Diskuze

Oba šílení střelci unikají policii

Dvoutýdenní pátrání po vrahovi Davidu Lubinovi, který na Karlově náměstí zastřelil střihače Michala Velíška, může mít nečekané vyústění. Policie poprvé naznačila, že Lubina už nemusí být mezi živými.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sprav

2. 10. 2005 19:17
NAPROSTO TENDENČNÍ ČLÁNEK!!!
Začíná to jako vážná informace o pachateli, kterého "hledá celá republika" a najednou se to otočí proti majitelům zbraní... Tohle je velmi nebezpečný článek, který vytáhne některý z poslanců v okamžiku, kdy se mu to bude hodit!!!! - velmi nebezpečný odstavec v argumentaci pseudohumanistů: cituji "Lubina utíkal s pistolí, kterou původně někdo ukradl jejímu legálnímu majiteli. Jenom letos už se takhle "záhadně" ztratilo 155 zbraní. Zločinci typu Lubiny se k pistolím dostanou stále snadněji, protože mezi lidmi v Česku je stále více zbraní." Ale vsadím se, že se nikdo nepozastaví nad tím, že 155 (počet odcizených zbraní) je ze 614.000 (počet legálních zbraní) pouhých 0,004% a odhad nelegálních zbraní k legáním je cituji: "mají lidé dalších několik set tisíc zbraní načerno." je sice trochu
0 0
možnosti

babacek

2. 10. 2005 8:13
Pokud se
nepletu tak se po vraždě Velíška psalo,že pachatel je feťák. Tak jako zavislí na droze si jí musí také občas někde obstarat a to by měla být první šance k jeho dopadení.Možné je však i to,že právě tato komunita jej schovává.
0 0
možnosti

qazqaz

2. 10. 2005 7:39
Kdybych uvidel Lubinu
....na miste ho odprasknu!
0 0
možnosti

boubin1362m

1. 10. 2005 23:50
ze by - nemoc silenych strelcu ?
... no hlavne aby take nesklouzla do nepolapitelne mutace
0 0
možnosti

Aldrin

1. 10. 2005 12:25
Domobrana
No zaved bych domobranu a vyhradne z jezdcu na konich. Myslim, ze kdyby se vecerni Prahou porochazela tezka jizda na konich, spousta pobudu by si to rozmyslelo. A - z podstaty same ma spousta lidi z toho zvirete respekt. B- z kone vidim asi tak 5x vic nez z jedouciho auta. C- kun projde takrka vsude, co clovek, tam kam auto nezajede. D- staci, kdyz dotycnymu dupne poradne na nozicku.
Honil bych to, ze by se divili.
 
 
0 0
možnosti

real cop

1. 10. 2005 12:31
Re: Pro ctihodného rytíře ALdrina
A kolik že ten váš kůň má koní? Doufám že alespoň sto, protože jinak z pronásledování rychlých vozů nebude nic.
0 0
možnosti

jojoj897

1. 10. 2005 11:47
... tuhle mi na ulici povídal jeden pán:
ano - zbraně mám a mám je proto, abych mohl bránit sebe a svoji rodinu, až vládní pokrytectví předběhne EU a cikán i u budou vraždit beztrestně na potkání  zatím beztrestně jenom kradou        
0 0
možnosti

real cop

1. 10. 2005 11:54
Re: ... Pro joja
Uber plyn. Nekradou jenom cikáni. Bránit se když je potřeba, jo souhlas, ale ne střílet po všem co má jinou barvu než bílou.  Zkus se rozhlídnout. Manson nebyl černoch.
0 0
možnosti

celtic

1. 10. 2005 11:26
myslím....
že země má jiné starosti, než je vyzbrojování národa....
0 0
možnosti

real cop

1. 10. 2005 11:41
Re: myslím....
Jo země má sakra jiné starosti než vyzbrojování. Ale mně pro začátek stačí, když se lidi nebudou muset ozbrojovat, protože všechno bude fungovat alespoň z poloviny jak má. No a to je tak na deset životů. Nemá tady někdo elixír nesmrtelnosti? Potřebuju spasit svět
0 0
možnosti

real cop

1. 10. 2005 11:00
Pro pana Gazdíka a Pokorného
Jako policista denně vídám násilí na ulicích. Nemusí mít důvod. Stačí že jste v nesprávný čas, na nesprávném místě. Tvrdíte že majitelé zbraní pomáhají násilníkům v ulicích. Co třeba když vám někdo vezme kapesní nůž a někoho jím zraní, mužete za to také vy. Nebo srazí vašim vozem na přechodu dítě. Nechal jste si ukrást auto, jste tedy na vině. Trochu pokřivená logika. Pokud by alespoň jeden z vás zavítal mezi komunitu majitelů zbraní, zjistil by, že jsou to většinou lidé, kteří si koupili zbraň jako reakci na napadení své osoby, nebo již měli jinou nepříjemnou zkušenost. Ve Velké Británii je prakticky nemožné vlastnit zbraň. Výsledek- nárůst násilné kriminality o témeř 100 procent.  Kdo by se bál přepadnout zlatnictnví, když je známo, že se nikdo bránit nebude. Není totiž čím. Ale násilníci si zbraň vždy opatří, nebo jsou ve skupině a využijí přesily. Naopak jsou trestání občané, kteří si nechají dovézt třeba jen obušek ze zahraničí. Má to tak být i u nás pánové?
0 0
možnosti

jojoj897

1. 10. 2005 11:52
Re: Pro pana Gazdíka a Pokorného
100% s vámi souhlasím  tu první zbraň jsem si koupil legálně "nakomunisty" a tu druhou na kriminálníky      pěkný den
0 0
možnosti

freak2

1. 10. 2005 9:26
...
Muhehe, takže víceméně opět za vše můžou občané, kteří se raději spoléhají sami na sebe a pořídí si zbraň, aby se měli v případě nutné obrany čím bránit - kdyby si je nekupovali, tak by jim je nikdo neukrad a tím pádem by se kriminálníci neměli čím vyzbrojovat.:-DDD Místo hledání takovýhle výmluv by bylo možná lepší dělat něco pro to, aby se lidi cítili bezpečně a nemuseli otázku své bezpečnosti řešit tímto způsobem. Třeba fungující justice, která by tyto vyvrhele izolovala od společnosti a vězeňství, které by nepřipomínalo pionýrské tábory pro dospělé:-/
0 0
možnosti

analytik05

1. 10. 2005 9:39
Re: ...
 A také fungující policii která by nekonala až v momentě mediálního tlaku při zavraždění známé osobnosti ale preventivně a neustále.Bohužel naprosto paradoxní je navíc to že když s legál. zbrání nakonec kvůli tomu všemu budete bránit svoji osobu nebo majetek sami,je velmi pravděpodobné že nakonec stejně odsoudí vás.Prostě bordel.
0 0
možnosti

vver440

1. 10. 2005 9:04
myslím, že je načase
případ odložit:)))
0 0
možnosti