Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pitva potvrdila poznatky o Labudově nehodě

Policie pokračuje ve vyšetřování sobotní nehody herce Mariana Labudy. První výsledky pitvy ukazují, že mladší z obětí, která řídila dříve havarovaný vůz, nepila před jízdou alkohol. Vyšetřovatel čeká na zprávu meteorologů a silničářů. Havarované vozy prohlédne znalec z oboru dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Maxx-IP

Mdiální zájem.
Rád bych věděl, jestli o věc mají média taky takový zájem, když 2 lidi přejede pan František Vocásek.
0/0
24.11.2005 13:46

sanmartino

čím blbější,tím se víc snaží
koukám,že je to tu banda debilů a ředitelů zeměkoule...zajímalo by mne,kolik máte naježděno...já si tedy netroufám vyjádřit žádnou vinu...kdo z vás tam byl a komu se to stalo?
0/0
24.11.2005 12:34

danny44

Ad: grafika
Havarovany F-Ka zastavuje pobliz "stredoveho" pruhu (na obrazku je ale na delici care) a zeny sedi na "stredovych" svodidlech - trosku zavadejici obrazek.....
0/0
24.11.2005 10:21

dislektik

Re: Ad: grafika
obrázek podle světků
0/0
24.11.2005 12:55

Slunicko_Jonka

tak nevím...
ale mám pocit, že spousta z těch co tu píše svý "zajímavý" názory, jezdí po dálnici spíš výjimečně... jinak by věděli, že dálnice může být v pořádku - suchá, bez náledí a najednou se ocitnete uprostřed lijáku, v zimě uprostřed hustýho sněžení a nic s tím neuděláte... někde jsem četla, že Labuda jel rychlostí asi 115 km/h, což je poměrně málo, vzhledem k tomu jak tam většina řidičů jezdí... i kdyby jel poloviční rychlostí a chtěl prudce zabrzdit, smyk by byl téměř stejný a šance na přežití vyrovnané... nechci ho obhajovat, ale taky nerozumím tomu, proč zůstaly stát u středových vozidel...  i kdyby byly obě v šoku, pořád u by u nich měl fungovat pud sebezáchovy a zvlášť pokud je někdo přesvědčuje, aby šly na bezpečnější místo...
ještě k příspěvku, že by autor svázal všem nohy, dálnici svedl do jednoho pruhu a nechal je přejít - v tom případě bych neměla strach tu dálnici přejít, protože by v momentě všechna auta stála, jaká by se vytvořila kolona...
0/0
24.11.2005 8:51

Deleter

Re: tak nevím...
to si přesně myslím taky. Navíc, ti, kdo říkají, že Labuda jel jako prase a může tedy za to on, ať si uvědomí, že ty ženy asi jely podobně, ne?
0/0
24.11.2005 9:29

danny44

Re: tak nevím...
Jestli tam byla "náhla chumelenice" (treba na 200 - 300 metrech) a ty dve zeny byly v bilym tak docela verim, ze je ani nezahlid, kdyz mel plny ruce prace s autem (BTW: na ledu staci "40" a auto je neriditelny) a jestli to  "Kacko" stalo - viz grafika  - na delici care tak .....
0/0
24.11.2005 10:24

xaeris

Nechápu
V Americe zkolabuje český hokejista a 14.000 lidí čeká jestli ho oživí, pak se mu zatleská a jde se domů, prostě se dál už NEHRAJE.V Čechách zabije herec dva lidi, a večer hraje v komedii jako by se nechumelilo, a lidi přijdou a zřejmě mu ještě tleskají???Prostě nechápu ČECHY a Slováka............ 
0/0
24.11.2005 8:41

dislektik

Re: Nechápu
pokud si ČECH tak to nepochopíš?!?!
0/0
24.11.2005 8:45

Deleter

Re: Nechápu
no tak jsi nechápavej, a? Mimochodem, hrát hokej se zkriplenou hercnou je na kandidaturu na darwina.
0/0
24.11.2005 9:28

Janhura

Ale na to, že není Čech
mu čeština jde překvapivě dobře, včetně pravopisu.
Já zase nechápu, že to vlstně nepsal Čech ...
0/0
24.11.2005 10:02

Deleter

Re: Ale na to, že není Čech
0/0
24.11.2005 12:54

MannImSchatten

Re: Nechápu
souhlas
0/0
24.11.2005 11:35

dislektik

je to tragédie pro všechny zůčastněné
počkej me si s čím příjdou vyšetřovatelé.já osobně bych dal vynu 50:50
0/0
24.11.2005 7:10

good_luck!

Re: je to tragédie pro všechny zůčastněné
Já osobně bych nechal těm chytrákům, co ví, jak se měly ty ženy zachovat svázat nohy, hůlku do ruky a zavezl je na nějaké pěkně zledovatělé místo na dálnici, kde bych svedl dopravu do jednoho pruhu a poté je poslal tuto dálníci přejít... Pro názorný příklad jak se má člověk zachovat...
0/0
24.11.2005 8:11

Kleki Petra

Re: Re: je to tragédie pro všechny zůčastněné
Hmmm, velmi vtipné.
0/0
24.11.2005 8:33

_m-

Re: Re: Re: je to tragédie pro všechny zůčastněné
Proč, mně se to líbí (ale ty nohy bych jim nesvazovala, jen trošku naklepla kolínka).
0/0
24.11.2005 8:35

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: je to tragédie pro všechny zůčastněné
Mě jenom fascinuje, jak se diskutující dokážou vždy rozdělit na dva nesmiřitelné extrémistické tábory. Pro jedny je Labuda vypasený Slovák, který jel jako prase a schválně sejmul dvě stařenky, protože se na to těšil a vyhlížel je už od Břeclavi. Pro druhé jsou zase ty nešťastnice příslušnicemi stáda skotu a i tak neměly v lidské společnosti své místo, protože s sebou nevozily Bubkovu výbavu, aby mohly přeskočit dálnici okamžitě po nehodě. Chápe tady vůbec někdo pojem "nešťastná náhoda"?
0/0
24.11.2005 8:39

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: je to tragédie pro všechny zůčastněné
No tak to se asi 100% shodnem - a 90%diskutujících to nechápe. Ale pro tu druhou skupinu bych výše navržený test opravdu doporučila (aspoň na trenažéru). Co s těma prvníma musím ještě promyslet.
0/0
24.11.2005 8:42

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: je to tragédie pro všechny zůčastněné
neštastná náhoda byla nehoda jak těch dvou žen tak p.Labudy to že někdo jaksi opoměl po první nehodě označit překážku ve vozovce je NEDBALOST a je tčeba na to přihlédnout,ovšem jsou známy případy kdy soud k tomuto nepřihlédnul protože řidič má předvídat!!!ale všichni by si měly uvědomyt že výsledku nehody něco předchází!!!
0/0
24.11.2005 8:43

Mitchell

To je hnus.
Kolik se tu najde sprostých, závistivých a zlomyslných zmetků.
0/0
24.11.2005 0:53

babacek

Re: To je hnus.
Souhlasím s tebou
0/0
24.11.2005 6:01

sent_items

Jasně.
Mě by zajímala jedna věc: Labuda udělal chybu, nepřizpůsobil rychlost stavu.. bla bla... havaroval. Potud ok. Srazil a zabil přitom dvě ženy, který tam kua neměly co stát. Na dálnici, v prostřed, pro debily zde ryjící možná sedět. Kde je vina za jejich smrt? V nepřizpůsobení, nebo v tom, že se dobrovolně vystavily na místě zakázaném paragrafy stejně jako nepřizpůsobení jízdy? Doprdele (třeba mne kvůli tomuto smáznou), proto je přece zákaz chodců vstupovat na dálnici, aby je tam někdo neusmrtil, kulantně řečeno.
0/0
24.11.2005 0:02

speleo

Re: Jasně.
A to měly zůstat sedět v autě? Prostě je to oťukalo o svodidla, ony v šoku vylezly, dopotácely se k nejbližším svodidlům jak velí zdravý rozum a tam je jakýsi vypasený slovák sejmul, protže jen na náledí jak prase. Já myslim, že tak složitý to neni.
0/0
24.11.2005 0:06

sent_items

Re: Re: Jasně.
Nemyslím. Podle jakýchsi svědectví, bůh ví, co je na nich pravdy, auto zůstalo uprostřed. Míto mimo dálnici šly do středu. Potom je nějký chlapík nebo lidé vyzívali, aby šly pryč. Prd reakce. Zdravý rozum velí zmizet z místa ležícího 80 cm k nejbližšímu jízdnímu pruhu (můj skromný odhad vzdálenosti středových svodidel při sedu na nich) a dálnici OPUSTIT /(schválně verzálky) ne na ni sedět...
0/0
24.11.2005 0:12

good_luck!

Re: Re: Re: Jasně.
Soudy jsou krásná věc, ale vy, co zde víte, jak se ty ženské měly zachovat jedna otázka:
 
Zkoušeli jste už někdy přejít dálnici? Zledovatělou dálníci? V šoku po nehodě? V 70ti letech?
0/0
24.11.2005 8:01

vaclav13

Re: Re: Re: Re: Jasně.
Jenže podle svědků, kteří je vyzývali ať vypadnou ta mladší dokonce odpovídala, že mamince se na svodidlech sedí dobře. Takže to vypadá, že si tam dámy udělaly tak trochu pohodlíčko.
0/0
24.11.2005 8:45

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Jasně.
Oni si s něma svědci povídali? A německy? Tolik času měli, ale aby babám řekli, že je to tak strašně riskantní - a taky aby jim připomněli, nebo dokonce pomohli označit havarii (když ty dvě byly takové .....) - to už čas nebyl? Zajímavé, to ti svědkové asi nebudou o moc inteligntnější............
0/0
24.11.2005 8:50

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně.
0/0
24.11.2005 12:55

_m-

Re: Re: Re: Jasně.
viděl jste obrázek - mezi jízdním pruhem a svodidly je asi metr, možná víc travnatého pruhu. navíc svodila nejsou dvoje, mezi něž by šlo vlést ( ve třiasedmdesáti musí být lahůdka podlézat svodila) ale jedna ,nebo těsně u sebe. Prostě si myslely, že na trávníku metr od jízdního pruhu jsou v bezepčí. Myslely blbě, to je fakt, ale ani ty ani já nevíme jak se jim chodilo.
0/0
24.11.2005 8:39

sent_items

Re: Re: Re: Re: Jasně.
Jasně, to opravdu nevím, jen mne zajímaly názory a chtěl jsem rozproudit diskuzi, a navíc mne štve, když na základě tohoto nějaký slabomyslný imbecil nazve Labudu nebo kohokoli tlustým prasetem. Můj názor je, že za to nemůže.
0/0
24.11.2005 19:05

sent_items

Re: Re: Jasně.
Přijde mi to stejný jako " já sem uklouz na střelnici, když sem vyndával terč. Dal sem si do kebule, v šoku sem se odpotácel k nejbližšímu sloupku, a tam se do mne po pěti minutách trefil sokol od vedlejšího stolu, páč zapoměl svou zákonnou povinnost přsvědčit se, že v hlavni není náboj."
0/0
24.11.2005 0:17

grandemi

Re: Re: Jasně.
Zapoměl si nějak na muže který jim říkal,aby šli za svodidla a ony nechtěly uposlechnout.
0/0
24.11.2005 5:59

vaclav13

Re: Re: Jasně.
No, podle svědků tam posedávaly, postávaly, telefonovaly mobilem, atd. Na výzvy ať odejdou nereagovaly nebo ta mladší dokonce řekla, to co už jsem tu uvedl, že se mamince sedí na těch svodidlech dobře. To moc nevypadá na šokový stav. Prostě klídeček. Jenže když budete v klídečku sedět na drtiči kamene, tak se nemůžete divit, když Vás to semele. A tohle je asi podobná pitomost.
 
A ten vypasený slovák, jak jste jej ráčil nazvat, podle dosavadních zjištění nijak šíleně nejel a navíc měl asi jako jeden z mála kompletně obuté auto zimníma pneumatikama.
0/0
24.11.2005 8:54

_m-

Re: Re: Re: Jasně.
Jen na okraj - chování v šoku může být různé. Můj bratr po havárii na ledovce vytahal z auta rodiče i zavazadla, zavolal policii i doktora (ještě v době předmobilní, takže musel jít asi 1 km k budce a zase se vrátit) a choval se naprosto chladnokrevě. Druhý den dostal 40 teplotu a dodneška si na nic z těch 12 hodin nevzpomněl.
0/0
24.11.2005 9:05

dislektik

Re: Re: Re: Re: Jasně.
to může děkovat bohu že žije
0/0
24.11.2005 9:07

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Jasně.
všichni tři - auto bylo na ........ maděru.
0/0
24.11.2005 9:08

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně.
ke všemu
0/0
24.11.2005 9:19

stres

Re: Re: Re: Re: Jasně.
mohu potvrdit, že reakce jsou různé a neodovídají tomu, co si myslíme, že bychom byli udělali, dokud se TO nestane. sama jsem to zažila a vidím se dodnes, jak jsem chtěla zabránit, aby do odtahovky, která náš vrak tahala ze škarpy nevlítl další, v němž řídil totálně opilý kluk. kdyby mě nestrhli do příkopu, sejmul mě taky a už bych sem nepsala. po bitvě je totiž každý generál
0/0
24.11.2005 9:23

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Jasně.
No a tady se navíc, bohužel, vyskytuje spousta exotů, kteří jsou blbci už před bitvou.  Souhlasím s tebou.
0/0
24.11.2005 9:25

black_hawk

dostane trest
Labuda samozrejme nese velkou cast viny: neprizpusobil jizdu stavu vozovky a svym schopnostem. Navic je to vyzrane prase a s takovymi se musi poradne zatocit
0/0
23.11.2005 23:29

Kleki Petra

Re: dostane trest
Troubo.
0/0
24.11.2005 9:17

Deleter

Re: dostane trest
black hawk down syndrome?
0/0
24.11.2005 9:23

Milan Kolář

kéž by to přežily
Ten obrázek je jesný. Kéž by to obě přežily. Pak bych si mohl říci, že šok je přiměl k tomu, aby nechaly auťák uprostřed vozovky a postavily se ke svodidlům kousek od něj a pak jen čekaly, kdo je porazí.. Pravděpodobnost potkat se s každým projíždějícím autem je 50 %. Jak ke svodidlům vlezly, už byly bez šance. 
0/0
23.11.2005 20:34

Lokutus2

!!!
Tak i tak, Labuda udělal chybu a za tu musí zaplatit! Doufám, že je alespoň ve vazbě!
Stejně si myslím, že to ODSácká policie zamete pod koberec (pod vlak s LTO)!!!
0/0
23.11.2005 20:22

cbx

Re: !!!
jakou přesně? Tedy jakou chybu?
0/0
23.11.2005 20:25

doktor_bota

Re: !!!
... a proč by měl být Labuda ve vazbě?
0/0
23.11.2005 20:28

termin

Re: !!!
jakou udělal Labuda při řízení vozidla chybu? Pověz, prosím, rád se nechám poučit z chyb druhých, pokud ovšem vím, v čem tu chybu udělali.
0/0
23.11.2005 20:33

Milan Kolář

Re: Re: !!!
Snad jen tu, že nepředvídal stav na vozovce. Tedy, že ho nenapadlo, že někdo učiní vše proto zdravému rozumu, najde si nejnebezpečnější místo a tam vsedě čeká, až ho někdo smete.
0/0
23.11.2005 20:39

black_hawk

Re: Re: !!!
Labuda udelal jasnou chybu, ze neprizpusobil rychlost a styl jizdy povaze vozovky. Myslim ze za to dostane podminku
0/0
23.11.2005 23:28





Najdete na iDNES.cz