Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spyra: Za schůzku s Grossem pět „melounů“

Policie vyšetřuje další podezření z korupce Zdeňka Doležela, bývalého tajemníka premiérů Grosse a Paroubka. Polský lobbista Jacek Spyra totiž do protokolu před týdnem vypověděl, že ho Doležel žádal o pětimilionový úplatek dvakrát, a nikoli jen jednou, když ho přitom natočila Nova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pongo

Při brouzdání
jsem narazil na nový komentující blog, který není nezajímavý. Zkuste tam taky nakouknout.
0/0
24.9.2005 14:24

Dr_says

Vysledek vladnuti pravice v SK
V Európskej únii majú podpriemerné príjmy najmä Slováci, chudobou je tu ohrozených 21 percent ludí. Najmenšie riziko chudoby je v Cesku (8 percent), vyplýva z císiel európskeho štatistického úradu Eurostat.
0/0
24.9.2005 14:09

kruci sakra

Re: Vysledek vladnuti pravice v SK
Za dva roky to bude obráceně, šmudlo.
0/0
24.9.2005 14:38

salam_humusajn

Re: Vysledek vladnuti pravice v SK
Protože na Slovensku mají nejspíš z celé Unie rekordní počet opálených nemakačenků a navíc tam (rozumně) nastavili sociální systém tak, aby se narozdíl od nás nestávalo, že nepracující a pracující mohou mít prakticky stejný příjem. A pak si přečti metodiku, jakou byla ta zpráva o chudobě udělaná, a pochopíš, že to slovenskou pravici nijak neshazuje. Počkej pár let a uvidíš, kde bude Slovensko (které už provedlo nutné reformy) a kde ČR (která je za vlády socanů dosud nebyla schopná provést a za vlády hrozící koalice ČSSD-KSČM je taky neprovede) :(
0/0
24.9.2005 17:15

Santa1

Všichni aktéři lžou
Dnes v televizi Pitr tvrdil, že se nikdy s Grossem setkat nechtěl, prý si to vymyslel Doležel, který asi objížděl české podnikatele a za 5 melounů jim nabízel rande s Grossem (tehdy navíc jen ministrem vnitra). Dokonce tvrdí, že se Setuzou nemá nic společného a s Babišem jsou kamarádi.
Mi jako hlavní podezřelý vychází Doležel, který si chtěl vydělat, přičemž ostatní se jen nechtějí přiznat, že spolu něco mají. A tak se na tom novináři popasou spekulacemi.
0/0
24.9.2005 12:59

jajaja00

Kdo zaregistroval
stručnou agenturní zprávu, že byl vzat do vazby nedávný (téměř) generální sponzor ČSSD Maroulek ? Daňové podvody ap.
0/0
24.9.2005 10:48

vladino

Re: Kdo zaregistroval
Já ne. kde to bylo?
0/0
24.9.2005 11:23

jajaja00

Re: Re: Kdo zaregistroval
Ještě dnes ráno jsem to četl v teletextu ČT. Teď to tam již není, ale pokud jim zavoláš (261137480), tak ti to ocitují. Také se to dá zjistit z ČTK, protože teletext ČT bere zpravodajství od nich.
0/0
24.9.2005 11:30

jajaja00

Re: Re: Re: Kdo zaregistroval
Nejsem si úplně jistý přesným přepisem jména, ale dobře si jeho vizáž vybavuji, před nějakým časem byly v TV záběry od soudů.
0/0
24.9.2005 11:31

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Kdo zaregistroval
do infobanky serveru www.ctk.cz je bohužel placený přístup.
0/0
24.9.2005 11:36

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zaregistroval
http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=149473 Sorry, jmenuje se Matoulek.
0/0
24.9.2005 11:46

jajaja00

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo zaregistroval
Je tam placený přístup, ale telefonicky se s nimi dá hovořit. Po skandálním výroku "JUDr." SG, že lidé nepotřebují mít desetitisícové důchody ale že potřebují jim věřit, mi to mailem poslali celé. Také to teletext ČT uvedl pouze na několik minut.
0/0
24.9.2005 11:49

jajaja00

Re: Re: Kdo zaregistroval
http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=149473 Sorry, jmenuje se Matoulek.
0/0
24.9.2005 11:46

Zwerg

Vždyť je to zcela jednoduché!
Za celou touto špinavou kampaní stojí rozvrazeči, kteří podporováni štvavými médii ze západu (MFDnes, Lidovky, Respekt, Reflex,....), často ovládanými zhrzenou šlechtou, sledují svůj špinavý cíl - pomýlit obyvatelstvo a odvrátit jej od nastoupeného budování naší nové socialistické společnosti.
 
Ovšem, tato nečistá hra amerických tajných služeb, jejich agentů chodců, zaprodanců Vatikánu a imperialistických vykořisťovatelů, nemá nejmenší šanci lid zmýlit a otočit kormidlo dějin zpět. Lid upíná svůj zrak jen kupředu - ke svým jediným, křišťálově čistým, vůdcům Grossovi, Grebeníčkovi a Paroubkovi. Neváhám prohlásit, že jedině tato socialistická svatá trojice lid dovede k zářným zítřkům hojnosti. Se špinavými imperialistickými štváči se udatně vypořádá ozbrojená pěst ČSSD - Policie ČR, která toto klubko imperialistických zmijí rozmetá a lidu zajistí opětovný klid na práci!
0/0
24.9.2005 10:13

Nik

Re: Vždyť je to zcela jednoduché!
"...ke svým jediným, křišťálově čistým, vůdcům Grossovi..."
 
Patrně jste nezaznamenal:
10:06 - Předseda ČSSD Stanislav Gross oznámil, že rezignuje na funkci předsedy ČSSD. Členům vedení strany rovněž řekl, že nebude kandidovat ani ve volbách do Poslanecké sněmovny.
0/0
24.9.2005 10:20

Zwerg

Re: Re: Vždyť je to zcela jednoduché!
To jsem vážně nezaznamenal.
To je teda bomba.
 
Jenže, menší mafián jen uvolňuje cestu mafiánovi většímu a mnohem mazanějšímu........
0/0
24.9.2005 10:24

vladino

Re: Re: Re: Vždyť je to zcela jednoduché!
... ano, Soudruhu Pohrobkovi...
0/0
24.9.2005 11:14

vladino

Re: Re: Vždyť je to zcela jednoduché!
To je tedy skutečná BOMBA!!!
Teď aby ho už jen rychle zbavili imunity a zabásli!
0/0
24.9.2005 11:12

rejdar

Re: Re: Re: Vždyť je to zcela jednoduché!
Za tím účelem raději položil funkci, ať nejde do vazby jako předseda vládní strany
0/0
24.9.2005 11:35

jajaja00

Re: Vždyť je to zcela jednoduché!
Skvěle napsáno, až na tu "svatou" trojici, takové výrazy bolševik rád nemá.
0/0
24.9.2005 10:31

kruci sakra

Re: Vždyť je to zcela jednoduché!
Moc hezké. lol
0/0
24.9.2005 14:41

Nik

Vítězství ČSSD ve volbách nestojí již nic v cestě...
10:06 - Předseda ČSSD Stanislav Gross oznámil, že rezignuje na funkci předsedy ČSSD. Členům vedení strany rovněž řekl, že nebude kandidovat ani ve volbách do Poslanecké sněmovny.
0/0
24.9.2005 10:10

jajaja00

Re: Vítězství ČSSD ve volbách nestojí již nic v cestě...
Je to bohužel přesně dle toho, co jsem zde psal před nějakou dobou, kdy o Paroubkovi nebylo ani vidu ani slechu. Tipoval jsem Sobotku, ale možná jsem tam dělal otazník. Nevím, dá se to najít.
0/0
24.9.2005 10:33

palfyjura

I na levici může být inteligentní strana..
Zřejmě každý z nás chápe , že politické spektrum bude vždy od pravice až po levice rozmanité. Možná, že i na levici se někdy u nás objeví inteligentní levicová strana typu "Labour party"i když bude pro mne jen nutné zlo, prostě bude.
0/0
24.9.2005 9:31

palfyjura

Re: I na levici může být inteligentní strana..
S tupustí sobě vlastní se socialsté pokoušejí a to úspěšně, obelhat občany "o snižování daní": pravda je taková: daňová kvóta roste z každé stokoruny otočené v ekonomice 38 korun 50 haléřů. Vloni to bylo 36 korun 80 haléřů. je to největší skok za posledních pět let. Je to asi důvod proč lidé volí stranu prolhaných dialektickomarxistických Paroubků
0/0
24.9.2005 10:00

emmman

Zkorumpovaná žumpa
Tenhle stát je jedna velká zkorumpovaná žumpa. Buďte rádi že spoustu věcí nevíte lidičky!
0/0
24.9.2005 9:25

vladino

Re: Zkorumpovaná žumpa
Ty něco víš? Povídej...
0/0
24.9.2005 9:30

jajaja00

Re: Re: Zkorumpovaná žumpa
Ví každý kdo vidí a uvažuje. Není třeba povídat.
0/0
24.9.2005 10:34

Dr_says

A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
nebo dokonce cela CSSD jako celek? Vzdyt jde vzdy o jednotlivce. Pokud vim, tak Paroubek zkorumpovane hajzliky vyhodi hned, jak se k nemu dostanou dukazy.
Mozna by se nekomu mohlo zdat, ze tim jak se nekdy vyjadruje chrani neco nekaleho. To on ale nedela. Jako premier jednoduse musi byt zdrzenlivy a opatrny. Zvlast pokud ma proti sobe ty prolhane pravicaky, myslici jen a jen na sve vlastni pozadi. Okradajici druhe. ODS maka na principu bohaty necht zbohatne a chudy necht schudne. A tady u tech chudych vubec nejde o romy, nebo o line Cechy. To jsou zase a jen ty nesmyslne kecy pravicaku a fandu toho duzstva ODS. Trochu prevracena a primitivni logika.
Plne souhlasim s Petrou Buzkovou, ktera rekla, ze nasledujici predvolebni boj v CR bude plny spiny. ODS-ka to tu spini od ty doby, co se dostala do opozice. Nikdy nic jako pol. nedokazala. Uplny lautr ho*no. Spoluprace s jinymi jim vubec nic nerika. U ODS jde pouze o jedno - MY A JEN MY A NIC NEZ MY. NASE A JEN NASE
0/0
24.9.2005 9:15

palfyjura

Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Může za to Tomáš Pitr, oznámil veřejnosti premiér Jiří Paroubek a předložil to zjištění jako něco, co by mělo kauzu privatizace Unipetrolu s konečnou platností smést se stolu. Otázky však přetrvávají a je potřeba je opakovat: Proč čtyři vlády ČSSD – od Zemana přes Špidlu a Grosse až nyní k Vám – jdou tak věrně a vytrvale na ruku kombinátorovi jménem Andrej Babiš? Tento člověk privatizoval Unipetrol už v roce 2001 za naprosto zásadně podezřelých a potom, když se mu to nehodilo, podnik nezaplatil a vrátil státu. Vás socialisty ovšem jeho chování nevyvedlo z míry a za další rok a půl jej bez mrknutí oka pustili do soutěže o vrácenou firmu opět – za toto rozhodnutí platíme současnou aférou.
0/0
24.9.2005 9:17

donald007

Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Ten zloděj je samozřejmě i v tomto seznamu, nejenom Cibulkovým
0/0
24.9.2005 9:26

palfyjura

Re: Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Omlouvám se , nějak mi uniká souvislost???
0/0
24.9.2005 9:35

donald007

Re: Re: Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Je to o důvěryhodnosti a naivitě
0/0
24.9.2005 9:40

palfyjura

Re: Re: Re: Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Premise: Paroubek je zloděj. Hyp: Paroubek není zloděj , protože Pitra je podvodník. "Proboha tam až došla socilistická dialektická logika!!!!!""
0/0
24.9.2005 9:42

donald007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Paroubek není zloděj, protože Pitra je nedůvěryhodný (prokazatelně) zloděj.
0/0
24.9.2005 9:52

palfyjura

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Již opravdu dost.. Postupně chápu vyjádření Socialistického Nejvyššího: "Daně klesají" .....
0/0
24.9.2005 9:56

Zwerg

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Ale ovšem, že je to zloděj.....
 
0/0
24.9.2005 10:22

donald007

Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
Je li ti to málo:
0/0
24.9.2005 9:29

palfyjura

Re: Re: Re: Za vším stojí Paroubek a prolhaní socialisti..
nějak mi uniká souvislost???
0/0
24.9.2005 9:37

Dr_says

Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
2*
Nemohu volit stranu, ktera se chova jako dem*nt.
Neco jineho by mozna bylo, kdyby ta demokracie v CR trvala dele nez 15 let. Kdyby mentalita Cechu vcetne a hlavne vcetne novodobych pravicaku byla nekde uplne jinde. Kdyby byla vyzralejsi. ODS? to je strana starsich postkomunistu vyrustajicich a vzdelanych v komunismu. Hrajicich si na superdemokraty. ODS je strana novodobych sasku. I kdyby vyhrala volby, pak jen zase na 1 volebni obdobi. A jedine co to CR prinese, bude zmatek, nadavani a snizeni rustu ekonomiky predevsim. A to vsechno kvuli par Cesikum hrajicich si na velke kapitalisty a oblbujicich ostatni kvuli zvyseni vol. preferenci u ODS.
0/0
24.9.2005 9:19

Vysokoskolak

Re: Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
"snizeni rustu ekonomiky" :) ty jsi ale vtipalek ;)
0/0
24.9.2005 9:22

Zwerg

Re: Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
Nevšiml jsem si, že postkomunisti typu Škromach, Emmerová,....kteří se svým dlouholetým členstvím v KSČ v dobách normalizace dokonce chlubí, patří do ODS.....
0/0
24.9.2005 10:19

Vysokoskolak

Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
to si nevyberes. Ti druzi rikaj "vsech vsech" a pritom nic nedavaji
0/0
24.9.2005 9:20

donald007

Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
100% souhlas. Nvíc ODS byly nahé prdele. Jesliže vycházíme z předpokladu, že za bolševika byli všichni chudí. Majetek, který je možné v průměrném zaměsnání či živnosti nabý tak za 500 let, byl zkátka ukraden a to zvlášť zavženíhodným způsobem - spoluobčanům.  
0/0
24.9.2005 9:21

vladino

Re: Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
"za bolševika byli všichni chudí"
... se vzpamatuj, ty woe. Za bolševika byli bohatí komančové, vexláci a podvodníci. Oni všichni, které k tomu vychoval zkoorwenej bolševickej režim, měli startovní čáru při privatizaci asi tak 4 km před ostatními.
Tak se konečně probuď a začni trochu myslet!
0/0
24.9.2005 9:29

donald007

Re: Re: Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
Nevím proč se rozhořčuješ, já v tomto s tebou souhlasím. Nebylo by dobré je dodatečně doskvalidikovat, třeba daňovými přiznáními, zpětnými ?
0/0
24.9.2005 9:33

donald007

Re: Re: Re: Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
sorry diskvalifikovat
0/0
24.9.2005 9:36

Zwerg

Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
Proč já si jen během čtení tvého poutavého feuilletonu vzpoměl na film "Mráz přichází z Kremlu"?
 
A proč se mi vybavil obličej toho mého známého - Svědka Jehovova a děsivého fanatika?
0/0
24.9.2005 10:16

Dr_says

Re: Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
To mas z tech svych schizofrenickych stavu. Nekde jsem tu cetl, ze pravicova ODS takove stavy napomaha u svych volicu vyvolavat
 
0/0
24.9.2005 10:35

jajaja00

Re: A co s tim ma spolecneho Paroubek nebo
Tebe mně je líto....
0/0
24.9.2005 10:36





Najdete na iDNES.cz