Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koalice trvá, ČSSD žádá od lidovců loajalitu

Žádná z vládních stran nechce opustit koalici, ujistili po jejich schůzce šéfové KDU-ČSL, ČSSD a US-DEU. Sociální demokraté znovu vyzvali lidovce, ať změní chování, nebo sami předloží zákon o zkrácení volebního období. Premiér Paroubek to odpoledne označil za jednu z cest k předčasným volbám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tonda Brno

Poslanecký slib
Ústava ČR, článek 23, (3) Slib poslance a senátora zní: "Slibuji věrnost České republice. Slibuji, že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na svou čest, že svůj mandát budu vykonávat v zájmu všeho lidu a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.".
Nějak mi zde uniká, kde je slibu psáno, že se budou poslanci řídit usnesením stranických sekretariátů nebo poslaneckých klubů. Pokud tak přesto činí, potom nemají vlastní názor nebo svědomí.
0/0
27.9.2005 10:58

Tonda Brno

Re: Poslanecký slib
K nahlédnutí http://www.psp.cz/docs/laws/constitution.html
0/0
27.9.2005 10:59

Tonda Brno

Re: Poslanecký slib
Pokud se poslanci neřídí svým slibem, potom nechápu, proč jich  živíme 186 poslanců navíc. Vždyť by stačilo, aby zde byli jen 4 a váha jeho hlasu by byla odvozena z dosaženého volebního výsledku.
0/0
27.9.2005 11:05

Ospalej

Zaujata iDnes
iDnes musi byt proto Paroublbovi pekne zaujata. Vcera dala k clanku fotku, kde vypada jak kdyby utekl ze ZOO (http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050926_104205_domaci_jpl) a ted todle....aby nakonec novinare nenarkl z reakcionalismu
0/0
27.9.2005 10:56

soko

Re: Zaujata iDnes
To neni zaujatost, on tak vypada na vetsine fotek..hehe A ani takova fotografka jako je Nguyen Phuong Thao s tim mnoho nenadela..
0/0
27.9.2005 13:07

Tonda Brno

Loajalita?
Nadpis by měl znít: ČSSD žádá od lidovců držet hubu a krok.
Včera jim to Kalousek dobře řekl, že vládní návrh, kdy čSSD ve vládě přehlasuje KDU a US není návrhrem koaličním, ke kterému potřebuje souhlas aspoň jednoho z koalice a který mají ve smlouvě.
0/0
27.9.2005 10:42

Ccecil

Unipetrol byl opravdu trefa
Protože nelze jinak vysvětlit to náhlé zoufalé kopání na všechny strany.
0/0
27.9.2005 10:19

Tonda Brno

Re: Unipetrol byl opravdu trefa
A teď si koukají rychle zajistit vládu na další období než stačí vyplout na povrch okolnosti této privatizace a jak je vidět, tak pro to jsou ochotni udělat cokoliv.
0/0
27.9.2005 10:37

VláďaK

Správně
Absolutně správná reakce.
0/0
27.9.2005 9:37

good_luck!

Tušení
Mám takové tušení, že na českém nebi se objevuje nová Megastar.
Takže vedle Klause tu bude další politik s 30 % "dementní" skupinou nekritických obdivovatelů a 69 % národa bude špatně jen od pohledu na ně...
0/0
27.9.2005 8:35

babacek

Tak se nám opět vybarvili.
Touha po udržení korýtek opětovně vítězí nad zdravím rozumem a prospěšných věcí pro společnost.A buldozér boří dál.
0/0
27.9.2005 7:03

good_luck!

Re: Tak se nám opět vybarvili.
Zkus si nechat svůj zdravý rozum ztvrdnout a přemýšlet. Bohužel ten Kalousek má pravdu. Vyhlašovat 3 měsíce před řádným termínem mimořádné volby je blbost a jedinej, kdo chce volby dříve jsou poslanci ODS. To stejné si nejsou schopni zajistit ani u prezidenta a kolegů ze senátu, nemluvě o poslancích, senátorech z ostatních parlamentních stran (zejm. ČSSD, protože s jinou stranou nejsou schopni zákon/postup demise schválit)
0/0
27.9.2005 8:42

babacek

Re: Re: Tak se nám opět vybarvili.
No pokud umím jen trochu počítat tak do řádných voleb rozhodně tři měsíce nejsou.Tři měsíce by to bylo do těch předčastných které navhla ODS.Tady totiž běží čas jak zabránit dalšímu zbližování Paroubka z komunisty.V termínu řádných voleb již může být také pozdě.
0/0
27.9.2005 9:12

babacek

Re: Re: Re: Tak se nám opět vybarvili.
Oprava: Sbližování.
0/0
27.9.2005 9:14

good_luck!

Re: Re: Re: Tak se nám opět vybarvili.
jsi asi trouba, řádné volby - 1. 1/2 června, mimořádné volby únor/březen (ČSSD), konec roku (ODS). Přitom jsem psal o tom, že ODS o tom termínu není přesvědčena ani sama. Odsud tedy beru ty 3 měsíce.
Ale už v prvním tvém příspěvku jsem si všiml, že se ti nedostává analytického myšlení, takže tvé výpočty mne vůbec nepřekvapují. Prostě slovní úlohy v 1. třídě nebyly tvou silnou stránkou...
0/0
27.9.2005 10:18

babacek

Re: Re: Re: Re: Tak se nám opět vybarvili.
Ano máš pravduˇ.Ve spěchu jsem přečetl tu první větu a tak předchozí příspěvek beru zpět.
Analytické myšlení opravdu nemám, proto asi tak některé analytické rozbory vypadají.Zato tvojí nesilnější stránkou je urážet,ale v mém případě se to může podařit jen někomu kdo je opravdu na výši a to tvůj případ nikdy nebude.
0/0
27.9.2005 13:24

smartynaf

ten tvor...
...je pod drogama a vydava se za lidra ČSSD !!! Uz jsem to videl v Četníku ze Saint Tropéz
0/0
27.9.2005 0:38

Zwerg

0/0
26.9.2005 23:54

eloš

Re: Už vím kde se tu vzal Paroubek!!
Zwergu, vy jste génius.
0/0
27.9.2005 0:12

inkvizitor2005

KORUNA ČESKA :-D
Požadujeme
obnovení českého státu jako Koruny české, svazku historických zemí Království českého, Markrabství moravského a Vévodství slezského s králem, korunovaným korunou svatováclavskou podle starobylých korunovačních zvyklostí.     
0/0
26.9.2005 23:45

inkvizitor2005

Re: KORUNA ČESKA :-D
kdo je znechucen současnosu politickou situací, nechť volí KORUNU ČESKOU   
0/0
26.9.2005 23:47

eloš

Re: Re: KORUNA ČESKA :-D
Já bych raději Tisícikorunu. No a ňáké purkrabství k tomu. Třeba Moravu ( ).
0/0
26.9.2005 23:50

eloš

Re: Re: Re: KORUNA ČESKA :-D
No dobře. Markrabství. To víte, žena je z Brna...
0/0
26.9.2005 23:56

hnedka_zdrapana

Re: Re: KORUNA ČESKA :-D
a co takhle radši EURO?
0/0
26.9.2005 23:52

eloš

Re: Re: Re: KORUNA ČESKA :-D
Myslíš Ojro ? Po důkladném zvážení raději Unipetrol. To máš 600 mil.(ionů) ojer). A jak se Duce bránil. Ále neubránil. Ojro je svině. A prý v jižní americe řádí korupce.Tak to by se u nás nemohlo stát. Takové Standa. Je čisté, ale čest mu nedá. Podezření, odstoupí.
0/0
27.9.2005 0:05

good_luck!

Re: KORUNA ČESKA :-D
Krásné ideály, bohužel nikoho z představitelů ani členů nezmám... (ani jsem o nich neslyšel) Stejně jako nikdo z české a moravské šlechty o této straně nemluvil... 
0/0
27.9.2005 10:21

Kokeš

Podívejte se - nové a výstižné!
0/0
26.9.2005 23:41

eloš

Re: Podívejte se - nové a výstižné!
Výstižné
0/0
26.9.2005 23:45

Zwerg

Není Paroubek duševně nemocný?
Na mě Paboubkovy výstupy dělají dojem jednání člověka s duševní chorobou. Pokud to tak vážně je, tak by to byla celkem bomba - duševně nemocného člověka jsme premiérem ještě nikdy neměli.
0/0
26.9.2005 23:36

inkvizitor2005

Re: Není Paroubek duševně nemocný?
myslím, že dobře ví, co dělá - zkouší přetáhnout voliče od komunistů, protože ví, že napravo nemá šanci.
0/0
26.9.2005 23:40

eloš

Re: Není Paroubek duševně nemocný?
Jedině hysterii bychom mu mohli připsat. Schyza to není, paranoja zjevně hraná, ale mohla by to být megalomanie. No ale těch je. A kolik slavných.
0/0
26.9.2005 23:42

inkvizitor2005

Re: Re: Není Paroubek duševně nemocný?
budete se divit, kolik voličů komunistů přetáhne
0/0
26.9.2005 23:43

eloš

Re: Re: Re: Není Paroubek duševně nemocný?
a ani to mu nepomůže.
0/0
26.9.2005 23:48

Zwerg

Re: Re: Není Paroubek duševně nemocný?
No, s hraním té paranoie bych si nebyl tak jistý (viz. mocné skupiny usilující o likvidaci předních politiků ČSSD, 80% tisku je proti Paroubkovi,.....). Přečtěte si např. tento jeho poslední článek:
 
 
Megalomanie - to by vážně mohlo být ono. A možná také grafomanie - tou prý trpěl i Lenin (ono tím trpělo spíš jeho okolí, Lenin sám ani tak ne... ).
 
Nevím, jak to je s Paroubkem doopravdy, ale každopádně z toho chlapa nemám vůbec dobrý pocit. Na mě prostě působí jako fanatik a šílenec.
0/0
26.9.2005 23:49

inedible

Re: Re: Re: Není Paroubek duševně nemocný?
tyole, to je blazen, to je DES!
0/0
27.9.2005 11:10

navsteva

Prosim te, to je tezka skleroza co ty mas...
0/0
26.9.2005 23:24

eloš

Re: Prosim te, to je tezka skleroza co ty mas...
Možná je mladý.
0/0
26.9.2005 23:26

hnedka_zdrapana

reakcni pristup :-))
Takovýto reakční přístup nikdy nepřipustíme, dokud budeme mít tu sílu.
 
autor: Jiří Paroubek, 2005
 
0/0
26.9.2005 23:18

eloš

Re: reakcni pristup :-))
A ubráníme mír, i kdyby kámen na kámeni nezůstal. Do poslední kapky (neplést si s kapavkou) krve.
0/0
26.9.2005 23:24

Zwerg

Re: reakcni pristup :-))
Ten slovník... je těžké uvěřit, že to napsal český premiér v roce 2005.
 
A navíc zřejmě trpí paranoiou - 80% médií je proti nám.
0/0
26.9.2005 23:33

hnedka_zdrapana

Re: Re: reakcni pristup :-))
ano, ten slovnik - reakcni pristup, kadrova rezerva
0/0
26.9.2005 23:36

Zwerg

Re: Re: Re: reakcni pristup :-))
z Paroubkova projevu:
 
A nechci slyšet to, že ten majitel regionálních novin je reakcionář.
0/0
26.9.2005 23:52

smartynaf

co ze to zacna 29. zari?
DOBLBA? mam pocit, ze uz to davno zacalo a leta bezi, Vazeni...:o)
0/0
26.9.2005 23:13

eloš

Re: co ze to zacna 29. zari?
Ale to je o kině ty vé.
0/0
26.9.2005 23:19

monarchista

DEUX REX PATRIA
http://www.korunaceska.org/
0/0
26.9.2005 23:11

hnedka_zdrapana

Re: DEUX REX PATRIA
Hezky, ale nejak mi tam chybi ekonomicky program
0/0
26.9.2005 23:20

monarchista

Re: Re: DEUX REX PATRIA
http://www.korunaceska.org/program.htm
0/0
26.9.2005 23:28

inkvizitor2005

Re: Re: Re: DEUX REX PATRIA
to víš že jo
0/0
26.9.2005 23:30

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: DEUX REX PATRIA
Ne, k ekonomickemu programu tam neni de facto nic.
0/0
26.9.2005 23:39

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Re: DEUX REX PATRIA
přece navrácení majetku šlechtě, která dnes u nás již neexistuje a feudalismus
0/0
26.9.2005 23:41





Najdete na iDNES.cz