Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sežere příště Vladko Michala?

Od soboty žijeme všichni v reality show. Do té doby jsme se smáli VyVoleným, že netuší, co je tajný úkol, a co ne, kde je pravda a kde lež. Od obsazení vily tlupou ozbrojenců to netušíme také. Opravdu si Prima pronajala pozemek od člověka, který sám o sobě tvrdí, že je tunelář?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dzugasvilli

K televizi sedám většinou pouze večer
a očekávám duchaplné pořady, s jistou dávkou kvality,protože chci relaxovat a duševně si aktivně odpočinout. Od těchto stupidit, jako je BB,Vyhulení,nebo obdobné pořady, i typu Superstár lze očekávat jen snížení kvality IQ sledujících. Nemám ve zvyku být sprostý, ale poruším pravidlo : PROSÍM VÁS, JDĚTE S TÍM DO PRDELE !!!!! Udělejt nám tu radost !!!!!
0/0
5.3.2006 12:40

petrnew

Drž se ševče svého kopyta...
a neplácej kokotiny. Mě žádná "reality" show můj život nezměnila - ani o chlup!!!
0/0
1.3.2006 15:48

velko

Vyhodit televizi
Už 4 roky nemám televizi. A musím říct, že mám pro sebe a pro své přátele spoustu času. Televize je jen ztráta času. Už dávno není zdroj informace, spíš dezinformuje. A co mi přinese Vyvolení či Big Brother? Nic, spíš bude vysávat hodiny a hodiny mého života a navíc pořád mi v přestávkách bude nutit abych si koupil plenky, Coca colu, telefón, prácí prašek a milión dalších věcí, bez kterých se prý neobejdu. Určitě se objedu ale bez televize - pohoda. Nevím jestli jsem chytřejší od té doby, ale určitě mám svůj čas a nedávám ho dobrovolně televizi. Zkuste vyhodit televizi a uvidíte, že vám bude líp.
0/0
12.2.2006 19:21

Marmeladeee

Hlasujme na www.volebnipreference.cz. MomentálnÍ stav: 1.ODS (53,2%), 2.ČSSD (9,3%), 3. Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii WWW.CIBULKA.NET (9,2%!!!!)
Hlasujme na www.volebnipreference.cz. MomentálnÍ stav: 1.ODS (53,2%), 2.ČSSD (9,3%), 3. Pravý Blok - strana za ODVOLATELNOST politiků, NÍZKÉ daně, MINIMALIZACI byrokracie, SPRAVEDLIVOU justici, REFERENDA a PŘÍMOU demokracii  WWW.CIBULKA.NET (9,2%!!!!), 4. SNK-Evropští demokraté (8,8%), 5. Strana zelených (7,2%), 6. KSČM (3,3%), 7. KDU - ČSL (3,2%)...
0/0
6.1.2006 2:15

pavelthelong

docela zajimave.....
docela mne bavi si procitat prispevky do diskuze - pro ty, kteri diskutuji, zda "reality show" ano nebo ne :muj prispevek jiz dal nectete! Jinak se mi libi uvaha autora, take predstava reality show s duchodci a sazeni na to, jestli dedecek A a babicka B spolu prece neco budou mit, je zabavna. Spise jde ale o to, co vlastne od bedny ocekavame. Od kdysi relativne kulturne "hodnotnych" poradu (zaznamy divadelnich a opernich predstaveni, (jen) nektere filmy a inscenace) k poradum typu reality show oprostenych od pribehu, gradace a nutnosti myslet. Prenos fotbaloveho utkani nas take zbavuje nutnosti aktivne hrat, telenovely nas zbavuji nutnosti myslet, pocitacove hry nas zbavuji pudu sebezachovy (muzu beztrestne zabijet nebo riskovat svuj zivot-po restartu mam znova 3 zivoty...)Jiz dnes psychologove vedi, ze deti sledujici vice televizi maji horsi znamky z jazyku (cestina a cizi jezyky)...nestoji tohle za zamysleni???
0/0
30.12.2005 17:30

pavelthelong

Re: docela zajimave.....
P.S. omlouvam se za nekolik gramatickych chyb :-(
0/0
30.12.2005 17:31

vojcek_p

Re: docela zajimave.....
Neřekl bych, že děti mají horší známky z cizích jazyků, minimálně pokud jde o angličtinu, tak počítačové hry jim ji výrazně vylepší,to vím z vlastní zkušenosti.
0/0
5.1.2006 22:13

Jirmat

čím více
tu budete polemizovat,tím déle budeme čekat na něco rozumnějšího či zábavnějšího.Rád bych se už konečně dočkal něčeho,na co bych zas mohl koukat.Věčně vymýšlet co s večerem je docela únavné.
0/0
24.11.2005 16:50

antichipka

nula
 "Trend, který se u nás projevuje úpornou snahou každé nuly strávit aspoň chvilku u VyVolených, tak dosáhl přirozeného vyvrcholení."
 
Asi jsem každá nula.
Zásadní chyba pisálka uvést tuto formulaci. VyVolení, tak jako všechno na světě mohou být nejen konzumováni, ale sloužit jako modelový příklad pro výklad učební látky...resp. záleží i na úhlu pohledu, jak konzumuji.
0/0
24.11.2005 0:50

antichipka

Re: nula
Posouvání hranic etiky je zřejmě nějaký logický posun taky pro zisky a pozornost médií. Čím víc se o to budou snažit, tím větší obrannou atmosféru si v sobě musím postavit, tzn. vnitřně tu situaci zvládnout. Pak to zasahuje nějak do mého chování a nějak se to projeví - jsem např. větší flegouš. To ještě ale neznamená, že pro mě klasické hodnoty přestanou mít smysl a nebudu si jich vážit. Je pravda, že ale musí vzniknout předpoklad, že si můžu od všech reality show nějak oddechnout.
0/0
24.11.2005 0:56

fenol

pan autor to vidí poněkud černě
Ano. Svět se žene vstříct dekadentní záhubě. Sohlasím však, že se cestou ještě řádně pobavíme.
0/0
22.11.2005 18:48

sigenius

co vadí autorovi, mi ani moc nevadí, spíše něco jiného
Zatímco u autora převládá obava, že lidé se budou čím dál víc prodávat a přemýšlí, co s tím, zdá se mi důležitější otázka, jestli časem nebude zrušena republiková policie a zda nebude nahrazena soukromými ozbrojenými jednotkami, respektive soukromými policiemi, které jsou zatím eufemisticky nazývány "bodyguardi". ...Jinak, potenciál realityshow o posledním víkendu zdaleka nebyl využit. Majetek Primy v přímých nákladech za cca 50 mil. hájila její ochranka velmi laxně a ani jednou si nevystřelila. :-( A to stačilo jen natáhnout závěry a nepustit z ruky kamery... Jaký diletantismus! Hehe, a ještě se do toho mohla zaplíst Česká policie:-)
0/0
22.11.2005 17:19

Soami

Chtělo by to
více nadhledu a ne tak idiotsky přijímat vše co nám TV, noviny, empir. průzkumy a vůbec kdokoliv předhazuje. Zmíněné pořady si jistě cílovou skupinu najdou a zbytek si pomyslí něco o duševní pokleslosti českého národa. Tupě přijmout něčí "realitu" je přece tak jednoduché. Tyto dvě skupiny se nikdy neshodnou, je to jako Sparta vs. Slavia, Windows vs. Linux. Myslím, že jakýkoliv rozpor je pozitivním motorem vlastního názoru, který se ovšem v tomto případě těžko obhájí, i když možná se najdou tací, kteří se dnes ztotožní s feťákem, štětkou nebo pasákem a zítra třeba se zlodějem nebo vrahem.
0/0
22.11.2005 14:11

iuos

hmm
zajímalo by mne, kde se vzal výraz "tupě přijímat něčí "realitu"" - stačí se rozhlídnout kolem a každýmu, kdo není zaslepen kavárenským intelektualismem, musí být jasné, že lidi to berou ajko zábavný pořad, o kterém pokecají v práci, a až skončí vysílání, tak na něj zapomenou. Myslím, že se ""moc komerční pokleslé zábavy" démonizuje
0/0
22.11.2005 14:26

utanův stín

Re: hmm
No, třeba já bych uvítal víc pořadů o lovících krokodýlů, módě, modelkách, sexu, náboženství a pár dobrých hollywoodských trháků.
0/0
22.11.2005 14:49

iuos

hmm
my máme kabelovku, takže na výběr je toho dost - ale stejně koukám jen na (mimo kalsických programů čt,nova - mash, prima) dicovery, občas spectrum, extreme, bbc, jetix - hlavně třída 402 , no a to je asi tak všechno
0/0
22.11.2005 14:52

utanův stín

Re: hmm
No, já ji mám taky, ale mým nejoblíbenějším programem je sumo. Za reálný boj bych to ale nevydával.
0/0
22.11.2005 14:53

Rychlý G.

Re: Chtělo by to
Jde o to, že se tomu člověk nevyhne, ani kdyby se dívat nechtěl. To mi vadí. Díváte se třeba na soutěž nebo na zprávy a mezitím vám dvakrát přehrajou upoutávku. Komerční rádia běžně i český rozhlas občas přijde s poznámkou. No a na internetu, v tramvaji, na veřejném záchodě. Když jde člověk mezi lidi, tak o tom musí alespoň něco vědět, ať nevypadá jako úplný debil.
0/0
22.11.2005 15:25

iuos

hmm
no, myslím, že jediné, co by mohlo vadit je tvoje poslední věta. To, co jsi napsal o reklamách, vsuvkách v médiích,.. - to se dá pochopit a nevidíma n tom nic špatnýho - je to přeci reklama - stejně tak jako přejdete upoutávku na kulbový film, pak přejděte i upoutávku na vv nebo bb - nebo je to tak těžký?   já třeba přecházím to, že se kvůli fotbalu/hokeji posouvají časy jiných pořadů
0/0
22.11.2005 15:28

iuos

hmm
tento a podobné články ukazují jediné - že už nedokážeme uvažovat nad tím, že se dá televize vypnout a dělat něco jinýho - nač přemýšlet nad jinou zábavou, když se dá nadávat na televizní pořady?....
0/0
22.11.2005 12:21

Philosopher

Re: hmm
Víte to je tak:
většina lidí se chová idiotsky. Menší část se chová rozumně a umí vypnout TV. A jen pár jedinců se chová moudře; ti se umí televize vzdát
0/0
22.11.2005 13:19

jajaja00

Re: Re: hmm
Nejde o to, vzdát se televize, jde o to umět si vybrat. Myslím si, že celý článek je naprosto zbytečný.
0/0
22.11.2005 13:25

Philosopher

Re: Re: Re: hmm
Ano, je naprosto zbytečný, ale takových je více ... Jinak souhlas, jde o výběr. Já si vybral - žít bez TV ...
0/0
22.11.2005 13:34

iuos

hmm
přesně tak - jde o to si vybrat - já televizi mám, nevzdal jsem se jí - proto si vybírám program, an který se budu dívat  ale je fakt,ž e na ní už moc nekoukám (což mne samotnýho překvapuje ).
 
Mne totiž nejvíc fascinují "intelektuálové", kteří mají nutkavou potřebu sdělovat druhým NA CO SE MAJÍ DÍVAT - tak tohle nechápu a vadí mi to. Jejich způsob boje "za kvalitní zábavu" mi přijde přinejmenším hloupý
0/0
22.11.2005 13:59

Philosopher

Re: hmm
Podívaj se. Ono to není zas tak nepochopitelné. Většina zastánců, pro ně kvalitní zábavy nemá zas tak moc prostředků tuto zábavu prosadit. A bohužel jsou "válcováni" komercí. A výsledek ? Mnoho lidí se nechá zmanipulovat a podlehne komerční zábavě a ti "intelektuálové" jsou těmito lidmi obklopeni a jsou v menšině. A protože nemají prostředky, tak hledají jiný způsob .... Jak bych to vysvětlil blíže ? Takto: mám několik velmi inteligentních přátel, s kterými jsem se mohl bavit o spoustě věcí. Podlehli pořadu VyVolení a zdá se, že se nemumí o ničem jiném bavit. Tak je přesvědčuji a přesvědčuji ...
Chápou to iuos ?
0/0
22.11.2005 14:16

iuos

hmm
já to chápu, jen mi přijde způsob "boje" poněkud nešťastný  
 
taky pořád nechápu rozdíl mezi "komercí" a "nekomercí" - protože se prostě dívám na to, co se mi líbí - a mylsím,že nejsem sám, kdo se dívá jak na vyvolený, tak i na "dokumenty na čt2"  a jsem přesvědčen o tom, že většina "bojovníků za kvalitní zábavu" by bojovalo za -nyní- komerční blbosti, kdyby "kvalitní zábava" byla v opačné pozici než je teď.  no trošku jsem se do toho zamotal, al epřepokládám,ž e jsi pochopil
až vyvolení skončí, tak i zase budou povídat o Bergmannovi
0/0
22.11.2005 14:24

Philosopher

Re: hmm
Zamotal se ? Ani ne, aspoň já mu porozuměl. Může mi vysvětlit, co ho na VyVolených zaujalo, v čem spočívá ta zábava, co ho "vcuclo" ?
0/0
22.11.2005 14:31

iuos

hmm
nevím, jak ostatní, ale mne zaujalo to, že je to skutečně realita - když se člověk rozhlídne kolem, tak jto, jak se ve vile lidi "pomlouvaj" a jsou "falešní kamarádi", tak to je všude koem nás, ale protože nám chybí ten nadhled, tak to nevidíme. Pak mne zauialo tlachání účastníků u chlastu - chytrý kecy úplně o ničem, ale každý by se hádal za svoje názory - to mi dost připomnělo hospody/kavárny a jejich návštěvníky - nemlich to samý. Prostě je to taková sebereflexe  a je pro men zajímavý sledovat, jak se lidi chovaj - to men na tom baví - nebaví mne to, když se tam perou, nebo spolu spí - spíš mne baví to,c o se děje před tím nebo potom - jak se kdo azchová,... tak asi tak
0/0
22.11.2005 14:36

Philosopher

Re: hmm
Obávám se, že to žádná realita není. Naopak umělý svět ...
0/0
22.11.2005 14:38

iuos

hmm
jsou v umělém světě, ale chovají se tak jako každý druhý
0/0
22.11.2005 14:40

Philosopher

Re: hmm
Mohu připustit, že část se chová přirozeně jako se chová v reálu a část jinak. Nicméně je to jen vzorek lidí a pro posouzení reality naprosto nereprezentativní. V tomto vzorku nejsou zastoupeny skupiny lidí, kteří by do tohoto pořadu nikdy nevstoupili ....
0/0
22.11.2005 14:50

utanův stín

Re: Re: hmm
Protože by se nikdo nekoukal na to, jak si celý den čteš knížku. To je jasný.
0/0
22.11.2005 14:52

iuos

hmm
tak to je samozřejmý, že tam nejsou ti, kteří by tam nikdy nešli  ale pokud se skutečně rozhlédneš kolem, tak se lidi chovají úplně stejně jako ve vile, ale protože se na to nikdo víceméně nezaměřuje, tak chování ve vile a venku berou jako rozdílný - ale veskrze je to to samý
0/0
22.11.2005 14:53

utanův stín

Re: hmm
U nás v rodině (myslím všech cca 14 lidí), každý úterní večer pořádáme vyřazovací volbu a zrovna se rozhodujeme, že už žádné mytí nádobí. Od příště vyvoleného sežereme.
0/0
22.11.2005 14:56

Philosopher

Re: hmm
Opravdu se tak chovají, opravdu tomu věří ? Já si to nemyslím.
0/0
22.11.2005 14:58

iuos

hmm
ty nemáš kolem sebe falešný kamarády? nikdo nikoho nepomlouvá? nemáš skutečnýho kamaráda? - tam to je taky, ale tím, že se na to každý, kdo to sleduje zaměřuje,t ak se to zdá až nereálný, ale je to prostá realita v nereálnejch kulisích - tak bych to asi viděl
0/0
22.11.2005 15:02

utanův stín

Re: hmm
Co je? Vy o tom chcete diskutovat vážně? Vážně?
No dobře. Je to přehlídka emocí pro diváky a to je k tomuhle pořadu taky táhne. Na konci to má bonbonek, že někdo vyhrát musí a člověk je tvor zvědavý.
0/0
22.11.2005 15:04

utanův stín

Re: hmm
V tom případě Kačenka neudělá maturitu. :-)
0/0
22.11.2005 14:51

lázeňská veverka

co tímhle autor myslí?
"Oblíbený je Big Brother pro teenagery, mladá těla jsou koneckonců mladá těla, a pokud jde o emoce, hormony udělají v tomhle věku Vladka z každého."
0/0
22.11.2005 11:51

Clar

Re: co tímhle autor myslí?
To je snad nad Slunce jasný, ne? Kdo je největší cílovou skupinou reality show? Teenageři... Proč tedy jim teda neudělat pořad přímo na míru? Snowboarďáci jsou toho důkazem - duchaprostá komedie o dvou náctiletejch nadržencích lámala a bude lámat rekordy. Přitom vtipu tam bylo, co by se za nehet vešlo. A navíc se najde i spousta starších, který se radši podívaj na šestnáctiletou holčinu ve sprše, raději než na projetou, ožralou Lenu. A že hormony udělají Vladka z každýho? To je taky fakt - myšleno tak, že Vladko je výbušný a má potíže se sebekentrolou. Což je u puberťáků běžnej jev.
0/0
22.11.2005 12:11

lázeňská veverka

Re: Re: co tímhle autor myslí?
Jo, tak to jo. VV znám velmi povrchně, tak mi bylo divný, že by z každého puberťáka reality show udělala homosexuála
0/0
22.11.2005 12:32

orinka3

konečně!
Konečně se nad tím někdo zamyslil. Celá tahle zábava je proti zdravému rozumu. Mně osobně se podobné soutěže hodně protiví a nedívám se na ně. Já to chápu jako obrovskou manipulaci na obou stranách. Účastníci soutěže podle mě už nikdy nebudou to, co předtím. I když na ně všichni dávno zapomenou. Tohle člověka musí poznamenat!
0/0
22.11.2005 11:46

TrueRobos

Re: konečně!
Mě přijde proti zdravému to, že se bývalý papaláš kamarádí s komunardy a tvrdí, že to je normální POUHÝCH 15 let po revoluci. TO mi přijde proti zdravému rozumu. Trocha zábavy v televizi rozhodně ne.
0/0
22.11.2005 12:09

orinka3

Re: Re: konečně!
s tou zábavou souhlasím. Už aby s ní někdo přišel. Zatím se moc nebavím.
0/0
22.11.2005 12:19

Clar

Re: Re: Re: konečně!
Třeba Uvolněte se prosím. U toho se zasmát dá. Občas nějakej britskej seriál, občas film na dvojce.
0/0
22.11.2005 12:57

orinka3

Re: Re: Re: Re: konečně!
s tím souhlasím. Já měla na mysli Primu a Novu, tam je zábava, slušně a mírně řečeno, hodně speciální.
0/0
22.11.2005 13:01

Philosopher

Re: Re: Re: Re: Re: konečně!
Speciální ? Nebojte se říci naplno, že je  IDIOTSKÁ.
0/0
22.11.2005 13:15

Alleycat

Kapku extremni pohled na vec...
0/0
22.11.2005 10:49

tewet

Re: Kapku extremni pohled na vec...
No ale něco na tom bude...
0/0
22.11.2005 10:59





Najdete na iDNES.cz