Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký buldok napadl majitele, tomu selhalo srdce

Třiapadesátiletý muž zemřel v sobotu večer v Dolínku u Odolena Vody poté, co ho napadl jeho vlastní americký buldok. Krmil dva psy, které doma s manželkou chovali. Jeden z nich zaútočil. Chovatele zřejmě z leknutí postihlo selhání srdce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Včera to byl
Pitbul,dnes Americký Buldok a zítra to bude Irský Vlkodav.Sláva hysterii médií podporujíc odpůrce psů.
0/0
10.10.2005 18:47

hasmen

Re: Včera to byl
No vidíš ... Celej den nás krmili pitbulem.Jediný na čem jsem ochoten se shodnout je,že to byl pes
0/0
10.10.2005 18:49

babacek

Re: Re: Včera to byl
A nabyla to Fena?
0/0
10.10.2005 19:01

hasmen

Re: Re: Re: Včera to byl
0/0
10.10.2005 19:07

pinguinone

Re: Re: Včera to byl
..no bylo to maso trosku tuzsi...
0/0
11.10.2005 10:02

Júlinek šíšal

...se divím,
že ještě nikdo neasocioval to psí adjektivum ....
0/0
10.10.2005 18:11

zluta-rozinka

Co diskuze k jiným článkům...např.
Na českých silnicích zahynulo od ledna do září méně lidí než za stejné období loni. Mezi oběťmi přibylo dětí. Nejvíc lidí, jedenáct, zemřelo na silnicích 5. července a 14. srpna...
Česká hrabivost nezná mezí...
Vraha Lubinu udali jeho komplicové...
0/0
10.10.2005 17:57

babacek

Re: Co diskuze k jiným článkům...např.
Pro mnohé nejsou dosti skandální.
0/0
10.10.2005 18:48

joooz

Pitbul
Čistě náhodou jednoho doma mám a rozhodně to není žádná krvežíznivá bestie. Vzhledem k jeho vlastnostem bych jinou rasu už nevolil a že jsem jich za život pár vystřídal..... Vždy záleží na povaze psa případ od případu.  A nepotřebuji si chovem této rasy rozhodně nic dokazovat.
 
0/0
10.10.2005 11:19

pinguinone

Re: Pitbul
..takovej hodnej pes to byl ,jeste to nikdy neudelal...
0/0
10.10.2005 12:25

zluta-rozinka

Re: Pitbul
Moje slova. Posílám pozdrav.
0/0
10.10.2005 17:58

JanWerich

A nebyl to pitbul...byl to TYGR !!!
Všechna média informují o tom, že útočícím psem byl anglický buldog, ale hold iDnes si zřejmě kvůli čtivosti přidali pitbulteriéra. Možná, že ještě lépe by se vyjímalo: Tygr chladnokrevně zardousil nebohého invalidu !!!
0/0
10.10.2005 9:03

Bouše

Tak to ještě dopadlo dobře
Pokud pes napadne svého majitele, je to podle mne známka špatné výchovy. To znamená, že šlo o psa, který mohl být pro své okolí potencionálně nebezpečný. Pokud na to doplatil právě jeho majitel, a ne nějaké nevinné cizí dítě, je to vcelku spravedlivý konec příběhu.  
0/0
10.10.2005 8:40

mik128

Re: Tak to ještě dopadlo dobře
to sou furt akorat keci o vychove.. vychova neni vsechno, ten pes ma taky svou hlavu a kdyz dostane chut se do vas zakousnout, muze na vychovu treba zapomenout. porizovat si domu znaci o zakomplexovanosti majitele, snaze dokazovat si vlastni silu prostrednictvim psa, ktery dokaze zabit-dalsi duvod, proc nejaka vychova selhava.
0/0
10.10.2005 10:08

_m-

Re: Re: Tak to ještě dopadlo dobře
No, v televizi říkal nějaký veterinář, že se u psa mlhlo jednat i o nějakou zdravotní záležitost..
0/0
10.10.2005 10:15

Bouše

Re: Re: Tak to ještě dopadlo dobře
Já žádný chovatel psů nejsem, ale na toto téma už zde proběhlo několik diskusí a všichni znalci se shodují v tom, že od mala správně vychovaný pes nikdy nenapadne svého pána, ani nikoho z jeho rodiny. Nikdy se samozřejmě nedá vyloučit vliv nějaké nemoci, nebo nešťastné náhody, ale to je zcela zanedbatelné procento. V převážné většině případů, kdy pes napadne svého pána, jde skutečně o špatnou výchovu.
0/0
10.10.2005 10:32

mik128

Re: Re: Re: Tak to ještě dopadlo dobře
"ani nikoho z jeho rodiny" - nesmysl.. nebo myslis, ze pes vyciti, ze jsem napr. bratranec jeho pana, kdyz me nikdy nevidel (tedy necitil)? a co ti ostatni lide, s kterymi muze prijit do styku? odbornici mi muzou.. mozna se shodnou na tom, ze je treba psa dobre vychovavat, ale jak, na to uz tak moc ne. kazdy i neodbornik si navic bohuzel mysli, ze on sveho psa vychova nejlepe. nejlepsi je psa si neporizovat a odbornici by se meli snazit presvedcovat lidi, aby si pokud mozno poridil psa, ktery nemuze (tak snadno) abit.
0/0
10.10.2005 10:43

Bouše

Re: Re: Re: Re: Tak to ještě dopadlo dobře
Byla tím míněna rodina, se kterou pes žije a kterou považuje za svou smečku. Výchova spočívá v tom, udržovat ho v hiearchii této "smečky" na nejnižším stupni. Bratrance z pátého kolena pes samozřejmě nepozná a je na jeho pánovi, aby si takové situace ohlídal, a psa od návštěv izoloval. Jinak souhlasím s tím, aby si každý pořídil takového psa, kterého spolehlivě zvládne, protože ne každý, kdo má rád psy, je ochoten se jim patřičně věnovat.
0/0
10.10.2005 11:25

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to ještě dopadlo dobře
..v tom mas samo pravdu , nemuzes ,ale nikdy vyloucit ,ze to Tvuj pes nevyzkousi na Tve dite , a ze budes v dosahu.A to neberu do uvahy ,deformace , at umyslne ,nebo z neznalosti pri "slechteni"...
0/0
10.10.2005 13:04

_m-

Hlásí rádio Jerevan-
jednak to nebyl pittbul, druhak nikdo netuší, co se stalo a proč pes na majitele vylítl, přičemž zranění od psa bylo minimální a třeťak tu paní pokousal , protože na něj šla s nožem. Nevím, jak moc bych v podobné situaci panikařila já, ale proti psím zubům měla jít s nějakou tyčí (hrábě, smeták) a ne kuchyňským nožem.
0/0
10.10.2005 8:30

pinguinone

Re: Hlásí rádio Jerevan-
.. to je fakt , je blbost chtit rovnou porcovat...
0/0
10.10.2005 8:41

Bouše

Re: Hlásí rádio Jerevan-
To je fakt, když už na tom smetáku přiletěla, měla ho zrovna použít.  Ahoj
0/0
10.10.2005 8:48

_m-

Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
Ahoj :-))).
0/0
10.10.2005 8:52

pinguinone

Re: Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
.. Ty jsi urcite cetla Jacka...
0/0
10.10.2005 9:39

_m-

Re: Re: Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
Kohožeto??????????
0/0
10.10.2005 9:49

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
.. London..   Buck,Bily Tesak...
0/0
10.10.2005 10:09

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
Ajta! To jo, ale že by se tam používaly hrábě to si nepamatuju, to jsem vymyslela sama :-)))
0/0
10.10.2005 10:14

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
..no hledej taky v kanadskem lese hrabe...
0/0
10.10.2005 10:16

pinguinone

Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
..inspektorskéj , nevopisuj,,,
0/0
10.10.2005 9:10

Bouše

Re: Re: Re: Hlásí rádio Jerevan-
Jenom začátek, pointa byla jiná
0/0
10.10.2005 9:15

Kleki Petra

Neškodilo by rotdělit si v redakci ilustrační fota popisky.
Například pitbul, bulteriér, stafordšir, vořech...
0/0
10.10.2005 8:27

dislektik

DOBŘE MU TAK PEJSKAŘI
0/0
9.10.2005 19:45

paulmccartney

pejsek a kocicka varili dort
premoudreli pratele, vy ze stromovky i dalsi - vse znalosti o psech ziskane pozornym sledovanim televize nova z vas delaji sice odborniky na slovo vzate, presto bych se odvazil s vami nesouhlasit.
pitbulove jsou skutecne ostri psi a byli slechteni pro boj - par jich znam a nekteri ve svem okoli nesnesou jine psy stejneho pohlavi - k cloveku vsak si pitbul nic nedovoli - stejne jako byl slechten k boji se psy, bylo dbano na to, aby si udrzoval respekt k lidem.
to, ze pes pokouse sveho "pana" je jednoznacnym dukazem toho, ze tento clovek je pouhym majitelem a o psech toho moc nevi - nekdo, kdo jen trochu rozumi psum, zvladne sveho psa vychovat, tak, ze se od nej nemusi nikdy bat utoku. samozrejme neco jineho je, kdyz uz zkazeneho psa dostane na prevychovu - tam to chvili trva.
0/0
9.10.2005 18:22

Isabelle

Re: pejsek a kocicka varili dort..to napsal K.Capek...
0/0
9.10.2005 18:55

231

Re: Re: pejsek a kocicka varili dort..to napsal K.Capek...
To je častý omyl. Autorem je Josef Čapek.
0/0
9.10.2005 19:16

barbudo

Re: Re: Re: pejsek a kocicka varili dort..to napsal K.Capek...
... správně, stejně jako V stínu kapradiny ...
... kdoví jestli to tu někdo četl ...
0/0
9.10.2005 19:19

Isabelle

Re: Re: Re: Re: pejsek a kocicka varili dort..to napsal K.Capek...
Nejvice se mi libila ta pohadka O vysivane nocni kosilce...
0/0
9.10.2005 19:34

Isabelle

Re: Re: Re: pejsek a kocicka varili dort..to napsal K.Capek...
Mam tady jen dve knizky od Capku..Josef Capek - Stin Kapradiny
Karel Capek - Bozi muka
                     Trapne povidky
Na tech devatero pohadek jsem si vzpomela, varili dort, prali a susili se...nevim presne...jen vzpominky...omluv mne....
0/0
9.10.2005 19:23

mik128

Re: pejsek a kocicka varili dort
nikdo si nemuze myslet, ze je tak dobry chovatel, ze umi psa vycvicit tak, aby nebyl pro okoli nebezpecny, natoz aby svou pritomnosti nikoho neobtezoval. apeluju na vsechny machry, co si porizuji pitbulli a podobna plemena ze stejnych duvodu, jako velky a silny vuz: Vy*erte se na to!
0/0
10.10.2005 10:02

paulmccartney

Re: Re: pejsek a kocicka varili dort
muzes mi rict na zaklade ceho si tohleto myslis? psi chovani je rozhodne predvidatelnejsi nez chovani lidske, takze chovatel, ktery se svym psum venuje dobre pozna, co od nich v ruznych situacich muze cekat.
0/0
10.10.2005 12:50

mik128

Re: pejsek a kocicka varili dort
nikdo si nemuze myslet, ze je tak dobry chovatel, ze umi psa vycvicit tak, aby nebyl pro okoli nebezpecny, natoz aby svou pritomnosti nikoho neobtezoval. apeluju na vsechny machry, co si porizuji pitbulli a podobna plemena ze stejnych duvodu, jako velky a silny vuz: Vy*erte se na to!
0/0
10.10.2005 10:02

martixy

Hmmm
Když jdu třeba do Stromovky každou chvíli se vynoří nějaká bestie bez náhubku...To jsou si majitelé tak jistí, že nikoho nenapadnou? Leckdy se nedá věřit, ani člověku, kterého znáte a útočnému psovi? Někdy si říkám, že s pistolí bych se cítil bezpečněji....
0/0
9.10.2005 16:03

Júlinek šíšal

Re: ...ale blbost:
 normální nezkažený pes zaútočí jen ze strachu a paniky; když mu budeš sebejistě poroučet, třeba řvát a nadávat, tak se stáhne ... pitbul má jedinou smůlu, že mu lidi vyštechtili údajně tvrdší práh bolesti, takže kdzž se do toho dá, tak kouše i tehdá, kdy jiný pes by to už vzdal ... hádej, proč asi to údajní šlechtitelé dělali ... Ale tu pistol ti schvaluju - na ty majitele, co - slušně řečeno - nevědí, co činí ....
0/0
9.10.2005 18:14

paulmccartney

Re: Hmmm
chapu, ze clovek, nezvykly zit se psy se muze citit nejiste. mi psi nikdy nenosi kosik a obojek dostavaji pouze pri ceste mhd (jinak by nas tam bohuzel nepustili).
nekdo, kdo psa nema "jen tak", ho zvladne vychovat tak, aby se ho nikdo nemusel bat. na druhou stranu je bohuzel pravda, ze spousta lidi si psa poridi a vubec je nezajima, co takovy pes potrebuje - tahaji ho vsude na voditku a pak se divi, ze z nej vyroste psychous. nebo na druhou stranu daji psovi tolik svobody, kolik si ani on sam nepreje a to pak dopada taky spatne.
pozitivni je, ze zrovna praha je ze vsech mist, ktera znam pro psy mistem nejlepsim - zdejsi psi jsou v naproste vetsine skvele socializovani (narozdil napr. od meho rodneho mesta, kde potkat normalniho psa je nadlidsky vykon)
0/0
9.10.2005 18:30

Danny_Kay

...a nedaji si rict a nedaji...
...je to blbost tech lidi chovat bojova plemena jako jsou pitbullove. Kdejaky magorek chova doma nebezpecneho psa a pak se divi,ze ho nebo nekoho jineho ten jeho "mazlicek" pokousal, vzdyt prece on ho ma pod kontrolou a dobre vycviceneho a nikdy neikomu neublizil...Sakra,kdyz nevim jak na to, tak do chovu neceho takoveho nejdu.
0/0
9.10.2005 15:25

petyo

Re: ...a nedaji si rict a nedaji...
bojová plemena neexistují
0/0
9.10.2005 16:50

paulmccartney

Re: Re: ...a nedaji si rict a nedaji...
jak se to veme - tak jak se lisi psi ruznych ras vzhledem, lisi se i povahami - a pitbulacci skutecne casto maji problem vystat jine psy. a navic diky sve sile, odvaze a odhodlanosti strasne neradi ustupuji.
0/0
9.10.2005 18:41

babacek

Stanovením kdo
 může tyto plemena chovat by měl definovat zákon a majitel by tak nesl přímou trestní odpovědnost tak jako např.za držení zbraně a všechno co s tím souvisí.To vidím jako částečné řešení které by mohlo zmírnit počet případů kdy je bojovým plemenem napaden člověk.Protože např. medvěda také nechová každý,ale jak se domnívám člověk který má zkušenost a dokáže zajistit bezpečnost okolí tak i zvířete.
0/0
9.10.2005 13:19

pepe1000-1

Re: Stanovením kdo
To je peknej nesmysl. V dnesni dobe napaji lidi i nemecti ovcaci a to rozhodne neni bojove plemeno. Tady je problem v lidech a potencionalnim vycviku toho psa. Pokud se k nemu ten majitel nechova tak, jak ma, muze napadnout cloveka kdejakej vorech.. :-)
0/0
9.10.2005 13:33

babacek

Re: Re: Stanovením kdo
Nechytejte mne za slovo.Co a kdo by byl do takového zákona zahrnut t.j.jaká plemena by určil zákon.Ono nožem také zabijete a nemusíte mít zbrojní pas na nůž.
Ale,jinak souhlasím,především je to v lidech.Ale,tento případ je klasickým kdy majitel si pořídí takového psa a pak nedokáže zvládnou základní pravidla pro chov.
0/0
9.10.2005 13:42





Najdete na iDNES.cz