Diskuze

Kdo byl v kabině kyperského boeingu, je záhadou

Vyšetřování katastrofy kyperského Boeingu 737 se stále více zaměřuje na poslední chvíle letu. Zatím není jasné, kdo se před pádem snažil stroj řídit. Byl to pilot, členové palubního personálu, nebo cestující? Na tuto otázku údajně nedává odpověď ani video z doprovázejících stíhaček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michalll

19. 8. 2005 10:59
na kypru možné všechno,např Afrodita, důležitější budede
aby cestující létali jen s tím, kdo jim předloží servisní knihu letadla..pokud se nedaří něco opakovaně opravit, tak je lepší sedět doma....
podobně u řeků, kteří namísto amerického týmu, který by jim to udělal i cvičně, vrtají se posvém, asi jako když třídí broskve...
0 0
možnosti

beruska_maja

19. 8. 2005 1:36
Byli tam moji nejlepší přátelé
Nezapomeňte,že i tady u nás jsou lidé co jsou smutní z pádu kyperského letadla,protože tam měli své přátelé a nemuselo se jednat o čechy.Každý den čekám,že se zjistí něco nového proč všech těch 121lidí muselo zemřít.
0 0
možnosti

Pilat

18. 8. 2005 18:38
byla to ducharna
0 0
možnosti

Blamik

18. 8. 2005 18:36
Tak trošku jinak
No a já taky přihodím něco do mlýnku...
1) ztráta vědomí ve vyšších nadmořských výškách neznamená totální ztrátu vědomí. V nižší letové hladině se prostě probudí. To znala většina válečných pilotů když přišli třeba při souboji o kyslíkovou bombu. Otázkou je kdy a jak pozdě se člověk probudí.
2) Pamatuju li si správně jednoduchou poučku kterou praktikují "klimatizátoři" při výpočtu tak jeden člověk vyzáří do prostoru za hodinu 100Wattů tepelné energie. Při sto dvaceti lidech to znamená 12kW vyzářeného tepla. Proto se v letadle neříká topení ale klimatizace. Zahřívaný prostor je relativně malý a trup velmi dobře izolovaný. Díky tomu může při dehermetizaci dojít k prudšímu ochlazení vlivem roztažení vzduchu rozhodně by ale neměl srovnat teplotu uvnitř letounu s vnější atmosférou. Tedy dejme tomu uvnitř mohla být teplota třeba i - 25 stupňů. V té se neumírá. Když to vydržel kde kdo politý vodou v koncentráku přez noc.....
Někdo už mohl být vzhůru..
0 0
možnosti

Manstein

18. 8. 2005 18:50
Re: Tak trošku jinak
To druhe ( teplo ) neni tak jednoduche - letadlo neni hermeticky uzavrene, vzduch v nem proudi. Pokud vse funguje, vhani se dovnitr od kompresoru motoru a tlak se reguluje ventilem, kterym vzduch proudi ven. Kdyz tlakovani nefunguje, je to slozitejsi, ale uzavrene to neni.
0 0
možnosti

krizoch

18. 8. 2005 17:41
Palivo
Nejzahadnejsi je, ze jim doslo palivo.. Byli na planovane trati, par mil od Athen, tak proc sakra nemeli palivo.. Museli mit spoustu pro zasoby pro holding, pro divert, pro taxi, atd.. proste jeste tak na dve hodiny letu.. To fakt vypada, ze si nekdo vzal priklad z Mission Imposible II. nasmeroval letadlo do hor a vyskocil.. A nebo realnejsi, ty dve F16 je sundaly ...
0 0
možnosti

Manstein

18. 8. 2005 17:53
Re: Palivo
Proc se tady porad placa o tom, ze museli mit spoustu paliva ? Vzdyt to letadlo bylo ve vzduchu pres 3 hodiny a let mel puvodne trvat 1 hodinu a 23 minut. B737-300 je stroj pro kratke lety, do nej se o moc vic paliva, nez na 3 hodiny, ani nevejde.
0 0
možnosti

Peter Schlemihls

18. 8. 2005 17:32
Pravdu zná jen Petr Janda.
Stoupá k nebi letadlo....
0 0
možnosti

Rivali

18. 8. 2005 16:46
Jeste k ASN
Je to dost uvážlivej server, kterej nezveřejní jen tak něco. Pravdou ovšem zůstává, že i oni čerpají zatím jen z dostupných informací (samozřejmě vynechávají příběh o Romeovi a Julii a pohledy na zuhelnatělá těla). Zajímavej bude až přepis černé skříňky, kterej určitě uveřejněj a tím to skončí. Ale vsadila bych se, že se obsah černé skříňky nebude konat...Snad se mýlím!
0 0
možnosti

Manstein

18. 8. 2005 17:30
Re: Jeste k ASN
Proc by se nemel konat ? Na to nepotrebujes ASN, ten bude ( musi byt ) dostupny u prislusneho uradu, ktery havarii vysetruje. Tedy vsechno, co se z obou zaznamniku podari dostat vcetne zpusobu, jakym to z nich dostali. Vysetrovani nehod civilnich letadel ma sva ( dost prisna ) mezinarodni pravidla.
0 0
možnosti

Konstrukter

18. 8. 2005 15:54
stroj času.
Bylo třeba zabít jedno z dětí na palubě letadla, budoucího diktátora, který vyvolá světovou nukleární válku. Proto agenti CIA z budoucnosti použili stroj času, aby se dostali na palubu letadla a přivodili jeho nehodu, těsně před pádem letadla odcestovali opět do budoucnosti z kabiny letadla. Samozřejmě sebou vzali černou skříňku a nakonec také kapitána, protože zjistili že to ve skutečnosti není žádný kapitán, ale Elvis Presley.
 
Prosím o zveřejnění této jediné pravdivé historky v příštím vydání. Děkuji.
0 0
možnosti

Kleki Petra

18. 8. 2005 16:11
Re: stroj času.
Druhou černou skříňku bych neotevíral. Proslýchá se, že je Pandořina.
0 0
možnosti

Rivali

18. 8. 2005 15:50
Paradox
Možná ho sestřelili a možná tu tutlaj, ale paradoxně čím víc a dýl se o tom bude mluvit, tím víc si ohrožujou turistickou sezónu...
0 0
možnosti

Manstein

18. 8. 2005 16:16
Kdyby ho sestrelili, asi by neletelo takto :
( podle ASN ) : Apparently one or two other persons seemed to have entered the cockpit, attempting to control the plane. The F-16's continued to track the flight as it flew in a gradually descending holding pattern. That person then banked the plane away from Athens, lowering it first to 2,000 feet and then climbing back up to 7,000 feet before the plane apparently ran out of fuel and crashed in mountainous terrain some 40 km North of Athens.
0 0
možnosti

Sporadany_obcan

18. 8. 2005 15:50
Bylo by fajn,
kdyby se iDNES/MFDNES přestala zabývat pověstmi a přinesla jen ověřená fakta.
 
Jinak navrhuji zavést novou rubriku "Pověsti". Našlo by tam místo hodně příspěvků, nejen tento.
0 0
možnosti

Rivali

18. 8. 2005 15:52
Re: Bylo by fajn,
Mělo by se to jmenovat "Pověsti a jiná prohlášení státních úředníků" (jak vidno nejen našich)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V Baltimoru obří loď zbořila dálniční most. Selhal motor, kolos byl neovladatelný

26. března 2024  8:17,  aktualizováno  27.3 1:10

Aktualizujeme V Baltimoru na východním pobřeží Spojených států se v pondělí zřítil čtyřproudový silniční most, do...

Střelba, výbuchy a požár. Ozbrojenci zabili na okraji Moskvy přes 62 lidí

22. března 2024  18:41,  aktualizováno  23.3

Přímý přenos Nejméně 62 mrtvých, včetně dětí, a 146 zraněných si vyžádal ozbrojený útok v koncertním centru na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Agrofertu kontrolují kalhotky, zda tam zaměstnankyně nemají řízek, řekl Babiš

20. března 2024  17:05

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš na tiskové konferenci popřel, že by v holdingu Agrofert byli...

K útoku u Moskvy se hlásí Islámský stát, teroristé prchli v bílém renaultu

22. března 2024  22:04,  aktualizováno  23.3 7:01

K zodpovědnosti za útok v Krasnogorsku u Moskvy se na ruské sociální síti Telegram přihlásila...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

„Ukrajinci to nebyli.“ Islámský stát ukázal video z masakru u Moskvy

24. března 2024  14:47,  aktualizováno  17:17

Islámský stát (IS) prostřednictvím zpravodajské agentury Al-Amaq zveřejnil video z pátečního útoku...

Miss World není o fyzické schránce, řekla vítězka. Jde do kampaně pro oběti násilí

28. března 2024  13:11

Nová Miss World Krystyna Pyszková se chce v Česku zapojit do osvětové kampaně pro oběti trestné...

Proruskou špionážní síť vyšetřují i Poláci, spolupracují s Českem

28. března 2024  13:06

Polská kontrarozvědka ABW vyšetřuje činnost proruské špionážní sítě zaměřené proti členským státům...

V opilosti jsem odhodil cigaretu na smetí, tvrdí souzený o vzniku požáru

28. března 2024  13:01

Patnáct až dvacet let vězení hrozí osmatřicetiletému muži z Polska za dvojnásobný pokus o vraždu...

POLITICKÝ DIÁŘ: Rakušan, migrace, velký úspěch a „velký špatný“

28. března 2024

Premium Jak Piráti přicházejí s migračním tématem a volají po celoevropském řešení a jak se z Rakušanova...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...