Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němec zažaloval Benešovou, v justici ji nechce

Ministr spravedlnosti Pavel Němec podal kárnou žalobu na nejvyšší státní zástupkyni Marii Benešovou. Bez důkazů obviňovala jeho úřad z korupce. Chce, aby opustila justici. "Porušila povinnosti státního zástupce a ohrozila důvěru ve státní zastupitelství," uvedl Němec v žalobě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Němec.
On nechce Benešovou dosti lidí nechce Němce.Tak co s tím ?
0/0
7.9.2005 18:42

pinguinone

Re: Němec.
..pockat si na volby...
0/0
8.9.2005 13:29

babacek

Re: Re: Němec.
Bohužel,mám jen jeden hlas plus rodina.Mám však obavu,že hlupáku jemu podobných může být více.
0/0
8.9.2005 13:40

jekul

Upovídaný Vlastík
Argumentace stínového ministra je zajímavá ve dvou ohledech. Tím prvním je slib splnění maastrichtských kritérií. Ani současná vláda nemá s plněním většiny z nich problém, jediný nesplněným zůstává tříprocentní parametr dluhu veřejných rozpočtů, který při současném vývoji ekonomiky klidně splní jakákoliv další vláda. Stín ministra Vlastimil Tlustý přesto tvrdí, že jedině ODS bude schopna dluhy stáhnout na přijatelnou mez. Proč, není vůbec jasné. BBC
0/0
7.9.2005 8:24

palfyjura

ReBlekota Jekul
Efekt rovné daně spočívá v tom, že se při sníženém procentu zdanění rychle zvyšuje zdaňovaný základ. Začnou se danit peníze, které dnes zdaňování unikají, dojde k trvalému přílivu zahraničních investic tak, jak to vidíme na Slovensku. Navíc vzroste přirozená aktivita každého, zaměstnance i živnostníka, což povede ke zvýšení hospodářského růstu. Tyto efekty budou mít samozřejmě jisté zpoždění. Během roku, maximálně dvou ale nastanou. Tím, že sesníží daně, každopádně se vytváří předpoklady pro postupné snižování deficitu.
0/0
7.9.2005 10:12

jekul

Re: ReBlekota Jekul
no pokud ODS zruší investiční pobídky a okolní země je ponechají, tak si o přílivu investic můžeš nechat zdát (srovnej příliv investic za vlády ODS a nyní), efekt rovné daně se zatím v normální průmyslové zemi nevyzkoušel a asi nám na dlouho stačil již jeden pokus ODS - kupónová privatizace, není třeb být pořád pokusnými králíky
0/0
7.9.2005 10:35

palfyjura

Re: Re: ReBlekota Jekul
Musím se nadechnout.. ODS zruší investiční pobídky versus ODS sníží daně, pokus se přemýšlet!!Investiční pobídky pro někoho kontra snížení daně pro všechny..
0/0
7.9.2005 11:03

palfyjura

Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
Jahn liberál:Nikdy nebyl a nebude.Jeho vlastní já je založeno na přerozdělování cizích peněz . Je součástí státní mašinerie tzv. pobídek pro zahraniční investice. Jejich podstatou je snížení daňových odvodů pro firmy, které přijdou do České republiky podnikat. To znamená, že určité skupině podnikatelů poskytuje stát výhodu a to podle geografického umístění. A smůlu mají všichni podnikatelé, kteří jsou tzv. domácí. Pokud je nějaké opatření z principu přínosné pro společnost, pak je záhodné jeho všeobecné zavedení. Systém zahraničních pobídek je postaven na tom, že se určitá skupina lidí těší z výhod, které jiní nemají. Jde o prospěch někoho na úkor někoho jiného.
0/0
7.9.2005 11:11

palfyjura

Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
Vláda si zkrátka usmyslela, že zahraniční firmy umí lépe podnikat a tak jim umožní neplatit žádné daně po deset let, dá jim do pronájmu půdu za symbolické částky, vybuduje infrastrukturu atp. Otázka zní, za čí peníze to je? My všichni, daňoví poplatníci, jsme zaplatili zahraničním firmám minimálně půdu a infrastrukturu. Paradoxní je to, že velké procento firem investujících na základě zahraničních pobídek jsou velké nadnárodní firmy s miliardovými zisky.
0/0
7.9.2005 11:12

palfyjura

Re: Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
Otázka spíš zní, proč nesnížíme daně všem? I to by přilákalo zahraniční firmy. Proč čeští podnikatelé nemohou „jen tak“ dostat daňové prázdniny? Vraťme se ještě k návrhu Martina Jahna na radikální snížení daňové zátěže. U nejnižší příjmové skupiny by mělo jít o snížení až na 12% a nejvyšší sazbu by chtěl snížit ze současných 32% na 24%. To je samozřejmě pozitivní. Nedodal však B, tedy jak snížit státní výdaje, neboť bez toho by jeho krok znamenal jen populistické gesto v podobě vyššího zdanění v budoucnu. Dodal však, že by stát mohl třeba zvýšit spotřební daně. Čili ne šetřit ne snížit ale zvýšit a to jsme opět ve světě socialismu.
0/0
7.9.2005 11:12

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
no Slovensko zavedlo rovnou daň a investční pobídky jsou tam větší než u nás. Z investičních pobídek není nikdo vyloučen, jenže kapitáu je u nás málo, takže je jeho přilákání nutností. A není pravdou, že tu jde jen o montážní závody, struktura investic se stává rozmanitější. No a sdaněmi se bude ještě čarovat dlouha, stalo se z nich téma.  
0/0
7.9.2005 14:49

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
Nevím jak na Slovensku, ale z investičních pobídek zde čeští podnikatelé vyloučeni jsou, i když kapitál mají. Jednoznačně jsou preferovány velké nadnárodní firmy. Navíc to jsou skutečně většinou pouze montážní linky, ostatních závodů přibývá velice pomalu, takže mluvit o nějaké "rozmanitosti" je vskutku velice nadnesené. Ano, z daní se stalo téma - naštěstí. A začala s tím ODS, ať už si Sobotka nyní práší, že to byl on, kdo chtěl první snižovat daně. Špidlova vláda chtěla původně daně zvýšit, ale když průzkum veřejného mínění ukázal, že lidem vadí u nás především vysoké daně a Špidlovi nevyšly jeho "povodňové" balíčky, najednou ČSSD začala daně taky snižovat, aby vzala vítr z plachet ODS. Holt konzistentnost názorů jak vyšitá.
0/0
7.9.2005 17:15

jekul

Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
Brno slaví úspěch na poli zahraničních investic. V souboji o tchajwanskou počítačovou společnost GigaByte Technology porazila moravská metropole řadu středoevropských zemí. V průmyslové zóně Černovická terasa tak vyroste opravárenské centrum za 25 milionů korun,
0/0
7.9.2005 15:06

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
Další montážní linky.... Jak jim vyprší daňové prázdniny a pobídky, potáhnou dál na východ.
0/0
7.9.2005 17:16

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
"Brno zvítězilo především díky kvalitní infrastruktuře a dostatku kvalifikované pracovní síly říká manažer agentury CzechInvest Filip Černý. "Významnou roli při rozhodování sehrála i výhodná dopravní poloha a zřízení pravidelných leteckých linek do Londýna," dodává Filip Černý. V novém opravárenském centru na Černovické terase najde práci padesát lidí.
0/0
7.9.2005 17:42

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ReBlekota Jekul
Nějak se vychválit musí. Ale k montážní lince nepotřebuješ příliš kvalifikované dělníky. Už ses vůbec někdy zamyslel, co se stane, když tady porostou jen montážní linky? Lidi to vůbec nebude nutit k vyšší kvalifikaci, protože poptávka bude po té nejlevnější pracovní síle. Jakmile ovšem začnou montážní linky odcházet dál na východ, ti lidé budou nezaměstnaní, bez kvalifikace - a máme problém. Co ty na to?
0/0
7.9.2005 18:29

inzinierbula

Volby by měly být už zítra!
Aby tento frackovitý a prolhaný ministrt (a s ním i celá jeho obskurní pidistrana) co nejdříve a navždy skončil tam, kde je jeho místo - na politickém, a nejlépe i skutečném smetišti. Něco takového, jako je on, skutečně nemá obdoby. Na příkladu této strany je navíc vidět, o čem je celý náš politický systém, v němž se během zápasu mohou libovolně měnit hráči a pravidla hry. Kde je vlastně dnes ta US, kterou kdysi někteří v náhlém pominutí smyslů volili? 
0/0
7.9.2005 8:13

cufir-mufir

Re: Volby by měly být už zítra!
Jenze az ji nikdo nezvoli, tak nemec vezme kramle ke komousum a bude zase vytlemenej!
0/0
7.9.2005 8:15

hnedka_zdrapana

Re: Volby by měly být už zítra!
Jenze oni se spojuji s dalsimi stranami (ED, SNK, ...) do dalsi liberalni alternativy
0/0
7.9.2005 9:37

Johny_S

Re: Re: Volby by měly být už zítra!
Problém představitelů těchto pidistraniček je, že to žádní pravicoví liberálové nejsou. Jsou to pouze lidi prahnoucí po moci, kteří si vybrali pravicový liberalismus, protože taková strana tady u nás víceméně chybí a je po ní poptávka (udává se, že by mohla mít až 10%). Své již dosažené moci se ovšem odmítají vzdát, takže se spolu pidistraničky nejsou schopny dohodnout. Každý si hrabe na svém malém písečku, některé pidistraničky se rozpadnou, ještě než vzniknou, atd., atd. Typickými představiteli jsou Ivan Pilip či Jan Ruml, kteří se nejprve pokusili sesadit Klause z vedení ODS, a když jim to nevyšlo, založili si US. Dále je tu např. Josef Zieleniec. Tento politický turista začínal v ODS a tehdy se o něm mluvilo jako o šedé eminenci, která má ve straně obrovský vliv. Patrně se tedy přímo podílel na všem, co je straně vytýkáno, není přece možné, aby se to dělo bez jeho vědomí. Měl ovšem politický čich, takže včas odešel, aniž na něm ulpěla špína. Pak společně s dalšími bývalými čle
0/0
7.9.2005 17:27

Johny_S

Re: Re: Re: Volby by měly být už zítra!
ny ODS, v čele s Rumlem a Pilipem, vstoupil do US a mohl hlasitě skandovat "nejsme jako oni". I US mu ale po čase přestala stačit, když se začala propadat. A tak, ačkoli byl za ni zvolen senátorem, náhle do evropských voleb kandidoval za SNK. Jakoupak stranu si vybere příště? Dále je tu podrazák Kasl, no, atd.
0/0
7.9.2005 17:28

jekul

Něco pro modrásky o šéfovi
Zvláštní je případ předsedy ODS Mirka Topolánka. Pokud by se tento muž stal po volbách premiérem, byl by to dozajista nejelegantnější premiér v historii České republiky. Když sedí, mlčí a přes kameru se dívá do očí posluchačů, vypadá jako anglický džentlmen, vytrénovaný štvanicemi na lišku a lovem lososů v chladných skotských vodách. Otevře-li však ústa, mění se v bezradného komorníka, kterému se zatoulal pán, a on neví co by. Jeho nejistota ústí v komično. Na bezděčný pohyb ruky diskusního partnera reaguje komorník slovy, že ještě nedomluvil. Paroubkovi stačilo pod vousy zavrnět, že přece nic neříká, a laciný bod byl jeho. Má-li ODS takového předsedu, o další protivníky se už starat nemusí.
0/0
7.9.2005 8:05

cufir-mufir

Re: Něco pro modrásky o šéfovi
Krasna pohadka, stejna jako ty vsechny co nam tu cSSd VRNI jiz 8 let ! :-/ Mate to v krvi mladenci.... Pokud si pamatuji dobre, Paroubek z teto diskuze odchazel jemne rozladen, protoze si o sobe myslel, ze je daleko vetsi machr a pak zjistil, ze na to proste nema..... Diskuze byla nerozhodna.... mozna Paroubkovi nechybi retorika a drzost, ale to zase degraduje chybejicimi argumenty a placanim dlani do vzduchu!
0/0
7.9.2005 8:14

jekul

Re: Re: Něco pro modrásky o šéfovi
v Topolánkově případě nejde o pohádku, je to syrová realita 
0/0
7.9.2005 8:17

cufir-mufir

Re: Re: Re: Něco pro modrásky o šéfovi
Ano, mas pravdu, vzdyt ty to vis........ To viz ze jo....
0/0
7.9.2005 8:25

kill7

odsunout Němce!
0/0
7.9.2005 8:00

cufir-mufir

Re: odsunout Němce!
jo, ale dolu ze skaly.... Tim mu nepreji nic spatneho, jen to co si za sve skutky zaslouzi!
0/0
7.9.2005 8:01

DedecekHribecek

Ačkoliv nemám Bebešovou rád
 a myslím si, že by velice pomohlo aby odstoupila tak se ji musím zastat. Ona je tak trochu obětí neprofesionality našich novinářů. Její slova nebyla jak je některými presentováno jako nepodložené obvinění novináře a mininisterstva. Byla to jen jeji hloupost kterou neprojevuje jen v tomto případě. Ona reagoval na jakési tvrzení o její osobé které bylo dosti směšné. Readaktorovi odpověděla v tom slova smyslu, že o Vás se pane redaktore říká, že jste dostal peníze od ministerstva ....  Mělo to vyznít jako ale pane redaktore vy se mne ptáte na takovou směšnou dezinformaci. To je něco podobného jako jsem slyšela o Vás, že jste dostal úplatek od ministerstva ...
     Pan Němec se mstí a není si schopen najít rozumější důvod odvolání neprofesionální osoby.
0/0
7.9.2005 7:59

smiders1

PARCHANT
Je to pokryteckej zmetek... jezdí 200 v protisměru a na červenou a svádí to na řidiče a pak řeší osobní averze tím, že kálí na lidi co se mi nebijí odporovat... alibistickej ubožák... holt politik
0/0
7.9.2005 7:48

Janina7

Drzej
Drzej fracek. Komu slouží, komu jeho činnost prospívá?????
0/0
7.9.2005 7:30

cufir-mufir

Re: Drzej
no hlavne jemu, snad sis nemyslela, ze tam je pro nas!!!! :-D)))))
0/0
7.9.2005 7:41

cufir-mufir

revange
Je to jen odveta za neposlechnuti pri kauze Katarskeho prince! Tenkrat z Nemce udelala vola prede vsema a pri jeho velikosti EGA to muselo mit sve nasledky.....
0/0
7.9.2005 7:04

cufir-mufir

revange
0/0
7.9.2005 7:02

Laco007

Re: hnědka
Vaše názory, typicky ODS-ácké jsou známi. Ale, když nerozumíte právu, anebo jenom tomu Tupolánkovu, tak mlčte a šoupejte nohama, ať se nezesměšňujete. A ty žvásty o privatizaci? Umíte napsat něco smyslplného, neurážrjícího a rozumného. Asi ne, ale tak se chovají všichni ODS-sáci. Podotýkám, že nejsem příznivcem žádné strany. Snad jen strany zdravého rozumu. Ta ale u nás není...
0/0
7.9.2005 6:53

hnedka_zdrapana

Re: Re: hnědka
Ano, priznivce zadne strany. Ti vedi vzdy vsechno nejlip
0/0
7.9.2005 6:56

palfyjura

Re: Re: hnědka
Něco smysluplného: běž do prde..
0/0
7.9.2005 7:35

cufir-mufir

Re: Re: Re: hnědka
Tomu by mohl i rozumet ;-))))))))))
0/0
7.9.2005 7:36

jekul

Re: Re: Re: hnědka
jen o kousek vedle je to mnohem příjemnější
0/0
7.9.2005 7:47

Laco007

Re: Re: Re: hnědka
To je přesně to, o čem mluvím.Nemáte argumenty, jste hulváčtí a z toho mám strach, až bude ODS příští rok vládnout, že se toto buranské jednání stane pravidlem.
0/0
7.9.2005 7:49

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: hnědka
Buranske jednani uz se STALO pravidlem. Staci pozorovat obcas vystupy Brouka Pytlíka.
0/0
7.9.2005 7:51

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
fakt ty Topolánkovi výstupy prokládané angličtinou a náckovskými řečmi jsou opravdu, ale opravdu na pováženou
0/0
7.9.2005 7:57

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
Ja mluvil o CSSD bobanku
0/0
7.9.2005 8:01

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
to víš, to se toho nakecá
0/0
7.9.2005 8:05

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: hnědka
Je, chlape, ti ses asi uplne slepej.... podivej jakym zpusobem s tebou jenda socanska vlada... !! On je jen rozcilen stavem veci, ze se prestava ovladat!!! A hulvat byva zpravidla jen na ortodoxni socany bez mozku!
0/0
7.9.2005 7:53

jekul

Re: Re: Re: Re: hnědka
klídek, pokud si udrží v čele hejna Mirka, tak bude ODS pokračovat v opozici s nulovou tolerancí
0/0
7.9.2005 7:53

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
Te jeste neprestalo bavit psat tyhle voloviny? Uz bys mel jit zase za pani ucou do zvlastni skoly, aby ti tam rekli neco noveho! ;-)))))))
0/0
7.9.2005 7:56

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
tož až se objeví nová modrá hvězda, budou i nové chvalozpěvy
0/0
7.9.2005 7:59

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
pak ale vypadas jak prumerny cSSd hlupak....
0/0
7.9.2005 8:01

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
to víš svojí tupostí vyvažuji Tvoji genialitu, to je ta přirodní rovnováha, s tím se nedá nic dělat
0/0
7.9.2005 8:04

Septisin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hnědka
Myslím, že tvou tupost nelze vyvážit, tudíž rovnováze neprospíváš...
0/0
7.9.2005 8:09





Najdete na iDNES.cz