Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath ovládl VZP, premiér vyzval šéfku k odchodu

Ministr zdravotnictví David Rath uvalil nucenou správu na Všeobecnou zdravotní pojišťovnu. Správcem je jeho náměstek Antonín Pečenka z ODS. Chce prověřit a zlepšit hospodaření. Pro pacienty se nic nemění. Rath a premiér Paroubek vyzvali šéfku VZP Musílkovou k rezignaci, ta ji odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Feo

Klíště se nám přisálo
Netušil jsem, že dáma v letech  se bude takto chovat. Doufám, že se nechystá nástupci pomazat kliky něčím smrdutým (shit tomu říká její předseda s anatomickou vadou).Je smutné konstatovat metastázy v tak obřím rozměru. Kde je základní tradiční slušnost? Kde jsou dobré mravy? Je to vůbec dáma?
0/0
21.12.2005 17:34

macekjunior

čssd versus ods
lidi nezlobte se na mě ale to co předvedla za dobu vládnutí sociální demokracie daleko už předčilo nepovedenou privatizaci vlády ods
0/0
21.11.2005 20:08

Hans01

Re: čssd versus ods
Pravda, pod Grossem a Špidlou to šlo pěkně z kopce, ale platy rostou, HDP roste, vývoz roste, nezaměstnanost - pravda větší, ale klesá. A hlavně nepřekupujeme, ale i něco vyrábíme - akumulace výr. zdrojů + kapitálu. Dálnice se budují -> další příliv kapitálu. Kdyby tu nebylo těch zelenejch pablbů, tak to bude jěště lepší. No a že si tu a tam něco rozkradou... čert to vem, hlavně že mají narozdíl od ODS docela ROZUM!!!!
0/0
21.11.2005 21:08

xmen001

A pro připomenutí někteří tunelaři z ODS....
Koženy, Stehlík, Dyba, Tlustý,  Macek, Soudek, a jiný polistopadoví modráčci co dostali velké podniky zadarmo...
0/0
11.11.2005 17:35

siskol

Re: A pro připomenutí někteří tunelaři z ODS....
Svoboda Ivo, Snopková, Šlouf, Munzar, Kavan, Mertlík, Lachnit, Součková, vrah Srba, Hojdar, ministr Zeman zvaný Indoš do škol, Schling zvaný "šotolina D47", Karel Machovec, Skopal, Miškovský, Zgarba, usvědčení korupčníci Gross a Doležal, letající Zaorálek, mecenáši ČSSD Krejčíř a olejář Pitr...atd...atd...
Nelze nevzpomenout na účetního("ekonoma"-mafiána) Jirku Rocco Paroublbka, který na kurzových rizicích Praze prodělal stovky milionů a jako předseda DR P.P.Banky, tuto nechal vytunelovat svými kamarády...no a nově můžeme doplnit soudruha Ratha........hmm, to je ale nepoměr, co soudruhu
0/0
11.11.2005 18:01

Hans01

Re: Re: A pro připomenutí někteří tunelaři z ODS....
tak já ti osvěžím paměť, přidáme: Ruml (kauza Helbigů,...), Čermák, Klaus (Livie seděla v nespočet. doz. radách), Kočárník (který mj. chtěl fin. zničit ČSSD s lid. domem) a neměli bychom zapomenout ještě na Básce a Sinhu  Myslím si, že tahle debata nemá smysl
0/0
21.11.2005 20:53

Hans01

Re: Re: A pro připomenutí někteří tunelaři z ODS....
a co ten slavný forenzní audit???
0/0
21.11.2005 20:58

siskol

Pro připomenutí soudruhům z ČSSD.
Seznam zlodějů a tunelářů:
Svoboda Ivo, Snopková, Šlouf, Munzar, Kavan, Lachnit, Součková, vrah Srba, Hojdar, ministr Zeman zvaný Indoš do škol, Karel Machovec, Skopal, Miškovský, Zgarba, usvědčení korupčníci Gross a Doležal, letající Zaorálek, mecenáši ČSSD Krejčíř a olejář Pitr...atd...atd...
Nelze nevzpomenout na "ekonoma"-mafiána Jirku Rocco Paroublbka, který na kurzových rizicích Praze prodělal stovky milionů a jako předseda DR P.P.Banky, tuto nechal vytunelovat svými kamarády...
0/0
11.11.2005 11:47

murjel

Spíše bych to nazvala úlet ČSSD.
Když nemohu jinak, použiji všechny dostupné prostředky a když nejsou ty dostupné a legální k dispozici, vezmu si rukojmí. To už tu bylo. Před listopadem 1989. Je vidět, že měla ČSSD doopravdy dobré učitele. Nakonec 40 let kolaborovala s komunisty pod hlavičkou Národní fronty a jejich poslanci byli i  v dobách hluboké totality v Národním shromáždění. Namísto toho, aby požádal poslaneckou sněmovnu o odvolání ředitelky VZP, tak uvalí nucenou správu na VZP a vzkáže ředitelce, že když odstoupí sama dobrovolně, tak nucenou správu zruší. Tedy to je síla! Podle jeho slov je tedy nucená správa jenom nátlak na to, aby tam mohl dát svého člověka, který bude závislý na ČSSD a bude škodit pacientům. Tak takovéhle politiky v červnových volbách volit nebudu!!!!! A to ani náhodou. Opět politické výmysly pana Paroubka a jeho nohsledů odskáčí ti, kdo za to nemohou.
0/0
11.11.2005 11:41

misakulicka

Zpráva ČTK 19.10.2005
Současný deficit zdravotního pojištění již překročil deset miliard korun, do konce roku přesáhne 12 miliard, a nezmění-li se nic, poroste v příštím roce dál. Letos by pojišťovny měly vybrat na pojistném 166 miliard, podle ministerských vyhlášek by však měly vyplatit 172 miliard. V příštím roce výběr pojistného stoupne na 173 miliard, podle prognóz by měly pojišťovny zaplatit za péči 184 miliard.
0/0
11.11.2005 10:34

Tw_ista

.
" Konkrétně jmenoval například europoslance Milana Cabrnocha, Miroslava Ouzkého, či pražského primátora Pavla Béma. "Někteří z nich měli přímo obchodní vztahy s VZP," řekl ministr novinářům. " Mozna proto, ze jsou (byli) doktori.. Cokoliv dalsiho bych si v komentovani a obvinovani ponechal do chvile, kdy budu vedet, co konkretne melo byt spatne.
0/0
11.11.2005 10:00

usnicka

noo, dobré!
Rath mně je nesympatický, ale nucenou správu na VZP mu plně schvaluji Kéž to ovšem bude mít i důsledky - ať nejsou lidé a stát tímto gigantem už ožebračování
0/0
11.11.2005 9:24

Tw_ista

Re: noo, dobré!
Tak to bys mozna mela pozadovat i to, aby stat poplatil svy dluhy .)
0/0
11.11.2005 10:02

babacek

Já jen žasnu.
Když jsem tady v jiné diskusi napsal souhlas když chtěla nucenou správu Emmerová tak mne většina málem sežrala.A dnes otočila jak komunisté kabáty a souhlasí z Rathem který o tom nemluvil a jednal.No prostě úžas.:-))
0/0
11.11.2005 5:56

misakulicka

Re: Já jen žasnu.
Já taky žasnu, jak jsi došel k závěru, že většina zde diskutujících souhlasí s nucenou správou VZP!
0/0
11.11.2005 10:42

babacek

Re: Re: Já jen žasnu.
Četl jsem jen první příspěvky a z toho to vyplynulo.Pokud se později diskuse otočila tak je to dobře.Rathovi já nevěřím.
0/0
11.11.2005 10:56

huhu007

Konečně
největší sovchoz v zemi má hlavu na špalku. Jen useknout. Už teď musí být každému jasné, proč modroprasáci tak řvali a proč se soudruh Klaus tak cukal. Dobře věděli, že jejich pijavice profitující z příjmů zdravotního pojištění jako je Julínek a Cabrnoch budou mít po ptákách..
0/0
10.11.2005 23:03

ODSakEda

Re: Vaše škodolibost a nenávit vás zaslepuje!
A nucenou zprávou, výměnou vedení bude polostátní-nyní vlastně 100% státem řízený kolos méně klolosem??? Rath bude sám kontrolovat všechny statisíce účtenek??? Polostátní pojištovnu a zdravotnictví nevyléčí stát ale trh-konklurence! Skutečné pojištění-jako u aut! Apropo-zdravotní pojištění néni pojištěním, ale daní!!!!! Něco co se počítá % z příjmů a pravuje to stát je charakteristické pro daně a né pojištění at se to jmenuje oficiálně jak chce.
0/0
10.11.2005 23:36

huhu007

Re: Re: Vaše škodolibost a nenávit vás zaslepuje!
to rozhodně nebude. Zdravotní pojištění je rozhodně daní. Ale pojištění u aut je se zdravotním pojištěním naprosto nesrovnatelné. O pojištění se můžeme bavit. Mě jenom zaráží, jak se zde příznivci ODS staví za Musílkovou, která nasekala dluh 12 miliard a nic s tím nedělala. Asi ztratili poslední zbytky soudnosti a o tu ekonomiku zdravotnictví jim až tak nejde. BTW: kdyby se uplatnil systém navrhovaný Julínkem, pak zdravotnictví nejen ekonomicky zkrachuje, ale bude to stát život tisíců lidí, zejména proto, že ODS nenávidí zdravotnickou veřejnost a okrádá ji kde jen může osud zdravotníků z krajských nemocnic vedených ODS toho může být zářným příkladem.
0/0
10.11.2005 23:49

VláďaK

Správné
To co udělal Rath s VZP je SPRÁVNÉ.
0/0
10.11.2005 20:13

qwertzuiop

Re: Správné
Ty kluku, ty máš z prde*e kliku, že nejsi pojištěnec VZP...
0/0
10.11.2005 22:44

Tw_ista

Re: Re: Správné
Ja nejsem... A bojim, ze budu...
0/0
11.11.2005 10:07

jekal

Tož ředitelé doředitelují...........
Musílková ale rezignaci odmítá. "Dnes jsem dostala podporu od dvanácti krajských ředitelů pojišťovny. Premiérovu výzvu samozřejmě nevyslyším," řekla , možná ještě ráda
0/0
10.11.2005 19:47

1_130_202_135

Re: Tož ředitelé doředitelují...........
Ředitelé doředitelují, paroubkové doparoubkují, jenom kreténi tady budou jekat na věčné časy a nikdy jinak...
0/0
10.11.2005 19:48

jekal

Re: Re: Tož ředitelé doředitelují...........
jsi nesmrtelnej ?
0/0
10.11.2005 20:07

1_130_202_135

Re: Re: Re: Tož ředitelé doředitelují...........
Kdybych byl nesmrtelný a ještě blbý, poznal bys mne podle nicku jekal..
0/0
10.11.2005 20:09

jekal

Re: Re: Re: Re: Tož ředitelé doředitelují...........
tož , že máš v plánu tu jekat na furt
0/0
10.11.2005 20:10

jektavy_celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Tož ředitelé doředitelují...........
Jsi vůl, soudruhu  
0/0
10.11.2005 20:17

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: Re: Tož ředitelé doředitelují...........
Konečně příspěvěk od člověka, který si nic nenalhává a nazývá sebe pravým jménem.
0/0
10.11.2005 20:37

jektavy_celtic

Re: Re: Re: Tož ředitelé doředitelují...........
Jsi vůl, soudruhu  
0/0
10.11.2005 20:13

jektavy_celtic

Re: Tož ředitelé doředitelují...........
Jsi vůl, soudruhu  
0/0
10.11.2005 20:14

Guppy

Takhle to dopadá.....
když se na správné místo dostane arogantní hňup, mimochodem za pomoci stejně inteligentního a arogantního kamaráda...  
0/0
10.11.2005 19:45

jekal

Re: Takhle to dopadá.....
ona paní ředitelka je nedotknutelná.........
0/0
10.11.2005 19:48

kasavaros

Re: Re: Takhle to dopadá.....
Nedotknutelná nebo ne, cítí-li vinu, nechť odstoupí, je-li čistá, nechť se nech vyhodit. (nebo nevyhodit, .)
0/0
10.11.2005 19:57

jekal

Re: Re: Re: Takhle to dopadá.....
jak říkal Pepa vinnej nebo nevinnej
0/0
10.11.2005 20:08

jektavy_celtic

Re: Re: Re: Re: Takhle to dopadá.....
Jsi vůl, soudruhu  
0/0
10.11.2005 20:14

jektavy_celtic

Re: Re: Takhle to dopadá.....
Jsi vůl, soudruhu  
0/0
10.11.2005 20:15

jacek097

Krasne vymyslene...
Kazdy, kdo se pohybuje ve zdravotnictvi vi, ze 30.6. konci smlouvy zdravotnickych zarizeni s VZP. A je zrejme, ze toto velmi dobre vi, take pan Paroubek a jeho vyberci Rath... Je jasne, ze za podpis nove smlouvy da kazde zarizeni cokoliv, protoze bez smlouvy s VZP se nikdo neuzivi. Zvlast nemocnice. Takze provozni Rath to bude vybirat a papa Paroubek kasirovat. Jak je to u nas jednoduche...
0/0
10.11.2005 19:22

dislektik

jasně socani nutí VZP cálovat čim dál víc a peníze kde veme
jim je fuk.a ted budou dělat bububu.
0/0
10.11.2005 17:52

chejava

Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Kde nic není ani smrt nebere. Do zdravotnictví se tenkým pramínkem sype a bouřlivým veletotem vytéká. S tím žádná vláda nedokáže nic udělat! Jedině zavést vše za peníze. Rázem bude potřeba pouze třetina nemocnic a polovina lekařů. Vyřeší se i nedostatek bytů, pracovních příležitosti a pod. Je pouze otázkou kdo bude pracovat.
0/0
10.11.2005 17:39

ODSakEda

Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Nemusíte být tak bezohledně radikální! Za peníze je nesmysl samozřejmě! Ale za opravdové pojištění! To je pravý problém! Zatím platíte zdr. "pojištění" - tedy něco co se povinně platí (zaměstnancům dokonce strhává!!!...) % z příjmů (zase ta demagogie-přesnější by bylo : ze ZISKU! -a jak souvisí zdraví a můj zisky že???...) a co spravuje (nehospodárně! jak jinak...) stát(!)  je charakteristické pro dan! At se to oficiálně jmenuje jak chce! V současnosti v čR není zdr. pojištěnmí, ale dan!
0/0
10.11.2005 17:45

doktor_bota

Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Pojištění, i když máš pravdu, že je to spíš daň, se strhává z příjmu, ne ze zisku.
0/0
10.11.2005 17:51

ODSakEda

Re: Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Ale nalejme si čistého vína! Proč mám jako OSVč vyplnovat danové přiznání nazvané nesmislně: Dan z příjmů???.. Snat daním příjmy mínus náklady! tedy ZISK! Akorát že zaměstnanec má náklady vyjímečně 0 a tedy ZISK se rovná příjmu! Tak z čeho tedy platím to "pojištění" jako OSVč?! No přeci ze zisku!
0/0
10.11.2005 17:58

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Pardon za tu hrubku, nevím jak se to...
0/0
10.11.2005 17:59

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Ber daně jako náklady a bude ti to jasné. Ony to totiž náklady jsou, platíš cenu všech těch požitků, které jako občan spotřebováváš. Před odpovědí napočítej do deseti :)
0/0
10.11.2005 18:00

ODSakEda

Re: Re: Re: Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Aha, tak proto mám 10 let rozkopanej před domem a firmou chodník?!...To je "požitek" tedy za daně... Jaksi ten požitek státní úředník tradičně špatně zorganizoval ne?... To ovlivním asi jedině tak, že daně zkrátím , vyhnu se jím a chodník si opravím sám!  Ale pak nepotřebuji ouřady ani daně že?!...
0/0
10.11.2005 18:07

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
Měl si počítat víc, než do deseti. No, rozkopaný chodník jsem ještě neřešil, nešlo by to vyřešit rozkopáním zadku zodpovědného úředníka? Dost taky pomůže nábojnice s osobním věnováním, nebo velký nápis na silnici před domem dotyčného. Jestli si myslíš, že někde mimo ČR mají recept na dokonalou státní správu, jsi vedle, Edo.
0/0
10.11.2005 18:13

kasavaros

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
POkud je to problém jediného úředníka, tak by to tak asi řešit šlo. Jinak by to mohlo vést ke zhroucení našeho zdravotnictví (kolaps z přetížení).
0/0
10.11.2005 20:01

kasavaros

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žádné perpetum mobile nemůže existovat.
No to je právě smysl Edova příspěvku: dokonalá státní správa neexistuje, nechávejte na ní proto co nejméně povinností.
0/0
10.11.2005 20:03

celtic

soudruzi....
pukněte si....
0/0
10.11.2005 17:30





Najdete na iDNES.cz