Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České úřady po hurikánu nikoho nepohřešují

Na seznamu zraněných a pohřešovaných po hurikánu Katrina nejsou zatím žádní čeští občané, sdělilo iDNES ministerstvo zahraničí. Zároveň vyzvalo Čechy, aby cesty na jih Spojených států odložili. Společnost ADRA vyhlásila finanční sbírku na pomoc zničenému New Orleans a okolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kombajn

urcite neprispeju
USA nepodepsaly Kjótský protokol o zamezování znečišťování Země, což samozřejmě není hlavní důvod proč své fin. prostředky budu směřovat jinam.
Myslím, že země, která utratí stovky miliard dolarů na válčení na druhé straně planety a země která podruhé zvolí za prezidenta člověka, který tyto války vyvolal, si dokáže pomoci sama.
0/0
2.9.2005 14:35

Kleki Petra

Bodejť.
Do úřadu přišli všichni.
0/0
2.9.2005 8:46

merrygold

cena války v Iráku
Války v Iráku a Afghánistánu už stály americké daňové poplatníky 314 miliard dolarů. A rozpočtová komise Kongresu odhaduje na příštích deset let další vydání v hodnotě 450 miliard. To by mohlo znamenat, že tahle kombinovaná válka, zejména ta irácká, je nejdražší vojenskou operací za posledních 60 let. /A to chce ještě někdo dělat sbírku? Na ty zmrzačené děti v Iráku taky někdo dělá sbírku?/
0/0
2.9.2005 8:33

Moravský Slovák

Re: cena války v Iráku
Ale to víš, že jo. Po ušlechtilé letecké kampani v roce 1999 docela hodně lidí přispělo na sbírky určené srbsku. Možná do těchto sbírek přispělo víc lídí než do sbírek na Kosovo. A koneckonců vláda ČR pořádala nějaké rekreační pobyty v ČR pro děti z Bělehradu.
0/0
2.9.2005 14:30

jardamat

příspěvek
Na jedné straně ti lidé pomoc potřebují.
Ale na straně druhé jsme pro američany lidé druhé třídy a bez víza nás tam nepustí. Nebudou i pro ty peníze potřebovat víza ?? Nebo prachy jim nesmrdí ?? ( a mi ano ? )
0/0
2.9.2005 6:21

Danny_Kay

Re: příspěvek
Nevidel bych to tak cerne s temi "lidmi druhe tridy"...Jiste,kdyz se vas American zepta, odkud jste a vy odpovite,ze z Ceske republiky, tak ani nevi, kde to je...Jenze to neni nic spatneho, on vubec neresi,jestli jste z CR, USA nebo Beloruska, on vas bere uplne normalne. Ja jsem se za 2 roky pobytu v USA nesetkal s tim,ze by se ke me nekdo choval hur proto,ze jsem Cech a to jsem se na to primo zameril, ze si podobnych veci budu vsimat...Asi to nebude tak zhave...
0/0
2.9.2005 7:10

Moravský Slovák

Re: Re: příspěvek
Česká Republika je příliš přesný pojem. Věřím že většina Američanů dokáže na mapě světa najít Evropu, tak jako většina Evropanů najde USA. Znáte snad jména hlavních měst jednotlivých amerických států? Pokud ne, tak nemůžete po Američanovi chtít aby věděl, kde je Praha.
0/0
2.9.2005 14:18

petrucciani

Re: příspěvek
Koukam, ze Zelezny zde najde dost svych budoucich volicu! Staci kdyz si precete tuhle diskusi a vas prispevek je jako vysity v jeho volebnim programu.
0/0
2.9.2005 13:01

DZe

Re: příspěvek
Byls tam nekdy, ze tohle rikas? Ja ano a ne jednou a nikdy jsem se s tímhle nesetkala, nikdo mi nedal najevö, ze bych byla druha trida. Zije tam tolik pristehovalcu, ze ti jde z toho hlava kolem a nikdo si te nezarazuje do trid. Kez bychom i mi umeli cizince u nas tak privitat, jako privitali oni mne, kdyz jsem tam rok zila.
0/0
2.9.2005 15:05

Moravský Slovák

Re: Re: příspěvek
hezké čtení a docela Ti věřím. Ovšem dříve než se člověk dostane mezi ty dobrosrdečné venkovany, je nucen přijít do kontaktu s úřady. Asi máš silný žaludek.
0/0
2.9.2005 15:43

IVAPT

Re: příspěvek
JE MI VELMI LITO, ZE NEKDO TAKHLE SMYSLI.  ZIJU V AMERICE A VIM, ZE VETSINA AMERICANU NEPOKLADA NIKOHO Z JAKEKOLIV JINE ZEME ZA PODRADNEHO.
A PROTO, ZE  TADY ZIJI A ZNAM SPOUSTU PRISTEHOVALCU A BOHUZEL ZNAM I SPOUSTU CECHU, ZA KTERE SE VSICHNI MUSIME STYDET A KVULI KTERYM JSME STALE NA LISTINE ZEMI S VIZY PRI VSTUPU DO USA.
JENOM NECHAPU, JAK MUZE BYT V CESKEM NARODE TOLIK NENAVISTI.
0/0
2.9.2005 16:20

Destroy

Re: Re: příspěvek
já ti řeknu proč - protože nám to nepomůže a jim je to jedno
0/0
2.9.2005 20:47

babacek

Vždy jsem dával
nějakou finanční častku na pomoc lidem kteří se ocitli v nouzy.Naposledy pro Rumunsko a Bulharsko.Když vidím jak se staví lidé k pomoci pro USA (dle ankety) bude to poslední čáska kdy přispěji na pomoc lidem v nouzy.Stydím se za ty zaujaté Čechy kteří si v sobě nosí komunistickou ideu,že USA je zlo.
0/0
2.9.2005 6:17

Danny_Kay

...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
...kazdy den potkavam tady na Floride kvanta lidi z Lousiany. Jsou desne smutni, porad maji slzy v ocich, jsou tu cele nestastne rodiny. Porad nekam telefonuji. Nemaji se kam vratit a to dopadli jeste dobre v porovnani s tema,co zustali nekde uvezneni. Takova smrt zizni nebo utopenim je asi pro vetsinu z nas nepredstavitelna. Absolutne nepochopitelne se mi pak zdaji reakce nekterych Cechu. Samozrejme prispeju do zdejsi sbirky, nejen proto,ze USA vdecim za mnohe, ale hlavne proto,ze videt denne ty utrapene lidi je velmi zdrcujici...
0/0
1.9.2005 19:58

mr. Young

Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
Taky ty reakce nekterych Cechu nechapu. Bydlim v Phoenixu a vidim jak tu lidi souciti a posilaji vsechnu moznou pomoc. Take jim prispeju.
0/0
1.9.2005 21:05

roba21

Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
No já bydlím v Praze a také určitě něco přispěju. V USA mám hodně kamarádů a všichni jsou tou katastrofou hodně otřeseni...
0/0
2.9.2005 0:18

roba21

Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
Mimochodem na www.adra.org se dá přispět přímo americké pobočce ADRA z jakékoliv embosované platební karty. Možná je to jednodušší než posílat bankou peníze do české pobočky...
0/0
2.9.2005 0:32

alicicinka

Re: Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
jde to vsude...redcross.org...to same online s embosovanou kartou neni problem
0/0
2.9.2005 6:22

alicicinka

Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
to je ten rozdil mezi amerikou a tim co tady lidi rikaj...nas dostal minuly rok charlie a pote co se na nas uz ritil ctvrty v poradi Ivan tak jsme evakuovali do Georgia....a lidi jakmile videli Lee county < FL znacku tak vsichni mili a ja jste na tom a mate barak...atd...coz tady je to akorat dobre jim tak amikum... tzv. ceska natura jak s tim sousedem a chciplou kozou
0/0
2.9.2005 6:25

Danny_Kay

Re: Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
...loni nas Ivan zasahl okem. Nebyl jsem tehdy na Floride,ale v Oragne Beach v Alabame. Zdrhli jsme tehdy do Tennessee. Kdyz jsme se pak vraceli, vsude byly popadane stromy a cim bliz k pobrezi, tim rozsahlejsi byly skody. S New Orleans se to vsdak nedalo srovnat...Za tyden fungovala na vetsine mist elektrina, jen pobrezni baraky byly znicene nebo zasypane piskem.
0/0
2.9.2005 7:02

DZe

Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
Jsme moc rada, ze jsem si konecne precetla alespon jednu diskuzi, ktera mi nerozesmutnela. Viz  diskuze : SPECIÁL: Hurikán Katrina ve faktech a obrazech Jsem rada, ze existuji lide, ktere zajima i to co se deje jinde, nez jenom u nas v CR. Diky
0/0
2.9.2005 15:00

Destroy

Re: Re: ...uz nechci potkavat lidi z Lousiany...
zajímat nás to může všechny, ale většina smýšlí jinak, jelikož jestli dneska pošlu stovku na adru, tak mi zejtra bude chybět na benzín - už to chápeš? My nemáme dolary, my máme korunky - a to se bohužel nedá srovnávat
0/0
2.9.2005 20:52

babacek

Skvělé.
Ve vodě plavou desítky pokud ne stovky mrtvých a již je tu prohlášení o identifikaci.A to nemluvě o bezpočtu pohřešovaných.Profesionalita nadevše.
0/0
1.9.2005 18:53

plk

Samozřejmě přispěju
Měl jsem tu čest navštívit New Orleans na pár dní právě před osmi lety, na přelomu srpna a září 1997. Krásné a úžasně příjemné město, historické i moderní zároveň, se skvělými lidmi - černými, bílými i ostatními... Je mi z jeho zkázy smutno. Samozřejmě, že přispěju na pomoc, jako jsem přispěl i na Asii.
0/0
1.9.2005 18:43

fonteyn

Fakt smutne...
Tak se mi zda, ze Amici muzou bezmezne davat na pomoc druhym (viz prave Asie), ale sami pomoc nepotrebuji.  Dost drsny, ze si v CR lidi neuvedomi, ze Amici jsou lidi z masa a kosti jako oni, ze maji casto pomerne podobne zivoty a ze utrpeni nesnaseni o nic lepe nez oni.
 Mozna je to takove podobne, jako kdyz byly zaplavy v Praze. Lidi na Morave davali do charity veci s napisy, at to nejde do Prahy, ale jinam. Nekteri dokonce meli reci tipu, ze konecne i na Prahu doslo... Nekteri lidi jsou proste minimalne zvlastni...  Je to takovy dost ubohy. Projev pocitu menecennosti.
0/0
1.9.2005 18:14

petrucciani

Re: Fakt smutne...
Tady spis prevlada rasisticky pohled na celou vec. Prispivali by z vic jak 90% na cernochy a to je pro ne, jako kdyby meli prispivat u nas na Romy. Chapes to?
0/0
1.9.2005 18:19

80E-seven

Re: Re: Fakt smutne...
nesmysl
0/0
1.9.2005 18:22

petrucciani

Re: Re: Re: Fakt smutne...
Nesmysl, tak si precti diskuzi u tohoto clanku: http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?r=zahranicni&c=A050901_151549_zahranicni_ton
0/0
1.9.2005 18:26

Vok1

Re: Fakt smutne...
Neházejte všechny do jednoho pytle. Většina národa tyto příspěvky nečte. Bydlím kousek od Prahy, povodeň jsem zažil na vlastní kůži.  Pochopitelně, že přidám na pomoc. Píšete, že lidé na Moravě dávali věci do charity s nápisy, ať to nejde do Prahy. Bydlím na Praze západ a nám byli lidé z Moravi přímo fyzicky pomáhat. Dík jim za to!!
0/0
2.9.2005 12:16

petrucciani

Re: Re: Fakt smutne...
Dekuji, ze jste na tu Moravu reagoval.  Nechtel jsem se v tom piplat, protoze muj pohled by byl nevyvazeny. Jsem z postizene casti Sev. Moravy, kterou postihly zaplavy v roce 97, a neco takoveho co ten dotycny popisuje, jsem nikdy nevidel, nesetkal a nedelal, kdyz se podobna situace stala v Praze.
0/0
2.9.2005 12:57

janee24

Jak se tak dívám...
...na anketu, jestli přispějeme na New Orleans, je docela smutný, co z ní o Češích vyplývá. Kvůli Asii se mohli všichni přetrhnout (nic proti Asii), ale jak jde o Ameriku, tak si každej řekne - kašleme na ně, ať si Amíci pomůžou sami, když jsou tak dobří. Smutné,smutné,smutné...
0/0
1.9.2005 18:04

petrucciani

Re: Jak se tak dívám...
Spis prevlada pohled, ze by prispeli na barevny, proto anketa dopada, jako dopada a jen ukazuje, kolik rasistu mezi nami nadale je.
0/0
1.9.2005 18:17

poslanec_termit

Re: Jak se tak dívám...
Ano, at si pomohou sami, kdyz mohou bombardovat Srbsko, kdyz mohou utocit na Irak. Vetstina americanu je hrda na svou armadu-to je smutne, smutne, smutne.
Narod, ktery bombardoval Srbsko si zadnou pomoc NEZASLOUZI
0/0
1.9.2005 23:16

roba21

Re: Re: Jak se tak dívám...
no jasně měli nechat všechny ty Albánce povraždit, stejně je to jen špína co?
0/0
2.9.2005 0:16

IVAPT

Re: Re: Jak se tak dívám...
A PROTO AT SI POMUZOU SAMI, ZE ?
TO JE SMUTNE!!!
0/0
2.9.2005 16:25





Najdete na iDNES.cz