Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po poslechu alba skočily dvě metalové fanynky z okna

Svázaly si ruce a vyskočily ze 17. patra domu na předměstí Paříže. Čtrnáctileté dívky Marion a Virginie byly posedlé smrtí, oblékaly se do černého, chodily silně namalované a poslouchaly kapely hrající gotický rock a black metal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jeordie-White

Re: Kleki Petra
Verbež = sebranka, chátra. Samozřejmě se "ž", ale při tom rozčílení..
0/0
30.11.2005 10:14

Kleki Petra

Re: Re: Kleki Petra
Tak tomu rozumím.
0/0
30.11.2005 10:17

Jeordie-White

Souhlasím s kemper_filthem
Jsem pohan a pohrdám křesťanskou verbeší, jež je pouhou zradou národa! Basker, Lingam
0/0
30.11.2005 10:02

Kleki Petra

Re: Souhlasím s kemper_filthem
Co je to verbeš?
 
P.S. Mimochodem, právě jsem si opět vyslechl v rádiu Chinaski a měl jsem taky chuť vyskočit z okna.
0/0
30.11.2005 10:04

kemper_filth

Jesus is the c u n t
Milchama je pro me jenom naivni krestanska troska, ktera veri v dobro. Naprosto souhlasim s Metalmastrem, taky me obtezuje, kdyz vsude slysim pritepleny zamilovany pisnicky nebo pokazde kdyz zapnu televizi, tak vidim stupidni reality show a taky o to nestojim. Stejne tak me rozciluje, kdyz musim platit z dani opravu kostelu, atd... Milchama a jini by si meli precist Satanskou bibli, aby pochopili, ze neni o nejakych certech a krvavych ritualech, ale je zalozena na zakonech prirody a logice narozdil od naivniho krestanstvi.
0/0
9.11.2005 21:42

Blackshield

Hmmm,
posloucham Manowar, to bych mel asi nekoho vzit po hlave mecem nebo kladivem... A Iron Maiden, can I play with madness? Nebo treba vzyvat Judase a hazet klice do sedmi mori
0/0
21.10.2005 1:52

j.sch

1
1
0/0
20.10.2005 18:15

metalmaster

Jejich chyba, ne hudby
Posloucham a hraju black metal, ale nikdy jsem o sebevrazde neuvazoval; naopak. I kdyz tenhle svet stoji za ho***, mam svuj zivot rad a chci si jej uzit do posledni kapky. Ty holky nemely svuj vlastni nazor, nechaly se ovlivnit textem pisne. Ale vinit za to hudbu je cista snaha najit vinika (ocividne tam, kde zadny neni, misto tam, kde je-tj. u rodicu a v jejich byvalem okoli) a z toho pramenici alibismus. Zajimave je, ze o tomhle se pise, ale kdyz mala holka prasti s panenkou do auta, jen aby "dostala" fidorku, necetl jsem o tom nic.  A pritom tuto hudbu posloucha min lidi, nez je tech, co videli tu reklamu.
Proste hledani chyb tam, kde nejsou
0/0
20.10.2005 14:57

thaboss

black metal a život
súhlasím s mariom-s. Ja tiež počúvam gothic metal alebo black či death a vôbec ma nenapadá zomierať. Mám dobrú prácu, mám skvelú frajerku a teším sa zo života. A jedným z mojich potešení, ktoré v živote mám je okrem toho všetkého aj dobrá metalová hudba... jednoducho mám rád život, rád si ho užívam a preto metal počúvam.
Chyba nie je v hudbe, ale v ľuďoch. Aj atómová bomba je len kus kovu a elektroniky, nebezpečná sa stáva až v ľudských rukách. Je na každom z nás, aby sa rozhodol, čo s tým, čo má naloží. Ja počúvam presne tie isté kapely ako tie babenky a teším sa zo života, ony si samy zo života spravili peklo a preto s ním skončili. Dávať vinu iba hudbe je veľmi scestné a úzkoprsé. Problém je oveľa širší ako to prezentujú médiá...
0/0
3.10.2005 12:34

mtis

Re: black metal a život
Podle tvé charakteristiky předpokládám, že jsi již zdařile prošel oním nestabilním obdobím života, ve kterém si člověk obvykle sám se sebou neví moc rady a kterému se lidově říká puberta.
 
Ty žáby evidentně ne.
0/0
4.10.2005 4:26

Janis_ka

Re: black metal a život
Nezbývá mi nic jen souhlasit...Moc hezky napsané:))
0/0
4.10.2005 16:49

mario-s

Krom toho,
mám dojem, že kvůli lásce a trápení kvůli ní, se zabilo daleko více lidí, než kvůli tomu, že někdo nabádá k sebevraždě. Já například, pokud slyším pořád nějaké klišovité písně o lásce, která je "tak krásná věc", tak mám sto chutí s tím vším na této planetě praštit, protože tu lásku nemám, holky mě prostě nechtějí. A to, že každý musí najít nějakou lásku na celý život, mě několikrát dovedlo k blízkému okraji mezi životem a smrtí. A to nejsem nikterak labilní - mám krásnou práci, dům, úžasné rodiče - ale něco mi chybí, až moc...
0/0
3.10.2005 6:15

mario-s

Jestlipak někdo ví, jak se jmenuje
v originálu píseň, která uvádí a končí seriál M*A*S*H? Možná budou někteří pokrytci překvapeni...
0/0
3.10.2005 6:08

Janis_ka

hmm
posloucham taky death,black metal, je mi 17..Ty dívky to nemely v hlave v poradku, a prominte, ale jestli casto hovorily o smrti pred svymi kamarady,rodici a nikdo na to nebral nejka vazne tak asi byla chyba i v rodicich:/ jestli moje dite by ve 14 letech 'vyrvavalo' do sveta ze smrt je krasna tak asi bych s tim neco delala a neprehlizela to..
0/0
2.10.2005 11:21

dukeprvni

Bude drazsi mleko......
.... zase je o dve kravy mene
0/0
1.10.2005 12:52

Janis_ka

to nemyslite vazne
Nekteri tu pisou ze by meli zakazat tuhle 'extremni' hudbu, at si to ti silenci vyrvavaji sami v lese...Fakt zajimave..ale kdyz pustite TV tak na kazdem kanalu mate ame vrazdy a jine hnusarny, a to se vam zda jako normalni?Jen se tam zabiji, tohle by meli spis zakazat a ne hudbu..at si kazdy posloucha co chce.navic tahle hudba neni komercni, takze v TV ji neuvidite..Ja taky posloucham tuhle hudbu a neminim si vzit zivot..A ze tyhle ubohe divenky siho vzali, tak to nebylo kvuli hudbe ale nebyly asi moc v poradku..Nebo ne?
0/0
1.10.2005 11:26

milchama

Re: to nemyslite vazne
Jako zpravodajství je to v pořádku, opěvování zla (ať už metalovými skupinami nebo nějakými "akčními filmy" ap.)  však v pořádku určitě není. A je úplně jedno, zda taková hudba či filmy jsou či nejsou komerční...
0/0
1.10.2005 23:35

komunisti_sou_svine

To bylo jinak.
Holky si chtěly pustit porno a když zaply telku tak se tam obevil paroubkuv xicht s bradavici, tak chudinky skočily z okna. Taková je pravda. Je to tragédie pro všechny.
0/0
30.9.2005 23:18

ant.

Re: To bylo jinak.
0/0
1.10.2005 16:43

Montaigne

doufám, že skočily po hlavě
0/0
30.9.2005 17:46

Tatia

Popmusic versus Blackmetal cast 2.
Takze nie hudba zlyhala ale ignoranstvo spolocnosti a rodiny voci vaznosti sdeleni onych dievcat.
O tom sa v prispevku ovsem nepise. O tom sa pise v black/deathmetale.
0/0
30.9.2005 14:56

Tatia

Popmusic versus Blackmetal
Tak ako jedem prispievatel tejto diskusie povedal, nie som castym clenom diskusii ale teraz musim. Zijem v Nemecku, pisem pre Norsky black/deathmetalovy casopis Imhotep a mam moznost sa stretnut s mnohymi clenami kapiel. Dnes nad ranom som sa vratila z 2 denneho pobytu vo vydavatelskej spolocnosti Nuclear Blast. Mala som moznost stravit niekolko desiatok hodin so leadrom kapely, ktora je leaderom blackmetaloveho sveta : so Silenozom s Dimmu Borgir. Temu onych dievcat sme prebrali. Zmieneny autor clanku totiz pre uplnost zabudol pre porovnanie uviest kolko mladych dievcat sa zabilo pre lasku o ktorej sa spieva v popmusic a ktoru nenasli vo svojom zivote. Silenoz ale aj taky Gaahl asi z najextremnejsej kapely blackmetalu "Gorgoroth" su velmi krehke osoby. a ich texty odzrkadluju negativne skusenosti ktore nabrali, ale volba je na kazdom z nas ako sa s poukazanymi faktami dokazeme stotoznit.
V prispevku sa pise, ze okolitej spolocnosti nedosla vaznost ich zdeleni. Takze ne
0/0
30.9.2005 14:53

milchama

Re: Popmusic versus Blackmetal
Ať si tedy ty "křehké osobnosti" vyřvávají své stupidní morbidní texty někde o samotě v lese a neotravují jimi duše malých dětí...  
0/0
30.9.2005 23:43

PAVEK_

Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
myslim ze tva reakce ukazuje to jak moc velky si inteligent...
0/0
1.10.2005 1:39

milchama

Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Zato člověk, který napíše o skupině, která produkuje texty jako "I hate you. I vomit on your soul and your family. Death to your parents. Torture and rape to your children. I hate you to death...", že je to vynikající kapela, inteligencí rozhodně přímo srší, že
0/0
1.10.2005 23:55

Deleter

Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
ve srovnání s tebou, ano.
0/0
3.10.2005 9:37

PAVEK_

Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
takovi lidi jako ses ty, milchama, sou odpad dnesniho lidstva - a ze jich neni malo
0/0
1.10.2005 1:39

Deleter

Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Já mu to říkám pořád, aby sebral svou méněcennou osobnost a šel řídit život své nešťastné rodině. Marná snaha, jeho úkolem je záchrana celého lidstva před utrpením pekelným - takže bude dělat lidem peklo už teď.
0/0
1.10.2005 10:47

milchama

Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Domnívám se, že právě méněcenné osobnosti mají potřebu produkovat hnus (potřebují šokovat, poněvadž jinak by si jich nikdo nevšímal) nebo ho konzumovat (snaží se svými morbidními zálibami vypadat zajímavě, když jsou jinak naprosto tuctoví)...  Nicméně i ty můžeš být zachráněn. A to nejen ze svých mindráků...
0/0
1.10.2005 10:57

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
stačí když někdo například konzumuje skoro dva tisíce let starou mrtvolu, i když jen symbolicky. To je vrchol hnusu, žejo?
0/0
1.10.2005 14:19

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Zřejmě jsi nepostřehl, že ta mrtvola byla mrtvá jen cca 40 hodin. Zato ty jsi mrtev, i když  zdánlivě žiješ. Potřeboval bys vzkřísit: "I vy jste byli mrtvi pro své viny a hříchy,   v nichž jste dříve žili podle běhu tohoto světa, poslušni vládce nadzemských mocí, ducha, působícího dosud v těch, kteří vzdorují Bohu.   I my všichni jsme k nim kdysi patřili; žili jsme sklonům svého těla, dali jsme se vést svými sobeckými zájmy, a tím jsme nutně propadli Božímu soudu tak jako ostatní.   Ale Bůh, bohatý v milosrdenství, z velké lásky, jíž si nás zamiloval,   probudil nás k životu spolu s Kristem, když jsme byli mrtvi pro své hříchy. Milostí jste spaseni!" (Efezským 2,1-5)
0/0
1.10.2005 23:43

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
mno tak žerou někoho, kdo byl 40 hodin mrtvý, už vím odkud pochází hodnocení, že něco někoho "žere". Těžko to změní citáty z nějakých sbírek poblouzněných textů.
0/0
3.10.2005 9:34

Drtikoll

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
hele nech nás bejt.. nebo si tě Satan podá a žádnej slaboškej Bůh tě neochrání před hněvem celého pekla!
 
0/0
3.10.2005 15:11

Drtikoll

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
btw víš že existuje takzvanej white metal - to je křes'tanskej metal - try it!
0/0
3.10.2005 15:12

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
vím, znám, např. reignradio.com, dobré.
0/0
3.10.2005 15:25

metalmaster

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
kdyz nekdo pise o mrtvolach a jinych vecech, ktere ty nazyvas "hnus", je to uplne to same, jako kdyz nekdo dela sochy a makety 2000 let stary mrtvoly (byt mrtve jen 40 hodin) a pak ji morbidne pribije na kriz a vystavuje na odiv nejen v kostelech... A my se ne ten hnus musime porad koukat, at jsme, kde jsme.
0/0
20.10.2005 15:08

milchama

Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Mimochodem peklo se lidem snaží dělat právě mnohé metalové skupiny - stačí už jejich názvy, nemluvě o textech, kde se to peklem jen hemží... V protikladu k tomu se ptám: Viděl jsi už někdy mne, že bych psal něco o pekle
0/0
1.10.2005 11:05

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Ty to špatně chápeš. Metalové skupiny určitě nedělají peklo těm, kdo o to nestojí. Naopak individua jako ty by pořád zakazovala, přikazovala, vychovávala - a s tím běž doprdeIe.
0/0
1.10.2005 14:21

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Já nepřikazuji, pouze poukazuji na zlo a jeho nebezpečí - právě proto, abych tebe a  tobě podobné od toho pekla uchránil...
0/0
1.10.2005 23:47

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
no to je milé.
0/0
3.10.2005 9:33

milchama

Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Já bych řekl, že k odpadu mají blíže ti, kteří o odpadu (mrtvolách, malignitách, deviantech, zločincích ap.) zpívají. A  mám za to, že většina lidí se domnívá, že odpadem jsou právě ony "křehké osobnosti". Koneckonců dekadence s tím odpadem jaksi vnitřně souvisí...
0/0
1.10.2005 10:51

Deleter

Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
K odpadu mají nejblíže ti, kdo křičí "nesnáším odpad". Nemáš nejmenšího tucha, co se domnívá většina lidí, tak to tady nepodsunuj.
0/0
1.10.2005 14:18

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Vážně si myslíš, že většina lidí považuje  metalovou hudbu za významnou kulturní záležitost?
0/0
1.10.2005 23:49

Deleter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Popmusic versus Blackmetal
Na rozdíl od tebe se necítím kvalifikován mluvit za "většinu lidí".
0/0
3.10.2005 9:32

antichipka

Duchovní
Nehledě na to, že co se týče těch duchovních, jsou to zbyteční lidé. kdyby místo žmoulání růženců vzali do ruky každej kus nějakého výrobku a zkontrolovali jej, jsou alespoń nějak užiteční, no a jak je budou postupně brát a prohlížet, vůbec nikdo jim v modlení nebude bránit.
Jinak ta Tereza ve Velkým Bratru je prý věřící. Zářný důkaz, jak strašné krávy mohou sounáležet s něčím takovým. Už tím, že do toho pořadu vlezla, porušila principy náboženství.
0/0
30.9.2005 12:00

milchama

Re: Duchovní
Vidno, že o pneumaticích nemáš ani ponětí, když si je představuješ jako žmoulaly růženců...
0/0
30.9.2005 23:40

antichipka

No a?
No a?
Člověk žije v realitě. Co je na ní krásného? Nefandím nikomu v umření. Ale jedno rozhodně chápu, může cítít bolest. Může cítit tak velkou vnitřní bolest protkanou naprosto jasným rozumem, že to není žádnej případ pro psychiatra!, a na ten život si prostě sáhne. No a?
0/0
30.9.2005 11:56

milchama

Re: No a?
A v tom mu má někdo pomáhat produkcí nezodpovědných textů, které ho v jeho úmyslu jen utvrdí? A státu to má být jedno?
0/0
30.9.2005 23:38

mario-s

Ach jo...
Nikdy jsem do žádné diskuse nepřispíval, ale teď musím. Je vidět, kolik je na světě lidí bez fantazie a bez ochoty pochopení myšlenek druhých. Vy, jenž máte plnou hubu Boha, zamyslete se, laskavě, nad svými útoky vůči lidem, kteří mají "lidské Životní priority", a ne zrovna ty "plné Boha". Chtěl bych také upozornit, že textová náplň těchto umělců je čistě subjektivní a možná i s trochou snahy šokovat. Je to zkrátka alternativní vyjádření myšlenek pomocí přirovnání, a to těch, které nejsou pro každého jedince pochopitelné. Ovšem svalovat selhání jedince na negativní vliv hudby je velmi primitivní. Takhle to opravdu není. Mimochodem - myslíte si, že člověk, který poslouchá Richarda Wagnera, bude nenávidět Židy a obhajovat činy Adolfa Hitlera? Je totiž známo, že R. Wagner byl nenapravitelný rasista a Hitler jeho hudbu miloval a povýšil ji na árijskou hudbu pro jedinou rasu a to bílou... Takže si opravdu myslíte, že za vším zlým může být hudba?
0/0
30.9.2005 10:08

Deleter

Re: Ach jo...
docela se kloním ke zřejmě nezáměrnému výkladu "milchamy" a to, že dívky se stejně zabít chtěly, a do jejich rozpoložení se hodila jakási kapela. Konečně úryvky z textu jaksi k ničemu nenavádají, pouze sdělují, že zpěvákovi není dobře. Pokud někoho natolik inspiruje název alba, je to jeho problém. Co takhle "Steal this album", "Kill Everyone", "Kill Uncle", "Shoot the Moon", "Dead Again", "Drowning in the sea"?
.
Děvčata měla problém se svým okolím, které se jim dostatečně nevěnovalo a nebralo je vážně. Teď už bude.
0/0
30.9.2005 10:32





Najdete na iDNES.cz