Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodina Velíškových si už prožila dvě vraždy

Podobností vražd Michala a Jiřího Velíškových, které od sebe dělí jednatřicet let, jsou ohromeni i nejzkušenější kriminalisté. Oba muži byli blízkými příbuznými, oba zastřelil zločinec v Praze přímo na ulici a oba po sobě nechali několikaměsíční dcerky - Petru a Valentinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

bylo tehdy na těšnově mdž
inženýr korunní svědek byl tak ožralý, že nevěděl zda je třelen či nic...měl díru v bradě, v lebce ale projektil nebyl...zbytečné rentgeny nejen pro snad tedy bodnutého, ale i personál žurnálu, stabilizovat opilce pod přístrojem stálo dost sil i pokusů.....za 30let jsme se nenaučili nic
0/0
27.10.2005 20:09

Michalll

Re: bylo tehdy na těšnově mdž
tzv. mezinárodní den žen, pro mladší, ruská obliba  v ožralosti tuposti se tehdy pěstovala celonárodně...zavedl to snad gottwald...nekvalifikovanost okolí však trvá
0/0
27.10.2005 20:10

hasmen

Re: Re: bylo tehdy na těšnově mdž
Zato Ty jsi kvalifikovanej ažaž...
Mezinárodní den žen považuje řada lidí za komunistický svátek a už patnáct let jej neslaví. 8. březen je ale o něčem úplně jiném, nelze ho nahradit Dnem matek a nelze na něj zapomenout. Už jenom proto, že MDŽ se slaví od roku 1910 a v roce 1975 byl uznán radou OSN jako mezinárodní svátek.
0/0
27.10.2005 20:16

Kleki Petra

Já tedy nevím co je možné pro zvýšení sledovanosti splácat za blbost.
Jak to tak čtu, ty vraždy byly opravdu jako vejce vejci. Jediná podobnost je v tom, že byli oba zastřeleni. A nejzajímavější na celé věci je skutečnost, že mají novináři pořád dost kachní žaludky, aby se v tom dál hňahňali a šťourali. Máš pravdu, madlo. Je to běs.
0/0
27.10.2005 15:39

_m-

A co takhle dát Velíškovým pokoj ať se můžou vzpamatovat
a věnovat se jiným výživným kauzám - nebylo by něco o Šárce Vaňkový třeba?
0/0
27.10.2005 10:29

Bouše

To je zase objev
Podobností vražd Michala a Jiřího Velíškových, které od sebe dělí jednatřicet let, jsou ohromeni i nejzkušenější kriminalisté.
 
A co je na těchto vraždách tak strašně podobného, že jsou tím ohromeni i nejzkušenější kriminalisté?   Jiří Velíšek zahynul jako policista ve službě při přestřelce se zločincem, to se přece vůbec nedá srovnávat se zákeřnou vraždou Michala Velíška.   
0/0
27.10.2005 10:25

linny

Re: To je zase objev
Zase z druhé strany - kolik osob z tvé rodiny bylo zastřeleno??
0/0
27.10.2005 10:31

Bouše

Re: Re: To je zase objev
Já netvrdím, že není smůla. Jen nechápu to ohromení kriminalistů nad podobností obou vražd, když každá byla z úplně jinho ranku.
0/0
27.10.2005 11:36

Babul

Re: Re: Re: To je zase objev
Bouše, přemýšlejte, než něco plácnete. Čtete přece bulvár a ten potřebuje senzace. Kriminalisté z toho nejsou na větvi, jen našli jistou shodu v jedné rodině. Senzaci z toho dělají Gazdík s Vacou a vy jim to jíte.
0/0
27.10.2005 13:24

Cartman

zvláštní
Skoro se divím, že tady nikdo nenavrhuje medaili pro vraha Jiřího V., kterej přece jen chtěl pozabíjet pár přisluhovačů režimu a nakrást peníze potřebné na překročení hranic.
0/0
27.10.2005 10:03

jacih

Re: zvláštní
Jen pockej, ono to jeste prijde..
0/0
27.10.2005 10:05

kecal_7

???
samozrejme, ze to je tragedie.. uprimne je mi lito rodiny, ktera si musela protrpet takovehle cernoty... Buh je ochranuj...
0/0
27.10.2005 9:50

jajaja00

Shodou okolností byl v čele týmu, který vypátral a dopadl střelce z Karlova náměstí.
VYPÁTRALA ?!? Pokud si vzpomínám, tak jej práskli jeho komplici a prodavačka jízdenek.
0/0
27.10.2005 9:50

kecal_7

???
jedine, nad cim se pozastavuji, je jak muze policista z dob hluboky totality dnes vest tym vysetrovatelu  je mi z toho na nic, porad lidi, co delali za totality. zustali u svych praci a v klidku zijou dal...kdyz se nezmenilo nic, tak aspon se mohla zmenit policie jako bezpecnostni slozka statu
0/0
27.10.2005 9:47

yxarinka

Re: ???
Nenapadlo te,zejsou to policejni profici - predtim delal (vysetroval) vrazdy a dela je doted, nic politickyho. Jestli si mslis,ze by bylo ohromne sikovne vymenit naraz celou policii a posadit tam mlady ucha bez praxe, tak jsi pako
0/0
27.10.2005 9:57

linny

Re: Re: ???
Samozřejmě souhlasím s tebou. Pokud je někdo na svou práci odborník v jakémkoliv oboru, není důvod ho vyhodit za to, že žil a pracoval za komančů......co je to za logiku???
0/0
27.10.2005 10:01

kecal_7

Re: Re: ???
cituji: "Do pátrání po těšnovském vrahovi se zapojil i tehdy řadový policista Josef Lottes. Dnes je šéfem oddělení vražd pražské kriminálky"
promin, ale tohle mi neprijde, ze by se jednalo o tu samou funkci... volne prelozeno driv byl clenem verejne bezpecnosti jako obycejny policajt a v kariere sel nahoru neovlivnen zmenou politickeho prostredi...
0/0
27.10.2005 10:02

linny

Re: Re: Re: ???
Stále nechápu co je špatného na tom, že když je někdo dobrej, že se po letech letoucích vypracuje výš. ??
0/0
27.10.2005 10:07

kecal_7

Re: Re: Re: Re: ???
jasne po letech letoucich vys, ale ne v tak citlive slozce jako je policije, kdy v dobe totality respektuje zakony komunistu vcetne clanku 238, omezovani svobod apod. a po revoluci jako kouzelnem mavnutim proutku zacne prosazovat demokraticke principy... clovek co dela, tak tomu musi verit.... doufam, ze sem to vysvetlil...
0/0
27.10.2005 10:12

linny

Re: Re: Re: Re: Re: ???
Moc ne, ono taky dost záleží jako co a na jakém oddělení dotyčný pracuje apod. Ale to by byla nekonečná diskuse, myslím že to stačí....
0/0
27.10.2005 10:17

kecal_7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
s tim souhlasim, samozrejme pokud nekdo dela kriminalistiku 20 let, tak vrazdy se nemeni s politickou situaci a podle me je to minimalni zlo, navic zatrene prospesnou a profesionalni cinnosti... ale radovy policista, ktery prosazuje zakony, ktere jsem jiz uvedl, a ma tu cest pokracovat v tom "samem" po revoluci (i kdyz stejna prace, tak diametralne odlisne pravomoce a legislativa), je pripad pro zamysleni... nehlede na to, ze se nabizi otazka vysluh jako otevreni dalsiho tematu...
0/0
27.10.2005 10:22

kecal_7

Re: Re: Re: Re: Re: ???
omlouvam se, chtel jsem napsat "policie"
0/0
27.10.2005 10:18

linny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
V poho, tím jsi mi odpověděl i na příspěvek níže.......
0/0
27.10.2005 10:22

kecal_7

Re: Re: Re: Re: Re: ???
prominte prepsal jsem se zakon naochranu republiky z r.48 je samozrejme §231
0/0
27.10.2005 10:32

kecal_7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
prominte prepsal jsem se zakon na ochranu republiky z r.48 je samozrejme clanek 231
0/0
27.10.2005 10:33

super61

Re: ???
ses idiot to by byla pulka republiky bez prace. a ze pracoval za totality jako policajt neni nic spatneho
0/0
27.10.2005 10:01

jacih

Re: ???
Opravdu myslenka hodna genia. Ten clovek pracuje 31 let na vysetrovani vrazd...
0/0
27.10.2005 10:02

kecal_7

Re: Re: ???
ne samozrejme pokud se venuje kriminalistice radu let, neni duvod zmeny, ale v tom clanku to na me pusobilo stylem, kterej jsem jiz popsal... to se omlouvam, jestli to vyznelo v jine rovine...
0/0
27.10.2005 10:07

linny

Re: Re: Re: ???
Tak si to po sobě přečti "stále lidi co pracovali za komunistů"??? No a? Moje máma za nich pracovala v kožedělné výrobě, je vyučená v oboru a dělá to do dnes. To je špatné??
0/0
27.10.2005 10:11

kecal_7

Re: Re: Re: Re: ???
to je spatna argumentace... delnici z kozedelne dilny se tolik politika netyka jako policie, ktera dohlizi na zakony a poradek... v tom je rozdil
0/0
27.10.2005 10:15

linny

Re: Re: Re: Re: Re: ???
Proto jsem psala, aby sis to po sobě přečetl, protože"porad lidi, co delali za totality. zustali u svych praci a v klidku zijou dal...kdyz se nezmenilo nic, tak aspon se mohla zmenit policie jako bezpecnostni slozka statu" ......alespoň policie......
0/0
27.10.2005 10:20

kecal_7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
jasne...tam jsem nechal hodne velkou mezeru  na to jsem samozrejme pozapomnel i moji rodice dale pracuji ve stejne praci... uznavam... chyba...
0/0
27.10.2005 10:24

linny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
0/0
27.10.2005 10:32

monarchista

Re: ???
Kilik ti je ty hlavo pomazaná?
0/0
27.10.2005 10:05

Cartman

Re: Re: ???
7, má to i v nicku ;)
0/0
27.10.2005 10:08

linny

Re: Re: Re: ???
 Pak to už chápu....
0/0
27.10.2005 10:12

kecal_7

Re: Re: ???
20 a nevidim na svym nazoru neco unikatniho, myslim, ze je pochopitelny a pro vetsinu lidi prijatelny... nektere "nyance" jsem vysvetlil... napsal jsem ten muj uvodni prispevek s moc obecnym pojeti...
0/0
27.10.2005 10:27

yxarinka

Re: Re: Re: ???
20??????? To vis akorat velky prdlajs o tom, co bylo pred r. 89. Tak se nepoustej do takovych uvah
0/0
27.10.2005 13:05

kecal_7

Re: Re: Re: Re: ???
neznamena, ze kdyz jsem to pradne "neprozil", tak nemohu mit svuj nazor... jak jsem napsal, podle me to je levarna... radovej policista verejne bezpecnosti a za par let kriminalista nr. 1! je to nespravny...
0/0
27.10.2005 13:54

yxarinka

Re: Re: Re: Re: Re: ???
vzdyt ani nevis,jak to driv fungovalo, myslis,ze v ucebnici najdes vsechno? Profici byli ve vsech povolanich,i mezi policajtama! Mas v hlave cerno-bilo,ale to je tim mladim.  Uvidis,za par let, az nejaky 20 chytracek bude komentovat to,co jsi prožil
0/0
27.10.2005 15:31

kecal_7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
promin, ale z ucebnice se toho opravdu ziskat moc neda...s tim souhlasim, ale existuji dalsi prameny.. neboj cerno a bilo v hlave nemam..o dobe totality mam jen cerno, co se tyce politicke situace obdobi normalizace a 50.let.. nevidim nejakou spatnost v komentovani neceho, co jsem nezazil... porad by me zajimalo, v cem nesouhlasis s mym nazorem? vzdyt je to jasny...levarna je, aby clovek zustal v pozici zavisle na politicke situaci i po zmenach a dal si hrabal na svem pisecku..to je stejny jako s tim poslancem CSSD (nevim jmeno), co je v parlamentu od r.86. kdyz se nekdo dostal za kom. do parlamentu, tak to musel bejt hooodne hodnej a proverenej.. chtel bych se zeptat, kolik je tobe?
0/0
28.10.2005 12:57

kecal_7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
zajimalo by me v cem.. a pozn. inteligencne insolventni by se melo pouzivat..  
0/0
28.10.2005 12:58

yxarinka

Re: Re: Re: Re: Re: ???
ty jsi nejen ze "pořádně neprožil", ty jsi to "neprožil vůbec", a to je sakra rozdíl
0/0
27.10.2005 15:32

Jarda40

Re: ???
 Jsi INTELIGENČNĚ nesolventní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   
0/0
27.10.2005 16:26

kecal_7

Re: Re: ???
zajimalo by me v cem.. a pozn. inteligencne insolventni by se melo pouzivat..  
0/0
28.10.2005 13:00

Gazela_

Tak tomu říkám téma pro titulní stránku
0/0
27.10.2005 9:42

VlkMartin

v SUI
Ve Švýcarsku můžete vystřelit na cizího člověka ve vzdálenosti 10m od vašeho baráku (musí stát na vášem pozemku).Nezastřelit, postřelit (i když těžko se střílí za účelem poranění).
0/0
27.10.2005 9:39

lemax

tohle je ztrata casu resit tady nemyslite? Jdu na jinou diskuzi!
0/0
27.10.2005 9:34

peter9918

nevkus
tak nam idnes pekne zburvalnela - tohle je clanek hodny tak leda do blesku a ne jako hlavni zprava na serioznicm serveru. Je mi teto rodiny skutecne lito - navic kdyz tuhle tragedii jeste predtrasaji v novinach a delaji z toho senzaci.
0/0
27.10.2005 9:19

good_luck!

to se teda divím
To je mi teda záhadou, co chtěl redaktor zjistit od dnes dospělé dcery zavražděného příslušníka? Že by vzpomínky na otce? Její dojmy z jeho práce?
0/0
27.10.2005 8:19





Najdete na iDNES.cz