Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Voják z Texasu jde hlásit zprávy na Al-Džazíru

Katarská televizní stanice Al-Džazíra získala novou posilu. Stal se jí bývalý mluvčí amerických vojáků v Iráku Josh Rushing. Televize chce expandovat na Západ a konkurovat zpravodajským kanálům CNN či BBC. Rushing bude jejím washingtonským zpravodajem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Jo jo ,Al- Džasdíra ta to osvětlí.
0/0
2.10.2005 16:56

freak2

...
Co dodat. "Business is business."
0/0
2.10.2005 2:47

osvetitel

<><><>
Koukam tajemniku ze u toho pocitace sedis  nepretrzite?! :-))))))
0/0
1.10.2005 20:10

tajemník z létajícího ostrova

Re: <><><>
jaks na to prisel? ( jednou vetou prosim )
0/0
1.10.2005 20:46

osvetitel

Re: Re: <><><>
Vice nezli jednu vetu nedokazes pochopit?
0/0
1.10.2005 21:43

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: <><><>
ne, jen se mi vic nez jednu vetu od tebe nechce lustit :)
0/0
1.10.2005 21:48

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>
Aha ty vyzadujes neco na spusob "F.U." chapu ze to by ti pripadalo strucnejsi!
0/0
1.10.2005 22:00

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
od tebe v kazdym pripade;)
0/0
2.10.2005 0:03

osvetitel

<><><>
Pro pametniky jsem si nasprtal pionyrsky slib, tak jak me byl prelozen tak kukajte!>"Ja mlady pionyr, Ceskoslovenske socialisticke republiky, slavnostne slibuji pred svymi druhy, ze se budu ucit a jednat tak, abych se stal vzornym budovatelem a obrancem sve milovane vlasti!
0/0
1.10.2005 20:03

osvetitel

Re: <><><>
Hrejive vzpominky vid Mr.Nibore?Dneska je to v CR samej zrhlik ze?
0/0
1.10.2005 20:05

osvetitel

Re: Re: <><><>
ZVRHLIK zase me to vynechalo pismeno, to musi byt ruskaja masinka nebo co ten muj "keyboard'
0/0
1.10.2005 20:16

osvetitel

Re: <><><>
Ehmm jeste jsem zapomel ze potom nekdo zarval.k budovani a obrane vlasti pripraven a ostatni zborove odpovedeli "vzdy pripraven!" To muselo byt zajimave.
0/0
1.10.2005 20:32

zpravodajec007

Re: <><><>
Jako pamětník se obávám, že za odříkání takového zpotvořeného textu slibu by tě tehdy svazácký předák RSDr. Sudajev do PO určitě nevzal, pokud by tě rovnou místo šátkování tím šátkem neuškrtil. Bohužel mám paměť i na pitomosti, takže vím, že to bylo dost jinak (přinejmenším v 70.letech, kdy se mě to týkalo).
S dopomocí níže uvedeného odkazu tedy (soudruzi, zamáčkěte slzu):
Slibuji před svými druhy, že budu pracovat, učit se a žít podle pionýrských zákonů, abych byl dobrým občanem své milované vlasti, Československé socialistické republiky, a svým jednáním chránit čest Pionýrské organizace Socialistického svazu mládeže.
Pro zájemce pak i další související relikvie.
0/0
1.10.2005 21:31

osvetitel

Re: Re: <><><>
Poznamenam si abych nebyl uskrcen!
0/0
1.10.2005 22:02

babacek

Re: Re: <><><>
Teď teprve trpně poznávám o co jsem přišel když mne tam nevzali.
0/0
2.10.2005 16:53

osvetitel

<><><>
Hmmm ale zajimalo by me okatej jezku, koho "pravdu" bude ted hlasat ten "Joshua" a bude li hlasat opravdu o vsem jenom pravdu, tak jak dlouho bude na tom "Al-Dzaziru vysilat, nezli mu  zavrou hubu?!
0/0
1.10.2005 19:51

tajemník z létajícího ostrova

Re: <><><>
:))
0/0
1.10.2005 20:04

ježkovy_voči!

Laptop jako zbraň ve válce slov
Jednou z povinnosti Joshua Rushinga, když byl ještě v tiskovém oddělení US army, bylo potloukat se po internetových chatech a obhajovat tam americkou politiku. Což mě přivádí na myšlenku, že ani místní proami na tomto chatu, jako ruleta, fleret nebo Dan 1 ještě nejsou úplně ztracení a mohou zavčas prozřít podobně jako Joshua... :-))) http://www.freep.com/news/portraitsofwar/rushing.htm
0/0
1.10.2005 15:10

j@ck

Re: Laptop jako zbraň ve válce slov
že by se jim nějakým způsobem dokázalo rozsvítit v makovicích? snad jenom nějakým šokem, který by dokázal rozrušit vyběhané obvody jejich rigidního myšlení. naděje ovšem umírá poslední.
0/0
1.10.2005 15:18

ježkovy_voči!

Re: Re: Laptop jako zbraň ve válce slov
Anebo kdyby třeba potkali nějakou pěknou muslimku, jako například Jehane Noujaim, režisérku filmu Control Room... :-)))) http://www.harvardfilmarchive.org/calendars/04_fall/noujaim.html
0/0
1.10.2005 15:25

j@ck

Re: Re: Re: Laptop jako zbraň ve válce slov
jo, to je dobrá kočka. třeba by potom přestali chodit na diskuze idnes a věnovali by se jiným činnostem :-)
0/0
1.10.2005 15:32

tajemník z létajícího ostrova

Re: Laptop jako zbraň ve válce slov
nezbyva nez doufat ;)
0/0
1.10.2005 18:13

zpravodajec007

Re: Laptop jako zbraň ve válce slov
V tom případě by bylo naivní se domnívat, že podobné internetové vyslance nemá také druhá strana. Co Ježku, platí Ládínek dobře? Dokázal zaplácnout finanční propad po zesnulém Jásirovi?
0/0
1.10.2005 21:38

ježkovy_voči!

Re: Re: Laptop jako zbraň ve válce slov
Děkuji za optání, nestěžuji si... ovšem bylo by naivní domníva se, že peníze jdou od Ládínka, naopak - on je též na výplatní pásce. Skutečný zdroj peněz je z mnohem vyšších míst... :-)))
0/0
2.10.2005 12:25

komunisti_sou_svine

http://www.ussr-world.com/postcards2/Sov-army-12.jpg
http://www.ussr-world.com/postcards2/Sov-army-12.jpg
0/0
1.10.2005 0:03

nibor

RE osvetitel, 30.09.2005 22:51
To víš, že všechno je pravda, jen se neboj, že by jsi se moh mýlit, jsi king
0/0
30.9.2005 22:57

osvetitel

Re: RE osvetitel, 30.09.2005 22:51
No ten omyl bys me asi rychle vyvratil kdyby existoval vid ty bambulo a tudis jsem rad ze konecne vis ze jsem "kral" a ty "nula" ale ve sve velkorysosti  to neberu na vahu!
0/0
30.9.2005 23:01

ježkovy_voči!

ale jinak
musím iDnes pro dnešek pochválit :-)) za tuto zprávu, protože v jiném českém tisku jsem ji nenašel a je to něco, co nabízí alespoň trochu jiný pohled...
0/0
30.9.2005 19:47

osvetitel

Re: ale jinak
Zato jsi to mohl najit vsude jinde na amickem Int.odkad MF stejne cerpa vecinu svych rozumu!:-)))
0/0
30.9.2005 22:47

osvetitel

<><><>
Bambulove slezte uz konecne stoho sveho "mravneho" kone s ktereho kritizujete amiky!Zadny z vas 100% nevi oco opravdu slo po tom 11,zari stim Irakem, a zdali se to mohlo vyvijet jinou cestou nezli tou ktera predchazela te vyhrane valce i kdyz ne vyhrane "bitve"!A co se tyka te "mravne" stranky" tak v zadne tak kulturni a male zemi jako bylo CSR po valce, neprobihalo vrazdeni svych lidi tak jako to delali Cechoslovaci i kdyz na "neci" navod!Vetsina tech poprav  v padesatych letech se dela po falesnych obvinenich a jeden cas pracovali kati pres cas!A to ani nemluvim o tech "pracovnich" taborech kde bylo s politickych duvodu plno Cechoslovaku umuceno Cechoslovaky!Nejen ze se do dnes nenasel zadny "mstitel" volajici po potrestani ,tech co to provadeli, jako byl ten zidovskej "lovec nacistu" ,ale kdyz se dnes podiva nekdo do CR, tak nikde v tak male a kulturni zemi, se nedeje tolik nesmyslnych vrazd a lumparen jako v CR!Amici nikdy nemohou ty Cechy co je tu kritizuji kvuli >>>
0/0
30.9.2005 17:20

osvetitel

Re: <><><>
jejich zahranicni politice, poskodit Cechy tak jako to Cesi v celkem "nedavne" dobe udelali sami sobe
0/0
30.9.2005 17:23

tajemník z létajícího ostrova

Re: <><><>
:)))
0/0
30.9.2005 17:30

briza

Re: <><><>
:-))
0/0
30.9.2005 17:30

osvetitel

Re: Re: <><><>
Ano pravda je nekdy velice jednoducha ze?:-))))
0/0
30.9.2005 17:33

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: <><><>
:))
0/0
30.9.2005 17:38

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>
No alespon jses sticha  a toho si vazim!Jinej na tvem miste by zacal kricet jak to neee Cechoslovaci ale soveti delali vsechno to svinstvo v CSR!
0/0
30.9.2005 17:42

Pilatus_cdn

Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
0/0
30.9.2005 22:23

briza

Re: Re: Re: <><><>
:-)) spis argumentace stylu "... vy zase bijete cernochy"
0/0
30.9.2005 17:49

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>
Chapes ze to biti delali ti amicti evropane ze Mr.Brizo a ze je nepovazovali za sve lidi kdyz je tenkrat "bili"?! Myslim ze stim cose delo v 50tych letech v CSR je to tesko srovnatelne!Jo kdyby ty Cechoslovaky ti druzi Cechoslovaci "vrazdili z "polotickych" duvodu kvuli rase tak potom bys mozna mel pravdu ale takhle je tve prirovnani k nicemu!
0/0
30.9.2005 17:54

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
A co třeba americká občanská válka? Tam se Amíci vraždili kvůli čemu? :-)
0/0
30.9.2005 19:44

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Boha jeho proc vzdy cekas nato az se odpojim abys mohl placnout nejakou "duchaplnost"?Tak hloupej snad opravdu nejses abys  chtel srovnavat obcanskou valku a vyumelkovane politicke procesy?! Ps.Nevis kvuli cemu se tam vrazdili ty "joudo"? Prece oficialne kvuli tomu "biti" tech cernousku" jak jsi to vzletne psal pod jinym nickem! "Neoficialne" kvuli tomu ze se chtel Jih odtrhnout od unie!Trosku rozdil nezli popravovat civilisty stejne rasy kvuli umelejm politickejm procesum v bojich o posileni rezimu a o koryta Nemas take takovy pocit  okatej jezku?
0/0
30.9.2005 22:37

nibor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
nojo, civilisty stejné rasy.... Kdyby ti civilisti byli jiné rasy, tak je asi vem čert,  to je v poho můžeš držet v otroctví, nejsou "tvoji". Baterko, baterko, ty jsi nejen příšernej blábolista, ale taky rasista
0/0
30.9.2005 22:53

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
No "my" jsme to "evropske" zlo alespon napravili ty rasisto, ty sije beres do pusy jenom z politickych duvodu ale kdyby si tva cera vzala nejakeho fesaka ste nejcernejsi Afriky, tak by te klepla pepka priznej se ty blabolisto!
0/0
30.9.2005 22:59

nibor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Někdo, kdo rozlišuje, jestli civilisté jsou stejné rasy, má bezpochyby plné morální právo k povyšování se nad evropské "rasisty", nota bene když ani není schopen rozpoznat, že jsem ve svém příspěvku nekritizoval Američany obecně, ale jeho samotného. Ono evropské zlo bylo radostně převzato Evropany později se změnivšimi na Američany a trvalo v USA o dva roky déle než v Rusku nevolnictví.
Tvoje proslulá stylistická topornost evokuje hned na začátku, že v Evropě trvalo otroctví déle než v USA, což je samozřejmě blbost. ale jinak dokážeš hezky opakova nová slova viz "boha jeho" a blábolista". Coby sebekritické přiznání o poněkud omezené slovní zásobě to je od tebe pokrok, tenhle chat ti prospívá, i když musí suplovat tvoje rodiče  
0/0
30.9.2005 23:12

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Prestan se porad zapletat "nibore" rasizmus ke vsemu amickemu z tebe smrdi na dalku! Nesnasis sve romske spoluobcany a chces nekoho v USA kritizovat za cernochy nebo indiany a pritom vis o tom problemu i souziti velke kulove!Tvoje "proslula blbost uz ani neevokuje"pouze se opakuje! Sebekriticky se priznej ze je horsi vrazdit z politicky vyumelkovanych duvodu vlastni rasu nezli cizi ty blabplisto Kdo se nestiti tohle provadet z vlastni rasou tak by asi stou cizi a "nepohodlnou" delal divy vid Mr.Nibore?!
0/0
30.9.2005 23:22

nibor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Baterko, já ti s těma práškama radil dobře, tys mě neposlech a tím pádem megalomanie propukla naplno.  
0/0
30.9.2005 23:45

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Rady pochazejici od tebe nemuze brat nikdo vazne, to doufam uznavas, ale jelikoz vidim ze se chces hadat  na ukor sve potence , tak ti tu zatim necham posledni slovo i kdyz se tim zarazujes na uroven pavlacove drbny Mr."nibore"! Tak zatim bye bambulo!
0/0
30.9.2005 23:53

nibor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Opakuj si, prosím, pomalu, "nejsem celá Amerika, nejsem celá Amerika, kdo kritizuje mne, nekritizuje Ameriku, nebudu se schovávat za USA, s kritikou mé osoby si poradím sám, už se nebudu bát". Coby druhý krok si ujasni, že i kdybych rasista byl (ale nejsem, ani v tomto ti nejsem podobný), tak coby běloch logicky ani nemohu cítit rasistickou zášť ke VŠEMU  americkému, neb v USA nějací běloši také prý žijí
0/0
30.9.2005 23:48

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Jde ti ta sebekritika dobre  "nibore" a je videt ze vni mas skusenost jeste od "bolsevika"!Jsem z tebe uplne nameko!
0/0
30.9.2005 23:56

nibor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
A pak už se snad uklidníš natolik, že budeš schopen najít nějaké mé projevy nesnášenlivosti k Romům anebo kdy jsem teď kritizoval problémy soužití v Americe. Uvádění faktů, třeba o délce trvání otroctví v USA, prosím, NENÍ  KRITIKOU, nýbržPROSTÝM KONSTATOVÁNÍM SKUTEČNOSTI. No a potom snad pochopíš, že existují i lidé, ke kterým se řadím i já,  pro které je vražda vraždou bez ohledu na to, jaké rasy oběť byla. Ti, kteří podobně jako ty rozlišují závažnost dle rasy, se obvykle nazývají rasisté.   
0/0
30.9.2005 23:49





Najdete na iDNES.cz