Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek: Chci jen férovou hru

Podle mezinárodní organizace Novináři bez hranic je naše republika mezi deseti nejsvobodnějšími zeměmi na světě, co se svobody tisku týče. Daleko před USA. Podle Barbory Osvaldové (Volejte ředitele k poslušnosti, MFD 27. 10.), předsedkyně etické komise při Syndikátu novinářů, však máme mít starost o zachování svobody slova. A takové nebezpečí tu hrozí ode mne, předsedy vlády České republiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ant.

TREND=vnitrostranický časopis ČSSD,záruka objektivnosti-
až budou všichni novináři psát jako píší v tomto plátku-pardon-jediném objektivním časopise-tak bude parouback zřejmě spokojený...
0/0
5.11.2005 19:53

Pongo

Paroubek
férově utekl...
 
doporučuji blog s anketami
0/0
5.11.2005 18:48

antichipka

A!
A!, náš předseda vlády, kámoší s komouši,
a!, držej se za ručičku, a!, jsou z nich teplouši, cárárá. A!, náš předseda vlády v erbu narcis má, A!, jeho slova lidu, jsou nanevýš „upřímná“, jachachá! A! náš předseda vlády......(smyčka)
0/0
5.11.2005 18:47

antichipka

A!
A! Náš předseda vlády, a!, to je bombardón,
a!, zcenzuruje zprávy, a!, to umí jen on, a!, náš předseda vlády, ten maká pod parou, vše do jednoho pytle rozseká sekerou. A!, náš předseda vlády zmutoval na kanón, a!, ty už nemáš právo mluvit, to už má jen on. A!, náš předseda vlády, kámoší s komouši,
0/0
5.11.2005 18:46

jajaja00

Jsem volebním lídrem strany, která aspiruje na vítězství.
Proto nebudu kandidovat v Praze kde žiji, ale tam, kde mám šanci že mne zvolí.
0/0
5.11.2005 18:33

ant.

Re: Jsem volebním lídrem strany, která aspiruje na vítězství.
0/0
5.11.2005 19:27

knox

Mamlas
Máme premiera mamlase
0/0
5.11.2005 11:53

habit

Kdyz uz se CSSD podarilo...
...posunout nas na pricce korupce o hezkych par stupinku niz, podari se ji to i v oblasti svobody slova.
Jak dlouho jeste bude Kuba a Sev.Korea za nami? Jen klid, je to jen otazka casu.
Kdyby se nekde, kde je jakas takas politicka kultura, rozhod celni politik napadat ankety a opravovat hlasovani divaku placenymi pruzkumy s jednoznacnym zadanim, byl by to  prvni - a vetsinou i posledni krucek k politicke sebevrazde. U nas jsme bliz k asii, kde je takove jednani celkem bezne....
0/0
4.11.2005 22:29

sageorg

A už.........
se vyjádřil Paroubek k ptačí chřipce
0/0
4.11.2005 13:23

strycek_Pompo

Re: A už.........
právě si tu postěžoval, že mu to nechtěj otisknout, darebáci
0/0
4.11.2005 13:35

sageorg

Re: Re: A už.........
.....se divím,takovýmu férovýmu borcovi?
0/0
4.11.2005 13:40

lemax

Kdo ze ridi "Trend?
0/0
4.11.2005 13:10

MarkusM

Paroubek je blázen
Paroubek je bláezn jehož pomatenost a agresivita roste s dalšími a dalšími průzkumy veřejného mínění. Zatím z nich vychází, že divákům se v této reality show blázen v čele vlády líbí a proto mu posílají hlasy. Jenom aby nezačal nudit!
Vemte si jeho demagogický spisek a dosaďte si místo "novinář" politik nebo rovnou předseda vlády. Tedy: "Předseda vlády má povinnost nedochylovat se věcně od pravdy ani v komentáři z důvodu zaujatosti a nepřipustit, aby domněnka byla vydávána za ověřený fakt a zprávy byly deformovány zamlčením důležitých dat."
Kdyby se toto uzákonilo, tak by tento jedinec vůbec nemohl dělat předsedu vlády, protože tohle je jeho dosud vůbec nejpřesnější vyřčená charakteristika.
0/0
4.11.2005 12:51

hzahza

tak pí.Osvaldovou
asi Paroubek zakáže zákonem - nebo že by jí chystal pracovní tabor  
0/0
4.11.2005 11:39

karoten

Re: tak pí.Osvaldovou
Přečti si to znova a  p o m a l u. Zapomeň kdo to psal a soustřeď se na obsah.
0/0
4.11.2005 11:43

misakulicka

Re: Re: tak pí.Osvaldovou
Přesně tohle jsem chtěl doporučit já Tobě. A když to neučinil autor, dolož jeho následující tvrzení:..."zkušenosti s cenzurou ze strany novinářů, tedy na téma, co předseda vlády smí a nesmí publikovat a s jakou frekvencí. Nabídnu jí i sbírku vlastních citátů vytržených účelově z kontextu, jakož i úmyslně zavádějících titulků. A dej příklad, kdy se tak stalo, prosím.
0/0
4.11.2005 11:53

karoten

Re: Re: Re: tak pí.Osvaldovou
Co mám doložit  Proč já  Přečetl jsem to znova, a musím konstatovat - že nerozumím co po mne chceš
0/0
4.11.2005 12:58

karoten

Re: Re: Re: tak pí.Osvaldovou
Paroubek nabízí prostor v časopise, za účelem osobního rozletu pí Osvaldové, jakožto svobodomyslné žurnalistky. Na oplátku jí nabízí své -viz Tvůj červený text.
 
Tak kdo má dávat jakej příklad....čeho?
0/0
4.11.2005 13:01

misakulicka

Re: Re: Re: Re: tak pí.Osvaldovou
Jestliže pan Paroubek někoho bez dalších důkazů obviní (jako obvykle ) tak jsem to chtěl po Tobě, když "naprostý souhlas" : KDY BYL PAROUBEK NĚJAKÝMI NOVINÁŘI OMEZOVÁN VE SVÉ PUBLICISTICKÉ ČINNOSTI???
0/0
5.11.2005 20:31

strycek_Pompo

Parádní blábol.
 Absolutní nesouhlas.
0/0
4.11.2005 10:52

karoten

Re: Parádní blábol.
S obsahem, nebo autorem?
0/0
4.11.2005 10:55

strycek_Pompo

Re: Re: Parádní blábol.
s obojím - samozřejmě
0/0
4.11.2005 12:09

karoten

Re: Re: Re: Parádní blábol.
Pak jsi třtinou ve větru, člověče....
0/0
4.11.2005 12:55

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Paroubek by chtěl, aby noviny psaly o tom, že se bulvarizují. To je ovšem jako chtít po Paroubkovi, aby otevřeně mluvil o tom, že je populista a zametá komunistům cestu k moci, nebo po supermarketech, že prodávají nekvalitní elektroniku.
Paroubek si stěžuje, že nemůže publikovat v novinách tak často jak by chtěl a všechna témata, který by chtěl. Je to přitom nejčastěji publikující český politik. Navíc noviny jsou soukromé a skutečně není důvod, aby otiskovaly texty kohokoliv kdykoliv si vzpomene, byť by to byl premiér. Seriózní je publikovat reakci toho, kdo je napaden. Stačí kouknout do archivu idnes, že s tím Paroubek problém určitě nemá.
0/0
4.11.2005 12:58

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Paroubek si fair-play televizní debatu představuje tak, že mu do toho nebudou kecat diváci a ještě má tu drzost srovnávat hlasování diváků s úplatkářstvím ve fotbale.
Paroubek by chtěl, aby novináři psali o podstatě hlasování a rozdílu vůči sociologickým šetřením. Proč by měli psát o takový samozřejmosti, která je snad jasná každýmu kromě Paroubka, navíc není vůbec podstatná a zajímavá může být leda pro studenty sociologie? Jen proto, že televizní ankety nevyznívají pozitivně pro Paroubka? Navíc v okamžiku, kdy to téma kvůli Paroubkově absurdní reakci podstatný být začalo, jsem o tom slyšel pořad na Radiožurnálu, kde sociologové rozdíl půl hodiny vysvětlovali.
0/0
4.11.2005 12:58

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Ale hlavně: Paroubek se ani slůvkem nezmínil o tom, že chce Česko z tý desítky novinářsky svobodných zemí poslat novým tiskovým zákonem šupem někam k Bělorusku.
0/0
4.11.2005 12:59

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
To jsem z toho jelen. Tímhle posledním odstavečkem neguješ cos´ napsal předtím?
0/0
4.11.2005 13:05

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Aha. To byla zřejmě ironie....
Božíííínku.....
0/0
4.11.2005 13:11

Nashback

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
že by? cvak blik zastánče
0/0
4.11.2005 13:57

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Tak KDO Paroubka na ty novinový stránky posílá? On si je platí? To asi ne, že....když si tolik stýská na způsob prezentace.
To co chce, chce pochopitelně KAŽDÝ předseda vlády. Jmenuj mi jediného spokojeného (po roce 89 smzř.)  
0/0
4.11.2005 13:08

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Promiň, ale nechápu, co chceš říct. Paroubek si stěžuje na to, že má problém dostat svoje články na stránky novin, které mu nepodléhají. Přitom mu ty samé noviny otiskují nějaký článek dvakrát týdně. Z toho vyplývá, že se tam snaží procpat článků mnohem víc a noviny tomu zaplaťpámbu čelí, protože už takhle mu (s přihlédnutím k tomu, že je premiér) poskytují mnohem víc prostoru než kterémukoliv jinému politikovi. Novináři samozřejmě byli už za Kluse "největší škůdci země" a za Zemana "hyeny". Jen Paroubek je ale chce umlčet zákonem a ještě má tu drzost se v okamžiku, kdy se mu to hodí, ohánět tím, že patříme do desítky novinářsky svobodných zemí. Zapomněl ovšem dodat slůvko zatím: http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050924_151529_domaci_mhk
 
0/0
4.11.2005 13:29

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Ne. Tvoje interpretace je silně zavádějící. Zřejmě to prožíváš osobně, jako útok na svobodu vyjadřování. Jenže Paroubek říká něco podstatně krotšího, než Ty mu podsouváš. Sám jsem od něj četl nejméně jeden článek - jako placenou inzerci v MF. To bylo zhruba koncem léta. Paroubek tedy nemá problém dostat do novin svoje články, když potřebuje - zaplatí prostor.
Stěžuje si na překrucování, podsouvání a manipulaci s fakty.Bohužel, má pravdu. Naše novinářská obec je opravdu velmi málo profesionální, navíc plná osobní zášti nebo nadšení (jak kdo).
 
A poslední, kdo navrhl zákon o trestnosti nařčení, třeba i jen určité skupiny obyvatel z čehokoli negativního, byla Klausova demokratická ODS.
0/0
4.11.2005 14:26

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
Pokud mluvíme oba o větě "Na oplátku se s ní mohu podělit o zkušenosti s cenzurou ze strany novinářů, tedy na téma, co předseda vlády smí a nesmí publikovat a s jakou frekvencí", tak mi moje interpretace přijde přesnější. O překrucování a podsouvání samozřejmě mluví taky. Jako spousta politiků před ním. Je totiž pohodlnější prskat na novináře, že všechno překroutí, než přiznat, že jsem plácnul, co jsem neměl. A nemyslím si, že by byli novináři plní osobní zášti. Jsem přesvědčenej, že až bude vládnout ODS, budou se trefovat do Topolánka. Svědčí o tom již zmíněnej fakt, že první, komu leželi v žaludku, byl Klaus. A je to tak správně. Nechtěl bych žít ve státě, kde politici novináře chválej...
0/0
4.11.2005 14:40

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parádní blábol.
V tom se napro100 shodnem
0/0
4.11.2005 14:42

karoten

Perfektní řeč.
 Plnej souhlas.
0/0
4.11.2005 10:03

strycek_Pompo

Re: Perfektní řeč.
S obsahem, nebo s autorem?
0/0
4.11.2005 11:28

karoten

Re: Re: Perfektní řeč.
S obsahem - samozřejmě.
0/0
4.11.2005 11:32

kasavaros

Udělejte Paroubkovi Rorschacha
Možná bychom byli překvapeni (anebo možná taky ne)
0/0
4.11.2005 10:02

Tokamak

Soudy
Chudak jeho manzelka se nemuze branit proti krivym narcenim, tak se s tim musi neco udelat. Bohuzel Paroubek si odmita priznat chybu, ze problemem je zdecimovane soudnictvi (takove mimochodem vlade naramne vyhovuje) a proto musi zavest novy tiskovy zakon, ktery zdecimuje pro zmenu zurnalisty. Ale nejak zapomina na to, ze krome zastraseni novinaru niceho nedosahne. Jeho manzelka se stejne bude muset obratit na soud, ktery bude vec projednavat nekolik let, alespon pokud CSSD rovnou nezavede polni tribunaly, ktere budou novinare veset na nejblizsi strom. PS: Resenim je pouze a jedine reforma soudnictvi.
0/0
4.11.2005 9:40

Tokamak

Re: Soudy
a abych nezapomnel, to z ceho Paroubek novinare obvinuje: lzi, prekrucovani faktu, vytrhavani casti textu z kontextu, etc. Tak sam v hojne mire vyuziva. Spise se ani jinak nevyjadruje. Pokud tento clovek s komunisty vyhraje pristi volby, tak uz me v teto republice nebude nic drzet a vyrazim za svobodou. Mozna i v Belorusku bude lepe :)
0/0
4.11.2005 9:48

von_klein

Mozna by bylo eticke rici,
ze to hodnoceni bylo vyhodnocene a hotove pred tim, nez pan Paroubek vystoupil se svym "ich bin Gerhard" projevem, ve kterem se tak oprel do novinaru. Ale to je samozrejme uz nepodstatny detail, ktery pana premiera vubec netizi. Je klidne mozne, ze za jeho vyroky i z posledni doby by se Cesko na zebricku posunulo ponekud dolu...
0/0
4.11.2005 8:55

vver440

Hm, sice naše země patří mezi 10 nejsvobodnějších
ale pokud tam zůstane Paroubek a jeho socanskobolševická sebranka, tak už dlouho nebude..........
0/0
4.11.2005 8:51

Ftipnejj

Re: Hm, sice naše země patří mezi 10 nejsvobodnějších
Prave to, ze naše země patří mezi 10 nejsvobodnějších - to Paroublbka sere
0/0
4.11.2005 8:54

Pako01

Re: Hm, sice naše země patří mezi 10 nejsvobodnějších
Rozumnej argument kromě ubohých pejorativ bys nenašel?
0/0
4.11.2005 9:00

Adalbert Moudrý

Re: Hm, sice naše země patří mezi 10 nejsvobodnějších
Hm... "socanskobolševická sebranka", tak něco podobného už jsme jednou v historii měli. Tenkrát to byla "židobolševická sebranka". Tak to tehdy začalo a končilo to popravami levicových odpůrců a plynováním Židů. Tento příspěvěk do diskuze na iDnes a řada jemu podobných mne utvrzuje, že většina přesvědčených až militantních pavičáků u nás jsou netolerantní a xenofóbní zrůdy.
0/0
4.11.2005 10:31

j@ck

Re: Re: Hm, sice naše země patří mezi 10 nejsvobodnějších
jj, tohle je u mě důvod, proč je mi jistá část voličů pravice protivná. je to jejich netolerantní, arogantní a agresivní chování. kdyby u nás existovala nějaká rozumná pravice s rozumnými lidmi, tak bych ji volil. bohužel ODS českou pravici dost zdiskreditovala. levici taky volit nebudu, protože tam je situace podobná - pár kariéristických a pulistických vepřů. asi zase nepůjdu k volbám nebo budu volit nějakou neparlamentní stranu. žádné z dnešních parlamentních stran hlas dát nemůžu.
0/0
4.11.2005 11:18

misakulicka

Kdybych denně nečetl MF Dnes,
tak bych si po přečtení tohoto výkřiku (nevím jak jinak ten článek nazvat) myslel, že pan Paroubek by hrozně rád napsal do novin svůj názor, ale že mu to není umožněno. Vždyť jeho články  a názory (ke všemu)  MF Dnes otiskuje minimálně 2x týdně.
0/0
4.11.2005 8:35

strycek_Pompo

Re: Kdybych denně nečetl MF Dnes,
A to si vem, že ho ještě regulujou, jak tvrdí
0/0
4.11.2005 10:53

Ftipnejj

Citace Paroubka:
Co ti bidni novinari chtej, jen sem si zavolal reditele televizi na koberecek, protize sem nevyhral nad Topolankem a uz z toho delaj aferu .... vsak ja ten tiskovej zakon prosadim ... Vivat Lukasenko
0/0
4.11.2005 8:12





Najdete na iDNES.cz