Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za Paroubkem přijede jeho vzor Schröder

Německý kancléř Gerhard Schröder přijede v pátek na krátkou návštěvu do Prahy. Setká se s českým premiérem Jiřím Paroubkem, pro něhož je Schröder podle mnohých vzorem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

Jak Schröder ? Snad Gottwald ne když vzor ?
Ani Schröder se až takhle rozhodně nechoval !
0/0
28.9.2005 23:09

inkvizitor2005

Vážení IT
Vážení IT,
sice si vás jako počítačových expertů vážím, ale vcelku víte o ekonomii kulový, takže dobrou noc Vám přeji
0/0
28.9.2005 23:02

inkvizitor2005

Pro Zwerga
Člověče, který si říkáš Zwerg,
občas mě dokážeš udivit. Jsou dny, kdy s Tebou je celkem rozumná řeč, ale běda, jak se diskutuje o něčem, o čem nic nevíš. Viz Strategie hospodářského růstu.
Proto s Tebou již dnes o ní nebudu diskutovat, neb nemáš šanci ji za jeden večer přelouskat. Možná zítra.
Přeji dobrou noc
0/0
28.9.2005 21:47

kuny

Re: Pro Zwerga
No, tady nejde o přesné formulace jednotlivých bodů, ale o to, že ČSSD má sice od Jahna pěknou strategii růstu, ale ve skutečnosti dělá přesný opak!
0/0
28.9.2005 21:50

Zwerg

Re: Pro Zwerga
Diskutovat nebudeš, protože ani nemůžeš. Nic totiž nevíš.
Já tu Jahnovu strategii četl (pro pocvičení dokonce i Anglicky ) a proto vím, že ty body nejsou v žádném případě z kontextu vytržené. To jen ty jsi děsnej hlupák a blábolil.
0/0
28.9.2005 21:50

inkvizitor2005

Re: Re: Pro Zwerga
kecáš, je vidět, žes to viděl maximálně v nějaké recenzi. Pilně studuj a zítra si o tom popovídáme, až to budeš mít přelouskané, jo?
0/0
28.9.2005 21:51

Zwerg

Re: Re: Re: Pro Zwerga
No jo. Vidím, že ztrácím čas s jakýmsi tupým blábolilem.
0/0
28.9.2005 21:59

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Pro Zwerga
nápodobně
0/0
28.9.2005 22:01

jekal

Pro
dnešek přeji lidem dobré vůle hezkou zasněnou dobrou noc.
0/0
28.9.2005 21:44

jekal

Není
nad tupou aroganci typu "  Je otázka zda náš národ má právo vůbec na svoji existenci. ( rozhod), to za komentář ani nestojí, to se může vylíhnuot jen v modrostračí náckovské hlavičce 
0/0
28.9.2005 21:40

Zwerg

Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
Co si myslíte o národu, který je schopen odvrátit se bez mrknutí oka od svých nejlepších občanů a dokonce je mučit a vraždit? A to vše velmi aktivně a ve jménu jakési naprosto cizí "kultury"?
 
Co si myslíte o národu, který např. své válečné hrdiny (občany, kteří nasazovali za svou vlast život) zavírá do koncentračních táborů, mučí je a dělá vše pro to, aby jejich jména byla naprosto zapomenuta? Co si myslíte o národu, který aktivně a nadšeně vraždí svou vlastní politickou elitu? Který se mezi sebou vraždí ve jménu jakýchsi cizích diktátorů? Který svou vlastní kulturní i společenskou elitu špiní a zašlapává přesně podle toho, aby se momentálnímu okupantovi zalíbil....
 
Já si nedovedu představit že by se takto k sobě vzájemně choval nějaký jiný národ - např. Němci, Židé, Švýcaři,...
 
Tak efektivně šlapat po své vlastní kultuře a svých nejlepších lidech dokážeme jedině my Češi. :-(((
0/0
28.9.2005 21:37

inkvizitor2005

Re: Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
mluv laskavě za sebe
0/0
28.9.2005 21:39

jekal

Re: Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
Bobečku seznam se s historií jako takovou, bude to prospěšnější než plivat po vlastním národu, no nejsi v tom vyjímečný, takoví lidé se vyskytují ve všech národech, svoje vlastní mindráky řeší těmito zhovadilostmi.
0/0
28.9.2005 21:43

Zwerg

Re: Re: Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
Nejsem si jist, že by se v jiných národech hromadně sepisovaly petice za popravu svých nejlepších politiků, že by se houfně likvidovali nejlepší lidé národa, plivalo po zakladatelích moderního státu.......
 
Jsem přesvědčen, že ty mezi ty odporné tupé puchejře, kteří by klidně dělali dozorce v nějakém tom komunistickém koncentráku, patříš.....Za nejakou tu výhodičku bys byl klidně aktivnější třeba než samotný Grebeníček. Ty rudá špíno!
0/0
28.9.2005 21:58

kuny

Re: Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
Víš, máme kapitoly dějin, které si za rámeček nedáme. Stejně jako ty absolutně nechápu, proč například váleční hrdinové z RAF zkončili po válce v kriminálu. Ani nechápu bolševiky, proč je tam posadili. Ale vždycky se jedná o hrstku parchantů, kteří se z naprosto pitomých důvodů dostali k moci a snažili si podrobit menšinu. Možná se tohle děje v českém národně snadněji než v mnohých jiných národech, ale nesouhlasím s tím, že by se jiné národy takto nezachovaly. Třeba Němci - ať už vezmeme nacismus nebo pak komunismus v NDR, v obou případech byly páchány obdobné zločiny, se stejnou krutostí a brutalitou!
O našem národu si myslím, že je moderní, svébytný, svobodný a svobodomyslný národ, s bohatou, mnohdy pohnutou historií. Má spoustu chyb a spousty kladů! Dal světu nejeden kvalitní vynález a rozhodně se nedá říci, že by vyvolával konflikty. Spíše naopak. Jsem hrdý, že jsem čech a zároveň jsem rád, že jsem příslušníkem zrovna tohot národu!
0/0
28.9.2005 21:49

kuny

Re: Re: Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
...podrobit většinu... pochopitelně.
0/0
28.9.2005 21:51

Zwerg

Re: Re: Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
 Ani nechápu bolševiky, proč je tam posadili. Ale vždycky se jedná o hrstku parchantů, kteří se z naprosto pitomých důvodů dostali k moci a snažili si podrobit menšinu.
 
Bohužel, ta svinstva nědělkali nějací cizí bolševici... to byli bolčevici čeští občané - Češi. A bohužel jich vůbec nebyla hrstka. Rudé šílenství cloumalo celým Českem (Slováky kupudivu ani tak ne).
0/0
28.9.2005 22:02

kuny

Re: Re: Re: Pár sebemrskačských bodů o nás Ćeších.
Ano, byli to naši bolševici, souhlasím. Nesouhlasím už s tím množstvím, protože sice u voleb tehdy dostali velkou podporu, ale jejich zákeřná činnost a zločiny už medializovány nebyli. Nechci tady polemizovat, co je ještě hrstka a co už je dav, ale chtěl jsem říci, že většina národa je na dostatečné morální výši.
0/0
28.9.2005 22:12

inkvizitor2005

Re: Co se o Jahnovi píše na jednom mainstreamovém socdem webu:
a? přečti si, co se píše o Klausovi na jeho Webu  
0/0
28.9.2005 21:31

Zwerg

Re: Re: Co se o Jahnovi píše na jednom mainstreamovém socdem webu:
On je rozdíl mezi nějakým plácáním v diskusi a mezi oficiálními články, to bys snad mohl také cítit, při tvé inteligenci.
0/0
28.9.2005 21:53

Zwerg

Pro "inkvizitor2005"
Pár myslím, že důležitých, bodů Jahnovy strategie hospodářského růstu:
 
1. Snížení VŠECH daňových pásem u daně fyzických osob. Snížení daňové progrese.
2. Školné na VŠ
3. Velmi rychlá, takřka okamžitá, deregulace a narovnání cen nájmů
4. Přímá účast pacientů na zdravotním systému - tzv. přímé platy u lékaře....
5. Plné daňové osvobození výnosů z kapitálových investic (obchody s akciemi,....)
 
Který z těchto pár, troufám si říct, že základních,  bodů hodlá ČSSD aplikovat v praxi?
0/0
28.9.2005 21:13

inkvizitor2005

Re: Pro "inkvizitor2005"
Vážení spoluobčané,
po ukončení připomínkového řízení vzala vláda dne 20. 7. 2005 Strategii hospodářského růstu ČR na vědomí. V současné době se posuzuje vliv Strategie hospodářského růstu na životní prostředí (proces SEA). Po skončení této etapy bude dokument předložen vládě ke schválení.
David Hofman, poradce místopředsedy vlády pro ekonomiku vedoucí týmů Strategie hospodářského růstu
0/0
28.9.2005 21:16

Zwerg

Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
A? To, co jsi sem zkopíroval, je naprosto nicneříkající bezobsažné sdělení typu - bereme na vědomí a zakládáme hluboko do archívu.
 
Ta strategie leží na stole už docela dost dlouhou dobu! Co konkrétně vláda z této strategie vbudovala do svého programu? V čem konkrétně Jahnova (a spol) strategie ovlivňuje rozhodování vlády?
 
Prosím o vyjmenování zcela konkrétních kroků! Já totiž tvrdím, že naprosto nic!
0/0
28.9.2005 21:21

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
to se všechno můžeš dočíst na www.hospodarskastrategie.org nebo www.cssd.cz a já skutečně nemám čas na to, abych ti tu cosi vypisoval a vyjmenovával. Zajímá-li Tě i něco bližšího, co se týká strategie, zajdi si někdy Jahna poslechnout, až bude někde přednášet. Hledej a najdeš
0/0
28.9.2005 21:30

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Ono je to vlastně docela jednoduché - kde nic není ani smrt nebere.
 
Ta strategie je v rukou ČSSD určena jen k tomu, aby nachytala pár naivních pravičáků. To je její jediný význam. Avšak v praxi z ní socdem vláda nehodlá uplatnit vůbec nic!
0/0
28.9.2005 21:40

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
vždyť je to teprve pracovní verze. Přečti si to pořádně!
0/0
28.9.2005 21:42

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Přesně tak... Ta se bude tak dlouho přepracovávat, až se postupně dopracuje do hodně zapadlého šuplíku!
Mám jednu otázku: Když se ti líbí takováhle růstová strategie, ale má tak nejisté uplatnění (podle mě ji ČSSD nebude uplatňovat nikdy), proč tedy nevolíš ODS, jejíž strategie je postavená na obdobných principech a navíc koresponduje s jejich dlouhodobou politickou orientací?
0/0
28.9.2005 21:57

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Řeknu to jednoduše. Já proti ODS v podstatě nic nemám, až na pár připomínek:
1) absurdní rovná daň, která naštěstí v Jahnově strategii nefiguruje :)
2) její vedení
3) placené vysoké školství. Pevně věřím, že to v ČSSD neprojde.
 
To je vše. Myslím, že na regionální úrovni se ODS vede dobře.
0/0
28.9.2005 22:01

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
ad 3) Jsem student na vysoké škole a pevně doufám, že se na ní bude platit! Mezi studenty je více zneužívačů sociálních výhod než mezi ostatními!... Každá dobrá škola chce dobré studenty, a když bude mít dost peněz, sama si je zaplatí (stipendium), takže to "chudé" studenty neeliminuje, naopak tupí a bohatí, co si budou trojky tvrdě platit budou jedničkářům pomáhat!
ad 2) osobní náhzor, budiž..
ad 1) snížení daňové progrese ... v limitním případě vede k jedné dani (třeba 3000 Kč/osoba - to by byla skutečná rovná daň). 15% daň, jako (já bych pojmenoval spíše) neprogresivní má spoustu výhod díky kterým by se potlačila možná míra korupce a zjednodušil její výběr. Pokud k ní zakomponuješ odpočitatelnou (nezdanitelnou) položku, třeba 10 000,- automaticky dostáváš daň progresivní, kdy ten, co vydělává 10 000,- má daň 0% a ten, co vydělává 100 000,- už má daň nějakých 14%. Celkově se jedná o progresivní daň, nižší, ale hlavně podstatně jednodužší než ta
0/0
28.9.2005 22:25

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Sakra, ono se mi to ořízlo .... než ta, která je v Jahnově strategii růstu.
0/0
28.9.2005 22:27

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
to, o čem mluvíš, není progrese, ale přímá úměra posunutá na ose x doprava. Nic progresivního. Možná máš bohaté rodiče, kteří Ti umožní studovat a třeba navštěvovat nějaké vzdělávací kurzy, ale uvědom si, že to tak u každého není. Kolik platíš za skripta? Obědy? Kolejné? Myslíš, že tohle nen dostatečná zátěž? Jsi si opravdu tak jistý, že ten poplatek radikálně zvýší kvalitu VŠ?
0/0
28.9.2005 22:33

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Já přesně vím, o čem mluvím. JE TO PROGRESE! ... Znovu připomínám, bohatí blbci v placeném školství umožní studovat každému chytrému člověku, bez ohledu na zámožnost rodičů (přečti si to znova). Tento systém, o kterém mluvím, neumožní studovat akorát blbcům (tedy nechci nikoho urážet, slovo blbec v tomto případě používám pouze pro jednoduchost).... Rodiče mám dobře finančně zajištěné, za všechny vyjmenované věci platím těžké peníze, prospěchové stipendium pobírám, momentálně v plné výši.
0/0
28.9.2005 22:43

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
... neumožní studovat akorát CHUDÝM blbcům....
0/0
28.9.2005 22:45

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Progrese to není. Vidíš. Já bych taky na Tvém místě volil ODS. Finančně zajištěný student, pohodička. Co víc si přát?
0/0
28.9.2005 22:45

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Je to progrese! Proč by to neměla být progrese? Vždyť to zdanění není ani konstatntní částka a ani konstantní procentuální částka... strč si to do excelu - na jednu osu si dej příjem, na druhou si dej daň ve formě procent z příjmu při existenci odpočitatelné položky (jakékoliv - třeba těch 10 000,-) a uvidíš, jak krásně progresivně ti to procento poroste, limitně k 15ti procentům!
0/0
28.9.2005 22:49

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
stačí se podívat na graf do modré šance. Není to progrese, ale přímka, která má stálou směrnici, jen je posunutá!
0/0
28.9.2005 22:50

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
"kuny" má samozřejmě pravdu. Jen se mu sivím, že s takovým pakem, jako jsi ty, vůbec ztrácí čas.....
0/0
28.9.2005 22:54

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Tak uznávám, kecání na iDnes je ztráta času, neřeší to nic, spíš to pod rouškou anonymity klouzá k osobnímu napadání, jinak asi celkem slušných lidí... Teď zrovna nemám co dělat, zítra mi začíná semestr. Sedím na koleji u kompu, sleduju TV a odreagovávám se po celodenním malování pokoje...
0/0
28.9.2005 22:58

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
sice jsem si řekl, že už se s Tebou dnes bavit nebudu, ale udělám výjimku, že jsi to Ty...pako jsi Ty
0/0
28.9.2005 23:00

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Graf v modré šanci uvádí kolik peněz budeš odvádět v závislosti na výši mzdy. Nikoliv však jaké je to procento ze mzdy. To procentuální zdanění skutečně JE progresivní.
0/0
28.9.2005 22:55

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
to vás tam toho na tom FELu moc nenaučili. Pokud se nepletu, máte tam takový pouhý jeden pochybný ekonomický předmět  co je progrese, vám měli lépe vysvětlit
0/0
28.9.2005 22:59

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Tak já jsem se na FELu naučil úplně jiné věci než ekonomiku... Teď tady ale tlacháš z hladu, či únavy, takže naposledy. Progrese v dani znamená, že čím více bereš, tím větší procento ze mzdy odvádíš. Pokud k jediné daňové sazbě (třeba 15%) přidáš odpočitatelnou položku, automaticky dostáváš opět daň progresivní. Ta progrese není ani lineární a ani skoková. Spíš by mohla připomínat nějakou posunutou exponencielu s exponentem menším nebo rovným jedné... Ale trend té křivky je jasný, JE progresivní.
0/0
28.9.2005 23:06

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
hmm exponenciela s exponentem menším nebo rovným jedné :--) hlavně u té jedničky by to byla masivní progrese. V definici problém nemáš, ale v uplatnění té definice. Než dosáhneš nezdanitelného minima, neplatíš žádnou daň. Od té částky skokově platíš 15%. Čili přímá úměra
0/0
28.9.2005 23:10

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
ještě s tou exponenciálou...tak ta má progresivní tvar, když je exponent větší než 1 :o)
0/0
28.9.2005 23:13

detour

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
0/0
28.9.2005 23:23

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Exponenciela s exponentem menším než 1 odpovída nějaké logaritmické funkci... I ta je progresivní.
0/0
28.9.2005 23:24

detour

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Promiňte, nejsem ekonom, ale o ekonomech, zvlášť teoreticích, si myslím své. V roce 1997 můj kamarád, v té době už promovaný ekonom, pronesl, že bude volit ČSSD, jelikož sníží daňové zatížení. A kalendář daňových prázdnin se posouvá a posouvá směrem k Vánocům.
0/0
28.9.2005 23:25

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Já také nejsem ekonom, on totiž asi ani jeden ekonom nemá tušení, jak všelijak může vypadat exponenciela.... tady to ale není o řešení exponenciel. Je to fuk, ta daň z dílny ODS JE progresivní, asi už si to kolega uvědomil a ztáčí řeč někam na exponenciely.
0/0
28.9.2005 23:34

kuny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro "inkvizitor2005"
Ještě takhle, já tu mluvím o exponenciální funkci (proměnná v exponentu), ty tu mluvíš patrně o mocninné funkci proměnná s konstatním exponentem... Velký rozdíl...
0/0
28.9.2005 23:36





Najdete na iDNES.cz