Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladému oštěpaři hrozí za smrt soupeře vězení

Policie navrhla obvinit šestnáctiletého atleta, který před rokem v Liberci zasáhl oštěpem třináctiletého soupeře. Ten po několika dnech zraněním podlehl. Za ublížení na zdraví z nedbalosti hrozí mladíkovi až 2,5 roku vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ceman32

je to asi tak
Ostepem hazim asi 7 let a taky jsem byla svedkem urazu - ale jen na treninku. Zavodu mam za sebou spoustu. Organizatori by meli zajistit i rozcvicovani, ale tim nerikam, ze je to jejich vina, protoze spousta decek si stejne beha kdy chce, kde chce a jak chce. Je zrejme ze ten klucina co to bohuzel odnesl nemel ve vyseci co delat - ostepy  by mel podavat poradatel. Ale kdyz uz tam teda jde tak  vubec nesmi spoustet z oci odhodiste, protoze to je zaklad bezpecnosti.  Vzdycky to tak je, bylo a bude.
Nechapu jak muzou obvinit chudaka kluka, jeho vina to zrejme nebyla a uz tak toho musi mit az nad hlavu, protoze kdyby se tohle stalo mne, tak si nikdy neodpustim ze ten ostep vyletel z moji ruky... z toho bych se slozila...
0/0
1.9.2005 18:37

pawn

Zbytecna hysterie
Spousta prispevku tady je dost hysterickych a to zbytecne. Predne obvineni neznamena odsouzeni, k tomu je jeste dost dlouha cesta. Dale nikdo z nas nevi, za jakych okolnosti doslo k odhodu ostepu, takze nemuzeme s urcitosti rict, ze nedoslo k trestnemu cinu podle § 224/1,2. V trestnim zakone je spousta trestnych cinu od zavaznych po mene zavazne. Stihat se musi vsechny. I kdyby byl mladik odsouzen, jiste nedostane trestni opatreni odneti svobody, ktere by musel vykonat, ale nejakou podminku. Mozne je i upusteni od potrestani. Rozhodnuti ucini nastesti nestranny soud pro terstne ciny mladeze a ne diskutujici na chatu. Stihanim mladika neni vylouceno, aby nebyl obvinen nekdo dalsi.  
0/0
1.9.2005 16:39

Roughandtough

Dotaz do fóra
1) Proč to liberecká policie předala hradecké policii
0/0
1.9.2005 16:34

Kleki Petra

Re: Dotaz do fóra
asi podle místa bydliště či co.
0/0
1.9.2005 16:36

Tonda Brno

Tak teď čekám,
Kdy obviní některý ligový fotbalový nebo hokejový klub, za to, že hrají blbě a někoho v hledišti nebo u TV z toho klepla pepka.
Nebo co takle obvinit automobilové závodníky, když vyjedou z trati a někoho smetou tam, kde nemá nikdo co dělat.
0/0
1.9.2005 15:32

Maranitka

Je tu Absurdistán
Teda to je síla, jak za takovou nešťastnou náhodu může někdo obvinit toho kluka? Jestli za to někdo může, tak jednoznačně pořadatelé (argument, že se to nedá uhlídat, mi přijde v případě házení oštěpem naprosto neuvěřitelnej - pokud něco takovýho nedokážou uhlídat, tak to nejsou kompetentní osoby ani pro pořádání utkání Kotěhůlky versus Horní Dolní v kuličkách). Ten kluk z toho má stejně trauma na celej život a oni ho ještě budou vláčet po soudech za něco, za co vůbec nemůže! Je to hnus, velebnosti...
0/0
1.9.2005 14:50

brundee

Re: Je tu Absurdistán
souhlasím...
0/0
1.9.2005 15:35

Tonda Brno

Re: Je tu Absurdistán
Při střelbách musí být všichni za palebnou čarou, nemělo by to tady platit taky, zvlášť když se jedná o nezletilce.
0/0
1.9.2005 15:36

emilnovak

To snad ani není pravda
Toto je teprv ten správnej Kocourkov, vůbec bych se nedivil, kdyby obvinili taky jeho mámu za to, že ho porodila. :(
0/0
1.9.2005 14:35

babacek

Nejsem
aktivním příznivcem tohoto sportu.A tak bych rád věděl zda by nemělo být zajištěné organizačně aby nikdo nemohl nečekaně do dráhy sportovců vstoupit.Pokud tomu tak je,je vina jinde.
0/0
1.9.2005 14:16

Sampano

Re: Nejsem
Oni na tom závodě rozhodčí byli. Ale nevšimli /protože pod slunečníkem ládovali párky/, že jim tam ve výseči běhaj děti, které tam nemají co dělat....
0/0
1.9.2005 14:29

Maranitka

Re: Re: Nejsem
Žádné pochybení nebylo shledáno... Přidala bych zvracející emotikon, kdyby byl...
0/0
1.9.2005 15:42

4omega

Policie..
...tak to se fakt povedlo
0/0
1.9.2005 14:08

Ahasver

Osobní vazby
Kdoví čí byl ten mrtvý příbuzný, takovéhle případy policije často posuzuje hlavně podle příbuzenských vztahů :-/
0/0
1.9.2005 13:49

mashley

tak to je hnus ,to je chliv....
Chudak kluk...Kdyz to porovnam s tim prasetem co se podilelo na vrazde te babicky...chceme si normalne blit
0/0
1.9.2005 13:44

Pjotr_Pjotrovic

Neházejte za toho kluka flintu do žita
Policie teprve navrhla obvinění. To ale vůbec neznamená, že obviněn být může. Další věc je, že po obvinění bude soud a tam se určitě pravda ukáže. Držte tomu klukovi palce.
0/0
1.9.2005 13:36

Kleki Petra

Re: Neházejte za toho kluka flintu do žita
Nikdo nehází flintu do žita a snad nikdo si nemyslí, že by věc opravdu mohla dojít až k soudu. Ale tak si maně vzpomínám na statický obrázek ve TV v osmdesátých letech, kdy místo reklam byl vidět obrázek večerně osvětleného vysokopodlažního domu s nápisem: Nesvítí se někde zbytečně? Čili neplatíme takové blbce zbytečně?
0/0
1.9.2005 13:40

Kleki Petra

Doufám tedy,
že v Hradci nesedí stejní idioti, jako v Liberci.  A  takoví dementi jsou placeni z toho, co mi stát každý rok ukradne z mého výdělku? No fuj!!!
0/0
1.9.2005 13:31

tombX

Re: Doufám tedy,
v HK sedí na radnicích,na úřadech i policiii jen samí zpátečničtí idioti,tím si můžeš být jist(a)!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.9.2005 15:03

Kleki Petra

Re: Re: Doufám tedy,
No potěš!!!
0/0
1.9.2005 15:34

FastDriver

Tohle policajti a soudci dovedou
na tom klukovi, který myslím na to nikdy nezapomene, se budou realizovat se svojí "spravedlností". Ale desítky, stovky nebo možná tisíce jiných gaunerů, tunelářů a prodavačů drog se policajtům smějí přímo do ksichtu. Je to pořád jak za bolševika.
0/0
1.9.2005 13:12

aarghot

Re: Tohle policajti a soudci dovedou
ty desítky, stovky nebo možná tisíce jiných gaunerů, tunelářů a prodavačů drog se policajtům nesmějí do ksichtu, protoze vetsinou jsou s policajtama jedna ruka
0/0
1.9.2005 13:26

Ahasver

Re: Tohle policajti a soudci dovedou
Není divu, policajt udělá čárku, objasněnost stoupne a Bublan s Husákem se budou mít čím chlubit :-//
0/0
1.9.2005 13:31

_m-

Za všechno může ten kluk - to opravdu nemá chybu!
........Nikdo z organizátorů soutěže ani trenérů obviněn nebyl. "Policie žádné pochybení neshledala," ........
0/0
1.9.2005 13:09

Sampano

To snad není možné...!!!
Přečetl jsem si článek a nemám slov. To snad není možné, obvinit mladého atleta, který neporušil žádná pravidla, za to, že zasáhl oštěpem soupeře, který tam v tu chvíli neměl co dělat? Co dělali v tu chvíli rozhodčí? Zodpovědný v tomto případě by měl být určitě někdo jindý. Tady už přeci končí sranda
0/0
1.9.2005 13:01

libienski

Typičtí čeští fízlové
Rok haluzí jak a co než si samozřejmě najdou nejsnazší terč...
0/0
1.9.2005 12:59

Pavelpod

Přidávám se, vinen je pořadatel...
Ten kluk musel dostat od pořadatele - trenéra - pokyn k hodu. Pokud házel, a trenér to např. nechal "volně běžet", je to také podle mě jednoznačně trenérova vina. Pokud policie chlapce obviní, doufám že patřičného státního zástupce někdo přetáhne v tmavé uličce. Nic jiného si opravdu nezaslouží (vždyť on jen "interpretuje zákony", že jo).
0/0
1.9.2005 12:54

MadHawk

Re: Přidávám se, vinen je pořadatel...
to se nstalo pri závodu, ale při rozcvičování
0/0
1.9.2005 13:05

Destroyer7

Re: Přidávám se, vinen je pořadatel...
Z pohledu dodržení pravidel bezpečnosti v tom snad žádný rozdíl není.
0/0
1.9.2005 13:34

mirek_x

Policajti za to nemuzou.
Maji svoje pravidla, to ze je jindy porusuji neznamena, ze je porusit musi vzdy. Je na soudu, aby ho osvobodil.
0/0
1.9.2005 12:48

F200

Odpovědnost.....
Za smrt oštěpaře nese plnou odpovědnost pořadatel, který nezvládá chaos a osoba, která vytáhla!!!!!!! oštěp z rány. Snad i 10-leté dítě ví, že se předměty ( zvláště ty ostré ) z rány nikdy neodstraňují. Toto nelze omluvit nějakou laickou pomocí, tohle bylo jasné zabití. Pokud takto postupoval zdravotník, je to jasně žalovatelné a jestliže u toho případu nebyl, tak bych obvinil pořadatele. Stejně si myslím, že případ půjde do ztracena, ale těch peněz co se ještě kolem promrhá....
0/0
1.9.2005 12:45

Obraceč kalendáře

...
No jasně , zavřít aspon na 10 let, naše společnost potřebuje převychované osobnosti ,hlavně když jsou pokérovaný ,s natrženou řití a s chutí do života ....
0/0
1.9.2005 12:34

Destroyer7

Je to smutné, ale trest není namístě.
Jakkoliv je smrt toho chlapce smutná, tak trestat někoho za ni je naprosto nesmyslné.
Takhle by za chvíli mohl žalovat každý hokejista spoluhráče, který mu přerazil nos. Nebo dokonce za žduchnutí, po kterém má modřinu.
Proboha používejme zdravý selský rozum.
0/0
1.9.2005 12:33

Kleki Petra

Tohle přesně jsou momenty,
kdy pochybuji o zdravém rozumu, nebo aspoň jen mírně podprůměrné inteligenci policajtů, a jak je vidět, i státních zástupců.
0/0
1.9.2005 12:20

gagaryn

Re: Tohle přesně jsou momenty,
ba i statisticky jim tento případ, kdy objasnili smrt, zřejmě málo pomůže.
0/0
1.9.2005 12:27

jonastas

kde byli pořadatelé?
Pokud někdo organizuje jakoukoli akci pro děti a mládež, měl by mít povinost je ohlídat, ne? Počínaje táborem, přes školní aktivity až po podobná sportovní klání... Jedinýá kdo tedy -dle mého- může být popoháněn k odpovědnosti je právě pořadatel...i když se parta omladiny asi hlídá těžko, za to oštěpař na oštěpařském závodě hází oštěpem přece nemůže jít do basy.....???
0/0
1.9.2005 12:20

Konstrukter

Cože?
Podle něj jsou mladí sportovci neukáznění a nerespektují základní bezpečnostní pravidla.
 
Nerespektují pravidla? Zakázat, zakročit, rozehnat slzným plynem, obuškem a vodním dělem!
0/0
1.9.2005 12:19

Destroyer7

Re: Cože?
Zvláštěpak pokud jsou ozbrojeni např. oštěpem, hokejkou nebo baseballovou pálkou 
0/0
1.9.2005 12:35

vanmir

Co je to za spravedlnost?
Nechápu jak můžou obvinit toho kluka, pak se bude bát každý sportovat protože tohle se může stát komukoli. Když už by měl být někdo obviněn, tak jedině pořadatelé, že to nedokázali uhlídat. Co je tohle za stát. Doufám, že Klaus když už tak šetří těmi milostmi, v tomhle zasáhne.
0/0
1.9.2005 12:16

komentator-1

.....
taková tragédie, všichni nešťastní, rodiče mrtvého, ten chudák, co to zavinil... Doufám, že když už se policie ukázala, tak alespoň soud bude mít rozum a "pachatele" osvobodí.
0/0
1.9.2005 12:16

draver

Gestapo
Policajti jsou ti největší šmejdi. Zloděje Krejčíře, kterej si nakradl miliardy v klidu pustí, po večerech si pořádají večírky a otravují slušný lidi, ale to jim nestačí. Musí si svoji neschopnost vylít na nevinném člověkovi. Ten chudák kluk přece za nic nemůže. Musí to být pro něho šílený. Úplně nechtěně někoho zabil, bude s tím žít celý život a oni ho ještě otravují. Policie ČR = GESTAPO
0/0
1.9.2005 11:49

divochbill

Re: Gestapo
Zcela souhlasím s tímto názorem.
0/0
1.9.2005 12:02

darkhalf

Re: Gestapo
Taky souhlasím...ten kluk je z toho beztak mimo, nemá na tom vinu a oni ho obviní....
0/0
1.9.2005 12:05

MelSi

Re: Gestapo
máš pravdu,jak mohl ten kluk během hodu zabránit zastavení oštěpu? To je logicky nevysvětlitelné,ještě bych pochopila obvinění pořadatelů,ti by měli zabránit vstupu,lae bohužel některým se to může říkat 100 x a bez výsledku....
0/0
1.9.2005 12:17

aarghot

Re: Gestapo
zcela souhlasim - policie cr je jako spatny vtip - odpad nejhorsiho kalibru, pro slusneho cloveka by mela byt ostuda jakakoli komunikaci ci spoluprace se zlodejskou firmou POLICIE CR
0/0
1.9.2005 13:10





Najdete na iDNES.cz