Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus navrhl reformu sjednocení Evropy

Český prezident Václav Klaus se opět pustil do kritiky současného směřování jednotné Evropy. V článku, který zveřejnily internetové stránky deníku Financial Times, navrhuje zapomenout na budování evropského státu. Místo toho by chtěl vytvořit Organizaci evropských států.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

celtic

Klausova...
reforma spočívá ve zrušení EU a dohody o bezcelním obchodu s ocelí a uhlím....prostě 19. století...
0/0
5.9.2005 17:44

poslanec_termit

Klaus ma uplnou pravdu
Jsem rad, ze mame presidenta, ktery se nesnazi jen zalibit mocnym mocnosti jako to delal Gottwald, Havel, Bene a dalsi slabosi.
0/0
5.9.2005 0:57

ahaswer

Re: Klaus ma uplnou pravdu
No...takovej Pepek Vyskoč se taky nesnažil zalíbit žádnému z představitelů mocností.
0/0
5.9.2005 12:30

celtic

Re: Re: Klaus ma uplnou pravdu
a přesto se zalíbil....
0/0
5.9.2005 12:32

ppeepa

Re: Klaus ma uplnou pravdu
PAN PREZIDENT KLAUS si o sobě myslí že je nejmocnější, nejchytřejší takže nemá duvod se někomu zalíbit
0/0
8.9.2005 15:49

Tryskomys Muf

Re: Klaus ma uplnou pravdu
Prezident by sice mel mit vlastni nazor, ale cokoli prezentuje jako prezident Ceske Republiky by melo mit hlavu a patu a predevsim by melo adekvatne prezentovat zajmy Ceske Republiky a jejich obcanu. Klaus jako prezident je predevsim tezce izolovany - uvnitr zeme i navenek, je silne asocialni, neschopny komunikace a dohody s lidmi odlisneho nazoru.
0/0
8.9.2005 16:59

Tryskomys Muf

Re: Re: Klaus ma uplnou pravdu
Jen abych to lepe ilustroval : I kdyby na tom co Klaus rika, bylo neco pravdy - v jeho podani jsou to jen vykriky do tmy. Jelikoz je asocialni a zahledeny do sebe, neni schopen ani vyvolat alternativni diskusi na Evropske urovni, natoz ziskat pro svoje myslenky podporu a dosahnout nejake dohody. Prezidentem je od toho, aby nase zajmy prosazoval konstruktivni diskusi a dohodou s ostatnimi staty, ne aby osamocene vykrikoval nazory do tmy. Klaus neni schopen ani dohody/komunikace s ceskou vladou (ponechme stranou, ze vina je castecne na obou stranach).
0/0
8.9.2005 17:06

dislektik

KLAUS JE DEBÍLEK
co dodat dalšího
0/0
4.9.2005 10:51

poslanec_termit

Re: KLAUS JE DEBÍLEK
Sleduji te delsi dobu a muzu rict, ze jsi hrozny magor. Lidi jako ty nekdy nemeli radi inteligenty ....
0/0
5.9.2005 0:59

mr. Young

jojoj
Ach boze. Ziju ted a chodim do skoly v USA a spousta lidi se me pta odkud jsem. Sampzrejme reknu CR, ale kdyz uz to znaji, tak jako ceskoslovensko. Musim jim udat ze to je v centralni evrope. Cesko proste nikdy asi zname moc nebude a s tim ja se nechci spokojit. Dalsi vec je ze v novinach pisou o evrope naprosot vetsinou jako o EU. A ja s tim naprosto souhlasim. Evropa ma sanci stat se dulezitou jedine jako jeden stat. Ve svete kde neni ropa maji sanci jen velke bohate staty. Myslim ze jednotny stat je jedine vychodisko pro evropu jak zustat na vrcholu. Jednotlive staty nemaji sanci. A to nemyslim vojensky, ale celkove.
0/0
3.9.2005 19:46

153624

Re: jojoj
Ach bože, já zase žiji v ČR a nedokáži vyjmenovat, natož na nějaké "slepé mapě" USA vyjmenovat její státy, mám VŠ a jsem v klidu. Nebo třeba země Afriky. Ty je znáš? Jsi student a škola Tě nutí to znát, nebo jsi fanda zeměpisu. Většina lidí na tom bude podobně a nezná. Jen naokraj: protože ústní maturita je veřejně přístupná, byl jsem se podívat na úroveń docela dobrého gymnázia. Hodně žáků při maturitě ze ZEM mělo problém se orientovat v řekách, pohořích atd. tehdejšího ČSSR. O zbytku světa pomlčím. Takže to chce klid.
0/0
4.9.2005 10:03

K-Leo

Re: jojoj
  Mam takovej dojem, ze do te skoly budes muset chodit jeste hodne dlouho.
0/0
4.9.2005 10:36

153624

Re: Re: jojoj
O mé vzdělání neměj péči.Jo, zeptal jsem se ženy, ta je pro změnu lékařka, jestli vyjmenuje a zakreslí státy USA do slepé mapy a nějak sdělila, že bude-li to k něčemu potřebovat, tak opráší, jinak že ji živí léčení lidí a na nějaké státečky USA kašle. Nicméně třeba anatomii, což je nějakých 7,5 tis. latinských slov-tak jsem ji měl náhodně vyzkoušet-a znala.Všechno, bez váhání...  Už vidím, jak soudruzi amíci znají a vyjmenovávají státy EU.Tak se z toho, chalpečku, ne*po*ser. Je nám 50, takže cosi málo umíme...a nazdar!  Nám naše vzdělání celkem stačí. Státy USA a USA mne nezajímají, kapito?
0/0
5.9.2005 17:40

Knower

Nemáte někdo text toho Klausova původního článku?
Ta úroveň příspěvku zde je trochu ubohá, podle mého názoru.  Zajímalo mě co si lidi myslí a nedozvěděl jsem se nic.
Nemáte někdo link na ten Klausův původní článek ve kterém navrhuje to co navrhuje?
0/0
1.9.2005 10:00

Knower

Re: Nemáte někdo text toho Klausova původního článku?
Pardon, já hlava děravá... na Klausově webu to je.  Takže pro ty koho to zajímá:
0/0
1.9.2005 10:02

Jim.Papin

Re: Nemáte někdo text toho Klausova původního článku?
Tohle (o tom zrejme iDnes pise) jsem nasel na FinancialTimes.com
0/0
1.9.2005 10:45

miliga

Ržikej mi Klaus
Ržikej mi Klaus a maus,
a ja fymyslim neco super go,
pro tebe od moje ja!
Ty nevahej a dej,
pro mje duvery neco v moje ego
pro moje od tvoje ja!
0/0
31.8.2005 16:20

Beranal

pan Profesor
Kdepak pan profesor ten vymyslí vždycky něco funkčního, jako byla třeba ta kuponová privatizace, ten jeho "jednoduchý stát" s jednoduchými daněmi co tady zavedl ten jeho socialistický kapitalismus, kdy polostátní banky drželi při životě ty rozkrádané bezbranné a neovládané kuponově zprivatizované podniky, to korupční prostředí ve kterém se nedají rozlišit čisté a špinavé peníze, ten jeho dvousměrný vztah ke státnímu rozpočtu, kdy kritizuje vládu za rozhazování a sám si nechá rekonstruovat za desítky milionů presidentské bydlení, a to ještě z rozpočtu armády. A teď nám zase bude vykládat že bude fungovat něco co strukturou připomíná OSN.
Ještě malá poznámka ta privatizace tak jak se provedla, tedy že ve svém důsledku bylo všechno rozkradeno, to pokud je mi známo tak takto to zvládly i v Rusku a žádného takového ekonomického genia tam ani neměli.
0/0
31.8.2005 11:19

KADO

Ty jses ale poradne jelito!
Vilu zacali rekonstruovat za Havla ale ani to neni podstatne. President by mel mit nejmene Kramarovu vilu z hlediska bezpecnosti i reprezentace. Zatim v ni zili 3 socani a ted se tam nacpal 4  
0/0
31.8.2005 20:29

karoten

Re: Ty jses ale poradna socka!
KADÓ-SERÓ-MODRÓ
0/0
1.9.2005 14:56

KADO

Socka jses jedine ty ubozaku!
 
0/0
1.9.2005 19:20

Beranal

Re: Ty jses ale poradne jelito!
Není žádná pravda, vilu hledali speciálně pro p. Klause a tu jeho čarodějnici protože se chudákům nelíbilo bydlet na Hradě, až našli tu vilu patřící ministerstvu obrany, zrekonstruovali ji a teď se snad ukázalo že to je nějaký konfiskát tak mu zřejmě za 50 milionů zrekonstruují zase něco jiného.
0/0
1.9.2005 18:09

Vosta Jindra

Ať už Klaus jde se svými "návrhy"
dělat něco jinýho, třeba do Běloruska nebo do Srbska, tam mu unie nehrozí. Já nevím, proč mezi 25 státy unie musíme ausgerechnet my mít něco tak obskurního v čele svého státu. Věcně s ním nemá cenu polemizivat, jeho slova jsou totiž jen "prázdná a falešná". A hloupá, dodávám já.
0/0
31.8.2005 9:41

celtic

Klaun...
je fosílie z 19.století....(všichni jsou napřátelé....)
0/0
31.8.2005 7:56

pepe999

Re: Klaun...
Tady tech fosilii a entit je daleko vice a vubec bych se tomu nesmal...
0/0
31.8.2005 9:21

celtic

Klaun...
by rád viděl jen uhlí a ocel a připravování se na válku....
0/0
30.8.2005 19:59

monstrum

Re: Klaun...
Nehul to...
0/0
31.8.2005 7:41

Totedyne

Mění názory
Klaus v článku tvrdí : "Mechanismus rozhodování v organizaci musí být  konsensem, alespoň ve všech důležitých záležitostech."
Když vládl společně s Mečiarem nebyl schopen dosáhnout konsensus ani v konfederaci, složené jen ze dvou států. Tenkrát tvrdil, že konfederace není funkční model, že funkční je jen centrálně řízená federace.
0/0
30.8.2005 19:18

Sporadany_obcan

Re: Mění názory
Jaký je v tom rozpor? Konsensus se nedá přikázat ani vynutit, ten se buď docílí, nebo nikoliv. Takže když se nedosáhne konsensu, nelze ani "kolektivně" něco rozhodnout. A o tom to je  (pokud jste byl někdy ženatý/vdaná, také to jistě víte  ) 
0/0
30.8.2005 19:26

karoten

Re: Re: Mění názory
Vy o koze?
Klaus je podvraťák, tvrdí pokaždé to, co se mu hodí do konceptu. A blbci to obdivují....
0/0
31.8.2005 9:09

dislektik

ježiši
to je ale ..........!!!!prostě ho nemám rád
0/0
30.8.2005 18:40

andyUSA

mili zoufali kritici...
...abych pravdu rek, tak cteni nekterejch komentaru je vic nez o zivot. Lidi uz opravdu nevedi, co by na Klause vyhrabali...dejme tomu globalni oteplovani:planeta se skutecne otepluje o 0,5 stupne za deset let, nikdo nikdy nepotvrdil, ze je to primy dusledek pusobeni cloveka...ve stredoveku byla prumerna teplota o tri stupne vyssi nez dnes, v 17.stol zase o tri stupne nizsi...doba ledova prisla behem nekolika hodin..po vetsinu ze 4,5 mld. let na zemi nebyl zadny led..tomu se rika pocasi. To znamena, ze kdyz zavrem secky tovarny, tak z toho nevyplyva, ze podnebi bude staly..naopak, to, co se deje ted, je relativni klid..podnebi na zemi ma svuj prubeh klidenej i drastickej, za zmenu nemuzeme vinit stat natoz jednotlivce...dalsi fama: nacionalismus Klause,paneboze!!!to me dostalo. Nacionalistou ho nazyvaj lidi, ktery sami sebe povazuji za euroobcany jen na zaklade toho, ze odmita jejich "obcantstvi" a ze dostane dekovny dopis od narodni fronty, ale ze by nekdy Klaus sel a kricel:"Nic n
0/0
30.8.2005 17:58

jan-maria

Re: mili zoufali kritici...
Vážený pane andyUSA, vždyť vůbec nevíte co globální oteplování je, ani jste nepochopil Klausovu představu nacionalismu.Přečtěte si pořádně alespoň těch pár tezí, z návrhu pana presidenta, které jsou v článku obsažené a zamyslete se nad nimi. Zjistíte, že pokud nejsou zcela nesmyslné, tak v sobě obsahují rozpor.
0/0
30.8.2005 18:13

j@ck

http://en.wikipedia.org/wiki/Global_warming
víš, co Andy, když o globálním oteplování nic nevíš, tak drž hubu. naprostá většina vědců na universitách, renomovaných klimatologů a specialistů je přesvědčeno, že GW je způsobeno lidskou činnosti. to jenom tupounci jako VK, Bush či ty si melou svoje debilní argumenty, které nemají ničím podloženy. pokud si náhodou taky ekonom, tak se starej o ekonomii a ne o to, o čem nemáš ani ponětí.
0/0
31.8.2005 9:20

KADO

Zato ty mas uz zeleny mozek neb jeho zbytky?
 
0/0
31.8.2005 20:32

hplc2

Re: http://en.wikipedia.org/wiki/Global_warming
Naprostá většina renomovaných vědců ve středověku doporučovala stavět morové sloupy a tvrdili že je země placatá. A doba ledová skončila před dvaceti lety když na to přišli renomovaní vědci. Pro zvášť tupé: Deset kostek ledu ve sklenici. Den č.1 dodáme tepla na roztavení jedné kostky. (pro renomované roztálo 10% ledu) Den č.2 dodáme stejně tepla roztaje jedna koska. (pro renomované vané zbývá 8 kostek) Den č.3 stejně zbývá 7 kostek. Den č.4 zbývá 6 ...renomovaní zobecní.... po dni č.9 zbývá jedna koska. Den č. 10 renomovaní zjistí že během jediného dne roztálo 100% ledu a řeknou že VK a Bush za to můžou. Pro renomované a další: Taje-li led od doby ledové konstatní rychlostí jednotek hmoty za jednotku času jednou opravdu všechen roztaje. Jsem rád že víme jak utratit peníze na výzkum tohoto tak náročného fenoménu.
0/0
8.9.2005 15:35

fr-mottl

Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
mela sepsat ten navrh reformy. Bylo by tim pomozeno vsem. Navrh reformy by byl zhruba stejne intelektualni urovne, holcicka by byla zdrava a my bychom mohli konecne volit püoradneho prezidenta, za ktereho bychom se nemuseli stydet...
0/0
30.8.2005 17:39

jirka02

Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
Ale, ale Františku!
     Velká většina občanů tohoto státu se za prezidenta Klause nejen nestydí, ale naopak je na něj hrdá. To že to neplatí u Vás, neznamená že přes 70% občanů je hloupých a Vy a někteří další jsou chytří. Třeba je to právě naopak. Pokuste se nad tím zamyslet!
0/0
30.8.2005 18:13

1_130_202_135

Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
Na Františka, rodáka z blízké vesnice, mi nesahej. Jaký vliv by asi mělo duševní pohnutí na tebe, kdybys stejně jako Franřišek byl fandou Bohemians?
0/0
30.8.2005 18:27

babacek

Re: Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
On je náhodou Sparťan :-))
0/0
31.8.2005 9:22

jekul

Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
stádo opravdu, ale opravdu nemusí mít vždy správný náhled na dění
0/0
30.8.2005 18:39

1_130_202_135

Re: Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
Což dokazuje vládní většina v poslanecké sněmovně....
0/0
30.8.2005 18:41

jekul

Re: Re: Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
co čtyři roky máme dle volebního zákona volby, takže dojde k obměně, jestli k lepšímu čí horšímu, jak kdy 
0/0
30.8.2005 18:44

jekul

Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
no pokud vycházíš z průzkumů, tak nějakej Gross měl podobnou důvěru a po pár dnech by od něj ani pes kůrku nevzal, takže vypovídací hodnota té hrdosti je jaká ?
0/0
30.8.2005 18:41

jirka02

Re: Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
Víte Jekule, ono je to tak!
     Tyto průzkumy neexistují jen tak samy o sobě, bez návaznosti na osobu hodnoceného a jeho názory, konání a podobně. On ten Gross se jevil takový mladý, neokoukaný a možná, že i příslušně akční. Teprve později se ukázalo, že je také hloupý, prolhaný a bez jakýchkoliv životních zkušeností. Třeba. A tady je základ počátečního růstu a později strmého pádu. Ale to není příklad Klauze.
0/0
30.8.2005 23:18

Beranal

Re: Re: Re: Re: Klause mel pokousat ten pes a ta holcicka
Máš pravdu u Klauze je to naprosto obráceně, ten se jevil jako hloupý, prolhaný a neschopný v těch letech kdy tady kdekdo měl z toho dost blbou náladu, jako president se dal na populismus  a najednou se tomu stádu s krátkou pamětí jeví jako slušný.
0/0
31.8.2005 10:08

rybizek

diskuze
na idnesu jsou debaty v pracovni dny plne statnich zamestnancu a tomu odpovida uroven techto debat! Cesi = narod zakomplexovanych, malych, zlych, zavistivych lidi odsouzenych v blizke budoucnosti k zaniku. Nic jineho si vy zbabela holoprdelnicka chatro nezaslouzite! 
0/0
30.8.2005 15:00

buhvol

Re: diskuze
Rybízku, uvědom si jednu věc, státní zaměstnanci ve vysokých funkcích ti na nějaké debaty na idnesu kašlou! Stejně tak ti na ně kašlo členové představenstev velkých, nadnárodních podniků. Co by tu dělali?! Tady se scházejí jen studující, malí živnostníci, kteří mají v práci počítač s pevným připojením, pár malých úředníčků a celá řada adminů. A ještě jedna věc, kolik znáš náměstků, poradců ministrů? ;o)))
0/0
30.8.2005 15:12

rybizek

Re: Re: diskuze
lezim na sve jachte a lituju vas. Vy ubozaci (buhvole, celticu, jekule a dalsi jim podobni) v tom vasem svete bez oken a zrcadel. Vy, co se bojite jakekoliv konfrontace s cimkoliv. Jen mne tady delate zadarmo sasky, s tema vasema pritroublejma nazorama k nicemu, jen si omlouvejte vlastni neschopnost cim chcete, ve finale vam stejne zustane holej zadek.   
0/0
30.8.2005 20:45

Vosta Jindra

Re: diskuze
Ano, ano. Mezi slova "zlych" a "zavistivych" bych vložil ještě "falešných" a bylo by to dokonalé. Pak běž na Hrad, dědek tě podrbe za odměnu za uchem. Mně se ale stejně líbí ten jeho fanklub. Ať řekne jakoukoli blbost, hned ho vystarují a obhajují velké ideje velkého vůdce. Ale míte smůlu, ne všichni mají vymytý mozek. 
0/0
30.8.2005 15:18





Najdete na iDNES.cz