Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Schröder ocenil české gesto, vyhnanci kritizují Klause

Zatímco doma narazilo uznání německých antifašistů Paroubkovou vládou na odpor prezidenta i ODS, v zahraničí je hodnoceno spíše kladně. V telefonickém rozhovoru s českým premiérem ho ocenil i kancléř Schröder. Rakouský landsmanšaft naopak kritizoval prezidenta Klause.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
Po schlednuti filmu "Norimbersky proces" ktery je hodne stary me utkvela na mysli ta scena, ve ktere ten umirneny "Nemecky soudce" co sedel mezi obzalovanyma,place tomu amickemu soudci ze nemel ani tuseni, zeto vsechno dojde (tak "daleko"kdyz slouzil tomu rezimu!)A ten amicky soudce mu odpovedel ze tak "daleko" uz to doslo v momente  kdyz podepsal "ortel" nad nekym ,o kom vedel  ze je nevinny!A to plati pro kazdy "rezim"!
0/0
27.8.2005 8:20

osvetitel

<><><>
Nechapu proc "Klause" kritizuji, kdyz se jim omluvil skoro tim stylem jako pred nim Havel, nebo uz se nato zapomelo?Ten paroubek sito vylepsil akorat oto zese jako omlouva tem co neco udelali pro Cechy a byli v "opozici" coz ve skutecnosti nekteri ani nebyli a dokonce byli v SS ale presto plno lidem zachranili "kejhak".Ale dost uz sbirani lacinych politickych bodu a porad se schovavat za tu "nemeckou" otazku!Kdyby nevyvolali Nemci tu valku tak byse jim nemusel nikdo zanic omlouvat a to plati hlavne naopak!Kdyz omlouvat tak take hlavne tem obetem komunistu nebo toho jejich rezimu!Ale dotoho se nejak nikomu nechce, presto ze je dolozeno plno "bezpravi i od nich a nejen od "fasistu nebo nacistu'!
0/0
27.8.2005 7:58

pinguinone

.. brzy budou v rajchu volby
..a Schrödr dosrodruje , s kympak si budou ministri pak notovat...
0/0
26.8.2005 15:53

Manciny

Klaus
klaus a ODS jsou ke všemu strašně negativní, já skoro nevím, co ti lidé chtějí po vyhraných volbách vlastně s touto zemí dělat. Tedy vím, že chtějí zavést rovnou daň, ale bude to na 4 roky stačit?Celá Evropa se zřejmě bude muset sklonit před nekonečnou moudrostí páně profesorově Klause a uznat, že on je ten nej nej nej a běda jestli bude mít někdo jiný názor, to bude opravdu, ale opravdu velmi ošklivé..
0/0
26.8.2005 14:35

celtic

Re: Klaus
Vím co chtějí..: oni chtějí nesouhlasit, zrušit, vystoupit, nepovolitk, zakázat, zabránit, nedohodnout, bojkotovat a to vše v národních zájmech ČR
0/0
26.8.2005 14:39

noname.boy

Re: Klaus
možná bysme ho měli zvolit ČESKÝM KRÁLEM, možná by to pro jeho ego stačilo...... jenže on by chtěl víc....a ODS?? nejsem jejich volič a neuznávám jejich postoj že VŠECHNO JE ŠPATNĚ.... tím právě se pro mně stávaj nevolitelný....vždycky když otevře někdo z ODS hubu tak z ní plive jen špínu a mně to fakt unavuje.....teď vláda chce snížit daně  - sice je to spíš gesto než neco zásadního - ale ejhle, ODS je proti. ODS je proste PROTI VŠEMU ---- ZAJÍMALO BY MĚ JESTLI BUDOU I SAMI PROTI SOBĚ....
0/0
26.8.2005 14:39

karoten

Re: Re: Klaus
Jsou. Už dávno. Je to v klidu...
0/0
26.8.2005 16:35

Dan 1

Re: Re: Klaus
Tak co, socky, které se v ekonomické rubrice až urážlivě vyslovovaly k slovenským reformám a snahám ODS o snížení daní. Kde je Klemix, Wiblibald a mnozí jiní, kteří řvali o tom, že investoři jdou na Slovensko, protože je Slováci lákají "daňovým dumpingem"? Kde je váš řev o nezodpovědnosti těch, kdo chtějí snižovat daňovou zátěž občanů a podnikatelských subjektů? Kde jsou vaše sugestivní dotazy, kde se vezme na výpadek na příjmové stránce rozpočtu? Kde jste, abyste si zanadávali na pravicovou politiku ČSSD? Já vám to povím, jste v argumentačním rektu, protože vaše milovaná Strana vykrádá Modrou šanci a barví ji narůžovo a Gross to ostatně ve svém projevu asi před čtvrt rokem vyjářil zcela jasně. Volně přeloženo, ukrást ODS co největší kus volebního programu, aby teze ODS neměly žádný prostor. V této zemi se krade vše, ale že by se kradly volební programy, to jsem si nepomyslel ani ve snu.
0/0
27.8.2005 8:36

honzajaka

Re: Re: Klaus
A kdo bude královský šašek? V ODS je na to kandidátů až hrůza.
0/0
27.8.2005 10:00

celtic

Paroubek...
staví mosty a Klaus je bourá....  Jeden lidi spojuje a druhý rozděluje...
 
0/0
26.8.2005 14:01

noname.boy

Re: Paroubek...
to je úpřesně to co mi vadí na Klausovi.. HAVEL je sice hodně kontroverzní, ale má můj respekt, ON byl ten, kdo nás REPREZENTOVAL.Díky němu o nás vědí a to klause fakt sere.... KLAUS někam jede, řekne jim jak to maj dělat, a hrdě odjede.....a JE VŠEM PRO SRANDU. nevím jestli ho můžu považovat za toho správného prezdenta
0/0
26.8.2005 14:44

Harvester_CZ

Re: Re: Paroubek...
Jj, pod to se podepisuju, neměl jsem ho rád jako ministra, premiéra a jeho zvolení prezidentem mě otrávilo na celé jeho funkční období. Je to suše, ekonomicky, "jen prachy", smýšlející člověk, straník, který IMHO nemá v prezidentově křesle dávno co dělat. Naprosto souhlasím s tím, že by to "zase chtělo dalšího Havla". Jinak si tu vybastlenou větev zase pěkně rychle podřežeme.
0/0
26.8.2005 20:14

kelehen

Re: Paroubek...
Co to je za nonsens, jestli se někomu líbí mít premiéra gottwaldovského typu, tak by se při nebližší příležitosti měl nechat vyšetřit
0/0
26.8.2005 14:52

jekul

Špatná vláda - ekonomika roste
Fitch Ratings zvýšil o stupeň známky ČR pro dlouhodobé závazky. Ocenila je na A a A+. Odráží to výborný stav ekonomiky, komentoval ministr Sobotka.
0/0
26.8.2005 13:48

celtic

Re: Špatná vláda - ekonomika roste
ten rating je dobrá zpráva pro všechny, kromě ODS+KSČM....
0/0
26.8.2005 13:53

noname.boy

Re: Špatná vláda - ekonomika roste
to docela potěší ne?? já mám radost....fakt. a na to by řekli páni z ODS.... "to je navzdory a ne díky vládě"...docela směšný ne? (už ani nevim jakej šašek z ODS to řek...)
0/0
26.8.2005 14:59

celtic

Klaus...
a ODS žijou v 19.století....Mobilisacéééééééé, Němcííííííííí, Sarííííííííín, Yperííííííííít....do zbraněěěěěěěěěě
0/0
26.8.2005 13:45

noname.boy

Re: Klaus...
0/0
26.8.2005 14:40

Bouše

Paroubek:
Já předu, pane Schröder, já předu !  
0/0
26.8.2005 13:08

bluetake

kdepak je Sisko ?
Vsimli jste si, vy, kteri sem chodite casteji, ze uz se delsi dobu tady neobjevil Sisko ? Docela mi ty jeho zanicene vykriky chybeji, byla s nim docela sranda....ze by v Bohnicich vypnulli pro chovance pocitac ?????A nebo, ze by ho dokonce vylecili ?????? Celtic, Karoten aspol se sice snazi, ale na Siska nemaji ani spolecnymi silami...
0/0
26.8.2005 12:24

jejkap

Re: kdepak je Sisko ?
Tys to tady dneska dopoledne uspesne vyvazoval, pokud jde o inteligenci a snasenlivost prispevku. Ale nepochybne sis splhnul u Vaclava Pandory Klause, modraku...
0/0
26.8.2005 13:40

celtic

gesto...
první opravdu státnický počin premiéra Paroubka.. Malý krok pro Paroubka, ale velký skok pro vztahy ČR s Němci...
0/0
26.8.2005 11:30

LimonadovyJoe

Re: gesto...
A asi takový průměrný krok pro SPD ve volbách .
0/0
26.8.2005 11:33

bluetake

Re: gesto...
ja bych rekl, ze to bylo takove poradne slapnuti do ..........
0/0
26.8.2005 11:44

GhorX

Re: gesto...
Já jen doufám, že zde budete pod stejným nickem publikovat i zhruba za rok, až půjde Vaše milovaná KDU do koalice s ODS a socani skončí v opozici.
0/0
26.8.2005 12:19

celtic

Re: Re: gesto...
Tento nick mám už spoustu let a jiný nepoužívám...a doufám, že v příp. vládě ODS+KDU bude KDU na ODS tlačit, aby upustila od nacionalismu 19.století....
0/0
26.8.2005 12:30

bluetake

Re: Re: Re: gesto...
aha, takze se bohuzel nic nezmeni. Jako vzdy, za prvni republiky, za fasistu, za komunistu i po nich - V KAZDE VLADE BUDE KDU A NEKDO S NIMI..............desiva vizitka one politicke devky..........Skoda, ze nemame vetsinovy system, takto vlastne nejde o vysledky voleb , jestli ma nekdo 30 a nebo 5 % , ale o to, kdo jak koho vydira. A na to jsou lidovci vskutku velmi zkuseni hajzlove.....
0/0
26.8.2005 13:06

celtic

Re: Re: Re: Re: gesto...
Pokud vyhraje ODS a pokud slušně a s prosíkem přileze za KDU tak možná budou spolu vládnout...
0/0
26.8.2005 13:16

noname.boy

UZNÁNÍ
Musím napsat, že s omluvou plně souhlasím. Je mi úplně jedno, jestli to mělo nebo nemělo nějaké vedlejší úmysly, ale pravdou je, že ti lidé si to zaslouží. Co mi na tom nejvíc vadí je postoj ODS a hlavně "prezidenta". Zajímalo by mně co si o tom myslíte..... představte si, že by něco podobného řekl třeba DISIDENTŮM nebo OBĚTEM KOMUNISMU ?? Prostě to byli lidi, co se proti náckům postavili a svoje uznání si zaslouží...
 
A jen tak pro odlehčení se koukněte na  dnešní ftip od Renčína na Novinkách.cz. Myslím že ten to docela vystih....
0/0
26.8.2005 11:09

LimonadovyJoe

Re: UZNÁNÍ
A kde to zkončí?????? Vyplácením odškodného o které se samozřejmně přihlásí všichni sudeťáci? Premiér ČR má dělat to, co je dobré pro ČR, to si myslím já. Až bude ParouBack Bavorským premiérem, ať dělá to, co je dobré pro sudeťáky, protože ti by ho volili.
0/0
26.8.2005 11:13

noname.boy

Re: Re: UZNÁNÍ
pokud vím, tak dekrety platí. Já si myslím, že veřejně uznat, že jsme někoho pošlodili neprávem je v zájmu slušnosti. Neříkám, že Paroubka žeru, ale nesnášim zaslepenost "opozice", s Prezidentem v čele, která to samozřejmě zkritizuje, co¨ž už jim diktuje NULOVÁ TOLERANCE a podobný pitomý názory. Proto to nemůžu vydejchat. 
0/0
26.8.2005 11:21

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: UZNÁNÍ
Uklidni se, ParoBack je schopnej manipulátor a nic nedělá bez učelu, je to pomoc německým sockám před volbama. Ne, že by si teď najednou vzpomněl na chudáky němce, jak jsme jim za války ublížili, a že je potřeba se jim omluvit.
0/0
26.8.2005 11:26

Harvester_CZ

Re: Re: UZNÁNÍ
"Premiér ČR má dělat to, co je dobré pro ČR" - a dobrá pověst mezi to nepatří ???
0/0
26.8.2005 20:16

bluetake

Re: UZNÁNÍ
zrejme jste necet vubec ceskonemeckou deklaraci, ktera jednou pro vzdy celou tuhle tmavou epizodu va nasich dejinach OBOUSTRANNE uzavrela. V tomto dokumentu je dostatecne vyjadreny oceneny zasluhy antifasistu-nemcu. Toto absolutne prazde a socialisticky populisticke gesto Paroubka je o nicem a kdyz si vsimnete, jak se hned sudetaci ozvali, ze to byl "prvni krok na ceste ke spravedlnosti" ,tak musim dat Klausovi opet za pravdu....Jake budou dalsi kroky ?...snad uz zadne, az tahle socialisticka svoloc konecne zmizi...
0/0
26.8.2005 11:17

jekul

Re: Re: UZNÁNÍ
je to tak hezky napsáno  ,tak musim dat Klausovi opet za pravdu...., tak se vychované Klasovi děti chovají a po svoloči plivou. Mama Livie z Tebe má určitě má radost.
0/0
26.8.2005 12:15

Dawe79

Konečně pátek
0/0
26.8.2005 11:04

celtic

Re: Konečně pátek
za chvíli bude oběd...konečně plátek..
0/0
26.8.2005 11:16

bluetake

Re: Re: Konečně pátek
celticu,ty obedvas jen v patek ? ja myslel, ze v ustavech vyvaruji stale....Ale mozna uz socialisti setri i na vas......preji ti dobre chutnani a KDYBY SE TI TO TAK CHTELO V HUBE V HO_NO OBRATIT.............
0/0
26.8.2005 11:23

celtic

první....
opravdu státnický počin premiéra Paroubka..
0/0
26.8.2005 10:12

LimonadovyJoe

Re: první....
Ty seš kus idealisty. Je normální výpomoc západním soudruhům. Kdyby vládla CDU, tak se bradavičník neomluvá.
0/0
26.8.2005 10:14

bluetake

Re: první....
Celticu, ty krestanskej demokrate, uz jsi se udelal ?.......hele, kdyz se hlasis k tem krestanskym demokratum - Krestansky demokrat - nejsou to ty politicke devky , ktere jdou KDYKOLIV S KYMKOLIV, JEN KDYZ Z TOHO KAPNE NEJAKA TA FUNKCE ?......To se mas cim chlubit.....ti socialisti jsou alespon citelni a jedou si svou levicovou linku, ale tyhle politicke slapky jsou mozna jeste horsi, protoze sleduji ne prospech spolecnosti ale jen a pouze prospech nekolika malo jedincu ve vedeni sve strany. Dokazali to v minulosti mnohokrat, (s Masarykem, s Hachou, s Benesem, s Gotwaldem, s Husakem, s Klausem, se Zemanem.......) Z takovych lidi je mi na zvraceni.......Ale ty to mozna vidis jinak , nejak tak ideologicky spravne.......ze by pozustatky spravneho mysleni Narodni Fronty ?.....
0/0
26.8.2005 10:49

LimonadovyJoe

Re: Re: první....
Já myslím, že není lidovec, ale socanskej provokatér.
0/0
26.8.2005 10:55

1_130_202_135

Re: Re: Re: první....
Nemyslím, že jeho prezentované názory nějak souvisejí s politickou orientací. Podle mne přímo souvisejí se stupněm inteligence...
0/0
26.8.2005 10:57

karoten

Re: Re: Re: Re: první....
Zato u vás třech jde o poruchu osobnosti, jinak si nelze tak asociální chování vysvětlit.
 
* CHCÍPNI, MODRÁ STRAKO, A UŽ NEVSTÁVEJ*
0/0
26.8.2005 11:12

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: první....
To byl krásný příklad sociálního cítění.
0/0
26.8.2005 11:14

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: první....
Samozřejmě. Debil se musí izolovat
0/0
26.8.2005 11:15

bluetake

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: první....
ze by naznak necekane sebekritiky ?..........
0/0
26.8.2005 11:20

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: první....
A nejseš tak trochu primitiv?
0/0
26.8.2005 11:20

pleoner

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: první....
Jako do dělají soudruzi v KLDR resp. na Kubě?
0/0
26.8.2005 11:22

pleoner

Re: Re: Re: Re: Re: Re: první....
To našel v poznámkách ze sjezdu od soudruha Odleváka.
0/0
26.8.2005 11:21





Najdete na iDNES.cz