Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Inspekce: Albert opět podváděl zákazníky

V supermarketu Albert v Mníšku pod Brdy přelepovali data spotřeby a hmotnosti výrobků. V České televizi to řekla šéfka pražské Státní zemědělské a potravinářské inspekce Inka Laudová. Obchod podle ní může čekat statisícovou pokutu. Závady našla kontrola i v pražské Delvitě a Carrefouru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

spalovac

Cha cha
V té inspekci jsou opravdu pitomci. Diví se že se po tak krátké době opět dělají v obchodech podvody.Je to tímm, vy Einsteini, že obchod dostane statisícovou pokutu. Z toho bude Ahold opravdu krvácet. Myslím že pár desítek milionů by bylo adekvátní.
0/0
24.10.2005 11:55

Isbjoerna

Re: U podvodniku NIKDY nenakupuji.
, Nejvetsimi hlupaky jsou zakaznici, kteri tam nakupuji, ackoli je jim znamo (zpravy, vlastni zkusenosti), ze tento retezec/obchodnik podvadi. ------- Chybu muze udelat kazdy obchodnik (zapomenout, prehlednout), ale ZAMERNE podvadet zakazniky - takovy obchodnik NEMUZE (v normalnim konsumnim svete) prezit, protoze zadny normalni clovek v jeho obchode nekoupi. Nechapu, ze tam vubec nekdo nakupuje. :-/
0/0
24.10.2005 19:15

dizzzy

Datum spotřeby x skladování zboží
Datum spotřeby je stejně na nic, pokud dobře neskladujou zboží. Třeba minulou neděli 16/10 večer jsem si koupil na Barrandově - samozřejmě v Albertovi - mléko s datem spotřeby 19/10. Domů kousek, rovnou do ledničky - a v pondělí ráno již bylo kyselé. Vztekal jsem se, ale místo abych to vyřídil na místě, píšu to sem - do toho obchodu už prostě nechci. A každému to budu rozmlouvat..
0/0
24.10.2005 11:47

Deleter

Alberta neznám,
ale v Techcu, když nesedí kasy a regálovka, tak vám to prodaj za regálovku a rozdíl platí zřejmě ten, kdo má systém na starost. Nemusí být jednoduché si toho všimnout, ale to chybu může udělat každý.
0/0
24.10.2005 9:27

0100

V albertu je zcela běžné, že se tam prodává smradlavé maso, zvláště kuřecí.
jednou jsem tam koupil stehení řízkykuřecí chlazené, měly ještě dva dny záruční lhůtu, když jsem je otevřel, smrděly jak maso v rozkladu.Musely mít hodně po záruční lhůtě. Šly pochopitelně do popelnice. Od té doby bych si v Albertu maso nikdy nekoupil. Snad jedině mražené, ale s nedůvěrou.Obchodní i hygienická inspekce by měla chodit velice často minimálně jednou za 14 dní, aby odhalila podobná svinstva. Vedoucí by měli být vyloženě obviňovány za ohrožení obyvatelstva a zavíráni do kriminálu. Na co už se pak můžete spolehnout, když vám maso přebalí a přelepí, uvnitř je zkažené?
0/0
24.10.2005 7:55

Joshuaboy

Re: V albertu je zcela běžné, že se tam prodává smradlavé maso, zvláště kuřecí.
Albert a Hypernova jedno jsou. Se dalo čekat...
0/0
24.10.2005 8:03

Deleter

Re: V albertu je zcela běžné, že se tam prodává smradlavé maso, zvláště kuřecí.
Šly pochopitelně do popelnice
Zásadní chyba. Kdybyste je šel hodit po vedoucí/m úseku masa, udělal byste líp. A samozřejmě dostal své peníze zpět.
0/0
24.10.2005 9:28

ufoun Kája

Re: Re: V albertu je zcela běžné, že se tam prodává smradlavé maso, zvláště kuřecí.
Šly pochopitelně do popelnice
Jediná možnost. Pokud by šel reklamovat  z domova, už by nikdy nedokázal, že je to maso, které tam koupil.
Kdyby jím hodil po vedoucí/m, byl by obviněn za útok proti skupině obyvatel či jednotlivci.
0/0
24.10.2005 11:44

Carlo111

by mě zajímalo
co vlastně v tomhle zavšiveným státě funguje. Soukromníci podvádějí a co je státní tak je hrůza už tuplem. Jen aby nám brzo nějakej novej Áda či Klement neukázal jak se to má dělat...
0/0
24.10.2005 0:37

komunisti_sou_svine

Re: by mě zajímalo
Soukromníky do toho netahej, ty jsou v podstatě stejná obět státu a nadnárodních koncernů jako všichni ostatní (pokud někdo zamerně podvadi tak je to spíš vyjimka , ale u řetězců je to propracovaný system kterym se řidí všichni.) JInak nefunguje nic, každý 4 človek v zemi je státní zaměstnanec a až na vyjímky jsou zkorumpovaní , bud temito koncerny kterým jdou i systemove na ruku nebo přímo organizovaným zločinem(no to je tohle v podstatě všechno) od uplne nuly na celnici až po premiera......
0/0
24.10.2005 1:01

komunisti_sou_svine

Re: Re: by mě zajímalo
zbytek s vyjimkou cikanu na podpoře jsou zaměstnanci a malý živnostníci - tj všichni akorát otroci tech výše jmenovaných kterým se akorát se akorát sere do huby a jedine co se od nich chce je aby makali, platili daně jako kráva, drželu hubu a nestěžovali si :-(
0/0
24.10.2005 1:02

Joshuaboy

Re: Re: by mě zajímalo
Ty, člověče, že je každý, až na výjimky, ze státních zaměstnanců zkorumpovanej, je do cela silné kafe. A taky je to blbost až na půdu. A jestliže je taková logika, pak když někdo bere, tak jinej musí dávat, neboli soukromník dává, úředník bere=oba jsou zkorumpovaní. Jak se ti to líbí?
0/0
24.10.2005 7:54

Pawel1

Re: Re: Re: by mě zajímalo
Jako soukromník nemám moc možností korupci úředníků odstranit (já vím, ve volbách, ale ať volím, jak volím, korupce jen kvete:-), buď uplatím a mám, nebo ne a nemám
0/0
24.10.2005 9:46

czermi

?
jestli to udelali znova tak bych tu prodejnu zavrel a popici
0/0
24.10.2005 0:27

poslanec_termit

tvrde do nich
jsou to jen podvodnici a zlodeji. nic vic
za prodej zkazeneho masa by mel nasledovat vymaz spolecnosti z obchodniho rejstriku a zavreji prodejen.
Nebo alespon miliardove pokuty.
0/0
23.10.2005 23:34

maddog23

Podvodníci....
PCHE!!! 100 000,- si dělají srandu ne??Jestli takovýhle hnus je pod pokutou 100 000,- tak by měli snížit taxy za překročení rychlosti...za 250km/h na D1 bez SPZ a řidičáku např. 50 Kč bez daně...to by bylo asi tak něco jako ty směšné sankce za totální podvod a nechutnou čuňárnu...smějou se lidem do ksichtu když jednou za rok zaplatí 100 000 a na podvodech vydělají miliony...
0/0
23.10.2005 23:26

komunisti_sou_svine

Re: Podvodníci....
Možná by to chtělo zorganizovat menší bojovky - složit v patek odpoledne sklapěčku hnijicího žrádla pred vchod, rozdávat informační letáky a tak, to by je mohlo solidne vyřídit a smích by přešel - když se najde pár odvážlivců tak budou za chvili sami žebrat aby se zpřísnila legislativa. Lidi reagují jen na šokující věci a nátlat, hromada hnilotin na parkingu u vchodu by mohla byt adekvatně šokující, myslím že to by odradilo i ty silnější povahy :-)
0/0
23.10.2005 23:35

komunisti_sou_svine

Re: Re: Podvodníci....
nebo před ministerstvo ...at si to s nima vyřídí oni...
0/0
23.10.2005 23:37

Lanta2004

Názor obchodníka
Podívejte se na to takhle.Prodejna má nutné výdaje za prodejní plochu,za zaměstnance atd.Tudíš tyto věci musí připočíst k ceně zboží.Internet nemá zdaleka ty samé výdaje a může si dovolit prodávat levněji.Pokud budou chtít prodejny(bavím se o nepotravinářském zboží)přežít,musí reagovat cenou(za službu zákazník není ochoten zaplatit)a zákonitě zkrachuje.Za pár let už si nikde zboží asi nevyzkoušíte,ani neosaháte,protože tady zkrátka kamenné obchody nebudou.Věřte,že opravdu obchody v mnoha případech už nyní balancují na pokraji propasti.Škoda
0/0
23.10.2005 23:25

buhvol

Re: Názor obchodníka
To je blbost. Stále jsou tu velké řetězce nepotravinářských výrobků. Ty odolávají, byť i ony musí snižovat náklady. Ale ve srovnání s netem jsou stále výdělečnější. Nezkrachují, protože se vždycky najde celá řada lidí, kteří si zboží budou chtít vyzkoušet. Problém budou mít soukromníci, malé firmy, které nenakupují ve velkém. Ale to už se dnes děje prodejcům potravin - přesto nekrachují (ve velkém).
0/0
23.10.2005 23:29

Lanta2004

Re: Re: Názor obchodníka
Ano,ale co prodávají za zboží?Samý NONAME,který už dnes seženete na kdejakém tržišti.Díky za takovou kvalitu - NECHCI !
0/0
23.10.2005 23:31

buhvol

Re: Re: Re: Názor obchodníka
Nikoli, já mám na mysli různý Elektroworldy a podobně - ty docela slušně konkurují internetu. Dokonce si můžou, když už si někdo dá tu práci a najde lepší, mu nabídnout nejnižší maloobchodní cenu.
0/0
23.10.2005 23:34

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Názor obchodníka
Nalijme si čistého vína.Každá prodejna musí vydělávat(není to žádná charitativní organizace) .Pokud bude prodávat za cenu internetu,tak dlouho nevydrží a nebo bude mít mizerné službya nevzdělaný personál,který nic nestojí.
0/0
23.10.2005 23:39

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Názor obchodníka
ALe jo, to já souhlasím. Na druhou stranu zákazník by měl mít možnost si vybrat. A k tomu katastrofickému scénáři: když by nezůstal žádný prodejce, který by zboží mohl ukázat, tak by to musel začít dělat nějaký ten internetový, anebo by to musel začítat dělat mateřský podnik. Například Nokia má vlastní prodejnu :)
0/0
23.10.2005 23:43

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor obchodníka
Myslím,že zákazník už si vybral.Kašle na servis a na kvalitu obsluhy(tu už jaksi nevyžaduje- bohužel)a upřednostnil jen a jen pouze cenu.Nutno spravedlivě podotknout,že je to jev sice většinový,ale zatím nikoli 100%,takže ještě nějakou chvíli vydržíme: -)))
0/0
23.10.2005 23:50

mirror254

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor obchodníka
Vaše ZÁKLADNÍ chyba je v tom, že kladete vinu na zákazníka a to vinu za váš vlastní neúspěch. Už to by mne odradilo u vsá nakupovat - pokud budu mít se zbožím problémy, bude to také moje vina? Zapoměňte na to, že budete kritizovat zákazníky za to, jak se chovají. To vy se buď přizpůsobte... nebo si pak choďte stažovat do diskusí, jak vás nikdo nechápe a přitom jste to myslel tak dobře. To ostatně Gándhí také. Jen škoda, že to stálo život tolik lidí.
0/0
24.10.2005 7:13

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor obchodníka
VINA JE JEDNOZNAČNĚ NA STRANĚ ZÁKAZNÍKA !TEN MÁ VYŽADOVAT OD OBCHODNÍKŮ LEPŠÍ SLUŽBY A KVALITNĚJŠÍ ZBOŽÍ A MÁ BÝT OCHOTEN ZA TOTO AKCEPTOVAT ADEKVÁTNÍ CENU ! POKUD TO DĚLAT NEBUDE,BUDE OBCHOD UPADAT NA PODPRŮMĚRNOU ÚROVEN(POKUD TAM UŽ DÁVNO NENÍ).Vrátím se zpět k potravinám.V civilizovanějším světě je naprosto běžné,že základní potraviny kupuje člověk v hypermarketu a pro např. maso,zeleninu atd.chodí ke specialistům.Oblíbené,ale samozřejmě dražší jsou obchůdky s kvalitnější domácí výrobou.U nás by takový obchod nepřežil,protože pokud by prodával dráž,než hypermarket seriově vyráběné zboží,zákazníci živnostníka obvyní ze zlodějiny.Takhle se asi moc daleko nedostaneme,že?
0/0
24.10.2005 19:04

mirror254

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Názor obchodníka
Ale to se samozřejmě děje. Na jedné straně internetoví prodejci otevírají alespoň malé kamenné prodejny, aby vyplnili ten poslední malý kousek který chyběl - živý kontakt pro určitou skupinu zákazníků, či druhy komodit, na druhé straně tak, jak dnes je servis zajišťován centrálně servisními organizacemi vně obchodního řetězce, dělají dovozci a vlastní showroomy, sloužící v zásadě jako zdroj informací. Jediný kdo z toho vypadává jako zbytečná jsou právě obchody toho typu, reprezentovaného zde pánem, který zahájil tuto diskusi. Je mi jich líto. Ale vina je na jejich straně, nezvládli se přizpůsobit.
0/0
24.10.2005 7:09

mirror254

Re: Re: Re: Re: Re: Názor obchodníka
Nalijme si čistého vína. On například ten zmiňovaný řetězec může být mnohem efektivnější než vaše prodejnička a například je schopen dosáhnout výrazně nižších nákupních cen, než například vy. A pokračujme dále - ano, internet je v tomto směru prostě budoucnost a přestože se vám to nelíbí, je to daný trend, kterému se musíte přizpůsobit, nebo zaniknout. Je to dáno samotnou změnou zboží - to co dříve bylo vysoce odborné je dnes již pouze spotřební záležitost. Jestliže k tomu nejste schopni dodávat přidanou hodnotu, přehodili jste servis a péči o zákazníka na distributory (jak také jinak, že?) a vše se pro obchod smrsklo na transakci ukecat-šoupnout bednu-zinkasovat-pápá, nedivte se. Začali jste být zbyteční. Přidanou hodnotou u spotřebního zboží nejsou informace, to je samozřejmost.
0/0
24.10.2005 7:06

mirror254

Re: Názor obchodníka
Já myslím, že ani ne. Podívejte - když pominu to, že situaci zkreslujete, z vlastní zkušenosti vím, že je to přece jenom poněkud jinak, neargumentujte tu tím, že zřejmě JEDINÁ VÝHODA kamenného obchodu jsou informace. Hloupost. Kdybych z toho vyšel, poskytne mi internet informací mnohem více, počínaje technickými parametry a konče například zkušenostmi ostatních zákazníků, uživatelů dané věcí. Stále se tu bavíme o nepotravinářském zboží. Moje zkušenosti v posledních letech jsou jednoznačné - už nemám chuť chodit nakupovat elektroniku, foto a pod. ani do velkých "marketů", kde je omezená nabídka, obsulha pobíhá kdesi mezi regály, nakonec stejně nenajdu co hledám (nemáme na skladě) a informace? Promiňte, ale musím se smát. Závěr - pokud tedy stavíte existenci prodejny na schopnosti poskytovat informace a jak je vidět vás štvou zákazníci kteří se zeptají a nakoupí jinde - pak jste těsně před koncem. Zkuste myslet na jedno pravdilo - zákazník vás NIKDY nesmí štvát.
0/0
24.10.2005 7:00

Deleter

Re: Re: Názor obchodníka
jeho neštvou jenom zákazníci, jeho štvou taky kartové společnosti a kdovíkdo ještě .
0/0
24.10.2005 9:25

Lanta2004

Se nedivte
Otázka: Kolik z vás tzv. zákazníků je ochotno se přehrabovat v hromadě potravin označených slovem SLEVA a hledat co by se dalo "výhodně" nakoupit ?Asi hodně,že? Pokud bude český zákazník kupovat jen levné a nekvalitní věci,na kterých markety vydělávat nebudou,budou se uchylovat k podvodům tohoto typu aby měli alespon nějaký výdělěk. Pracuji v obchodě(nepotravinářské zboží) a u nás je celkem zvykem,že vychytralý český zákazník vyzvídá od prodavačů informace a pak dostatečně informován si zboží obědná na internetu,kde se sice o zboží nic nedozví,ale opět "výhodně"nakoupí.Je nám líto,ale prodejna musí vydělávat a doplatí na to opět jen zákazník horšími službami a neochotou špatně placených prodavačů.Pokud nebude zákazník ochoten zaplatit za nabízenou službu,nebo za kvalitní zboží,tak úroven obchodu bude ještě nižší než dnes.Ptám se chceme to?Já nikoli a proto kupuju jen kvalitu a jsem za ni ochoten zaplatit i nějakou tu korunu navíc !
0/0
23.10.2005 22:56

Tomáš Nemravný

Re: Se nedivte
"zboží obědná na internetu," - vy račtew být asi pan Gregor z ČTÚ, ten si taky psal na papír "objekt" a "oběkt" a pak čuměl, co vypadá líp...
0/0
23.10.2005 23:02

komunisti_sou_svine

Re: Re: Se nedivte
lehni, má pravdu.
0/0
23.10.2005 23:09

Lanta2004

Re: Re: Se nedivte
Pardon,ale při psaní mi občas nějaké písmenko vypadne.Vám se to nikdy nestalo pane dokonalý?Mylím,že můj příspěvek byl o něčem jiném,než o gramatice.
0/0
23.10.2005 23:13

Tomáš Nemravný

Re: Re: Re: Se nedivte
Zkuste se jet podívat do Německa (západního :-p), kolik lidí tam třeba čučí na parkovišti dávno před otevřením nějakého supermarketu...
0/0
23.10.2005 23:20

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Se nedivte
On to taky není problem česka , ale cele EU a jinak než centralně to nema smysl řešit (o zbytku světa nemluvě, tam to ani neřeší...) !
0/0
23.10.2005 23:25

buhvol

Re: Se nedivte
A čemu se divíte? Já už zboží objednávám pouze na internetu. Především knížky a elektroniku. Dokonce je internet tak vychytaný, že když najdete nižší cenu, tak s vámi oblíbeným obchodem, kde nakupujete pravidelně a věříte mu, můžete i vyjednat nižší cenu. A pokud jde o ty potraviny, kolik peněz si vyděláte? Dokážete zabezpečit rodinu tak, aby nemusela hledět na to, jestli koupí salám za 120, nebo šunku za 220? To stejné platí o masu... Pokud jde o mně, tak se také řídím cenou, sleduji, které balení je výhodnější (podle ceny za kg), raději si koupím půl kila lososa za 300Kč, než 200g za 200Kč ;-D
0/0
23.10.2005 23:14

buhvol

Re: Re: Se nedivte
A maso ve slevě téměř nekupuji, možná tak pečivo - které se prodává levněji, neb je to specialita a žádný chleba ;-D
0/0
23.10.2005 23:16

Lanta2004

Re: Re: Se nedivte
Pak nečekejte ale kvalitní servis na prodejnách.Prodejna je totiž odvozena od slova prodej, nikoli od slova informace.
0/0
23.10.2005 23:18

buhvol

Re: Re: Re: Se nedivte
Ale nebojte, zákazníků kteří neumí s netem je ještě celá řada :-D
0/0
23.10.2005 23:22

joudaf

Re: Se nedivte
No já myslím, že se zákazník ve Vašem příkladu chová logicky. Proč by měl kupovat dráž jen proto, že mu o výrobku někde něco řeknou? Čili kupovat si za peníze informace, které mu podáte zadarmo? Je to sice smutné ale asi jediné řešení je neprodávat stejný sotiment jako market.
0/0
23.10.2005 23:15

buhvol

Re: Re: Se nedivte
Kamenný obchod nebude nikdy levnější - až na vybrané akce. A informace si najdu na netu, leckdy totiž prodavač ještě blbě poradí! ;-D
0/0
23.10.2005 23:17

joudaf

Re: Re: Re: Se nedivte
Jo to je pravda. Mockrát jsem se pak divil, kde ten specialista přišel k takovým blábolům, které mi vykládal.
0/0
23.10.2005 23:20

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Se nedivte
Bohužel to už je mnou zmíněný jev,kdy kamenné obchody nemají dost finančních prostředků na kvalifikovanou sílu.
0/0
23.10.2005 23:27

150-022-2

hm
to je ale novinka - úplně stejné jako kdyby napsali, řidiči opět překročili povolenou rychlost.
0/0
23.10.2005 22:30

POWSTALEC

Re: hm
Presně tak! Už jen čekám kdy zas zveřejní platovou mapu ČR.
0/0
23.10.2005 23:14

joudaf

Re: Re: hm
Platovou mapu? To už tady jednou bylo. Viděl to někde někdo? Já ne.
0/0
23.10.2005 23:22

Pucmeloud007

Jedina sance je
nenakupovat v takove prodejne. Az se zakaznici budou skutecne chovat v tomto ohledu ddusledne, tak si sakra rozmysli jeslti budou prasit
0/0
23.10.2005 22:22

ufoun Kája

Re: Jedina sance je
Pak jsi ovšem odsouzen k smrti hladem.
0/0
23.10.2005 22:50





Najdete na iDNES.cz