Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ó kráso postmoderní koláže!

Naše země vstoupila do EU s takovým ohňostrojem na pražské Letné, že se psi vzpamatovávali ze šoku z petard týden. Omlouval jsem ten kravál - byť vstup do Evropy byl důkazem, že se naše země srovnala s komunistickým dědictvím a je "normálním" státem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kasavaros

ad: to sou pindy (Ilja Špitálský, 18.11.2005 10:05 )
Akorát mám pocit, že zrovna ta pasáž o fosforu byla autorem míněna jinak, než jak to kolega nemocniční pochopil (i když, přiznám se, nedovedl bych přesně vyjádřit jaků Doležalovy formulace není vždy lehké dešifrovat). Jo a taky mám moc rád, když někdo suverénně prohlašuje za většinový názor, který zastává sám a který mu potvrdí pár jeho přátel, celkem přirozeně stejné krevní skupiny. (Čímž nechci říci, že konkrétně tento názor většinový není, ale byl o tom třeba nějaký sociologický průzkum? Ani ten není vždy zárukou pravdy, ale přeci jen by byl relevantnější než střelba od boku.)
0/0
5.3.2006 13:28

velky bratr

Jo, vladne nam KSC
KSC tu je, akorat se po plysaku formalne rodelila, aby se ted mohgla po volbach zase slozit a vratit. Az bude pruser, vsechny unie a NATA nas jako obvykle vsechny nemajetne nechaji byt. NEmame ani ropu a ani nic jineho zajimaveho, takze tu jsme pro libovolneho tyrana k dispozici. Co se tyce vlajky EU na hrade. Eu mnohymi svymi kroky v dusledku vede k omezovani prav a svobod skupin obyvatel, takze vyveseni jejiho symbolu je asi stejne trestne a nechytne jako vyveseni hakoveho krize.
0/0
22.1.2006 16:23

babacek

Ó kráso.
Kdo vytahuje tento dementní článek vyfetované hlavy ?
0/0
4.1.2006 20:43

hmls

nevim co se vam nelibi
asi vam chybi trocha nadhledu.. mozna jste si jen nevsimli ze JXD se tu nepousti na tenky led jako treba u linuxu, ale pise o DOST ZASADNICH pruserech. vykonstruovani nepratele rezimu. pouziti chemickych zbrani hromadneho niceni ze strany "zakona". Popirani symbolu evropske unie clenskym statem evropske unie. Pokud vam tyto zpravy prijdou jako z marsu, nehledejte ufona v JXD ale v lidech kteri maji tyto husarske kousky na svedomi. Jirka jen glosuje, a ac clanek nema onu povestnou hlavu ani patu, vsechny cile maji dirku presne uprostred.
0/0
8.12.2005 12:30

Beranal

Re: nevim co se vam nelibi
Použití "zbraní hromadného ničení" zvané bílý fosfor, to byl opravdu zásadní průser. Pro zatemněné antiami mozky bych upřesnil, bílý fosfor je běžná chemikálie, kterou armáda může legálně používat, tam došlo maximálně k tomu že ti vojáci tu chemikálii použili způsobem který není povolen. Ono abych to srovnal takový benzin taky není povoleno dávat do lahví a házet to na policajty a zapalovat tím auta, když to ti muslimové např. ve Francii masivně dělali tak se to bralo jako normální “výtržnost”, zajímavě odlišný přístup evropských humanistických antiami mozků.
0/0
4.1.2006 20:41

velky bratr

Re: Re: nevim co se vam nelibi
JoJo, takovej fosgen je taky normalni chemicka latka, ktera se do urcity doby mohla legalne pouzivat na kde co. A co takove DDT! Take jste s nim meli natrenou postylku? Legalni a ilegalni nema nic spolecneho se zdravotni zavadnosti, kdyby melo, je davno polovina trestnych drog legalni, nebo je zakazan alkohol a cigarety! Staci hlava.
0/0
22.1.2006 16:26

rrejpal

Re: nevim co se vam nelibi
jasně JXD mi chce říct, že kdyby něco podobného chtěl udělat někdo na Bílém domě, tak Bush hned vyběhne s hamburgerem  a flaškou whiskey, bude je vítat a otevírat dveře ....
0/0
22.1.2006 16:47

abarnett

výblitek
A zase článek o  H.oV.n.Ě! Další ubohý výplod feťáckého mozku! Ať už proboha nic nepíše, sedne si někam do koutku, zapálí jointa. To mu jde stejně nejlíp.
0/0
3.12.2005 16:57

pepin

Jo Jo
Byly doby, kdy jsem clanky JXD hltal. Posledni dobou to jde od deseti k peti s nim a nebo se mnou... :(
0/0
21.11.2005 16:36

Jesuslives

...
Hmm... tak dneska to bylo slabsi... nemelo to hlavu ani patu. ale hlavne tomu chybelo to hlavni - Dolezalovska lehkost a nahled..
0/0
21.11.2005 8:43

Liberál 79

no nevim
já s tim pánem nejsem asi nějak naladěnej na stejnou vlnu, vždycky mám problém pochopit, co tím chtěl říct... já jsem holt takovej přízemní materialista:)
0/0
19.11.2005 0:55

abarnett

Re: no nevim
To je tím, žes celej život asi nefetoval, předpokládám. Já mám totiž ze stejného důvodu podobný pocit. Zdravý mozek a vyfetovaný mozek se asi sotvakdy dostanou na stejnou vlnu.
0/0
3.12.2005 16:59

velky bratr

Re: Re: no nevim
Hm, ono je to tak, ze vy dva jste si nikdy v zivote nedali jedine pivo a jedinou cigaretu, jste dokonali a ja pred Vami panove smekam.
0/0
22.1.2006 16:27

prenda

.
NOJO,HALT NĚKTEŘÍ Z PŘISPĚVOVATELŮ NEJSOU SCHOPNI PŘEKOUSNOUT TO KONOPÍ CO? :))) TUPEJ NÁZOR,ŽE TEN,KDO HULÍ MUSÍ BEJT DEBIL I NADÁLE PŘETRVÁVÁ V MYSLÍCH JEDNODUŠŠÍCH JEDINCŮ MEZI NÁMI :).XMÍCHU :D
0/0
18.11.2005 21:31

abarnett

Re: .
To o něm dosvědčují jeho články. Naprosto nesmyslné, nic neříkající bláboly, kterými nás tu oblažuje. Je mu to snad ke cti, že hulí, páč kdyby nehulil a psal to co píše, tak by mi ho bylo opravdu líto.
0/0
3.12.2005 17:01

velky bratr

Re: Re: .
Vetsina umelcu po kterych nam neco zustalo fetovala vic, nez si vetsina Vas bajecnych slusnaku fetujicich drogy, ktere jsou zdrave, protoze je parlament schvalil VUBEC DOKAZE PREDSTAVIT! Shakespeare, Doyle, Kafka, a mnoho dlasich, kde se povedlo jejich fetovani prokazat. Pak je tu spousta tech o nihz vime s bidou co nam zanechali a jejich zivot je jedna velka zahada.
0/0
22.1.2006 16:30

zab2

..
U mě je J.X.D. jeden z nejlepších novinářů nebo reportérů, chcete-li. Ústní projev je pro mnohé nepříjemný, ale i tak. Dnes bych ale řekl, že to snad nepsal ani on. Tohle by si do Reflexu nedovolil asi ani předložit. Zřejmě nechal podvědomí podepsat se na tom, pro jaký že plátek to Dnes píše.
0/0
18.11.2005 12:37

jules_w

Všichni...
...to berete nějak moc vážně...A to si stačí přečíst název rubriky,prosím.
0/0
18.11.2005 12:06

Axelroth

Pripojuji komentar k tomuto "clanku"
KECY V KLECY....
0/0
18.11.2005 11:40

Spionator

Místo keců vo tom ...
..že by už JXD neměl hulit a smažit se zamyslete nad obsahem článku. Mám dojem, že články JXD nidko ze zderjších nečte, ale všichni mají neodkladnou touhu, pod nepřečetený článek napsat do diskuze "Jiří, už to nehul" :-/ - apropo, chtěl bych vidět články místních nehuliče, nenarkomanů .... kde si je můžu přečíst, abych srovnal ? :-/
0/0
18.11.2005 10:37

tablet

Re: Místo keců vo tom ...
Tak já to teda čet'. A říkám: Jiří, klidně to hul dál. Karel Čapek z tebe už stejně nebude. Srovnávat technaře s Národní třídou '89? Nic profláklejšího už tě nenapadlo?
0/0
18.11.2005 10:49

Tyrl

Re: Re: Místo keců vo tom ...
Předem připravená akce ozbrojených policejních složek, nařízená nomenklaturními kádry, proti mladým lidem, vyjadřujícím svůj životní postoj a názor - za účelem demonstrace síly a zastrašení oponentů. Důsledky se vymkly předem zamýšlenému efektu. A posuď sám, jestli píšu o 1989 nebo 2005.
Takže to srovnání není až tak mimo, co ?
0/0
18.11.2005 11:15

tablet

Re: Re: Re: Místo keců vo tom ...
Nemám co srovnávat. Vidím tam jen ten rok 89. Nebo jsi snad chtěl tvrdit, že technaři v roce 2005 vyjadřovali svůj postoj proti totalitní (nebo jaké vlastně?) moci tím, že dělali prasárny a obtěžovali hlukem pár poklidných vesnic?
0/0
18.11.2005 12:23

Tyrl

Re: Re: Re: Re: Místo keců vo tom ...
To je úsměvný příklad demagogie . Zásah byl přece připraven dopředu, ještě než stačili technaři udělat jakoukoliv "prasárnu" ( já bych jejich počínání takto neoznačil - a hluk byl sotva větší, než na jiných akcích podobného druhu, které mají "za p*delí" sponzory, takže je rozehnat není vhodné ). A proč by museli vyjadřovat postoj "proti" ( nic takového jsem nepsal ) ? Stačí "pro" něco, co se vrchnosti nelíbí ( svoboda a nezávislost, třeba ) ... a hodí se ukázat schopnost silné ruky. Nesrovnávám společenskou významnost akce, to nejde ani náhodou, ale princip myšlení tehdejší a dnešní vládnoucí garnitury - a ten JE stejný.
0/0
18.11.2005 17:10

prenda

Re: Re: Re: Re: Re: Místo keců vo tom ...
Právě proto byla hudební akce hned u dálnice.Kvůli hluku.Ať jdou už konečně do prdele lidi,kteří ví hovno,co a jak se dělo,nic neviděli,čuměli na televizi a z těchto umělých a vymyšlených dezinformací si utvářeli svůj názor.Fascinuje mě,jak se VĚTŠINA našeho národa nechá tahat za nos a manipulovat se sebou jak se stádem vo..,ovcí :).Kam vítr,tam plášť.A bude hůř,že ano pane Pelci?
0/0
18.11.2005 21:26

tablet

Re: Re: Re: Re: Re: Místo keců vo tom ...
Ty tu hloupost předstíráš, nebo jsi fakt takový? Ty lidi (jasně, že ne všichni, ale odděluj to...) se chovali prasácky (prasátka prominou) - a nemám to z televize. Princip myšlení je hodně jiný. Kolik ti je? 15?
0/0
24.11.2005 7:02

velky bratr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Místo keců vo tom ...
Princip mysleni je jiny v tom, ze dnes jeste Parobek nemuze rict, mam tady jednu stranu jmenuje se KCS a ma 60% parlamentu, ale po volbach se to mozna stane a ja pak emigruju.
0/0
22.1.2006 16:33

eloš

PROBOHA ! ! !
Co to bylo ????????????
0/0
18.11.2005 10:18

nenápadně maskovaný Kei

Re: PROBOHA ! ! !
Ufon se tu stavil vyzvracet a letel dal
0/0
18.11.2005 10:26

Ilja Špitálský

to sou pindy
Tenhle komentář je fakt nabitej snůškou polopravd a nesmyslů. Srovnávat mlácení demonstrujících studentů a sjetých "rebelujících" technařů? Nebe a dudy. Kocáb se Šípkem vypakováni z  hradu ozbrojenými složkami? Vždyť ta jejich akce byla trapná fraška a podle mínění většiny soudných lidí nemá vlajka EU na Hradě co dělat. Přirovnání bílýho fosforu k zakázaným zbraním hromadnýho ničení o jejichž existenci se spekuluje v Iráku? Přece není na seznamu zakázaných bojových látek. Prostě JXD se opět trochu ustřelil...
0/0
18.11.2005 10:05

nenápadně maskovaný Kei

Re: to sou pindy
Přesně tak...
0/0
18.11.2005 10:09

abarnett

Re: to sou pindy
Spíš JXD se opět truchu sjel...
0/0
3.12.2005 17:11

kasavaros

Re: to sou pindy
Akorát mám pocit, že zrovna ta pasáž o fosforu byla autorem míněna jinak, než jak to kolega nemocniční pochopil (i když, přiznám se, nedovedl bych přesně vyjádřit jaků Doležalovy formulace není vždy lehké dešifrovat). Jo a taky mám moc rád, když někdo suverénně prohlašuje za většinový názor, který zastává sám a který mu potvrdí pár jeho přátel, celkem přirozeně stejné krevní skupiny. (Čímž nechci říci, že konkrétně tento názor většinový není, ale byl o tom třeba nějaký sociologický průzkum? Ani ten není vždy zárukou pravdy, ale přeci jen by byl relevantnější než střelba od boku.)
0/0
5.3.2006 13:23

nenápadně maskovaný Kei

J.X.D.
Už sis fetnul, chlapče? (Pro neználky - je všeobecně známo, že J.X.D. má slabost pro drogy.)
0/0
18.11.2005 9:59

gagaryn

Re: J.X.D.
a kdo dneska nemá, koks,kafe, pervitin, cigarety, chlast, tráva atd...
0/0
18.11.2005 10:01

nenápadně maskovaný Kei

Re: Re: J.X.D.
Hm, třeba já...
0/0
18.11.2005 10:02

gagaryn

Re: Re: Re: J.X.D.
je fakt že JXD to asi už přehnal, stačí se podívat na foto  úsměv Budhy, vyvalený oči, zničená pleť, vyhublost.
0/0
18.11.2005 10:11

Dagra

Re: Re: Re: J.X.D.
Skutecne nemas v zivote jedinou drogu? Je to dost siroky pojem, zamysli se. Nepijes treba caj? A mozna nepozivas drogy, ale "zavisly" na necem urcite jsi (na rozdil od prilezitostnych kuraku marihuany) - podle cetnosti prispevku soudim, ze napr. na internetu.
0/0
19.11.2005 0:24

kasavaros

Re: Re: Re: Re: J.X.D.
Závislost a internetu se pozná podle toho, že když jde závislák v noci na záchod, tak cestou skoukne poštu (a pošle příspěvek do diskuze).
0/0
19.11.2005 12:11

Dagra

Re: Re: Re: Re: Re: J.X.D.
To se mi jeste nestalo, ale i tak se na netu zavisly citim. U maskovaneho Keie to bude podobne.
0/0
19.11.2005 13:39

velky bratr

Re: Re: Re: J.X.D.
Klobouk dolu pred clovekem, ktery nepije, nekouri ani jinak nefetuje a dokaze prezit v teto zvracene dobe bez pomoci psychiatra. Nebo bych mel rict: zalez zvracena existence!?
0/0
22.1.2006 16:35

seppikub

Re: J.X.D.
A takovych tam po hospodach sedi, ale ze by "delali" do novin, jsem nevedel..  
0/0
18.11.2005 10:29

babacek

J.X.D.
Opětovně mne autor utvzuje,že nepatří do světa lidí kteří stojí rovnýma nahoma na zemi a,že se vznáší na obláčku blaženosti závilých na drogách.
0/0
18.11.2005 9:36

vver440

Re: J.X.D.
babáčku styď se, takhle chlastat už vod rána..............
0/0
18.11.2005 9:58

babacek

Re: Re: J.X.D.
Třičtvrteční abstinent kvůli tobě začne pít.
0/0
18.11.2005 13:58

TrueRobos

Re: J.X.D.
Ne, on není z tohoto světa...
0/0
18.11.2005 11:33

babacek

Re: Re: J.X.D.
Mám zato,že to je jeden z prvních mimozemšťanů který se zde zjevil.
0/0
18.11.2005 13:59

melkors

A pak, ze je travka neskodna
Pna JXD podal nazorny priklad pusobeni.
0/0
18.11.2005 9:09

velky bratr

Re: A pak, ze je travka neskodna
Zalezi na mnozstvi, on huli asi vic nez je zdravo, nicmene je fakt, ze huleni dava jinej nadhled na svet a kritictejsi pohled na omezovani cehokoliv. Proc je trava sakra ilegalni? Duvody jsou dva: prakticky vyloucena moznost zdaneni a fakt, ze to lidi vede na buricske myslenky, resp nuti je to premyslet o vecech, ktere by normalne presli. To je proste fakt.
0/0
22.1.2006 16:38

gagaryn

***
pěkný článek, taková člověčinka.
0/0
18.11.2005 8:20





Najdete na iDNES.cz