Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

MF DNES odmítla být komplicem Tlustého

Šéf poslanců ODS Vlastimil Tlustý v neděli v diskusním pořadu České televize Otázky Václava Moravce prohlásil, že se MF DNES odmítla seznámit se jmény jeho věřitelů. Navzdory tomu, že to jejímu reportérovi sám nabízel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HonyaDj

nechápu
Teda takovou hezkou a poměrně sympatickou mladou dceru má a přitom je to takovej idiot... :-/
0/0
7.9.2005 20:52

eloš

To je prezumpce
kolektivního charkteru. A Šídlo dostane specielní prémii a řád "autor nejvýstižnějšího titulku". Cheche chacha chichi chocho chuchu.
0/0
6.9.2005 14:18

celtic

MfD...
je komplicem Tlustého už dávno...
0/0
6.9.2005 9:03

rohovka

Re: MfD...
Mám na to podobný názor.Ten název článku nějak nesedí.
0/0
6.9.2005 13:42

parohubek

???
Pan Tlustý nabídl MF dnes zveřejnění něčeho, k čmu není povinován, jakožto nevládní politik ani morálně. Dal si velice slušnou a pochopitelnou podmínku. Pokud jste se pánové z MFD rozhodli na tuto podmínku nepřistoupit, je to váš problém, jste pouze proti sobě. V našich novinách bychom to i v této podobě dovedli mediálně zpracovat. Ale naprosto nechápu, v čem byste měli jako být pana Tlustého komplicem. Ostatně tvorba a výstižnost titulů je ve vaší internetové redakci velmi zajímavá i v jiných případech. U nás by dotyčný redaktor dostal padáka, u vás zřejmě dostane panáka :-)
0/0
6.9.2005 9:02

sonaki

Re: ???
Nejste z LIDOVÝCH NOVIN?
     
0/0
6.9.2005 14:31

sonaki

Pan Tlustý... se chová dle očekávání
Pan Tlustý... se chová dle očekávání. Nepřekvapuje mě jeho chování. Určitě neřekl celou pravdu, proč mu to trvalo tak dlouho? Věřte, že nic čistýho to nebylo. To si pan prezident natáhl agresivní vši do kožichu, na ně už neplatí ani Orthosan :o)
0/0
6.9.2005 6:34

holiday

šídlo je bulvární hovado
0/0
5.9.2005 16:17

Kleki Petra

Jekule,
tvá reakce ze 14:29 mne přesvědčila. Jsi opravdový, dosudu nepochopený ekonomický génius. Takový nevybroušený diamant světové ekonomické vědy. Díky, prozřel jsem a již vím, že to socdem vláda dělá velmi dobře. Doufám, že než se na věci něco změní, vytvořím si zázemí v nějaké jiné evropské zemi, nejlépe GB. Ale abych to do toho průšvihu vůbec stihl!
0/0
5.9.2005 14:35

jekul

Re: Jekule,
Ty si nic nepamatuješ, já přece souhlasím s tím, že máme špatnou vládu a nemohu za to, že se to ekonomice líbí, za to opravdu , ale opravdu nemohu (jinak skoro za všechno špatné, dle nadávek co se mi tu dostalo od různých géniů). Jinak já jsem v naší krásné zemi spokojen a jelikož mi nikdy nebylo zatěžko, tak jsem i zabezpečen. Přeji Ti v GB hodně úspěchů, já bych tam trvale žítnemohl, nehrál jsem tam s nima kuličky (J.W:). Hezký den přeji
0/0
5.9.2005 14:52

ant.

Re: Re: Jekule,
To je škoda,že nemůžeš žít někde jinde-naše krásná země by byla opravdu,ale opravdu mnohem krásnější,kdyby jsi jekuloval někde jinde.Hezký den.
0/0
5.9.2005 20:26

jekul

Re: Re: Re: Jekule,
panáček sní svůj sen o modré rezervaci, kde by byli jen modrásci ? A nebylo by to nudné?
0/0
6.9.2005 8:14

jaryk1

Re: Re: Jekule,
A tady hrál pak kuličky s komančema
0/0
7.9.2005 9:34

rohovka

Re: Jekule,
Už na Tebe v Británii čekají s otevřenou náručí.
0/0
5.9.2005 21:26

JirkaEsch

Tenhle směšný
pokus Tlustého jen dokumentuje fakt, že tento bývalý soudruh by se měl z politiky co nejdříve poroučet. Kéž by byli někteří příznivci ODS objektivnější a dokázali vyvozovat důsledky z podobných afér nejen u Grosse, ale i ve vlastní straně (notabene když se v případě Tlustého jedná o silně kontraproduktivního lídra ODS).
0/0
5.9.2005 14:29

jekul

S takovým výhledem se volby neprohrávají
 Tahounem hospodářství zůstává export, konkrétně automobilový průmysl. Například kolínská automobilka TPCA by jen letos mohla podle odhadů ekonomů zvýšit český HDP o půl až jedno procento. Tento základní trend je přitom důsledkem dlouhodobých strukturálních změn. Výdaje na celkovou domácí spotřebu se proti prvnímu čtvrtletí jako celek nezměnily. Podle analytiků ale začala rychleji růst spotřeba domácností, což vyrovnává zdrženlivost vládních výdajů. Ekonomové předpokládají, že do budoucna začne při tvorbě národního produktu posilovat role služeb.  Celý letošní rok vykáže podle mínění analytiků růst mezi čtyřmi a 4,5 procenta.
0/0
5.9.2005 14:20

buhvol

Re: S takovým výhledem se volby neprohrávají
Ale to je NAÚKOR vládě, na to nezapomínej!!! Růst mohl být vyšší, dokonce 7, možná i 8 procent!!! Je na čase změnit vládu, růst bude až 10%!!! Vrcholní členové ODS zajedou do Číny, poučí se, a budeme nejlepší z Evropy!!! :-D
0/0
5.9.2005 14:23

jekul

Re: Re: S takovým výhledem se volby neprohrávají
no pokud tam zajedou, třeba tam i zůstanou i s modrou bezšancí a východní rovnou daní
0/0
5.9.2005 14:37

rohovka

Re: Re: S takovým výhledem se volby neprohrávají
Reformy se musí provést.Se podívejme,na tu Ameriku.4% růst to je dobré.Hodně dobré.A ta Hanka Zagorová,hodná holka to je.600 tisíc ročně bere.A podepsala.
0/0
5.9.2005 21:29

jekul

Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Česká ekonomika rostla v druhém čtvrtletí letošního roku tempem 4,8 procenta. "Rychleji česká ekonomika podle dostupných dat ještě nerostla," připomíná  Marek z Patria Online. Hospodářství je i nadále taženo především růstem exportu. Je třeba si tu špatnou vládu opečovávat.
0/0
5.9.2005 13:57

Kentus

Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Otázkou zůstává, jak rychle by ekonomika rostla bez té vládní péče. Jsem dalek toho, abych podceňoval vládní zásahy jako účinný podpůrný prostředek růstu, nicméně zde mi připadá, jako by se vláda spíše vezla.
 
                                         Kentus krčí rameny
0/0
5.9.2005 14:00

jekul

Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Tož u nás to fungujr následovně : vládla vynikající vláda ODS a ekonomika jí navzdory padala a padala, no a nyní vládne špatná vláda socanů a ekonomika roste a roste zase navzdory, takže je třeba ve volbách v 06/2006 na brát patřičný zřetel a vybrat si buď dobrou vládu nebo rostoucí ekonomiku, obojí k mání není.
0/0
5.9.2005 14:06

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Skoro bych si přál, aby socdem skutečně volby vyhrála a byla schopna sestavit vládu. To bych Sobotkovi OPRAVDU přál. Aby musel rozpočet na příští rok nejen sestavit, ale taky podle něj hospodařit.
0/0
5.9.2005 14:12

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Tak tomu říkám zlomyslnost...
 
                                          Kentus s úsměškem
 
 
0/0
5.9.2005 14:15

Kentus

Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
To je také zkratka.
 
                                           Kentus krčí rameny
0/0
5.9.2005 14:12

jekul

Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Bobečku úvěry se splácí postupně, nejde o jednorázový úvěr, takže je třeba mít špatnou vládu socanů a ekonomika poroste a splácení není problémem, tak fungují slušné země
0/0
5.9.2005 14:15

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Kašli na socanské výmysly, podívej se na zadlužení srovnatelných zemí (ještě máme co dohánět). S uvěry hospodaří většina slušných zemí i velkých firem, to není projev slabosti.
0/0
5.9.2005 14:23

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Typická demagogie, to není tak, že když mají dluhy druzí musíme je mít taky. Když mají dluhy bez problémů i ostatní, nemusí být tak hrozné i pokud my hospodaříme se schodkem. Neříkám, že být zadlužený je důvod k oslavám, ale schodkový státní rozopočet a řízený dluh je naprosto legitimní součást fiskální politiky.
0/0
5.9.2005 14:32

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
To je pravda jenom částečně, např. letos rekordní investice do dálnic atd. Neříkám, že sociální polštář by nešel trochu "ufouknout", ale návrat k Pickwikovskému kapitalismu (slovy Paroubka ) 19 stol. naprosto odmítám. Spousta lidí zde propadla klamu jediné správné - ultraliberální cesty a má za to, že jinudy jít nelze. Není to pravda.
0/0
5.9.2005 14:39

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
zatím žádný ekonom nedokázal , že rozvoj firmy či státu lze realizovat bez úvěrů. Reformy postupné jistě jo, ne revoluce. Občany , kteří nemají práci musí ostatní živit, do 18.století se vracet nebudeme. 
0/0
5.9.2005 14:32

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
100% tní zaměstnanost tu nikdy již nebude
0/0
5.9.2005 15:01

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Já už tě začínám podezírat, že si z nás všech utahuješ!  Člověk nemusí být velkým ekonomem, aby si spočítal dvě a dvě. Jestliže letos proudí extrémní daňové výnosy do rozpočtu a vláda je nepoužije (jak by podle EU měla) na postupné umořování zadlužení (a to opravdu v plánu nemá), ale rozfrcá je zase do tzv. sociální oblasti, jsem zvědav, co bude dělat s rozpočtem na příští rok, kdy podle pravidel EU má být schodek max. 3,3% HDP. Už dnes to vypadá na překročení o více než 20 mld. Ale co si tady cintám pentli. Pro tebe je prostě prosperita v tom, že sis mohl na začátku prázdnin dovolit koupit na splátky novou barevnou televizi Funai.
0/0
5.9.2005 14:22

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Tož vážně život odmítám brát, to by k žití nebylo. Ekonomika ČR je již dobře nastartována, není teba ji brzdit a překotně splácet dluhy na úkor rozvoje infrastruktury. No nemám potřebu cokoliv kupovat na splátky (naposledy hodně dávno to byla jakási novomanželská půjčka), mám svoji přebytkovou ekonomiku, 
0/0
5.9.2005 14:29

Kentus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
Já nemám nic proti nakopnutí zadrhávající ekonomiky schodkovým hospodařením. Tehdejší řev pohlavárů ODS po vyrovnaném hospodaření považuji za čirý populismus. V tom máš pravdu. Nicméně když se ekonomika rozjíždí, je zbytečné jí dále živit ze státního. Pak je na místě šetřit a to ČSSD nedělá. Abychom si mohli půjčovat příště, neb žádný růst není navěky - navzdory vládám.
 
                                   Kentusova polemika
0/0
5.9.2005 14:37

jekul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta špatná vláda se vyplácí, za vynikající Klausovi -2,7%
to je k diskusi, jenže k stávajícím  modráskům prostě důvěru nemám, v socanech vidím pořád menší zlo
0/0
5.9.2005 14:55

Kentus

Zoufalství!
Vždycky, když poslední dobou slyším nějakého představitele ODS, dělá se mi mdlo, šoufl, jde na mě pláč. Dělají mi to panáčkové těžké.
 
                                     Nešťastný Kentus
 
 
0/0
5.9.2005 13:37

Kleki Petra

Re: Zoufalství!
Dodám rajský plyn. Zn: Přebytky ze skladu ČSSD.
0/0
5.9.2005 13:39

Bouše

Re: Re: Zoufalství!
Já bych doporučoval spíše merkaptan. Ten by mu trochu protáhl perka
0/0
5.9.2005 13:54

Kentus

Re: Re: Zoufalství!
To jsi mě špatně pochopil. Já jsem volič ODS ze zvyku, jen se mi z toho kroutí kníry. Jako by modrým vůdcům chyběla tahleta... ehm... elegance.
 
                                  Nespokojený Kentus
0/0
5.9.2005 13:55

Kleki Petra

Re: Re: Re: Zoufalství!
Já tě chápu. Vyzkoušej prostě rajský plyn. Jako já.
0/0
5.9.2005 14:00

celtic

Tlustý....
v ODS je požehnáním pro nevoliče této strany
0/0
5.9.2005 13:21

buhvol

Re: Tlustý....
Jojo, měli by ho posílat do TV častěji :-D
0/0
5.9.2005 13:22

celtic

Re: Re: Tlustý....
mohl by mít pořad "Volejte Tlustého"...
0/0
5.9.2005 13:23

buhvol

Re: Re: Re: Tlustý....
To zase ne, to už má Paroubek :-D Spíš by mohl mít nějaký diskuzní pořad... Jo, a ještě k těm pořadům, včera mě dostal ten blbeček na Nově, když se ptal Bublana: a to se v archivech počítají dokumenty metry? To je BEZ-ÚROVEŇ.
0/0
5.9.2005 13:25

buhvol

Re: Re: Re: Re: Tlustý....
dokumenty NA metry - samozřejmě ;-)
0/0
5.9.2005 13:26

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý....
Na spíkry NOVA nemá šťastnou ruku...viz. Poulíček/Tittelbach...
0/0
5.9.2005 13:28

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý....
Naštěstí jsem koukal na VyHolené ;-)
0/0
5.9.2005 13:33

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý....
 Já se na to snad budu muset taky jednou kouknout, abych nebyl za ještě většího blbce, než jste doufali!
0/0
5.9.2005 13:37

Bouše

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý....
Já už jsem se jednou koukl a připadal jsem si jako ještě větší blbec, než TV Prima doufala
0/0
5.9.2005 13:42

chrtil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý....
lépe, VYhulené, VYmaštěné
0/0
5.9.2005 13:50





Najdete na iDNES.cz