Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek: Ať lidovci klidně odejdou

Až u Ústavního soudu nejspíš skončí spor sociálních demokratů a lidovců o nový zákoník práce, který vyhrotil vztahy v koalici natolik, že premiér Jiří Paroubek ve čtvrtek opakovaně vyzval KDU-ČSL, aby zvážila odchod svých ministrů z vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza Sýkora

Jen doufám
že se KDU nedostane po volbách do parlamentu. Kéž by. Její místo by měla zaujmout nějaká liberální strana, která by byla v koalici s ODS.
0/0
23.9.2005 17:06

jekal

Furt to funguje
Vládě premiéra Jiřího Paroubka důvěřuje 42 procent Čechů, zjistil výzkum agentury CVVM. Oproti červnovému průzkumu si o pět procent polepšila.
0/0
23.9.2005 14:25

Kleki Petra

Re: Furt to funguje
Asi se dnes večer neplánovaně ožeru. Dokud je ještě čím.
0/0
23.9.2005 14:26

nnattalli

Re: Re: Furt to funguje
jdu balit kufr:-)
0/0
23.9.2005 16:13

pleoner

Re: Furt to funguje
No ale proti ještě nedávné důvěře ve Standu Srandu Křišťálového je stále ještě žabař.
0/0
23.9.2005 14:31

jekal

Re: Re: Furt to funguje
jde o vládu jako celek, premiérovi fandí 54%
0/0
23.9.2005 14:43

pleoner

Re: Re: Re: Furt to funguje
No vždyť říkám, že je to žabař a kam se na Standu hrabe.
0/0
23.9.2005 14:46

jekal

Re: Re: Re: Re: Furt to funguje
Standa měl špatnou mapu
0/0
23.9.2005 14:47

eloš

Bože můj,
jaké duševní přerody různých "mladých" retarďáků budeme muset zažít,než si přečtou nějakou knížku třeba od Tigrida. Když jsem měl 6 let, taky jsem miloval na celém světě nejvíc Stalina a Ježíška. Jenomže mezitím jsem ledacos zažil a taky přečetl. Když jsi už jednou volil, tak nejsi až tak mladý, a že si volil KSČM, je ostuda jak tvá,tak tvých rodičů. A přečti kromě Dumasa i nějakou Knížku třeba od Šabatu, nebo toho Tigrida, nebo nejlépe Vaculíkovou "Sekyru" a věř, nebudeš je volit. A pravděpodobně ani Socany.
0/0
23.9.2005 13:52

Diskutervas

Kdy jsem volil komunisty a proč
Jsem poměrně mladý, tak jsem ještě moc voleb neabsolvoval, ale jednou jsem volil KSČM. Bylo to do Evrop. parlamentu. Tehdy vládl Špidla, který dělal tzv. reformu veřejných financí. Snížily se daně firmám, šetřilo se na soc. výdajích, na důchodech, zvedlo se DPH. Potřeboval jsem ukázat, že takhle ne, nevolil jsem soc. dem. aby dělala pravicovou politiku. Taky jsem chtěl podpořit Ransdorfa, který byl lídr a byl představitel reformního křídla. Teď se za to trošku stydím, když vidím, jak někteří komunisté se bouří proti odchodu Grebeníčka a reformisty označují jako rozvračeče. Mám obavu, že ta strana se nedokáže transformovat v standartní demokratickou levicovou stranu. Ale pokud budě dělat soc.dem. důslednou levicovou politiku, nemám potřebu volit komunisty. Paroubek používá razantní levicovou rétoriku, skutečná politika se tolik nezměnila a ehlje: Preference komunistů klesly z nějakých 23% na 13,5% a preference soc. dem. se zdvojnásobily. Jen tak dál, doufám, že Paroubek KSČM zničí.
0/0
23.9.2005 11:25

František Koudelka 4.Kyju

Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Jen aby KSČM nezničil jako Fierlinger.
0/0
23.9.2005 11:27

Diskutervas

Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
ještě doplnění: byl to paradoxně právě antikomunista Špidla, který posílil komunisty. Jak řekl Zeman, pokud bude dělat soc. dem. důslednou levicovou politiku, bude to nebezpečné komunistické straně. Já Diskutervas říkám, pokud chcete silné komunisty, nutťe soc. dem ke kolaboraci s pravicí.
0/0
23.9.2005 11:28

Kleki Petra

Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Neber si to teď osobně. Čte se to moc hezky. Ale přestože ještě nejsem příliš starý, dost si pamatuju a tvůj pohled mi připadá dost naivní. Navíc vůbec neřeší základní problém: Mně osobně je jedno, jak se komunisti jmenují, a teď to sice může vypadat, že socdem třeba někdy v budoucnu teoreticky může vytlačit KSČM na okraj zájmu, ovšem jestliže toho dosáhne tím, že ji v celé šíři nahradí, budeme mít jen další komunistickou stranu s jinou nálepkou. Děkuji, nechci. Již jsem zvracel.
0/0
23.9.2005 11:34

Diskutervas

Re: Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Nemyslím si, že pokud soc. dem. bude dodržovat svůj program, tak se stane komunistickou stranou. Tady jde hlavně o postoje členské základny. A velká část členů KSČM prostě nechtějí, aby se z jejich strany stala demokratická standartní levice.
0/0
23.9.2005 11:37

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Třeba postoj té členské základny a místních organizací, které nechtěly za volebního lídra Zaorálka?
0/0
23.9.2005 12:22

jekal

Re: Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
tak hele socani nejsou a nikdy nebyli ani nebudou monolit jako je ODS či KSČM, takže od nich narozdíl od ODS a KSČM nehrozí nezvratné změny, tam není tvrdá disciplína, jde o spolky, v tom je ten zásadní rozdíl. ODS má modrou bezšanci a východní rovnou daň a podporují ji všichni, ať chtějí nebo nechtějí.
0/0
23.9.2005 11:42

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
 Už jsem tě jednou prosil, abys mi neničil bránici! Ty tvoje příspěvky!!! Ovoce Z Lenina! Nelekejte se, chybí pouze é!!!
0/0
23.9.2005 11:44

jekal

Re: Re: Re: Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Bobečku totéž včera na STV 2 tvrdil tzv. pravicový redaktor SME, když porovnával socany u nás a na Slovensku, mohl jsi mít kabaret i s obrazem
0/0
23.9.2005 11:47

klv

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
kéž by naše TV dokázala vytvořit takový program jako běží každý čtvrtek na STV 2
0/0
23.9.2005 12:03

vladino

Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Již jsem zde x-krát psal, že posledně zveřejněné výsledky průzkumu nejsou na nic, protože dvě různé zprávy se v některých ukazatelích liší i o víc, než 10%.
0/0
23.9.2005 11:36

jekal

Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
furt platí volební zákon
0/0
23.9.2005 11:43

Englishman

Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Bože, to je ale blb.
0/0
23.9.2005 12:00

EasyR

Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Asi budeš hodně mladý. A to že jsi volil komunisty nesváděj na Špidlu, přičítej to jen své vlastní hlouposti...
0/0
23.9.2005 12:06

nnattalli

Re: Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Plne souhlasim.......takovych co nejmin
0/0
23.9.2005 13:42

Jan Daniel

Re: Kdy jsem volil komunisty a proč
Mladej a blbej. To je ten důvod.
0/0
23.9.2005 12:21

jekal

EU - Klausova RVHP
Česko vydělalo v roce 2004 na členství v Evropské unii čistých více než sedm miliard korun (250 miliónů eur), což představuje 0,33 procenta hrubého národního důchodu ČR. V porovnání s rokem 2003 dostalo Česko z bruselské pokladny o 37 miliónů eur více.
0/0
23.9.2005 11:24

Englishman

Re: EU - Klausova RVHP
A kolik představovaly domácí náklady? Co se financí týče, tak je EU pro ČR těžce prodělečný podnik a pár miliard z bruselské pokladny, notabene nasměrovaných Bruselem, to nezaplácne. Do EU samozřejmě ČR nevstupovala kvůli penězům, ale tvrdit, že na tom finančně vydělala, je opravdu komické.
0/0
23.9.2005 12:04

Dawe79

Re: Re: EU - Klausova RVHP
je to v čistém...
0/0
23.9.2005 12:08

Diskutervas

O co jde Kalouskovi a Mílovi
Jsem poměrně dobře seznámen s pracovním právem v ČR, tak vím, že nový tolik diskutovaný návrh zákoníku práce neznamená žádné podstatné změny proti současnému stavu, ani proti tomu, co tu bylo za Klause, a to ani co se týče odborů. Tak proč Kalousek a Míl tolik vyšilují? Míl je fanatik, který by zákoník práce nejradši zrušil a doufá, že pokud tu bude vládnout ODS, tak se mu to podaří. A Kalousek? Přece si nemůže myslet, že soc. dem. nějak sníží ochranu zaměstnanců a vliv odborů. V řadě zemí EU je ta ochrana ještě větší (Francie). Kalousek opět hraje svou oblíbenou politickou hru "vrážení kudly do zad". Donutí ČSSD ke spolupráci s komunisty, pak to zkritïzuje, snaží se dokázat, že lidovci s ČSSD nemají nic společného a že voliči zapomenou, že jsou s nimi už déle než 3 roky v koalici. 
0/0
23.9.2005 11:11

Kleki Petra

Re: O co jde Kalouskovi a Mílovi
Současná platná úprava pracovního práva je už sama o sobě dost příšerná, takže nevím, co chceš tímto příměrem dokumentovat. A že se vedou dlouholeté debaty o praktičnosti zrušení zákoníku práce a přesunutí úpravy těchto vztahů do Občenského zákoníku, kam svou podstatou patří, to je jedině správné. To se ovšem od této bandy dá čekat jen stěží.
0/0
23.9.2005 11:13

Diskutervas

Re: Re: O co jde Kalouskovi a Mílovi
Jak si představuje ODS zákoník práce? Sociolog Keller to napsal nějak takhle:
paragraf 1) zaměstnanec musí vykonat jakýkoliv příkaz zaměstnavatele
paragraf 2) není li splněn bod 1, pak zaměstnanec vlastní vinou přichází o práci.
paragraf 3) přicházíli vlastní vinou o práci, nemá nárok na žádné sociální zabezpečení.
0/0
23.9.2005 11:16

jekal

Re: Re: Re: O co jde Kalouskovi a Mílovi
tož ODS se zřejmě inspirovala u seržantu z Pahorku - trestal vojáky za drzé odpovědi i vzpurné mlčení........... 
0/0
23.9.2005 11:19

Kleki Petra

Re: Re: Re: O co jde Kalouskovi a Mílovi
Já nevím, jak si představuje ODS nový zákoník práce. Nejsem členem. Zbytek tvého příspěvku je konina, kterou nestojí za to komentovat. Nic to nemění na nevyhovujícím stavu současné pracovně právní úpravy.
0/0
23.9.2005 11:23

velkorypal

Re: Re: O co jde Kalouskovi a Mílovi
já z jeho psaní pochopil že je to teď vlastně v poho a že se nic moc nezmění! ale pravdou asi bude, že zákoník bude potřeba novelizovat ještě dřív než vyjde v platnost! jako ostatně všechny zákony z dílny vlády soc.dem+lidovců+US
0/0
23.9.2005 11:18

Jan Daniel

Re: O co jde Kalouskovi a Mílovi
Proč vyšilují? Protože ZP je komunistická sračka. Deformuje ekonomiku a zvyšuje nezaměstnanost. 
0/0
23.9.2005 12:19

jekal

CCC
Buďme však spravedliví: vytýkal někdy  Kalousek čestnému předsedovi ODS a prezidentu republiky  Klausovi jeho „objetí s bolševikem“? A přesto se Klaus při prezidentské volbě o hlasy „bolševika“ ucházel jako chudý pacholek o bohatou cérečku. Dostal je a díky nim zvítězil. Učiní-li něco podobného premiér Paroubek v souvislosti se schválením Zákoníku práce, poslouží to alespoň lepší věci.
0/0
23.9.2005 11:08

jekal

Re: Re: CCC
ani jedni komouši - rudí či modří- mne při neexistenci CCCP nezajímají
0/0
23.9.2005 11:22

Kleki Petra

Re: CCC
 PŘESTÁÁÁÁÁŇ!!!  Já z tebe porodím ježka s jabkem!
0/0
23.9.2005 11:11

velkorypal

hádky, hádky, hádky
pánové a dámi (jestli se nějaká pustí dosupících pánů) proč se hádáte? Pan Paroubek nám ukazuje jasně kam chce směřovat naši zem. jednoznačně k sociální politice kde se všichni budou mít dobře. ti co se budou víc snažit budou mít možnost pomocí přerozdělení přispívat těm co se snažit budou míň (pokud vůbec). Jako průměrný daňový poplatník si nepřeji, aby i jen část mých peněz připadla na davy lidí kteří nechcou více pracovat ale chtěli by aby se stát staral víc a víc a víc až mi nakonec stát přidělí jednoho člověka (mimo rodinu) kterého budu živit a šatit a platit mu bydlení a dávat mu kapesné na alkohol a cigára!
Děkuji ale já říkám NE této sociální politice.
0/0
23.9.2005 11:06

karoten

Re: hádky, hádky, hádky
Nedá Ti. Má ráda češtinu....
0/0
23.9.2005 11:08

vladino

Re: hádky, hádky, hádky
0/0
23.9.2005 11:08

Kleki Petra

Re: hádky, hádky, hádky
Tak musím přiznat, že pokud by se stát s takovouto varianto spokojil, tedy přidělil mi jednoho člověka mimo rodinu k veškeré starostlivosti o něj, a dál mě neotravoval, na to bych opravdu přistoupil. Pořád by to vyšlo podstatně levněji, než to, co se na nás plete, a aspoň bych měl jistotu, kam ty peníze cpu. Přimlouval bych se jen za to, aby to byl v tomto případě některý z pětice Paroubek, Škromach, Gross, Emmerová či Sobotka. Stejně prožírají i mé daně, takhle bych je měl aspoň pod kontrolou.
0/0
23.9.2005 11:10

velkorypal

Re: Re: hádky, hádky, hádky
bohužel jsem to myslel nad rámec současných i budoucích odvodů a povinností
0/0
23.9.2005 11:13

Kleki Petra

Re: Re: Re: hádky, hádky, hádky
...ach zóóó... No, to je ovšem výhled, který vypadá opravdu dost pravděpodobně. Takže zřejmě Rudá šance pro bohaté.
0/0
23.9.2005 11:15

velkorypal

Re: Re: Re: Re: hádky, hádky, hádky
jejich utajované heslo, se kterým vytáhnou až v lednu/únoru bude:"pořídíme vám malého socánka do každé domácnosti" ale je to zatím tajné! a po volbách se chystá rudá fůze, jmenuje se transfůze! spočívá ve splynutí obou souciálně orientovaných stran a účelem větší podpory méně přizpůsobyvích spoluobčánků a těm kteří trpí lachtaní nemocí!
0/0
23.9.2005 11:22

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: hádky, hádky, hádky
Jj. Transfůze. Nakonec jejich krevní skupiny se v ničem neliší...
0/0
23.9.2005 11:30

jekal

BBB
Počínání lidovců při jednání o Zákoníku práce je však výlupek. Navrhli totiž ČSSD: Sražte v něm úlohu odborů na nulu a my zákoník podpoříme!  Kalousek dobře ví, že sociální demokracie nikdy nemůže a nesmí odbory opustit, chce-li dostát svému jménu, poslání a historii. Čekat to od ní je stejné, jako čekat od katolíka Miroslava Kalouska souhlas s tvrzením, že panna Maria si Ježíška uhnala s neznámým římským legionářem. Miroslav Kalousek to ví a stejně dobře ví, že ČSSD nezbude než zákoník prosadit pomocí komunistických hlasů. To je smysl cvičení, neboť v ten okamžik může lidovecký archanděl Gabriel s planoucím mečem vystoupit jako obránce demokracie a vysvěcený antikomunista.
0/0
23.9.2005 11:05

jekal

AAA
Začínající mistrovství České republiky v předvolebním krasobruslení rozhodl se šéf lidovců ozdobit dvojitým odpíchnutým kalouskem. Nejprve se vznesl k hlasování proti sociálnědemokratickému koaličnímu partnerovi ve Sněmovně. Po dopadu do Zákoníku práce pak vykroužil působivou figuru starosti o ČSSD, aby se nedostala do objetí komunistů.  Krásu tohoto dvojitého odpíchnutého kalouska může ocenit jen člověk s mozkem velikosti fazolky. V prvním případě předseda KDU-ČSL prostě nabízel svoji stranu ODS do povolebního mariáše.
0/0
23.9.2005 11:03

vladino

Re: AAA
Holt, jsou to tvoji oblíbenci, tak se nediv...
0/0
23.9.2005 11:05





Najdete na iDNES.cz