Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Marný a pozdní boj s kamiony

I když je o tom často hanba mluvit, s naším členstvím v Evropské unii nejsou spojeny jen zisky, ale také nemalé náklady. Jedním z nejzřetelnějších je stále hustší kamionová doprava. Naše nedostatečná silniční síť ji už nedokáže vstřebat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gyzbern

Kamiony omezit můžeme
Pravda, zpoplatnění kamionů jejich počet nesníží. Ale bojovat s jejich množstvím můžeme - aktivně pomáhat převádět dopravu na železnici. Všechno jde, jen když se chce.
0/0
10.10.2005 14:07

jajaja00

Cesty z pasti
jedna je - poslat konečne bolševiky i ty na chvíli převlečené do socanského mundůru u voleb do pr.ele.
0/0
10.10.2005 8:08

eloš

Re: Cesty z pasti
Bohužel to nelze. Ale lze je nevolit  ! ! !
0/0
10.10.2005 8:32

jajaja00

Re: Re: Cesty z pasti
Promiň, že jsem to samé napsal lidověji.
0/0
10.10.2005 8:36

inzinierbula

A co my ostatní?
Výsledkem tohoto tristního stavu by také mohlo být, že by běžný český občan, nechtěje riskovat hromadnou srážku nebo zácpu na dálnici zaviněnou havárií kamionů, zcela rezignoval na jízdu po dálnicích, na něž nemálo přispívá ze svých daní. Dálnice by pak zcela opanovaly cizí kamiony používající je za směšné peníze. A přechodné období pro dopravu (tranzit) přes území, jak ho vyjednali Maďaři a Poláci, je velmi dobrá myšlenkä. Když pro nás nové členy přechodné období na volný pohyb pracovních sil, pak pro ty staré recipročně omezení dopravy přes naše území. To by ale naši vyjednavači museli při jednání o vstupu do EU vystupovat jako rovnocenní partneři a ne jako servilní chudáci.
0/0
10.10.2005 8:06

eloš

Přihlášku do EU podepsal Klaus.
A to byl poslední normální krok v jednání s EU. Nastoupili eurohurvínci, Špidlové, Svobodové a další nadšenci, kteří opojeni proevropským huráoptimizmem neměli čas se pořádně věnovat vstupným podmínkám, protože museli každého, kdo jich upozorňoval na opatrnost označovat za euroskeptika a jinak nálepkovat. A tak i je. Podívejme se jen na rolníky, tam už vření pomalu vrcholí, kamiony, to snad vidí každý, co se jen přiblíží k dálnici, vyhrožování se EU-nií  pekařům, výrobcům kde-čeho, zapoměli na svou horlivost,když kecali o vysvětlování E-ústavy. A co dělají teď ? Paroubek, nejhorlivější bojovník za ústavu na ni zapoměl, a jediná jeho starost je vyhrát volby co i s Marťany, Svoboda se motá po Vatikáně, Špidla si tichounce šediví za hezké prachy v Bruselu, Gross si "koncipientuje", a tam je proevropský elán, zůstali jsme tady my, eurorealisti, který to budeme muset za ty velkohubé "proevropany" naprávat.  
0/0
9.10.2005 18:25

jajaja00

Re: Přihlášku do EU podepsal Klaus.
Ty rolníky bych dělil na ryze soukromé - ti neřvou a na ty "soukromé", sdružené pod Hlaváčkem či jeho nástupcem. Ti totiž mají problém v tom, že v zimě je chladno, v létě teplo a na jaře a na podzim občas sprchne. Buďme rádi, že jim ještě nezačala vadit noční tma a denní světlo.
0/0
10.10.2005 8:12

eloš

Re: Re: Přihlášku do EU podepsal Klaus.
To jo. Ale to už je náš vnitřní problém. Primární je, že měli být vyjednané dotace, jako mějí ti naši rovnocenní partneři Němci, Francouzi, Španělé......
0/0
10.10.2005 8:29





Najdete na iDNES.cz