Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děti se od počítačů vracejí ke sportu

Místa v oddílech florbalu, míčových her, jógy a dalších sportů při domech dětí a mládeže jsou tři týdny po začátku školy téměř rozebraná. Největšími hity mezi dětmi jsou letos nejrůznější sporty, ale také třeba tanec, chovatelství či modelářství. Zato dětské počítačové učebny zejí prázdnotou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jolly72

..
ženský k plotně, odjezd
0/0
20.9.2005 9:41

Bouše

Hmm
Tvůj příspěvek je tak bezelstný, že nemám to srdce využít tu nahrávku s perem v levé ruce
0/0
20.9.2005 8:56

Alarmy - www.zabezpeceni.net

Kurzy PC
Před asi 2 roky jsem taky na jedné ZŠ vedl kroužek PC. Byli to vesměs prvňáci a druháci. Snažil jsem se jim to podat formou zábavy, někteří už byli na svůj věk poměrně zkušení. Zhruba 40 min. jsem se snažil jim vysvětlit srozumitelným způsobem, jak co funguje, naučit je psát, ale taky, že počítač by neměli otevírat. Myslím, pokud se výuka pojme jistou formou zábavy, děti se hodně naučí a udržíte jejich pozornost.Jinak souhlas s tím, že jenom vysedávání u PC je špatné - mohu potvrdit, že sám jsem měl problémy např. se zápěstím na pravé ruce - myš, tak jsem si koupil tablet a protože jsem levák, používám místo myši pero v levé ruce a od té doby nemám potíže.
0/0
20.9.2005 8:46

monarchista

Re: Kurzy PC
Jedna moje kámoška říkala, že levou je to jako cizí, takže si dobře udělal :-)))))
0/0
20.9.2005 9:06

pedr64

Re: Re: Kurzy PC
jo, ale musí to být levou rukou pod pravou nohou
0/0
20.9.2005 9:59

BLACK33

Re: Kurzy PC
tak proč jste nedržel myš v leve ruce? a proč by neměli počítač otevírat aspoň budou vidět jak vypadá.Ja si pamatuji holku co mela na středni samé jedničky(i s výpočetky) ale když jsem chtěl ať dá do počítače DVD mechaniku ať se můžem podivat na nějaký dobrý porno tak hleděla jak puk
0/0
20.9.2005 12:35

doob

Tady se ještě můžete hlásit
http://www.juventus.cz/krouzky_kurzy.php
0/0
20.9.2005 8:15

kenx

drahá paní/slečno Blažková
Je zajímavé že už po přečtení pár řádků vašeho článku jsem poznal že článek psala žena, navíc zřejmě s úrovní znalostí toho o čem píše zcela mimo mísu. Samozřejmě že už mají počítače doma, přesně jak se to tu napsali lidé v dalších komentářích. A co vy, chodíte na nějaké kurzy PC?
0/0
20.9.2005 7:37

Maranitka

Re: drahá paní/slečno Blažková
Nic proti, ale to, že mají děti počítače doma, jsem četla už v článku, ne až v dalších komentářích, tak nějak nevím, proč za to autorku napadat...
0/0
20.9.2005 8:03

gratitude

Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
Jen ho nechte, ať se vyprská... zřejmě má doma peklo :-)
0/0
20.9.2005 8:17

2Mac7

Re: drahá paní/slečno Blažková
holky tě nechtějí ?
0/0
20.9.2005 8:50

imagi

Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
Proč chlap nemůže prohlásit oprávněnou kritiku na ženu, aniž se hned ozvou nějaké vědmy, které to spojují s různými komplexy?
0/0
20.9.2005 9:10

2Mac7

Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
to asi není na mě - kdo že je tu ta vědma ?  jaké komplexy ...a jaká oprávněná kritika ?  To ten příspěvek dotyčného je oprávněná kritika - podle Vás ? Tak to tedy nevidím,  vysvětlete mi to prosím.
0/0
20.9.2005 9:14

2Mac7

Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
Abyste se nemusel tolik rozepisovat v čem Vy vidíte tu oprávněnou kritiku a za co , tak stačí jen ,když mi zkusíte vysvětlit ,které znalosti autorky jsou vlastně mimo mísu - děti, sporty nebo počítačové kroužky či jiná zájmová činnost ? To další v příspěvku dotyčného je "mimo mísu " , jednak o tom, že mají děti PC doma se v článku píše a jednak otázka zde položená autorce je úplně mimo, tady s ním určitě diskutovat nebude ( jaké překvapení  , to nemohl tušit ) . A navíc autorka toho vlastně ani moc sama nenapsala - většina jsou citace .
0/0
20.9.2005 9:24

imagi

Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
Dejme tomu, že jsem to myslel obecněji. Článek je jalový celý, protože pouze "objevuje" Ameriku. Ale, když dovolíte, já se ptal první: Ať už si novinářka Blažková kritiku zaslouží, nebo ne, proč to spojujete s ženskými komplexy?
0/0
20.9.2005 9:30

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
ale já topřeci vůbec nespojuji s ženskými komplexy , ostatně já si myslím, že zrovna ženy zas tak moc komplexy netrpí . Mně jen překvapilo, že někdo v příspěvku kenx ( nebo jaký má nick) vidí oprávněnou kritiku ženy. A ten úvodní příspěvek, na který jsem reagovala ? jestli po přečtení pár řádek toho článku někdo zareaguje tak jako kenx , tak je minimálně k smíchu ( tedy mně ) , pokud tam není nic víc.
0/0
20.9.2005 9:51

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
Jo a ješte tedy ta odpověď na Vaši otázku . Pokud chlap napíše nějakou oprávněnou kritiku na ženu , tak třeba takové vědmy se zde neobjeví . 
0/0
20.9.2005 9:53

imagi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
Uff, to je síla...
Osobo, já jsem se asi ne moc jasně ptal na toto:
Proč soudíte, že když XY napíše kritiku na novinářku, že ho holky nechtějí? Jste s to mi odpovědět, a pokud možno bez vašich dalších tezí, na které jsem se vás neptal?
0/0
20.9.2005 10:00

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
jaká síla ? ....Ať už si novinářka Blažková kritiku zaslouží, nebo ne, proč to spojujete s ženskými komplexy? ...Vaše jedna otázka ( vím co jste tím myslel, omlouvám se , že jsem neodolala reakci na Vaši špatnou formulaci otázky ) ...Vaše 2. otázka ..Proč chlap nemůže prohlásit oprávněnou kritiku na ženu, aniž se hned ozvou nějaké vědmy, které to spojují s různými komplexy....zase  .A Vaše třetí otázka .Pokud někdo po přečtení pár řádků tohoto článku napíše, že hned poznal , že článek psala žena ( nu,  je pod článkem podepsaná , že),která je s úrovní znalostí toho o čem píše zcela mimo mísu ... zde ale nejsou žádná fakta, na jichž základě by se toto dalo usoudit. Takže podle mě je to jen reakce daná nějakými "emocemi" A můj  "úsudek" (podle Vás) , že ho holky nechtějí - jen parafráze na  - Matěji, proč tě
0/0
20.9.2005 10:12

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
...Matěji, proč Tě holky nechtějí . Říká se , že muži mají smysl pro humor
0/0
20.9.2005 10:13

imagi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
No nic.
Že pozdravuji pana manžela. To musí být světec!
0/0
20.9.2005 10:21

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
chlapa světce neznám , pozdravuji též - Vás - manželku asi nemáte . A jinak, Vy jste mi nevysvětlil v čem spočívala podle Vás ta oprávněná kritika  .Asi už nevysvětlíte . Hmm, tak se mějte.
0/0
20.9.2005 10:26

peppermint

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
 
Ale proc pouzila tu parafrázi zase nevysvetlila.
to 2Mac7: Zítra to roztočíme!
To je sranda
0/0
20.9.2005 10:30

Leczo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
Kdyby si bába zopákla pravopis a tu příšernou úpravu textu, udělala by líp.
0/0
20.9.2005 10:38

lázeňská veverka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: drahá paní/slečno Blažková
A ty zase musíš být pěkný omezenec
0/0
20.9.2005 10:59

pesimista-domaci

Počítačové učebny jsou prázdné
protože v nich učí stejné učitelky jako v¨s škole. Koho zajímá tisíc funkcí nástrojové lišty ve Wordu? Vidím to sám, mám doma učitelku. Nainstalovat program je nebetyčný problém, připojit tiskárnu stejně tak, ale kolik nabídek je pod roletkou soubor, tak to ví přesně. Mimochodem velmi podobně vypadají testy MS k získání jejich certifikátu. Programování se skoro neučí, technika se probírá formou blokových schémat typu PAMĚŤ-PROCESOR .... ale co a jak funguje to neví často ani správce školní sítě. Zkrátka učitelé jsou až na čestné vyjímky o týden dopředu před dětmi (však jak by ne, když o týden dříve museli nastoupit). Copak si myslíte, že ty děti nepoznají, že vyučující plácá o něčem, čemu nerozumí? Dítě není zmenšený dospělý a uvažuje jinak, odhadne spoustu věcí zcela přesně a dřív než dospělý. Proto se vykašle na blba v kroužku počítačů a jde si radši zaběhat než aby si kazilo odpoledne.
0/0
20.9.2005 7:27

abarnett

Re: Počítačové učebny jsou prázdné
souhlás naprostý. líp bych to sám nenapsal.
0/0
20.9.2005 7:52

tablet

Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Nesouhlasím! Znám učitele, kteří jsou ne týden před, ale rok za dětmi. Cha! Museli sice taky absolvovat školení s testem na jeho závěru, ale světe div se, měli taháky, opisovali od sebe, špitali si... No jak malé děti...
0/0
20.9.2005 8:07

buhvol

Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Řekni mi, proč by učil někdo, kdo umí programovat? Není pro něj lepší vytvářet weboý stránky za mnohem, mnohem víc peněz? Jistěže... Kdybych vystudoval angličtinu, tak bych přeci také nešel učit ;o) A jeden vtip na závěr: první je blbá, druhá je hnusná a třetí je také učitelka ;o)
0/0
20.9.2005 8:12

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
No, výroba vebových stránek u mě moc programování není . Náš učitel Inf učil asi 2 dny v týdnu a zbytek se tím živil. Musím mu poděkovat že i když sem nebyl bůhvíjak pilnej žák, tak toho umím z programování z gymplu víc než gdejakej z VŠ. Jinak pak tam byla i učitelka inf, která byla tak blbá, že ji nepřišlo divný vypojit server, uvařit kafe a zase server zapojit. Prej se ta závada špatně hledala, když se 2x denně o přestávce resetoval:))
0/0
20.9.2005 8:19

Alleycat

Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Ja su programator vystudovany z VS. Pojd si zmerit sily:-)
0/0
20.9.2005 9:08

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Dobře tak pistole 9mm dnes večer na růžku :))
Jinak viz níže
0/0
20.9.2005 18:53

Azazel333

Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Já su taky programátor z VŠ
nechci tě urážet, ale nejpíš umím víc prog. jazyků, než si ty napsal programů
Nic ve zlým, taky sem si po střední škole myslel jakej sem borec přes programování :)
0/0
20.9.2005 9:36

Alleycat

Re: Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Tady vubec nejde o to, kolik umis programovacich jazyku, protoze stejne v praxi delas jenom v jednom nebo ve dvou. Tady jde hlavne o programovaci techniky. Coz takhle dat kolegovi ke zprogramovani nejaky parser? Treba na urovni moji diplomky - zpetny prekladac Javy...
0/0
20.9.2005 9:55

Azazel333

Re: Re: Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
nesmíte brát všechno tolik vážně :)
ono v programování jde o spoustu věcí - ale jen těžko vás je naučí na střední škole (mnohé ani na vysoké)
0/0
20.9.2005 12:23

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Sem nechtěl vyvolat flame, ale pokud chceš, tak jako vyzvanej si volím zbraně. Co třeba ControlWeb 2000? Wittness?... Nech to být, šlo o to, že sem se na střední naučil programátorsky myslet. Teď studuju 3.ročník VUT FEKTobor automatizace. A když se rozhlídnu tak 95 % mejch spolužáků neumí po 2 letech na vš programovat ani vzdáleně tak jak já na SŠ.(Prakticky vím o jednom se kterým si můžem tykat, a pak o jednom kterej studuje najednou i Inf). Ale je to o tom, že už se 2 roky specializuju na tepelné zpracování a přilehlé řídící systémy. A když jsem onehdá vysvětloval jednomu cca 40 letýmu Ing programátorovy PLC jak naprogramovat retransmisi přes 0-20mA tak sem fakt žasnul(trojčlenka!!). Mimochodem z naší skupiny (10 lidí) jsme se 3 dostali s prací z informatiky do zahraničí v rámci různých soutěží, další 2 byli na matice v USA. Nemyslím si o sobě že su super programátor, chtěl sem říct že sme se díky super učiteli hodně naučili. A to ani nebyl nijak přísnej:))
0/0
20.9.2005 18:51

TomášM

Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
máte pravdu. Mám certifikace MCP, MCAD, MCSD, MCDBA, MCSE a MCT. Mám 53 hrubého bez odměn jako senior programátor. Myslíte že ze sebe půjdu dělat blbce někam na základku za 12 hrubého?
0/0
20.9.2005 8:42

Kristyan

Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
No ono se to dá dělat třeba i při "normální" práci, jako vedlejšák. Zároveň to může třeba uspokojit potřebu těch, co se neženou jen za penězi a mají pocit že tím dětem něco předávají. To ale koukam asi nebude tvůj případ.
0/0
20.9.2005 9:04

pesimista-domaci

Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Nepůjdete a to tom to je. Celý problém školství je ve struktuře a ve využití pracovní doby. Učitel odučí cca. polovinu šichty. Zbytek má na přípravu. Myslíte, že to někdo kontroluje? Vy, když se nenaučíte nic nového neprodáte program a jste bez chleba a následně v pr.... Učitelé uvažují jinak: Stačilo to loni, bude to stačit i letos, příští rok, příští století. Místo přípravy hurá na kafíčko, nebo domů na kanape a "...však nějak bylo, nějak bude...". Pokud nemá službu při hlídání na chodbě, tak odučit a zmizet. Nikdo nic nekontroluje a nikdo nic nedělá. Natahovat pracku pro peníze to ano, to jim jde, ale něco v té pracce nabídnout to už ne a popravdě ani to nestojí za to. Ředitel většinou má pár oblébenců a těm se sem tam něco šoupne. Ti ostatní dostanou za úkol učit v kroužku zadarmo alespoň ě vyučovací hodiny týdně. To bych se na ten kroužek taky vykašlal.
0/0
20.9.2005 11:21

foxy2

Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Protoze je programovani zabavne a chytne. Co jineho muzou delat decka u pocitacu? Hry a porno.
0/0
20.9.2005 8:56

gratitude

Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Ta učitelka tě toho teda moc nenaučila, píše se výjimky
0/0
20.9.2005 8:19

2Mac7

Re: Počítačové učebny jsou prázdné
a víte pořádně jak funguje televize ?
0/0
20.9.2005 8:52

pesimista-domaci

Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Ano vím, čirou náhodou to byla jedna z otázek u státnic na VŠ. Nedělejte si ale iluze, i Vy často argumentujete něčím, čemu stoprocentně nerozumíte a nikdo Vám nic nevyčítá. Takové sebepoznání by Vám neškodilo. Víte například jak se dá popsat chemickou rovnicí proces trávení cukru, třeba sacharózy? Asi ne a i přes veškerá nevědění žijete  
0/0
20.9.2005 12:16

2Mac7

Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
jedna z otázek u státnic byla jak funguje televize ?  Já jsem reagovala na kritiku, že vaše žena neumí připojit tiskárnu ( i když myslím, že kdyby na to nikoho neměla , že zrovna tohle by pro ni problém nebyl  ), protože přeci není nutné ( a je v podstatě zbytečné - pokud to není koníčkem ) pro práci na počítači vědět jak vypadá processor a co se v něm děje ( např.) , většina lidí používá TV a nikdo se nepozastaví nad tím, že neví , co je v útrobách té bedny.  Jezdím autem každý den , umím vyměnit kolo, nalít kap. do ostřikovačů, v případě nouze - té nejvyšší - bych vyměnila pojistku (podle manuálu) - to je asi tak vše. Nepotřebuji vědět nic víc (není to můj koníček, potřebuji ho pro přepravu  ), od toho jsou servisy .
0/0
20.9.2005 13:03

2Mac7

Re: Počítačové učebny jsou prázdné
a jaké certifikáty MS máte ( mimochodem ) ?
0/0
20.9.2005 8:59

pesimista-domaci

Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
Certifikace na veškeré OS od WIN 95 až po server 2003 včetně a k tomu CNE až po NOVELL 5 včetně. Pak jsem se na to vykašlal a šel dělat něco jiného protože mne to přestalo bavit
0/0
20.9.2005 11:12

2Mac7

Re: Re: Re: Počítačové učebny jsou prázdné
95 nemám, to je fakt , ale pár zkoušek jsem dělala ( MCSE) a rozhodně bych netvrdila, že to je o tom,kolik je nabídek pod kterou roletkou  
0/0
20.9.2005 12:17

kasavaros

Re: Počítačové učebny jsou prázdné -mám doma učitelku.
učitelka není povolání, ale diagnoza
0/0
20.9.2005 9:20

jirkala

booooze
pocitacove ucebny zeji prazdnotou, protoze se decka vsechno nauci doma sama a vedi toho kolikrat vice nez "ucitel" a v jejich veku vetsinu z nich nejvic zajimaji hlavne hry
0/0
20.9.2005 1:38





Najdete na iDNES.cz