...
0/0
24.11.2005 12:49

jxjxjxjxjx

Fakt nevím...
Hm, hm, to by mě kolik vy máte dětí... Ale pokud počítám do střední vrstvy lidi, kteří mají aspoň (zdůrazňuji aspoň) průměrný příjem (tj. nějakých 18500,- hrubého dle ČSÚ), manželka je na mateřské (nebo i není), má zaplatit všechny poplatky za bydlení, telefon, auto atd. atd., tak nechápu, kde by vzal těch cca 12-15000,- na značkové dárky pro všechny 3 děti.. Fakt, skutečně nevím...
0/0
24.11.2005 9:48

jxjxjxjxjx

Re: Fakt nevím...
Omlouvám se, toto měla být reakce na příspěvek Vánoce jako tržní model...
0/0
24.11.2005 9:50

Vrchní našeptávač

Re: Fakt nevím...
Ja Vam rozumim, a nemyslete si, ze chci svymi prispevky provokovat ci urazet, to ne. Jde mi jen o to, abych pripomnel, ze v Cesku se neustale narika na platy, ale co je horsi, spoleha se na socialisticky model. Ja jsem pred lety odesel do Spojenych statu kvuli znechuceni z ceske reality a dnes mam uz pres rok americke obcanstvi. Presto vsak sleduji usilovne deni v Cechach a je mi z toho spatne. Lidem tam u vas chybi samostatnost a odhodlani vzit osud do vlastnich rukou. Cekate na pridavky, na socialni pomoc, zlepseni ci zmenu vlady, ale tudy to nevede a nepovede, verte mi. Cesku chybi nova generace, ktera umi sama si rict, ze doma se nezije dobre a dokaze to zmenit. Rocne emigruje z Ceska natrvalo pres 18.000 lidi. To je statistika za rok 2004. Vetsina jsou to VS studenti, lekari a vedci. Chapete, co se deje? V zemi u vas zustava jen ploretariat. Proto tam mate levicovou vladu a vzrustajici vliv komunistu. A coze to ma spolecneho s Vanoci a narocnymi detmi? Ze narocne dite bude narocne
0/0
24.11.2005 10:08

Vrchní našeptávač

Re: Re: Fakt nevím...
... i v dospelosti, a bud se zasadi o zmenu a zlepseni urovne jako zastupce vrstvy vyssi stredni tridy, anebo emigruje. Ale nestane se ovci a socialisticky zivenou polo-mrtvolou mezi prumernou mzdou a zivotnim minimem. Omlouvam se, pokud jsem se nekoho dotknul, ale takova je proste situace ve vasi zemi. A tem detem, doprejme jim tu radost, kdyz za nas neco takoveho nebylo.
0/0
24.11.2005 10:08

cybermiky

Re: Re: Re: Fakt nevím...
Vánoce jsou vánoce, diskuze o tom, jestli jsou tady lidé ovce nebo ne patří asi někam jinam.Srovnávat US s ČR je nesmysl, srovnávejte konkrétní lidi.Mimochodem když tady fungoval J.A.Komenský, tak se v US ještě proháněly bizoni a indiáni byly pomalu většinové obyvatelstvo ......
 
Jinak s dopřáním radosti dětem bezvýhradně souhlasím.
0/0
24.11.2005 10:15

klv

Re: Re: Re: Fakt nevím...
možná ti bude divné ale nevypadá to tady jak píšeš, je tu spoustu šikovných lidí kteří stojí na svých vlastních nohách a na stát nespolehájí, nevím proč je svými výlevy nadřezenosti urážíš, jestliže vidíš Vánoce v tom že můžeš koupit dražší dárky je to tvoje priorita, otázka nezní zda dětem koupit to či to značkové, ale proč si tyto děti spojují Vánoce jen se značkovým zbožím, a to je důsled mediální masáže , že ten kdo na sobě nemá to či to co je zrovna in , je méněcenější, vždyť je to úplně trhé, obleču si kalhoty od známé značky a znamenám víc, kurňa tak zrušme školy apodobné instituce a přidělujme lidem funkce a vedení dle toho co si mohou koupit
0/0
24.11.2005 10:16

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Fakt nevím...
Mnoho lidí si totiž masíruje svoje EGO nákupem drahých věcí, ať to stojí co to stojí i když na to prostě nemají finanční možnosti. Ano je to důsledkem mediální masáže a hlavně lidské blbosti.A jestli dotyčný teď funguje v USA nebo na Marsu bude se chovat furt stejně.
0/0
24.11.2005 10:21

Vrchní našeptávač

Re: Re: Re: Re: Fakt nevím...
A presne v teto veci a nazoru ti musim oponovat. Pochop, ze TO JE ROZDIL pro to dite mit neco znackoveho, protoze i pro tebe je rozdil mit auto od BMW nebo z bazaru ojetou skodarnu. To je priklad. Ty deti si vytvari hodnoty. Ty hodnoty jim formuje spolecnost a doba, nemuzes deti izolovat od vlivu doby. Dnes je v trendu mobil, znackove obleceni, herni konzole XBOX a Playstation... za moji doby to byla autodraha "do osmicky" s formulema, stala tehdy 200,- Kcs narozdil od te obycejne ovalne za stovku. Tehdy to byl sakra luxus ale rodice, ac meli oba malo penez, mi tu radost doprali. Prestoze otec od poloviny 70. let delal nejpodradnejsi prace kvuli kadrovemu profilu a matka byla na materske ziva z par korun tehdy. Jsem jim vdecny za vsechno, i za jejich viru v me schopnosti, matce, coby stredoskolske ucitelce za vyuku anglictiny a nemciny, za to, ze jsem se prosadil v zivote a pozdeji v zahranici a ze se obetovali v tezke dobe pro mne. Jak rikal otec: "Kluk musi vedet, ze v teto zemi (CR)
0/0
24.11.2005 10:47

Vrchní našeptávač

Re: Re: Re: Re: Re: Fakt nevím...
... se neda zit dustojne a udelam vse proto, aby tady nezapustil koreny." ... a to bylo jiz davno po roce 1989. A otec (dlouholety pedagog a znalec z oboru beletrie) mel pravdu kdyz mi rikal tenkrat v listopadu 1989: "Vymena koryt, kabaty prijdou na radu az pozdeji...". Preji Vam vsem prijemne Vanoce!
0/0
24.11.2005 10:48

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakt nevím...
ty máš vlastně smutný život, od malička vše přepočítáváš na peníze, a dokonce si ještě pamatuješ ceny, že si tu nezapustil kořeny je možná dobře, protože na co by jsi tu byl, jen pro sebe, tak tu zůstali lidé kteří se přes všechny omyly chyby a klacky pod nohama snaží vytáhnout tuhle zemi s marastu do které ji nedostali, samozřejmě je tu spousta chyb ale je tu taky spoustu dobrých lidí, no ti vychcánci co vlastně odešli po 89 do zemí kde využivají to před nimi vybudovali jinní teď jen zpovzdáli kritizují  vlastně dokázali jen utéct, i když to samozřejmě neplatí o všech, žij si v iluzi že čím drazší dárek tím větší štěstí
0/0
24.11.2005 11:00

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakt nevím...
 
0/0
24.11.2005 13:02

jxjxjxjxjx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakt nevím...
Myslím, že ti rozumím, ale jedeš po trochu jiné koleji... Osobně bych si u svých dětí (i u sebe) daleko více cenil toho, že na ně mám čas, že jim mohu osobně spoustu věcí vysvětlit a ukázat... Kecal bych, kdybych řekl, že jsem nechtěl autodráhu do osmičky (čekal jsem na ni tři roky), ale víc bych si vážil toho, kdyby moje děti měly svůj vlastní styl (ať už se jedná o oblečení nebo způsob života) a ten si dokázaly před ostatními obhájit... Uznávám, že v určitém věku (8-16 let) je to spíše nemožné... Ale to už je úplně mimo Vánoce... 
0/0
24.11.2005 13:06

sunka007

Re: Re: Re: Fakt nevím...
Nemuzu souhlasit. CR spis opousteji lide kteri se nedokazi doma prosadit. Podnikani v US je jiste jednodussi nez v CR stejne tak zamestnanecke vztahy. Dalsim duvodem je nizka mzda, kdy presunem do ciziny se cloveku zvysi kupni sila. Drtiva vestina lidi co odejdou do ciziny za praci se do CR vraci kdyz chteji zalozit rodinu.
0/0
24.11.2005 10:25

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Fakt nevím...
Souhlas. Je to i o tom, že kupní síla uklízeče v americe je větší, než VŠ profesora v ČR.Ono taky ne každý, kdo odejde pracovat za moře je špičkový specialista, spíš to jsou ty "řaďáci" nebo "absolventi" , kteří potom ve státech vykonávají méně kvalifikované práce, ale prěsto mají vyšší kupní sílu než by měly v ČR.
0/0
24.11.2005 10:30

IRC

Re: Re: Fakt nevím...
emigrace jako lek na vsechno? prominte, ale to mi prijde trochu zbabele pokud mam nejaky vztah k rodne zemi.
0/0
24.11.2005 11:26

Vrchní našeptávač

Vanoce jako trzni model...
...jsou sice ponekud nezvykle pro starsi generaci (40+), tedy osoby temer po smrti po strance modernich technologii (viz. redakce iDNES), avsak doba se meni a prirovnavat sebe k plechovce coca-coly ze 70. let v socialisticke samoobsluze (sci-fi tehdesji doby) je ponekud groteskni. Vanoce jsou predevsim pro deti a ony na prvnim miste by mely mit z Vanoc radost. Tvrdit, ze mobil pro dite, ci diskman nebo znackova bunda, je prehnany luxus, je opravdu opet ten stylovy komunisticky styl uvazovani. Rodina stredni vrstvy si muze dovolit splnit takove prani hned dvema ci trem detem a vubec ji to nezrujnuje, a co se tyce socialnich rodin ("paroubkovy rodiny" se tomu rika v USA mezi krajany), ty mohou alespon jednou z tech veci udelat decku radost, kdyz se nejaka ta koruna usetri. A pokud to neni mozne usetrit, nechapu, proc takova rodina jeste z republiky neemigrovala! Socialisti, sezerte se!
0/0
24.11.2005 9:33

Hufo

Re: Vanoce jako trzni model...
tady nejde vůbec o to, jestli to rodinu zrujnuje nebo ne, ale o to, že vánoce jsou o něčem jiným, než se předvíst Já na to mám. Smutné je na tom právě to, že lidi měří city podle náročnosti dárku, myslí si, čím dražší, tím víc tě mám rád. A to že si někdo myslí že značkový je lepší, to nemá cenu komenovat, jedině si říkat, jen moulo zbytečně utrácej za nějakou nášivku, stejně je to všechno z asie. A děti se pak po tom opičí a myslí si že za prachy si koupí něčí doopravdické city. telefony, bundy apod. se mají kupovat když jsou potřeba a ne že jsou vánoce. důležitý je, hlavně si na všechny blízký vzpomenout, třeba i drobností.
0/0
24.11.2005 9:44

jxjxjxjxjx

Re: Vanoce jako trzni model...
Fakt nevím... ( jxjxjxjxjx , mail , 24.11.2005 09:48 ) | reagovat
Hm, hm, to by mě zajímalo kolik vy máte dětí... Ale pokud počítám do střední vrstvy lidi, kteří mají aspoň (zdůrazňuji aspoň) průměrný příjem (tj. nějakých 18500,- hrubého dle ČSÚ), manželka je na mateřské (nebo i není), má zaplatit všechny poplatky za bydlení, telefon, auto atd. atd., tak nechá
0/0
24.11.2005 9:49

klv

Re: Vanoce jako trzni model...
tak pěkně děkuji , nechtěl bych mít vánoce v tomto duchu jak jsi napsal svůj příspěvek
0/0
24.11.2005 10:04

bkr

Čeho je moc, toho je příliš ...
Moje známá, co má mého za vodou známého, mi už před nějakým rokem popisovala jejich štědrý večer. Jeho syn z minulého manželství měl pod stromečkem tolik dárků, že ho to téměř obtěžovalo rozbalovat. Většinu věcí měl v ruce pouze jednou. Jediná radost je z toho, na co se člověk těší, protože je to hůře dosažitelné. Na to byl dobrej komunismus. To jsme se těšili i na tu peckovatou mandarinku na Mikuláše :-)
0/0
24.11.2005 9:23

dislektik

Re: Čeho je moc, toho je příliš ...
a coca-colu už od silvestra jsem se těšil
0/0
24.11.2005 9:24

Habroň

Nenávidím vánoce
Nenávidím vánoce. Přiznám se, že nevěřím v křesťanském duchu, proto pro mě vánoce nemají a nikdy neměly žádný smysl (samozřejmě když jsem byl malé dítě, tak jsem to bral jinak, ale zhruba od mých 13-ti let  zastávám tenhle názor). Jsou to stejně jen svátky pokrytectví, kdy se každý snaží hrát si na něco lepšího, než ve skutečnosti je a jakmile nastane povánoční období, tak je zase zpátky.
O tom, že dárky už dávno ztratily svůj křesťanský a symbolický smysl se snad ani nemá cenu bavit. Už jen opravdu málokdo chce dát dárek, který udělá radost. Každý se snaží se jen předvést. Jsme konzumní společnost a zajdeme na to.
0/0
24.11.2005 9:22

dislektik

Re: Nenávidím vánoce
no ono tomu dalo n fakt i školství když po vánocích všichni musely vykládat co dostaly za dárečky!!!to samé po prázdninách a kde jste byly u moře??né na chalupě huso!!!
0/0
24.11.2005 9:26

Habroň

Re: Re: Nenávidím vánoce
Tak to mě tenkrát taky sralo, a sere dodnes. I teď v některých školách děti moderovaně vyprávějí, co dostaly pod stromeček a kde byly o prázdninách, ale naštěstí je to na ústupu.
0/0
24.11.2005 9:29

dislektik

Re: Re: Re: Nenávidím vánoce
to mělo skončit už dávno!!!mě to úplně pilo krev!!!a hlavně když jsme měly dítko od jistého soudruha a u moře byly každý rok né že bych mu to záviděl ale ten jeho přednes povýšený rozbyl bych mu držku ještě dnes
0/0
24.11.2005 9:33

erben3

Re: Re: Re: Re: Nenávidím vánoce
Jo. Tak to je přesně ono. Souhlasím s váma s oběma.
0/0
24.11.2005 10:10





Najdete na iDNES.cz