Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot cessny letěl dvě hodiny bez půlky křídla

Britský pilot letěl dvě hodiny bez půlky jednoho křídla. Při startu urazil také palivovou nádrž. Na palubě Cessny 210 si ničeho nevšimli ani dva letečtí inženýři, kteří letěli do Portugalska opravit porouchaný boeing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maca29

No to je hezký...
Mě se na idnes strašně líbí, že dyž se stane cokolif, hned je diskuse plná odborníků :-)))
0/0
28.8.2005 19:00

Taras Bulba

Radio Jerevan
Informace není zcela přesná.
Pilot neletěl dvě hodiny bez půlky křídla, ale půl hodiny bez dvou křídel.
0/0
22.8.2005 18:46

hrabě.X

Re: Radio Jerevan
z výšky 100km, a tím je to vyřešené 
0/0
22.8.2005 23:06

Stanislav_x

Tak ze Shannonu?
iDnes nedodala, že letiště se jmenuje Shannon--Dva duby ... :-) (pro mladší: Tu vež letiska Tri duby, tu vež letiska Tri duby, povolujem pristanie sovětského lietadlá Tupolev Tu-144 ... Tu vež letiska Tri duby, tu vež letiska Tri duby, naveďte vaše lietadlo na pristávacú dráhu letiska ... Tu vež letiska Dva duby, tu vež letiska Dva duby, vítame lietadlo Tu-144 ... :-) )
0/0
22.8.2005 16:24

vladino

Při startu ztratil palivovou nádrž...
Ty jo, to tam tu Cessnu museli asi ti tři dotlačit!
0/0
22.8.2005 15:11

dislektik

Re: Při startu ztratil palivovou nádrž...
no ono to má minimálně ještě jednu nádrž
0/0
22.8.2005 19:00

vladino

Proč se ten pilot nepodíval?
Pilot musel být namol a zhulenej! Stejně tak ti novináři! Když slyším ránu, zejména po tom, co jsem proletěl kolem stromu (?), tak se alespoň podívám, zda nenastal nějakej problém. To udělá každej motorista, i když nemusel letět kolem stromu...
0/0
22.8.2005 15:04

Azazel333

Re: Proč se ten pilot nepodíval?
ty seš ale chytrej
 
kolik už máš nalítáno hodin? alespoň přibližně - na stovky
0/0
22.8.2005 15:19

vladino

Re: Re: Proč se ten pilot nepodíval?
258. A ty?
0/0
22.8.2005 15:24

[eT]

Re: Re: Re: Proč se ten pilot nepodíval?
0/0
22.8.2005 15:40

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Proč se ten pilot nepodíval?
lol
0/0
22.8.2005 16:43

iuos

hmm
Cessna 210 has one engine. It uses 225kW Continental IO-520-L fuel injected flat six piston engine. Its maximum speed is 324km/h and has a maximum cruising speed of 317km/h. It has a range of 1972 km. While empty it has a weight of 1015kg and has a maximum weight of 1725kg. Its wing span is 11.15m with a wing area of 16.3 meter square. Its length is 8.59m. It has four seats. In some versions extra two seats are also available.
0/0
22.8.2005 15:00

geroc

No teda.
Tak pánové a dámy všichni kdo pilotují, udržují, řídí provoz a pod. vrátit školné, ptotože ti tři jsou absolutní géniové v letectví  když jsou schopni udržet dvě hod. v letu letadlo kterému chybí polovina křídla, anebo je redaktor iHeute který ten článek pustil na obrazovku vypatlané mešuge.   
0/0
22.8.2005 14:57

Jirka Š. Svejkovský

Re: No teda.
1) Přečíst článek 2) Přečíst zdroj článku 3) Přečíst diskusi a až teprve potom 4) Kritizovat
0/0
22.8.2005 14:59

vladino

Re: Re: No teda.
Zdroj článku si měli přečíst hlavně v iDnes a trošku se taky zamyslet. Jsou to paka!
0/0
22.8.2005 15:06

cufir-mufir

Re: No teda.
Von tam zapomnel napsat, ze mu na tom kridle stal Pan Tau, zaklepal na burinku a bylo to OK ;-)
0/0
22.8.2005 15:02

mctom

Pilotem byl
Rampa McKvak
0/0
22.8.2005 14:39

Jirka Š. Svejkovský

Re: Pilotem byl
Nebyl, Rampa by nepřistál, ale havaroval ...
0/0
22.8.2005 14:45

Bonelord

Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
Jinak si nedovedu predstavit, ze by nekdo mohl napsat takovou pitomost. Pokud by pomerne lehka cessna 210 zachytila o strom, tk je zcela vylouceno, ze by mohlo dojit k urazenipulky kridla, anizby si toho pilot vsiml. Tohle letadlo ma jen jeden motor a pri zachyceni kridla, ktere ma kovove nosniky, by se otocilo takovym zpusobem, ze by se vratilo okamzite na zem. navic i zcela male vychylky v aerodinamice letadla se musi korigovat a neni mozne letet s pulkou kridla a nevsimnot si toho. Za prve by to vubec neletelo a za druhe se to ani neda jen tak urazit.
0/0
22.8.2005 14:05

komunisti_sou_svine

Re: Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
ten clanek je z mirror.co.uk (!¨) ale jinak to zni fakt podezdřele :-)
0/0
22.8.2005 14:14

Jirka Š. Svejkovský

Re: Re: Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
A ještě fotečka: http://www.avweb.com/newswire/11_34a/briefs/190422-1.html než začnu někoho urážet, zjistím si fakta ;)
0/0
22.8.2005 14:23

iuos

hmm
kolik stop má takový křídlo?
0/0
22.8.2005 14:29

gagaryn

Re: hmm
deset
0/0
22.8.2005 14:30

Jirka Š. Svejkovský

Re: hmm
http://www.airliners.net/info/stats.main?id=148 je to takovej prďola - 8.59m a z toho mu ukousli 5ft, což je asi 1,5 m.
0/0
22.8.2005 14:37

iuos

hmm
díky za info. a je to venku - prsotě se mu urval kus křídla - na idnesku to byla polovina, takže to nakonec bylo pár cenťáků a to přelepí izolačkou
0/0
22.8.2005 14:39

gagaryn

Re: Re: hmm
210 - Wing span 11.15m (36ft 9in),
takže 5 stop asi nebude polovina křídla
0/0
22.8.2005 14:40

Jirka Š. Svejkovský

Re: Re: Re: hmm
"Wing span" je rozpětí křídel celkově. Délka jednoho křídla je 8.59m Ale ani tak to není půlka. Jedině, že by to brali jako náš učitel matiky: Neexistuje větší nebo menší polovina, což větší půlka z vás nikdy nepochopí ...
0/0
22.8.2005 14:44

iuos

hmm
0/0
22.8.2005 14:45

gagaryn

Re: Re: Re: Re: hmm
není 8,59 délka letadla
0/0
22.8.2005 14:48

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: hmm
:-))) a nemuze to byt sirka predniho skla popripade obsah nadrze :-D
0/0
22.8.2005 14:50

Jirka Š. Svejkovský

Re: Re: Re: Re: hmm
Kurňa, teď jsem napsal nějakej blábol ... 2x8.59 není 11.15 Těch 8.59 bude dýlka letadla. Nojo, je pondělí, jsem po dovolený ... Ale legrace tady je. To se musí nechat :)
0/0
22.8.2005 14:50

barbudo

Re: Re: Re: Re: hmm
... toto letadlo má jen jedno křídlo ...
 
0/0
22.8.2005 17:08

pehe68

Re: Re: Re: Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
Je fakt,ze to rozhodne neni pulka kridla podle fotky, ale i tak to musel kocirovat totalne zhulenej magor. Urazit 1,5 m kridla a nevedet o tom, to fakt neni ani snad mozny.
0/0
22.8.2005 14:33

vladino

Re: Re: Re: Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
Tohleto je půlka křídla? Ti novináři jsou dneska fuckt zhulení
0/0
22.8.2005 14:56

Bonelord

Re: Re: Re: Redaktor MFDNES psal 2 roky bez pulky mozku!
Tak jsem se podival, a nic to nemeni na tom co jsem napsal. Na te fotce chybi potah z cca poslednich 15 cm kridla a jsou tam i ohnute nosniky a zrejme prorazena nadrz, ale V ZADNEM PRIPADE TAM NECHYBI KUS KRIDLA, NATOZ POLOVINA!!!Informace by si meli predevsim zjistit redaktori.
0/0
22.8.2005 15:38

eXxe

Šlofíka přes službu...
Jestli to letadlo co je na úvodní fotce je to, které letělo 2 hodiny bez křídla, tak to si potom hoši co v něm letěli museli dát okamžitě po vzletu šlofíka, protože neznám člověka, který by se aspoň jednou během letu nepodíval do strany. (tedy na křídla, kde by jaksi zjistil, že něco asi není OK... )
0/0
22.8.2005 13:57

Jirka Š. Svejkovský

Re: Šlofíka přes službu...
Proč by koukal do strany? Aby dal přednost z prava? Nejsem pilot, ale předpokládám, že mu stačí výhled na přístroje a sluchátka na uších. Na druhou stranu, když jsem nedávno couval u obchoďáku na parkovišti a ozvalo se takový "žuchkrrrr", taky jsem se šel mrknout, jak vypadá zadek mýho autíčka ...
0/0
22.8.2005 14:01

Kladýnko

Re: Re: Šlofíka přes službu...
A byla to bába s lahvema?
0/0
22.8.2005 14:09

Jirka Š. Svejkovský

Re: Re: Re: Šlofíka přes službu...
Ne, debilní koš na odpadky opřenej o ještě debilnější sloupek. Ani mi nebylo divný, že tam nikdo nestojí, i když je parkoviště jinak narvaný ... šrám přes půl zadku :(
0/0
22.8.2005 14:25

komunisti_sou_svine

Re: Šlofíka přes službu...
Prostě taxi, pilot podle mě vůbec na křídlo nevidí a cestující byli od bejingu takže pro ně je ten let učelova rutina, tudíž se z okýnka nedívají, zatáhnou si záclonku a vnimaji svět uvnitř letadla - bud spali nebo se divali třeba do notebooku a konzultovali opravu velkeho letadla :-) Faktem zůstává že cesna 210 má půlku křídel na h@vno, škoda materiálu :-)))
0/0
22.8.2005 14:10

Sporadany_obcan

Z rubriky "Právě se stalo"
12:45: Ultralehké letadlo s holandskými turisty v neděli nouzově přistálo na Náchodsku
 
Neměla by se ta rubrika jmenovat PRÁVĚ JSME SE PROBUDILI?
0/0
22.8.2005 13:00

Jirka Š. Svejkovský

Re: Z rubriky "Právě se stalo"
Ne, teprve v pondělí okolo 12:30 našli holandští turisté cestu ven z náchodského pralesa poblíž náchodského zámečku (je na vršku kulatým a tak je líp vidět). Po prohlídce pamětihodnosti sbalili ultralajt do báglu a celou příhodu probrali u oroseného Primátora. Redaktorům IDnes to pak vykecal hospodskej.
0/0
22.8.2005 13:26

Sporadany_obcan

Re: Re: Z rubriky "Právě se stalo"
Aha!
0/0
22.8.2005 13:31

cufir-mufir

Re: Re: Z rubriky "Právě se stalo"
Notne podrousen po minulem flamu lecos pridal o upadlem kridle a nefunkcnich smerovkach, jeste rikal, ze prileteli na letajicim koberci, novy typ od boeingu, ale to mu ani v MF nesezrali ! Ze prej tak naivni nejsou ;-)))
0/0
22.8.2005 13:42

jojoj897

gagaryne a spol
to bylo dobrý    
0/0
22.8.2005 13:00

vladino

Boeing po opravě
To jsem zvědav, kolik křídel nechají ti experi Boeingu, kterej letěli opravit.
0/0
22.8.2005 12:53

foxy2

Predimenzovana cessna
Mohli by je vyrabet s polovicnimi kridly.
0/0
22.8.2005 12:50

vladino

Re: Predimenzovana cessna
Jj, to mě taky napadlo. To by se ušetřilo materiálu!!!
0/0
22.8.2005 12:53

ddddddddd

Je to pravda !
... četl jsem Příběh opravdového člověka a vím čeho je člověk schopen. A on neměl nohu ani jednnu.
0/0
22.8.2005 12:45

cufir-mufir

Re: Je to pravda !
Je videt, ze i bez hlavy se da zit ;-)
0/0
22.8.2005 12:47





Najdete na iDNES.cz