Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moc koukáte na detektivky, odbyla policie vyloupeného

Pan Petr přistihl v noci ve svém domě zloděje. Vyplašil ho dříve, než něco stačil sebrat. Pokus o vloupání oznámil policistům. Ti ho však přesvědčovali, aby nic nehlásil. Díváte se moc na detektivky, my bychom to stejně nevyšetřili, řekli mu. Takový případ přitom není ojedinělý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Otaznik1

Myslím, že policie stejně jako zbytek státní správy
není v tomto státě nic moc, ale zase na druhé straně se s nimi člověk může domluvit, ne?
0/0
9.11.2005 2:05

regazzi

policie
Ja dnes na dalnici jednoho malem sejmul....Stal, dement jeden, v pravotocive zatacce na dalnici uprostred leveho pruhu s placackou nahore a rukou ukazoval do odstavneho pruhu. V pravym deset metru za mnou kamion, ja v levym 140 a chlapa malem na kapote. Levym zrcatkem jsem mu skrtnul o vestu, kamion sel tvrde na brzdy a ja zastavil asi sto metru za nim. Namerili mi 145 km/h a kvuli tomu jsme malem vsichni mohli mit pruser na celej zivot.....Kdyz jsem se ho pak ptal, co ho to napadlo, ze jsem ho mohl zabit, rekl mi, ze to je jeho problem, at jezdim pomalu. Jeho cislo 304012, patri asi pod Olomouc.
0/0
7.11.2005 22:26

nextspace

Re: policie
a nejsi ty ten co na mě bliká když jedu 130?
0/0
8.11.2005 13:30

pinguinone

Re: Re: policie
..a najizdi Ti na kufr...
0/0
8.11.2005 13:44

regazzi

Re: Re: policie
a nejsi ty ten, co na dalnici jezdi v levym pruhu a je samozvanej školitel druhých?
0/0
8.11.2005 19:38

spunlock

Re: Re: Re: policie
Máš pravdu ty sou nejhorší který těsně před tebou ti najedou do pruhu a  jedou 90 a toho co předjíždějí jede 89,5 km/h tak ty bych zavřel.
0/0
9.11.2005 13:13

regazzi

Re: Re: Re: Re: policie
Samozřejmě...ono totiž na dálnici není až tak problém v rychlosti, problém je v nepředvídatelnosti řidičů, ve neumění "číst" situaci, v neposlední řadě je to i o naschválech (když to nejede mě, tak tebe, co jsi rychlejší, nepustím), v v neumění jezdit po dálnici o třech pruzích.... No a za naprosto tragické na dálnicích považuji nepřítomnost Policie a její neefektivitu. Pokud už na dálnici jsou, tak měří v naprosto neproblémových místech, zatímco dozor nad řazením se dle zipu (52.km), nad jízdou kamionu, nad značením (proč pravidlo zipu platí jen tam, kde je označeno svislou značkou??? Proč i tam v případě nehody je viníkem ten, kdo se řadí a ne ten, kdo to neumožnil??).....Je to jedno s druhým
0/0
10.11.2005 12:33

dislektik

a to chcou protestovat za víšší plat
HOVN@ BYCH JIM DAL!!!!!!!!
0/0
7.11.2005 18:29

r-man

Re: a to chcou protestovat za víšší plat
Presne tak, pujdeme demonstrovat za snizeni platu policistum? Ja bych sel, protoze jsou to casto mnohem vetsi grazlove, nez zlodejicci co vykradaji auta. Nejednou se prokazalo, ze jsou rasisti, nackove a clenove gangu organizovaneho zlocinu. Holt pod svicnem byva nejvetsi tma, ze?
0/0
7.11.2005 21:24

nnattalli

Re: Re: a to chcou protestovat za víšší plat
Tak nejak......... Kdyz videj ze se neco deje utecou a prachy chtej........
0/0
7.11.2005 21:29

Péťa.

Re: Re: a to chcou protestovat za víšší plat
"Rasismus" (nejen) policistů je jen reakce na státní zvýhodňování nepřizpůsobivých.
0/0
7.11.2005 21:47

mereja

První otázka policie byla !
První otázka policie byla : neukradl jste  ten mobil vaší manželce vy ? V době kráděže jsem byl prokazatelně 40 km jinde.
0/0
7.11.2005 18:02

V.Poustka

Re: První otázka policie byla !
tak tos měl štěstí, žes to mohl prokázat, jinak by se jim zvýšila objasněnost :-)
0/0
7.11.2005 20:12

ant.

PŘESTAŇTE UŽ KONEČNĚ NADÁVAT NA POLICAJTY-
zrovna dnes jsem je viděl v akci-nasazovali botičky na auta-zřejmě v rámci boje proti krádežím-s takovým autem vám zloděj neodjede.Myslíte,že to majitelé vozů ocenili?....
0/0
7.11.2005 16:39

Montaigne

Znám to
dva mladí grázlové , jeden ze vchodu a druhý z vedl. domu mi vykradli sklep. Za 3 dny (slovy 3 dny) měla od emne policie na stole jejich jména a adresy. Měsíc se nic nedělo a oni kradli v noci o víkendech dál  Za měsíc mi přišlo, že je případ odložen  
 
0/0
7.11.2005 15:32

Martinius404

Re: Znám to
Ono se jim to musí také prokázat. A vo tom to je. Když se jim nic neprokáže, nemůžou být obvinění. Napsat jenom jména to nestačí. Možná tak za protektorátu.
0/0
7.11.2005 18:08

r-man

Re: Re: Znám to
Jenze kdyz nikoho nemusish hledat, prokazuje se velmi jednoduse...oni to totiz udelaji znova, staci jen pockat a pak vzit otisky :-)
0/0
7.11.2005 21:22

Polarni punta

To je u police naprosto normálka
Nedávna ukkradli ve firmě u švagra účetní kabelku.Škoda cca. 20000.- CZK. Zloději tam nechali PET lahev z které pili. Myslíte že z ní alespoň sejmuli otisky. Ne. Akorát poučili účetní že je kráva ať si dává na věci pozor a ať je laskavě navštíví na služebně kde sepíšou, že přišla o doklady. Fakt hnus.
0/0
7.11.2005 14:57

chios

To je asi vsude s ochotou policajtu stejne
Kamosovi v Chicago vkradli byt a policiste si prohledli z osmihodinoveho zaznamu z bezpecnostnich kamer jen tri hidiny stim, ze zbytek at si prohledne kamos a jestli neco najde, tak at brnkne. Ale jinak proti policejnimu systeme v Chicago nemam nic. Oni tu maji respekt a .urevske pravomoce.
0/0
7.11.2005 14:15

Joshuaboy

Re: To je asi vsude s ochotou policajtu stejne
Amerika je ale v mnohém i odstrašujícím příkladem... Jednou jsem viděl, jak na tenisovém kurtu s betonovým povrchem jezdili děcka na skejtu. Přijeli policajti nasadili jim klepeta a odvezli je. Desetiletým dětem
0/0
7.11.2005 14:18

cufir-mufir

Re: Re: To je asi vsude s ochotou policajtu stejne
vychova musi byt !
 
Vem si jak to tu vypadalo za bolsevika, kdyz se fizlu kazdy bal !"!!! To byla disciplina !
0/0
7.11.2005 14:22

P3P4

Re: Re: To je asi vsude s ochotou policajtu stejne
hehe ... kamosovi dali v NJ pokutu za to, ze sel vecer na plaz.
kdyz jim rekl, ze je to pekna demokraci v te nasi vzorne americe, ze v iraku si clovek muze chodit kdy chce kam, chce, tak se nastvali tak, ze mu uz davali zelizka :)
0/0
7.11.2005 15:54

Deleter

Re: Re: Re: To je asi vsude s ochotou policajtu stejne
večer se na pláž nesmí? To jsou věci...
0/0
7.11.2005 19:09

Joshuaboy

paltte,
je to dost těžké vyjet jen tak do nejistoty... Tys neměl bobky?
0/0
7.11.2005 14:08

Zwerg

Re: paltte,
Nejsem "patt", tak to klidně přeskoč. Ale ono velmi záleží na tom, do jak veliké nejistoty jedeš. Máš-li v dané zemi už předem zajištěnou práci, tak je vše podstatně jednodušší, než jet někam jen tak na blint.... Ze své vlastní zkušenosti mohu tvrdit, že proces "usazování" trvá asi tak 2 - 3 měcíce, v případě že máš práci. Jakmile máš nějaké bydlení, seznámíš se s místními reáliemi (kolik co stojí, jaké jsou možnosti mimopracovního vyžití, co si za svůj plat můžeš dovolit, provedeš rozvyhu kolik chceš šetřit, atd atd....), jakmile se seznámíš s okolím, najdeš si nějakého známého jen tak na pokecání, .... prostě jakmile vpluješ do jakštakš vyjetých kolejí, tak je to naprosto OK. Pochopitelně, že Alfa a Omega všeho je mít práci! Já bych asi neměl odvahu jen tak naslepo se někam vypravit, aniž bych si tento základ předem zajistil. Takové dobrodruhy vážně obdivuji. ;-)
0/0
7.11.2005 14:19

Joshuaboy

Re: Re: paltte,
No jo, ale já jednak nemám nikde žádný job zařízený, jednak nemůžu dělat ve svém oboru...
0/0
7.11.2005 14:30

Zwerg

Re: Re: Re: paltte,
To je každá rada drahá. Já netuším, co bys mohl kde dělat, ale obecně - nemít předem domluvený job a navíc ještě vědět, že nemohu pracovat ve svém oboru, to je pak dvojnásob těžká situace. To bych asi neměl odvahu někam se vypravit. Asi bych musel mít aspoň rámcovou představu o tom, co budu v cizině dělat.... Možná, že by nemuselo být špatné, nejdříve si o vysněné zemi nastudovat maximum informací a pak získat kontakty na firmy ve kterých bych rád pracoval. Těm poslat své CV a vstoupit s nimi do kontaktu..... Nakonec tam jet jen na dovolenou a své případné budoucí zaměstnavatele osobně navštívít....
 
No, ale když nemůžeš pracovat ve svém oboru, tak to je vážně potom velmi těžké. Co vlastně děláš, nejsem-li moc zvědavej? Úplně stačí jen obor.
0/0
7.11.2005 14:40

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: paltte,
Dyť jsem říkal, že jsem ten učitel.
0/0
7.11.2005 14:46

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: paltte,
ále a od kdy jezdí učitelé na služebky ??
0/0
7.11.2005 14:49

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: paltte,
Fakt?
Já mám v rodině taky učitele. Můj brácha je učitel Zeměpisu, Biologie a teď si udělal aprobaci na Angličtinu.
 
Ty, seš si ale jistej, že bych nemohl učit i v cizině, po nějaké tamní nostrifikaci? Asi bys musel umět velmi dobře tamní jazyk, to mě stačí jen domluvení se... Já si ale myslím, že by to mohlo být schůdné. A např. ve Švýcarsku je učitelství na základce super job. Učitelé tam mají nadprůměrné platy. Znám jednoho emigranta, který si udělal tamní "pajdák", učí biologii a tělák - každou zimu je s děckama na lyžích,... a bere 7,5 hrubého (13 platů ročně). To je docela dost.
0/0
7.11.2005 15:04

Deleter

Haha,
to je ÚŽASNÉ. Jediné, co vedení PČR zvládá dobře, je organizování akcí typu "Koho zkontrolujeme cestou do práce nejvíckrát" a "ČEKTEK nebude".
Vedení PČR je na nic, a teď to řídí další prolhaná držka. Jojo.
0/0
7.11.2005 13:55

Martinius404

Re: Haha,
Souhlas. Nesmyslné akce, vymyšlené jen proto, aby někdo vykázal vůdčí činnost za kterou dostane zaplaceno.
0/0
7.11.2005 18:11

pepe1000-1

Tak a nasi
pracoviti hosi chcou demonstrovat za zvyseni platu, aby se jim lepe ve sluzbe usinalo. Praseci ksicht bublifuk jim jeste fandi, prece za ty prachy chrapat v praci nikdo nebude, zejo..
0/0
7.11.2005 13:50

Joshuaboy

Re: Tak a nasi
Pepku, já spíše myslím, že se policajti ozvali proto, že páni zákonodárci dělají s jejich služebním zákonem čóro móro. Jednou je to tak, podruhé jinak, na platy policistů, hašiců atd. peníze nezbývají, na pány poslance a senátory ano (na dámy samozřejmě také). Je to spíš tím, že to vypadá, že s nima politici v y j e b á v a j í. P. S. všude pracují machři a lempli. Dneska se mluví o těch lemplech...
0/0
7.11.2005 13:57

pepe1000-1

Re: Re: Tak a nasi
jenze poslancu a senatoru je 281 a tech cajtovskejch parazitu par desitek tisic. Nebudu tady hledat srovnani se zapadem, ale uz tady par lidi psalo, ze nase svestky maji oproti ostatnimu obyvatelstvu vyssi platy, nez na zapade. Ja jsem zastancem toho, ze prace ma byt zaplacena. Pokud nase policie bude pracovat efektivne a dobre, klidne jim ty jejich prebendy muzou nechat. Pokud jim ale budou utikat grazlove a nebo budou chrapat ve sluzbe, dal bych jim kulovy...
0/0
7.11.2005 14:12

Joshuaboy

Re: Re: Re: Tak a nasi
Pokud někomu někdo uteče, pak by měl být potrestán jen ten jednotlivý policista. Jinak nutností je obměnit vedení policie, staří páprdové jsou žábou na prameni...
0/0
7.11.2005 14:15

Martinius404

Re: Tak a nasi
Především s tímto novým zákonem tak jak je,  by šli řadoví policisté s platem  dolů. Zeptejte se některých.
0/0
7.11.2005 18:13

r-man

Re: Re: Tak a nasi
a v tomto clanku se prokazalo, ze to byli radovi policiste, kteri delaji ho*vno...nebo nee? Zas pujde jen potrestat ty dva konkretni, o kterych se to proflakne v mediich? A ti ostatni lempli nic? Dokud se to zas nedostane do medii? To uz budeme muset za chvilku vydavat jedny noviny jen s clankama o hajzlech cajtech :-)
0/0
7.11.2005 21:31

sam99xx

Stává se to, ale vyjímečně...
... tak v jednom ze čtyř hlášení - doplnil bych já dík své poslední zkušenosti s policejní "prací". Taky se mi povedlo navázat kontakt s mocně otráveným človičkem, který mě přesvědčoval, že to nemá cenu, i když auto vypadalo po nájezdu zloděje(zlodějů) jako sidlo bezdomovce. Nezajímala ho ani možnost sejmout otisky, ani to, že sice přímá škoda nedosahuje 5,000,- Kč, ale ten vyrytý lak budu muset nechat upravit, jinak mi karoserie zrezne, takže nakonec, aby jeden magor sebral z auta rádio za 800,- Kč, způsobil mně škodu za cca 10.000,-Kč. Taky jsem tomu policajtovi řekl, že až toho šmejda chytim, tak už žádnou policii volat nebudu ...
0/0
7.11.2005 13:43

psychoterror

prasata
To je peklo, hnusny zkorumpovany policajstsky prasata, tohle by udelali v civilizovanym state jednou a sli by ke zdi, ale u nas je holt mozny vsechno.
0/0
7.11.2005 13:28

Joshuaboy

Re: prasata
Ještěže u nás máme tak civilizované občany jako jsi ty...
0/0
7.11.2005 13:35

paltt

Re: Re: prasata
Mimochodem diky za ty pesti.  
Viz prispevek nize.
0/0
7.11.2005 13:38

Joshuaboy

Re: Re: Re: prasata
Paltte, anglicky umím dobře, o to nejde. Jenže jsem vzdělán v oboru, který je možno uplatnit pouze v ČR.
0/0
7.11.2005 13:44

Zwerg

Re: Re: Re: Re: prasata
Nevím nač si naříkáš, jsi-li právník, tak pro tebe česká právní džungle musí znamenat hotový ráj.
0/0
7.11.2005 13:55

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: prasata
Blbost, učím na technice v Curychu.
0/0
7.11.2005 13:58

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: prasata
Na ja, Ich habe vergessen...
A já jsem ten Prof. Wrth....
 
 
0/0
7.11.2005 14:10

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: prasata
Jestli si myslíš, že právník umí, a hlavně může praktikovat všude, jsi na omylu, ty Švýcare jeden.
0/0
7.11.2005 14:06

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: prasata
Právě proto jsem řekl, tedy napsal, že Česko pro tebe musí znamenat hotový ráj, jsi-li právník.... Větší právní džungli, než je ta česká, jistě mnoho jiných zemí nemá. - Česko je prostě ráj pro právníky.  Ty, jakožto právník, přece nemáš potřebu jet někam do ciziny. Tam by se ti tak dobře jako v Česku, jistě nedařilo.
0/0
7.11.2005 14:13

Joshuaboy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prasata
Třeba nejsem právník a do ciziny se mi chce, protože v tomhle bordelu, jaký je u nás, už nechci být.
0/0
7.11.2005 14:16

Muad

Prej, ze nebudou kvuli rozbitymu oknu brat otisky
Me kdyz vykradli, tak policajti prijeli pekne ohmatali misto vniknuti a pak rekli, ze to nema cenu brat otisky, stejne tam zadny nebudou.
0/0
7.11.2005 13:00





Najdete na iDNES.cz