Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Omlouvám se, opakoval u soudu řidič tramvaje smrti

Až deset let vězení hrozí řidiči tramvaje, která na jaře vykolejila na Karlově náměstí. Dva lidi čekající na ostrůvku zemřeli. Vzpomínky plné bolesti a prožité hrůzy nyní zaplnily soudní síň, kde začalo hlavní líčení. "Omlouvám se," opakoval všem pozůstalým obžalovaný Jiří Panenka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TyMeTaky

23. 9. 2005 12:28
Mereni rychlosti...
Nechapu, co se kdo muze pozastavovat nad udajnym prekrocenim rychlosti o 100%, kdyz kazdy z nas uz zazil, ze tram. obcas, zvlaste pri rozjezdu, jde do smyku. A pokud sla do smyku v zatacce, tak klidne se mohl nakolek vysplhat ze zlabku ven...
0 0
možnosti

vver440

23. 9. 2005 12:17
nebo je tady ještě jedna možnost
a to, že DP mřidiče podplatil, aby vzal vinu na sebe, 3-4 mega pro normálního človeka je do konce života, ztráta dobrýho jména DP by byla dražší
0 0
možnosti

Deleter

23. 9. 2005 10:15
Demone3, pro osvěžení paměti:
Pro všechny chytráky co pomlouvaj tramvajáky. Hned po té 22-tce na tý samý výhybce VYKOLEJILA linka č.6 evidenčního čísla 8346 ale to nikdo nikde NEPÍŠE a evidentně jel předpisově a taky vykolejil,takže je evidentní,že vykolejení linky 22 nebylo jen kvůli rychlosti,ale může za to i výhybka. Rychlost řidiče neomlouvám a má na tom taky vinu,ale zkuste se zamyslet jak je možný,že vykolejily 2 tramvaje na tý samý výhybce
0 0
možnosti

Deleter

23. 9. 2005 10:16
Re: Demone3, pro osvěžení paměti:
Jak píše dole rprp, ta další vykolejená tramvaj byla vidět včera ve Střepinách a je dokonce i na ilustračním foto k tomuto článku. Nevím, proč o tom nikde nepadne ani zmínka. Přitom 22 byly žlutý vagóny a tohleto je červenej tak to snad musí trknout každého!!!
0 0
možnosti

rudyj_zabijak

23. 9. 2005 9:30
no... z fyzikalniho hlediska
je rozdil 15/30 kmph docela dost, na druhou stranu, osobne bych vic veril verzi s dobrym jmenem Elektrolinie a snahu ututlat technicke nedostatky tramvaji a koleji. Samozrejme, nebyl sem tam, ale kdyz tolik lidi tvrdi, ze tramvaj jela normalne a kdyz vime, ze to nebyla prvni tramaj, ktera tam do oprav koleji (ktere tedy zrejme prece nebylo nutne menit) vykolejila, clovek prece musi mit pocit, ze tu neco nehraje. Myslim, ze se DP a Elektrolinie snazi jen odpoutat pozornost a hodit vinu na ridice. Ono toho vubec, pokud jde o soukromy a zaroven statni podnik DP Praha, vubec nejak smrdi... Je to mimochodem podobne jako pri stavbe dalnic :D no a pokud ty koleje byly stejne kvality jako nase "nove silnice a dalnice" tak se divim, ze tam ty tramvaje vubec jezdi.
0 0
možnosti

spartaman

23. 9. 2005 9:53
Re: no... z fyzikalniho hlediska
Rád bych dodal, že společnost Elektroline nemá nic společného s tramvajemi ani s kolejemi. Elektroline dělá pouze výhybky a ovládání výhybek a trolejové vybavení, jak jsou kontakty, úsekové oddělovače atd.
0 0
možnosti

krafak

23. 9. 2005 7:21
Je mi líto
samozřejmě i pozůstalých, ale podle všeho to vypadá, že ten člověk se stal obětí hloupých náhod. Už jen ten pocit, že byla nějaká chyba v kolejích či tramvaji a mají ho odsoudit vlastně za něčí chybu je hrozná. On má zkažený zbytek života už tím, že zabil neúmyslně 2 lidi, teď ho plno lidí odsoudí podle toho, co si kde přečtou.
0 0
možnosti

Helmut_Zazvorka_von_Jagerndorf

23. 9. 2005 8:32
Re: Je mi líto
ten člověk se stal obětí nešťastných náhod, ne hloupých.
0 0
možnosti

skalnicka

22. 9. 2005 23:00
Jeden, z mnoha názorů...
Jsem člověk, který zná pár lidí z Dopravního Podniku HMP a můžu sám za sebe říct, že jsou to lidé, kteří se snaží ovádět maximum, i když občas mám k jejich práci výhrady... ;) Zkrátka, znám je, ale nejsem jedním z "nich"
Nicméně, mám pro Vás 2 náměty k zamyšlení:
1) Nikdo asi nevyrábí vědomě zmetek (nebudu pracovat tak, abych "škodil")
2) Neyslíte, že byl tak trochu obětí náhody? Jezdí tam takovým způsobem asi většina "ševců", ale zrovna on to ods**l... :(Taky máte svoje úseky, kde to "100%" znáte, přitom Vám to může jednou nevyjít) To ho ovšem nezbavuje odpovědnosti... :(
0 0
možnosti

x katka x

23. 9. 2005 8:06
Re: Jeden, z mnoha názorů...
Taky znám pár lidí z DP (konkrétně ze zázemí tram. vozovny - tedy ne řidiče) a můžu říci, že maximum neodvádí, neboť polovinu noční směny klidně prospí, do práce si berou melouchy, případně se věnují svým modýlkům.
0 0
možnosti

komunisti_sou_svine

22. 9. 2005 22:50
O S V O B O D I T !
Za prve ten človek dělal jen svou praci a to mizernou, v mizerne zemi, s mizernou tramvaji po mizernych kolejich a stala se nehoda - na ktere ma svuj podil viny samozrejme, ale byla to nehoda a kdyby bylo všechno ostatni v pořadku on by tu chybu udělat nemohl protože by pro ni nebyl prostor. Navic nas jak to tak čtu akorat zbavil par přiživniku "Vdovec po mrtvé, kterou tramvaj odhodila pod přijíždějící avii, soudu hlasem plným dojetí řekl, že jeho čtyřiašedesátiletá žena byla zdravá a čiperná. Stále pracovala jako úřednice sociálního zabezpečení." což je jenom užitečné, takových lidí škoda není.
0 0
možnosti

komunisti_sou_svine

22. 9. 2005 22:57
Re: O S V O B O D I T !
btw tim podilem viny myslim především to že si na sebe nedokázal vydělat jinak šel hlupák do takovéhle práce...
0 0
možnosti

joryk

22. 9. 2005 22:00
nevim,nevim
Souhlasím s názorem dole, že zatáčka je témeř hned za zastávkou a dosažení 30 km/h na tak krátkém úseku se mi nezdá.... A vůbec, jsetli je stav kolejí takovej, že při překročení rychlosti 15 km/h je ohrožen život, tak to abychom ty tramvaje radši zrušili.
0 0
možnosti

martynez

22. 9. 2005 21:40
Zatáčka na KN
No IMHO nezanedbatelnou vinu nese stav/technické řešení kolejiště v těch místech. Už jednou předtím jsem viděl vykolejit tramvaj v téže zatáčce - tehdy vykolejil přední vůz. A nepřišlo mi, že by tramvaj jela rychle.
0 0
možnosti

vver440

22. 9. 2005 21:23
tak vám nevím
ale jsem si na 90 procent jistej, že ta tramvaj vylítla na vekslích, přesněji řečeno, že se pod ní podhodily. Kola s nákolkama klidně mohly zůstat na kolejích, sle v zatáčce to z nich vyběhne ven. Navíc je tady ještě jeden poměrně závažnej otazník, na kterým obžaloba staví a to je rychlost: jak znalci došli k názoru, že tramvaj jela příliš rychle? údajně ze záznamu měření tachometru.Jenže tohle měření není a nemůže bejt průkazný-tramvaje totiž používaj snímače pro tachometry z hnaných částí, takže pokud našlápne řidič v´íc, kola se protočí a tachometr ukazuje rychlost kol a ne rychlost vozu. dneska ve zprávách svědci tvrdili, že tramval jela normálně. Já osobně si myslím, že nehodu zavinila technická závada elektrickýho ovládání výhybky, kterou dodává firma Elektroline a jelikož jsou tam těsný vazby DP a Elektroline, tak by se někdo v tom moh začít vrtat a podivit se, kam že ty peníze jdou-proto je technická závada naprosto nepřípustná, takže to stejně vodnese ten švec
0 0
možnosti

rakosnicek_2003

22. 9. 2005 21:31
Re: tak vám nevím
takze troska korupce ? urcite je to mozny .... zajimalo by me, jestli tady v ty nasi bananovce existuje obor cinnosti bez tyhle nasi narodni samozrejmosti :-(
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!