Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máme posílat peníze do New Orleansu?

Před třemi lety, po zdrcujících záplavách, přislíbily USA České republice pomoc ve výši padesáti tisíc dolarů. Americká ambasáda měla co dělat, aby postavila hráz vlně kritiky. Almužna nepřiměřená rozsahu katastrofy mnohé lidi pohoršila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

Kdyby si Paroubek ušetřil 2 nebo 3 masakry na louce.
Mohl jim poslat 100 CZK milionů a ještě by ušetřil.... kdyby jim poslal 100 mil USD tak by to pořád v částkách jaké socky rozhazují daleko hůř než "na reklamu u dobré firmy" nehrálo vůbec žádnou roli....
0/0
8.9.2005 21:27

komunisti_sou_svine

Kdyby nebyl Paroubek srab tak by jim poslal 50.000 € hahah
0/0
8.9.2005 21:18

pepe1000-1

Proc jim posilat
penize. Vzdyt oni potrebujou doplnit ztraty, tudiz jim muzeme poslat par snedocechu. Penez maji dost, ale lidi jim ubylo. Nasi pracoviti spoluobcane se jim urcite budou hodit, ti slovensti by jim mohli ukazat, jak se poradne rabuje, uz maji praxi... :-)
0/0
8.9.2005 20:33

osvetitel

<><><>
HEHE nejvetsi sranda je vtom ze jak Fidel tak ti Cesti politici mohou v nejhorsim vzdy tvrdit ze slo o "solidarni" pomoc svym cernym soudruhum utiskovanym bilejma amikama!At si to nezbytne politicke gesto, prospesne hlavne "JIM" vyklada kazdy jak chce ze?
0/0
8.9.2005 20:24

zorro007

Skutečná pomoc USA
Pane Komárku, když už o něčem píšete, tak si o tom aspoň něco zjistěte - http://www.usembassy.cz/pas/pr/pr02_10.htm
0/0
8.9.2005 17:09

osvetitel

<><><>
Sice jsem se trochu nize do Mr.Komarka obul, ale celkem ma v tom clanku pravdu.Akorat bych dodal ze CR si nemuze dovolit ignorovat neco, naco s predstihem reagoval s predstihem Fidel!Ano ta castka je symbolicka a ma hodnotu akorat politickou pro CR politiky jinak amikum stejne nijak nepomuze a oto tu ani nejde!Ale kdyby meli Cesi odvahu pokud ti politici opravdu veri ,ze co kdy USA pro Evropu a CR udelala bylo mene nezli kdy udelali Cesi pro USA, a ze ta nabidnuta suma na tu povoden v CR byl takovy "vysmech" tak meli moznost darovat tu samou sumu Ale nato by museli mit politicke "vejce" ze? Ale ignorovat neco co ani Fidel neignoruje , by ublizilo vice CR politikum nezli amikum,  takhle se pise pravda polopate Mr.Komarek!
0/0
8.9.2005 16:44

vasekpasek

Jistě
Samo, Amíci mají spoustu peněz a to dokonce i na války. Jenomže tak trochu zapomínáte, že kdyby Amíci ty války nevedli, tak je Evropa v prdeli a my s ní. A taky zapomínáte, kolik do své (a i evropské) bezpečnosti investují USA a kolik Evropa (do své, natož USA). Takže bych Američanům raději nenadával, naopak trochu vděčnosti vůbec neuškodí. Ten článek je náhodou přesnej, nemůžeme si dovolit přispět tolik, že by to američany nějak zvlášť vytrhlo, ale prostě říkáme: "Jsme s vámi, soucítíme s vámi a tady máte důkaz toho, kupte si vodu a savo"
0/0
8.9.2005 15:42

1_Venca

Re: Jistě
Máte pravdu v poslední větě, jinak s Váme nesouhlasím. Zde se ukazuje "spravedlnost" přírody (nevybírá si) před "spravedlností USA"(vstupuje tam kde s toho něco kouká, bez ohledu na zájmy a práva místních).
0/0
8.9.2005 16:26

vasekpasek

Re: Re: Jistě
V čem se mnou nesouhlasíte? V tom, že USA jsme vděční v podstatě za existenci? Za to, že nás zbavili nejdřív císaře, pak fašistů a nakonec i komunistů? Nebo v tom, že USA vydávají na obranu Evropy neuvěřitelný množství peněz (což Evropa odmítá a radši je prožere na soc. dávkách), bez kterých by byla obrovsky zranitelná??? V čem prosím konkrétně nesouhlasíte?
0/0
8.9.2005 20:16

vver440

hm, hm
já osobně nevidím důvod, proč posílat vládě, která má biliony dolarů na nesmyslnou válku, peníze z kapes daňových poplatníků a to zvlášť, když není dostatek financí pro samotné obyvatele ČR. Takhle je přesně vidět socanský hospodaření-z cizího krev neteče a on to už někdo zaplatí. Celou částku bych dal uhradit lidem , kteří ten nesmysl schválili, ať si prodaj vily, auta apod
0/0
8.9.2005 14:40

krakovic

Komarku, Komarku......
Nevim, cim to je, ale tvoje komentare mi prijdou cim dal trapnejsi a hloupejsi.....Jsi hrozne citelny a predvidatelny, ty murdci bez mozku, zamysli se nad sebou
0/0
8.9.2005 13:57

peshmerga

Re: Komarku, Komarku......
Jak kdyz nema mozek (viz "murdc bez mozku")?
0/0
8.9.2005 14:29

Kentus

Re: Re: Komarku, Komarku......
Komárek není nejlepší komentátor.
 
                             Kentus to vyjádřil diplomaticky
0/0
8.9.2005 14:31

peshmerga

Re: Re: Re: Komarku, Komarku......
To ja ani nechci tvrdit (ze patri k nejlepsim). Pouze jsem chtel upozornit na logickou chybu v prispevku od nevim koho. :))
0/0
8.9.2005 14:34

Kentus

Re: Re: Re: Re: Komarku, Komarku......
A není tohle také logická chybka? ... tamten přece netvrdil, že se Komárek zamýšlí mozkem, ne? Prostě zamýšlí.
 
                                          Kentus udeřil
0/0
8.9.2005 14:44

1_130_202_135

Re: Re: Re: Re: Re: Komarku, Komarku......
Zajímavé..... Ovšem proč by každý, kdo píše komentáře, měl být považovaný za KOMENTÁTORA?
0/0
8.9.2005 20:35

radegast45

Chudi-bohati!!??Uz zase??
Domnivam se, ze  bohuzel nebo bohudik ma minimalne polovina obyvatel New Orleansu tak jak celych US nizsi zivotni uroven nez prumerny Cech Hello, pane Komarku
0/0
8.9.2005 13:20

Deleter

Re: Chudi-bohati!!??Uz zase??
však taky více než polovina čechů má nižší životní úroveň, než přůměrný čech. Hello, pane patoku.
0/0
8.9.2005 14:39

radegast45

Re: Re: Chudi-bohati!!??Uz zase??
Tak, a ted jsem z toho jelen-doporucoval bych nejakou skolicku, lol
0/0
8.9.2005 15:53

Arny_71

Re: Re: Re: Chudi-bohati!!??Uz zase??
Proč? Deleter má pravdu, je to jen tvůj problém, že to nechápeš.
0/0
8.9.2005 16:18

radegast45

Re: Re: Re: Re: Chudi-bohati!!??Uz zase??
opravdu nechapu-prosim o vysvetleni-pokud ma nekdo problem se slovem "prumerny"pouziji radeji OBYCEJNY-presto ta skolicka by myslim byla na miste lol
0/0
8.9.2005 16:45

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Chudi-bohati!!??Uz zase??
průměrný a obyčejný jsou dvě slova s úpnlně zásadně jiným významem LOL
0/0
8.9.2005 21:35

host_Artu

Kde berou penize na valky
SVOBODNA AMERIKA  To je zajimavy, že na války o ropu a "svobodu" maji peněz i lidí dost, ale jedna potopa města je vyvede z rovnováhy
0/0
8.9.2005 12:12

osvetitel

<><><>
No ona ta pomoc od amiku byla spis v materialu nezli v penezich coz bylo pro CR dulezitejsi, protoze ty miliardy co prohraje u soudu zaty sve "velkopodnikatele" jako "Vovka" a spol. nebo co se v CR vytuneluje by tesko nekdo CR nahradil a Bush zrovna vte dobe asi nebyl z CR vedenim na nejake "libanky"!A ta Katastrofa v CR se da tesko prirovnavat k tomu New Orleansu a navic patri CR do Evropske sfery kterou vzdy tahala USA z bryndy, zatimco Ceskoslovenske urady amikum pouze vzdy  nadavali, snad krome roku 1968 ze pane Komarek?Ale ty kecy o chudych Cechach a bohatych amikach si strc za klobouk!Amici jsou za sebe a do CR investovala cela Evropa behem tech povodni!A to ani nemluvim otom ze kdyby Cesi na sve kalamity vybrali od svych lidi polovinu toho co davaji amici, tak by nevedeli co stima prachama!Nato jak je CR mrnave tam mate furu milionaru ze Komarku? hlavne tech bejvalejch "socialistu"a to ani nemluvim o tech sportovcich ."Skasli" jste si je natu povoden lepe nezli amiky aby js
0/0
8.9.2005 10:54

osvetitel

Re: <><><>
Ps. jste nemuseli byt tak pohorseni jako z amikama?
0/0
8.9.2005 10:55

Outlander

Re: <><><>
Opravdu reakce hodna tveho ducha a intelektu:) Me by zajimalo co lidi jako ty delaji, ze maji cas celej den prudit na diskusich. Ze by placeni provokateri?:))
0/0
8.9.2005 10:57

osvetitel

Re: Re: <><><>
ZZZ zvedavost zavist a zloba vid bambulo?Spis se zeptej kdo ti plati zato abys to tu celej den cetl ?
0/0
8.9.2005 11:02

JanSlanina

Re: Re: Re: <><><>
Platí mu jeho zaměstnavatel soudruhovi
0/0
8.9.2005 14:28

osvetitel

Re: Re: <><><>
Pravda te vytocila vid bambulo to chapu!Ty spis preferujes intelekt komarka a jeho ducha vid ale nato mas pravo ty bambulo uz mate prece svobodu ne?
0/0
8.9.2005 11:05

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: <><><>
... no, nevím, nevím, kdo tu více srší a září   ... jen mi vrtá hlavou, proč ty své blafblaf považuješ za nějakou pomoc čížkům ...dokonce materielní ... ...
0/0
8.9.2005 11:09

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>
Jen aby to nebyl nador to coti vrta tou hlavou Julinku!Uz ses nechal vysetrit?
0/0
8.9.2005 11:11

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: ?
...   tvé ideje?  nádor?  tvůj? ...
0/0
8.9.2005 17:10

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
A hele Julinek, ty snad vubec nespis nebo co?Ale ze ty bys na miste tech Ceskych politiku mel tu odvahu nabidnout presne tolik kolik nabidli amici? Jenom me nerikej ze bys mel tu odvahu jako politik to ignorovat .
0/0
8.9.2005 17:16

Deleter

Re:
"pomoc od amiku"  Jako nový vízový proces třeba .
0/0
8.9.2005 14:38

osvetitel

Re: Re:
"pomoc od cizku" Jako zruseni KSC treba .
0/0
8.9.2005 17:19

Kleki Petra

Zabili jste nám strejčka, tak tady máte přes držku!
0/0
8.9.2005 8:54

literakl

USA
Chci se zeptat, kolik humanitarni pomoci od ceske vlady obdrzely povodnemi suzovane chude Rumnusko a Bulharsko? Nepomohl by jim milion dolaru vice nez bohatym USA?
0/0
8.9.2005 8:50

osvetitel

Re: USA
Jo ale nebyli by zato politicke body, to vi uz i Fidel ! Jinak to kapesne by nestacilo ani tem zlatejm hochum tak se uklidni!
0/0
8.9.2005 10:11





Najdete na iDNES.cz