Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pokousaná holčička zůstává v nemocnici

Na dětském oddělení plzeňské nemocnice se rodiče střídají u pětileté Báry. Děvče v sobotu večer pokousal pes u kempu Radost na přehradě Hracholusky. Zraněná ještě několik dnů v nemocnici zůstane. Lékaři podle všeho čekají na výsledky testů, zda byl pes očkovaný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Matyáš Šándor

Miluju zasvěcené debaty :-)))
Mám dvouletého RR. Chodí navolno a bez košíku :-)))
0/0
2.9.2005 11:00

gagaryn

Re: Miluju zasvěcené debaty :-)))
Mám 25 letou přítelkyni, chodí navolno a dole bez.
0/0
2.9.2005 11:04

Matyáš Šándor

Re: Re: Miluju zasvěcené debaty :-)))
Tak to bysme se mohli někde sejít a trochu hlouběji to probrat :-)))
0/0
2.9.2005 11:05

rosničkář

Re: Re: Miluju zasvěcené debaty :-)))
Bez bot???
0/0
2.9.2005 11:19

K.ate

Košík
Myslim, že při inteligenci některých lidí nic neřeší ani ten košík. Zrovna včera jsem večer jela trolejbusem se svoji fenkou domů (je to prcek, asi 10 kilo). Měla košík a seděla mi pod nohama. Doteď nechápu inteligenci chlapa, co vystupoval a strčil ji ruku do koše, že ji pohladí po čumáčku... Být to pes nervák, tak chlap mohl mít prokousnutej prst....
Nehledě na to, co takovej dospělej (a měl by být snad i rozumenej) člověk potom řekne děcku o sahání na cizí psy. Děcko u tatínka uvidí, že pejskům se může sahat do koče, vyzkouší to u nějakýho většího psa a bude bez prstu nebo bez kusu ruky...
0/0
31.8.2005 17:42

saldo

Kolem
psů a jejich koexistence v lidské společnosti se toho napsalo habaděj a i na chatu iDnes to kdysi pěkně jiskřilo. Ale to je asi tak všechno, co se v té věci udělalo. Dokud budou mít zastupitelé a nejvyšší politická špička po dvou rafanech v baráku, tak se nic nevyřeší. Každé nařízení, které bude vymezovat jak čokla obhospodařovat na veřejnosti, bude většinou obcházeno a nedodržováno. Jak z toho ven, když výkonná moc na postihy kašle? Jedině tak, že se zakáže chov a prodej plemen, která jsou lidem potenciálně nejnebezpečnější. A to direktivně a bez velkých diskusí. Teď by se mohli ozvat námitkáři s připomínkami typu „ jak se pozná nebezpečný pes“ apod. Ale tak je to vždycky.
0/0
31.8.2005 16:17

jonastas

Re: Kolem
Pokud by byl zakázán chov potencionálně nebezpečných plemen - dle statistiky by se nesměli chovat jezevčíci, kříženci a vlčáci......podíl dalších psů na napdení člověka je minimální!!
Já mám amerického buldoka (vraždená bestie, obrovský zabijácký hovado... tak nějak nás častují kolemjdoucí). Nikdy náhubek nenosil a nikdy nosit nebude!!! Maximum co jsem pro "bezpečí" okolí ochoten udělat je vodítko.
 Pořád se ale nemůžu zbavit dojmu, že poměr autonehod a "napadení" lidí psem je asi tak 100 ku 1 a zakázal někdo auta? nařídil někdo gumové nárazníky....? Když necháte 5ti letý dítě běhat po silnici bez dozoru, taky ho dřív nebo později něco srazí....
0/0
31.8.2005 16:28

pinguinone

Re: Re: Kolem
..ses fakt bourak...  
0/0
1.9.2005 9:34

rosničkář

Re: Re: Re: Kolem
Pinguinone, jeden konkrétní dotaz. Dvě situace:
A) Pes je na vodítku, hystericky řve a sápe se na Tebe, evidentně kdyby mohl, nic dobrého Ti neudělá. Jeho majitel ho sotva drží.
B) Pes je na volno, bez vodítka, bez náhubku, nevšímá si tě.
Co je lepší a bezpečnější?
0/0
1.9.2005 11:42

svazak1

Re: Re: Re: Re: Kolem
za C) Pec na vodítku, s náhubkem, a nevšímá si mě.
0/0
1.9.2005 12:44

rosničkář

Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
No a co když máš na výběr jen z A) a B) ?
0/0
1.9.2005 13:24

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Kolem
.. ja se psu nebojim..    pes navolno je potencialni zabijak...,  idealni je pes na volno na soukromem pozemku ,ktery nesteka..
0/0
1.9.2005 16:20

rosničkář

Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
No, to taky není odpověď na co jsem se ptal, ale ani to nepřekvapuje. Už dřív jsem si všiml, že na tuhle otázku řada lidí prostě nehodlá odpovědět...
No nic, co se dá dělat?
0/0
1.9.2005 16:46

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
.. nemuzes mi podsouvat otazku zaroven i s odpovedi..   a ja jsem Ti napsal co si myslim..Nechci znasilnovat psa do kosiku a nechci aby behal kolem jak odjisteny masinkver..
0/0
1.9.2005 16:50

rosničkář

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
Tak která z těch dvou možností je lepší? Dobrá pro Tebe třeba není žádná, ale která je alespoň o kousek lepší?
0/0
1.9.2005 16:52

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
..z hlediska preziti je lepsi obetovat psa..
0/0
1.9.2005 16:55

rosničkář

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
Takže která? A? B?
0/0
1.9.2005 16:55

johoho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
Z hlediska přežití je lepší  mít pořádnýho psa, ne hračku. A ten Tě zabije, když budeš ohrožovat jeho pána. A je to v pořádku.
Z hlediska přežití je lepší mít vychovaného psa na volno bez náhubku (nemyslím v autobuse plném dětí), protože když  mě přepadnou lupiči, tak je rozhodně lepší, z hlediska přežití, mít psa bez náhubku.
Z hlediska přežití by bylo lepší omezit lidi, co mají nevychované psy. Pes za to obv. nemůže. Problém výchovy a zacházení. Obvykle.
0/0
2.9.2005 10:51

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
..prezit , znamena branit svoje deti... Lupic me zatim neprepadl , ale jiz mnohokrat jsem byl pritomen neprijemnosti se psem.Udela li Tvuj pes neco memu diteti ,dostanu Te do kriminalu a postaram se o to aby jsi zazil stejne jako moje dite.
0/0
2.9.2005 13:04

johoho

Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
Lepší je, když štěká. Protože pes, který štěká, nekouše.
Douč se.
0/0
2.9.2005 10:48

rosničkář

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolem
Hezká pověra. Zdaleka ne pravdivá, ale hezká...
0/0
2.9.2005 11:05

assco

Re: Re: Kolem
Mám malé děti i psa. Ale hloupost omezenost a arogance lidí jako jste vy je zřejmě neomezená. Je to tři týdny kdy v parku vyletěl pes bez vodítka a náhubku (dobrman) po mojí dvouleté dceři - protože běžela asi 15 metrů od něj. Nakonec jsem ho hurónským řevem a tím, že jsem vyletěl proti němu zahnal. Asi metr od ní. Asi by nekousl ale chtěl si hrát. Asi... Při hlouposti a aroganci lidí jako jste vy zákazy nepomohou. Pomůže domobrana. Paní majitelce jsem řekl, že kdyby ten pes opravdu dítě pokousal tak jí zlámu hnáty a věřte, že bych to udělal. A pak pomůže soudit se s těmi lidmi a "svléci je donaha". Všude kde je už společnost dostatečně vyspělá to pochopili a u nás k tomu také dojde.Jizva na celý život? Odškodnění milion korun, citové trauma? dva miliony. Pak  i VY PANE budete svého psa "chudáčka omezovat hrozným košíkem". Moje žena - cizinka - si nedávno povšimla, že češi litují mnohem víc zvířat (za zašlápnutí ježka půjdete sedět), než dětí. Co dodat?...
0/0
2.9.2005 8:55

pinguinone

Re: Re: Re: Kolem
.
0/0
2.9.2005 12:59

johoho

Re: Kolem
KAždej pes, kterej hlídá barák (opravdu hlídá) je potenciálně bnebezpečnej. Musí být má-li být k něčemu.
Pes není hračka.
Největší podíl napadení ovčáky je, že se jich u nás nejvíc chová, al eto neznamená, že u jiných ras nenapadá vyšší procento.
0/0
2.9.2005 10:47

GhorX

Stručný pohled
Pes je z hlediska zákona věc. Majitel věci je povinen zajistit, aby jeho majetek nemohl nikomu ublížit (není-li samozřejmě s věcí nakládáno v rozporu s jasně deklarovaným přáním majitele, nebo nejde-li o zřejmé nevhodné zacházení). Pokud si toto uvědomíme, dojdeme k závěru, že pes musí být na veřejnosti pod neustálým dohledem kvalifikované osoby. Nevím, co na tom pejskaři nedokážou pochopit.
0/0
31.8.2005 13:17

Ahasver

Re: Stručný pohled
Ano :)
0/0
31.8.2005 13:24

GhorX

Re: Re: Stručný pohled
Hurá.
0/0
31.8.2005 13:25

zuza0007

Re: Re: Re: Stručný pohled
ne tak docela..viz níže..
0/0
31.8.2005 13:26

GhorX

Re: Re: Re: Re: Stručný pohled
Konkrétně - nebo přijeďte na to pivko (zvu tě na večeři, řekl pavouk mouše) :)
0/0
31.8.2005 13:28

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Stručný pohled
cha! Ten pavouk by se teprve viděl!
0/0
31.8.2005 13:31

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stručný pohled
Obávám se, že pavouk musí odkvačit do práce, zákazníkovi přes noc nějaký spoluobčan vykradl kancelář, tak mu musím pomoc a někde splašit server a 3 počítače. Pak ho asi zastřelím, protože to má v přízemí, bez mříží a ty dveře by odemkl i pes, což jsem mu připomínal už několikrát. Jinak na rande Vás zvu buď do Prahy, nebo do Brna (tam sem tam jezdím), probereme psy, děti, mouchy... :)
0/0
31.8.2005 13:37

zuza0007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stručný pohled
To je hezké a moc mi to lichotí, ale když já nevím...  Tak hezkou práci, málo nervů a zase někdy...
0/0
31.8.2005 13:39

Jackdaw001

Re: Stručný pohled
 Bez komentáře
Ahojky drahý příteli  Jak se máš GhorXiku ?
0/0
31.8.2005 13:35

GhorX

Re: Re: Stručný pohled
Ahoj... Zrovna se loučím, budu asi až večer - jestli se potkáme, pokecáme, všiml jsem si, že si Nedobík rozšířil svoji sbírku od další patologické choroby... pardon, nicky :)
0/0
31.8.2005 13:38

Jackdaw001

Re: Re: Re: Stručný pohled
Škoda mluvit...
Pokud večer budeš přítomen, ráda pokecám.....,měj se
0/0
31.8.2005 13:40

gagaryn

fčály
a co takovej fčálař??? Ten si taky nedá oul na ulici.
0/0
31.8.2005 12:38

michalha

?
Před měsícem jsem byl na Slapech a viděl podobnou záležitost. Pes ležel mimo dosah lidí přivázán ve stínu. Přišla k němu holčička a začala ho hladit. Pes byl v pohodě. Pak mu začala šahat na hlavu a pes z nějakýho důvodu vystartoval, nevím proč nebylo tam přes tu holčičku vidět. Tak čí je to teď vina ? Majitele psa protože byl od zvířete pět metrů na dece a nebo rodiče holčičky kteří jí nevysvětlili že na cizího psa se nesmí šahat ? Každopádně tam okamžitě vypukla panika o tom že psi útočí na děti a zasvěcená debata na toto téme.
Něco jiného samozřejmě je když si někdo koupí jako svého prvního psa pitbula a ten mu uteče, neposlouchá a někoho pokouše.
My jsme měli v rodině postupně dva dobrmany a nikdy žádný problémy nebyly. 
0/0
31.8.2005 11:44

pinguinone

Re: ?
.. pokud majitel psa nezabrani volnemu pristupu k psovi , pak musi psa zajistit jinak,tj. nahubek !
0/0
31.8.2005 11:52

Ahasver

Re: Re: ?
To je nějaká norma, nebo jen pocit?
0/0
31.8.2005 12:35

pinguinone

Re: Re: Re: ?
..musis mit slusne chovani normalisovane...?
0/0
31.8.2005 12:39

Ahasver

Re: Re: Re: Re: ?
Nevidím souvislost mezi slušným chováním a náhubkem jako paušálním řešením :-/ Kromě toho stejně nic nevyřešíme, v tomhle případě byla stejná chyba na obou stranách. Svěřit ridgebacka devítileté holce je debilní hazard, stejně jako nechat pětiletou holku bez dozoru. Jako největší chudák mi z toho vychází ten pes :)
0/0
31.8.2005 12:51

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: ?
.. ja nic neresim , to je jaksi vyresene.Jenom by si to meli uvedomit i nezodpovedni majitele psu..
0/0
31.8.2005 12:52

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Nezodpovědnej majitel se ale nepozná podle toho, že pes nemá košík. Známý měl dobrmana, který nosil náhubek snad pořád. Vůbec mu to nevadilo - naučil se s ním boxovat a pár lidí i košíkem dost nehezky pocuchal :-/
0/0
31.8.2005 12:57

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
... to je mozne , ale urcite to nebylo tak hrozne jako kdyby mohl kousat..
0/0
31.8.2005 12:59

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
To asi ne, ale přesto o dost horší, než kdyby ho jeho debilní páníček vodil na vodítku a stáhnul včas.
0/0
31.8.2005 13:05

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
.. souhlas , a dotaz : Co kdyz neposlusny pes pretrhne voditko.. (  videl jsem to... )
0/0
31.8.2005 13:08

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
:))) vis maior :) Ne, samozřejmě souhlasím, že za psa ručí jeho pán (majitel), nemusí to být jen přetržené vodítko, stát se může cokoli. Pes je ale živý tvor a péči a starost o něj nejde shrnout do technických podmínek a norem jako u strojů.
0/0
31.8.2005 13:13

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
..me nejde o peci a starost , ale o kontakt s verejnosti..
0/0
31.8.2005 13:16

Ahasver

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Ani tam to nejde řešit paušálně. Snažím se sdělit něco v tom smyslu, že některý pes může být "zajištěný" tím, že je na vodítku, jiný je bezpečný i když je na volno se svým pánem a některý by raději měl být pořád v kleci nebo kotci a ani tak to není na 100%.
0/0
31.8.2005 13:20

rosničkář

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Přesně tak...
0/0
31.8.2005 13:22





Najdete na iDNES.cz