Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi se naparují. Ale sunou se na chvost

Před čtvrt stoletím vznikla Solidarita, masové hnutí Poláků proti komunismu. Bylo to poslední velké vzedmutí před definitivním pádem komunismu a ruského impéria.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Odborník_

Pravda.
Má pravdu, bohužel vlády ODS ze své minulosti nevymažeme, takže těch -10%, které jsme na ostatní transformující se středoevropské ekonomiky nabrali v letech 97-99 jen tak nedoženeme.
0/0
29.8.2005 8:38

radegast45

Obavam se,ze clanek je o necem uplne jinem...
0/0
28.8.2005 23:43

obcan-Brych

Steigerwald je obycejny lhar.
Nezapre, ze se mermomoci ve svych clancich snazi stranit ODS. Dela to ovsem pomoci "argumentu" natolik vycucanych z prstu, ze teto strane dela spise medvedi sluzbu.
 
Prectete si, lhari Steigerwalde, jak navzdory Vasim kecum si ceska ekonomika skutecne vede:
 
Polsko a podobne staty nas zacinaly ekonomicky dohanet za vlad ekonomickeho amatera Klause. Ted uz jsou zase daleko za Ceskem (az do pristiho volebniho vitezstvi ODS).
0/0
28.8.2005 15:58

celtic

štajgr....
je vůl a stojí si zatím...
0/0
28.8.2005 8:55

osvetitel

<><><>
Nevim co Polaci vedi otom kdojim dal "svobodu" , ale ta svoboda prisla v momente kdy pominula hrozba sovetskych tanku!Pak teprve byli komuniste ochotni  "vyjednavat" a to plati pro cely ten vychodni blok!Pote "nevyhrane valce v Afganistanu v kombinaci stim Chernobylem a tim ze   USA   tu  SSSR "uzbrojila"konecne nekomu v SSSR doslo ze jim hrozi rozpad zevnitr a obcanska valka pokud neudelaji nejake zmeny na ktere potrebovali zapadni kapital!Gorba hral ocas a snazil se tu SSSR udrzet pohromade  a tudis nemel cas nato aby se zaobiral "satelitama"na ktere muselo SSSR doplacet a navic je drzet nasilim na uzde!Bohuzel Gorbu a tu jeho "perestrojku"ti "skalni"podkopali v domeni ze toho "ozralu" budou lepe ovladat.Odtud ale podle meho nazoru prisla ta "svoboda" i pro Polaky presto ze nechci nijak snizovat tu jejich "solidaritu'!
0/0
28.8.2005 7:07

osvetitel

Re: <><><>
Jak tak tady po sobe ctu se zalibenim sve dilo, tak me uhodilo do oci ze jsem napsal ze hral "Gorba ocas" a tudis by mohlo nejakeho nedouka bez toho hacku napadnout ze si hral z "ocasem"!To jsem nemel vubec na mysli a proto opravuji na "Gorba hral  O  CAS!"
0/0
28.8.2005 17:33

Pilatus_cdn

Re: Re: <><><>
uz jsis nekdy meril IQ? tak se nestyd a zkus to  by jsi se divil, ale tabulky zacinaji uz od nuly
0/0
28.8.2005 22:16

osvetitel

Re: Re: Re: <><><>
Veseli ANO ale nikdy ne ironii, ta je vysadou mocnych a ty jsi nemocny "CHVOSTE"!
0/0
29.8.2005 7:40

osvetitel

Re: Re: Re: <><><>
Ach ta zavist presne jak ji popisoval "Jagr"!Kdyby sis porad nehonil "CHVOSTA" tak by ses take zmohl na takovy clanek ale to bych musel nejdrive "nekterou" dobre podmaznout aby ti podrzela , vid Mr. chvoste, ehm "Pilatus-cdn!
0/0
29.8.2005 7:57

Bouše

Re: Re: <><><>
Pokud to své dílo čteš "se zalíbením", pak nejsi moc náročný.
0/0
29.8.2005 5:10

osvetitel

Re: Re: Re: <><><>
A mel bych byt narocny inspektore "CHVOSTE"?
0/0
29.8.2005 7:44

Totedyne

Hmm
Kdyby článek neobsahoval tvrzení, že se údajně ČR dostává na chvost v Evropě, pak bych celkem s článkem souhlasil. Autor bude asi nějaká socka. Já naopak pociťuji zlepšení.
0/0
27.8.2005 21:26

ant.

Nevěřím tomu,že se suneme na chvost!!
Máme sice chvosta v čele vlády,spoustu chvostů na vedoucích místech,další chvosti(jekul & spol.)v diskusích,ale podle hlavního chvosta za OSM!!!let doženeme Německo a dost chvostů mu to věří,takže bych skoro řekl,že tam už jsme(zatím ještě ne ekonomicky).
0/0
27.8.2005 20:27

radegast45

Diky za clanek!!!
Bohuzel, opet mnoho lidi nepochopi,co chtel autor rici a budu se vztekat-viz. nize...
0/0
27.8.2005 19:04

celtic

Re: Diky za clanek!!!
Ratingové agentury by si měli přečíst štajgrfalta, aby měli správné informace a nezvyšovaly nám ratingy...
0/0
27.8.2005 19:10

JirkaEsch

Re: Re: Diky za clanek!!!
Steigerwald je v podstatě parodie na novináře a těm žurnalistům, kteří se snaží být v MF nestranní, nesmírně škodí. Nechápu, jak si může "objektivní" list dovolit mít takovéhoto člověka v redakci. To rovnou můžou do komentářů angažovat Topola a ekonomiku může glosovat Ševčík.
0/0
27.8.2005 19:16

celtic

Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
však ona MfD už není to co bývala, začíná to být předvolební hlásná trouba ODS....
0/0
27.8.2005 19:20

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
Je to tak. Co poslední dobou zveřejňují za komentáře "ekonomů" "programátorů" či "žurnalistů", to je vážně propaganda nejhrubšího zrna. Schwarc, Kříž (ten byl obzvlášť tragický) a podobné zjevně "objektivní" osoby. O Steigerwaldovi, Komárkovi ani nemluvě. MF už zřejmě neznamená Mladá ale Modrá Fronta.
0/0
27.8.2005 19:25

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
No třeba to mladá a modrá souvisí :-) když máš pocit že je to taková zlá propaganda tak si jdi číst rudé právo (novinky.cz) :-) to ti bude jistě vyhovovat to není ani mladë ani modré ani omylem....
0/0
27.8.2005 19:28

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
Nevadí mi jiný názor. Vadí mi zjevná neobjektivita a nevyváženost. To ty ale nechceš vědět, radši budeš plácat o rudém atd., jako dole.
0/0
27.8.2005 19:36

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
Ty si tu začal plácat nesmysli o barvičkách, ne já :-)
0/0
27.8.2005 19:39

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
Na základě toho, že je MF zjevně neobjektivní. Ne abych tě osočoval, že si myslíš "co není modré je špatné" atd.
0/0
27.8.2005 19:43

celtic

Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
Modrá fronta debilů....
0/0
27.8.2005 19:29

jekuI

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
kamaráde věrný, dnes vedeš, dnes jsi za úplného magora ty. Tož mám co dělat, abych vymyslel takové slintance jak ty!
0/0
27.8.2005 19:29

JirkaEsch

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
Poslední dobou to byla obzvlášť síla. Jak říkám, to, co předvádí Steigerwald, nemá obdoby. Rád bych si s ním někdy podiskutoval osobně. To samé s Komárkem. Ten pokaždé když zavítal do nějaké TV diskuze, tak byl úplně zoufalej.
0/0
27.8.2005 19:38

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Diky za clanek!!!
btw ono všechno co není rudé nemusí ještě znamenat že je to modrë, ale já zcela chápu že co není rudë je špatnë :-))
0/0
27.8.2005 19:29

Sršeň

Tak trochu souhlas
Souhlasím s jedním, že tady hodně lidí čeká až jim někdo něco dá a ani je nenapadne postarat se sám o sebe, aby se měl lépe a podílet se na něčem a změnit něco to už vůbec ne. Jen sedět v hospodě a kecat jak se ten nebo onen má a jen kritizovat.
0/0
27.8.2005 18:30

jekuI

Celticu,
kamaráde věrný, dnes vedeš, dnes jsi za úplného magora ty. Tož mám co dělat, abych vymyslel takové slintance jak ty!
0/0
27.8.2005 17:44

celtic

štajgrfalt....
je blbej jako Varadinková....tedy značně
0/0
27.8.2005 17:32

radegast45

Re: štajgrfalt....
celtig, celtig,blbej jak to jmeno...zkuste prosim  nekdy premyslet.Boli to?
0/0
27.8.2005 19:06

komunisti_sou_svine

Re: Re: štajgrfalt....
nebolí, nejde to :-(
0/0
27.8.2005 19:08

osvetitel

<><><>
Cesi krome Rusu, (kteri nasebe porad zapad upozornuji tim skrytym bohatstvim, na jehoz tezbu nejsou prachy, a take tema "atomovkama" ktere by se mohli dostat do "nezadoucich rukou")Meli pote sametovce pred ostatnima zemema toho "vychodniho bloku"velky naskok a vyhodu tesneho sousedstvi z Nemeckem ktere nejen ze tahne tu Evropskou ekonomii ale rado do CR investuje protoze ji asi v duchu porad povazuje za neco jako svou .Potiz je vtom jake podminky si kladou na poli "politickem" a take vtom ze diky nejlepsi prosperite ze vsech tech zemi vychodniho bloku, pred tou "sametovkou", si nekteri Cesi mysli "mozna opravnene" ze o hodne prisli, na rozdil od druhych co nemeli co stratit!Ze to tak nejak bude ? Ps.Ale ta sance byt zase neco jako byla CSR se porad nabizi a zalezi natom kdo to bude v CR tim smerem "usmernovat."
0/0
27.8.2005 17:30

JirkaEsch

Re: <><><>
Jen tak na okraj: ekonomie je věda o ekonomice (neboli hospodářství).
0/0
27.8.2005 18:33

osvetitel

Re: Re: <><><>
a co te trapi?Sver se !
0/0
27.8.2005 18:54

osvetitel

Re: Re: <><><>
Aha asi se snazis naznacit ze jsem mel pouzit sluvko ekonomiku vid coz anglicky zni stejne tak sorry a doufam ze ten clanek cely tim sluvkem neutrpel a kazdy mu krome tebe jinak porozumel!
0/0
27.8.2005 19:06

JirkaEsch

Re: Re: Re: <><><>
Klídek, jenom sem tě opravil, nemusíš to hned brát jako invektivu.
0/0
27.8.2005 19:14

osvetitel

Re: Re: Re: Re: <><><>
Neboj sem "CooL" jinak bych nemel utoho rozchechtanej "smajl", me hned tak neco nevytoci!Hlavni je ze nemas zadne vytky k clanku jako "takovemu", to je to nejhlavnejsi!
0/0
28.8.2005 6:39

Korejs

autorovi
Prosím tedy o současné pořadí ekonomik, když jsme teda na konci pelotonu. Jediným a stále opomíjeným ukazatelem, který přináší poměrně dobré srovnání je HDP na hlavu. A tento ukazatel máme stále nejvyšší (kromě Slovinska). Nechápu, proč jsou všichni posedlí růstovými ukazateli. Když má dejme tomu Polsko ukazatel HDP/hlavu cca o 30% nižší, tak je tam daleko vyšší potenciál k růstu. To je jako když jeden den vyrobim jedno auto a druhý den dvě - to je nárust 100%. Znamená to, že taková ekonomika je silnější, než naše?
0/0
27.8.2005 15:54

FilipNeri

Jsem na skok v UK
a stale se tu drzi nazor, ze prijet k nam do CR {kdyz nahodou alespon 1/10 mistnich tusi kde ta nase zeme je!} je jako prijet do skanzenu. Jako vracet se o 50 let zpet. Opravdu tento nazor o nas v zahranici je, bohuzel. A u nas vidim, ze se budeme nejprve pomerovat s Polskem, za cas s Ukrajinou a pak i s Beloruskem - holt se nase hranice porovnavani versus cesky pycha posune vice a vice na vychod. Cim to?!
0/0
27.8.2005 13:36

elvis p.

nelze srovnávat
polsko je velká země na východě zaostalá jejich nenávist k rusům a obrovskej/prušáckej/nacionalisnus mohl jen těžko dovolit komoušům nějáký větší vyskakování...takže význam solidarity bych zase tolik nepřeceňoval to je jedna věc nevím jestli autor byl v poslední době v polsku já ano a řekl bych, že má teda mnohem blíž k rusku než evropě stačí přejet hranice a jste o dvacet let zpátky...u nás to sice taky neni zrovna růžový, ale je to určitě lepší!
0/0
27.8.2005 12:26

Jano_S

Oprava
jedina republika kde vyhrali komunisti volby bola Ceska republika.Na Slovensku vyhrala v '46 Demokraticka strana.Nakoniec, dnes po pol storoci to vyzera v nasich parlamentoch tak nejak podobne ako vtedy.
0/0
27.8.2005 11:52

barbudo

Solidarita, odbory ...
... není to nějak levičácké?
0/0
27.8.2005 11:50

sageorg

Hmmmm...
je to krutý,ale pravdivý.Hnusně pravdivý!Proto máme vlády,jaké máme
0/0
27.8.2005 11:47

1_130_202_135

Re: Hmmmm...
Ne PROTO, ale PROTOŽE.....
0/0
27.8.2005 11:53

komunisti_sou_svine

Re: Re: Hmmmm...
Bohužel se mýlíš, vlády mají jistě určitý vliv na náladu a vývoj, nicmene nikoliv zásadní, naši politici jsou odrazem nás samých, mentalita , chování jednání činy politiků se bohužel odvíjí predevším od toho co po nich voliči chtejí a co jim dovolí, nikoliv obrácene, naši politici nejsou horší a neodvolatelní než třeba francoužští, jsou stejní - takový jake si narod zvolil a dělaji to co jim dovoli, jiny by si zvolil jine a lecos by jim nedovolil, naše volba ..... :-( jste hovada lidi...
0/0
27.8.2005 19:07

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Hmmmm...
pardon "jsme"...
0/0
27.8.2005 19:08





Najdete na iDNES.cz