Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máme se líp. Poděkujme se vládě

Lidem se daří lépe, jejich příjmy rostou, ekonomice se také daří a nejchudších domácností je o dvacet tisíc méně než minulé jaro. Máme jít s děkovnými transparenty před Strakovku a gratulovat kabinetu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Buldozér.
Paroubek hodlá svoji politiku přizpůsobovat náladám společnosti.Přímo řekl:politická témata mají určovat průzkumy věřejného mínění.Občané jsou přesvědčeny,že v největší míře ovlivňuje rozhodování politiků korupce.Dokáže proti korupci bojovat premiér,kde šef sekretariátu byl přichycen při požadavku o úplatek ? Kde předseda strany je symbolem bezskrupuloznosti ? Může,nejdříve by však musel politicky ,,povraždit´´část spolupracovníků,předsedu jako prvního.Ale, máme se lépe.
0/0
12.9.2005 7:08

komunisti_sou_svine

Máme se líp. Poděkujme se vládě
Chtělo by to brokovnici.
0/0
12.9.2005 3:07

celtic

.
0/0
11.9.2005 20:40

celtic

jen....
tak dál...
0/0
11.9.2005 19:42

dislektik

ANI PRD TÉTO A DŘÍVĚJŠÍM VLÁDÁM
mám se dobře protože pracuji a nelelkuji a proto děkuji sobě
0/0
11.9.2005 19:27

pepe1000-1

Re: ANI PRD TÉTO A DŘÍVĚJŠÍM VLÁDÁM
Tak pod to se podepisuju. Jenom si nemyslim, ze ma CR nejaky uspech. EU stagnuje a dluh roste...
0/0
11.9.2005 19:34

dislektik

Re: Re: ANI PRD TÉTO A DŘÍVĚJŠÍM VLÁDÁM
no ekono. nevím ,ale v val.misích určitě,věda atd má ČR úspěch
0/0
11.9.2005 19:39

inkvizitor2005

Re: Re: Re: ANI PRD TÉTO A DŘÍVĚJŠÍM VLÁDÁM
Češi byli vždycky chytrý národ.
0/0
11.9.2005 19:44

dislektik

Re: Re: Re: Re: ANI PRD TÉTO A DŘÍVĚJŠÍM VLÁDÁM
a to je naše deviza
0/0
11.9.2005 19:47

Dan 1

Re: Re: Re: ANI PRD TÉTO A DŘÍVĚJŠÍM VLÁDÁM
Úuuuužasný...
0/0
11.9.2005 19:50

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: ANI PRD TÉTO A DŘÍVĚJŠÍM VLÁDÁM
:-/
0/0
12.9.2005 2:59

celtic

máme .....
se lépe díky KSČM+ODS...
0/0
11.9.2005 18:47

pepe1000-1

Re: máme .....
Tvoje trapne kopirovani uz nikoho nebere. Hlavne, ze cernoprdelnici za nic nemuzou, ze. Vzdyt oni jenom byli u koryt uz od NF....
0/0
11.9.2005 18:52

celtic

Re: Re: máme .....
kdepak, můžou...můžou za to, že se máme lépe...  A pokud se máš ty špatně, tak se musíš více snažit a nebýt závislý na soc. dávkách...
0/0
11.9.2005 18:55

pepe1000-1

Re: Re: Re: máme .....
Ubozaku. Poctive makam a socky neberu. Ja se mam dobre, protoze umim delat a sezenu si praci, ale za to nevdecim nejake tupe bande socanu a jinych parazitu z toho hnuje, ktery si rika vlada...
0/0
11.9.2005 18:58

celtic

Re: Re: Re: Re: máme .....
Vím, že tě úspěch ČR štve, ale to je problém blbů...  nás ostatní to těší...
0/0
11.9.2005 19:01

pepe1000-1

Re: Re: Re: Re: Re: máme .....
Uspech ceho??? To, ze ma CR uspech si mysli akorat blbi jako ty... :-)
0/0
11.9.2005 19:20

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: máme .....
pokud se ti nelíbí ČR máme na skladě KLDR
0/0
11.9.2005 19:28

antichipka

Vláda je naprosto zbytečná. Nevidím, co dělá. Já to nevidím.
Dva řádky komentáře k nadpisu tohoto článku, co mi přišli do mé soukromé mailové schránky a stačí mi to, aby se  mi chtělo zvracet. Vláda, ani Paroubek nedokázali nic. Jsou to jen gesta. A skoro bych řekla nikdy nic, zákony jsou staré a když inovované, tak blbé a nefunkční. Vláda je zbytečná.
0/0
11.9.2005 18:45

inkvizitor2005

Re: Vláda je naprosto zbytečná. Nevidím, co dělá. Já to nevidím.
než budeš mudrovat a poučovat, nauč se pravopis vlastního jazyka
0/0
11.9.2005 19:36

Zwerg

Citát, který mě zaujal.
Všechno zlo v životě pochází z duševní prázdnoty, nudy, lenosti, a to vše je nevyhnutelné, když si člověk zvykne žít na účet druhých.
 
(Čechov A. P.)
 
A přesně touto cestou sociální demokracie vede celou společnost!
0/0
17.8.2005 12:23

Odborník_

Re: Citát, který mě zaujal.
Pěkný citát a je jasné koho tím Čechov na konci 19. století myslel.
Mohu ti říct, že to je myšleno na lidi na opačném pólu, než na které narážíš ty.
0/0
17.8.2005 13:01

ant.

Re: Re: Citát, který mě zaujal.
Ano,jenže časy se mění,co bylo není.Dnes by Čechov přežalostně zaplakal.
0/0
17.8.2005 18:48

inkvizitor2005

Re: Re: Re: Citát, který mě zaujal.
zaplakal, zaplakal, kdyby viděl, že se část dnešní populace chce vrátit do dob raného kapitalismu, kdy makaly 10leté děti ostošest.
0/0
11.9.2005 19:47

j@ck

Re: Citát, který mě zaujal.
citát je sice pěkný, ale ta aplikace se dá dosadit na spoustu věcí. kdo určuje kdo je duševně prázdný, kdo se nudí a kdo je líný? proto ten citát nevztahuj na sociální demokracii, ale dej si pozor, abys sám v životě nebyl prázdný, nudný a líný.
0/0
17.8.2005 13:20

Adalbert Moudrý

Re: Re: Citát, který mě zaujal.
Je to správná připomínka. Normálního člověka už musí nudit ty narážky na soc. dem. - život na účet druhých, zadlužování budoucích generací atd. Ale že se v ekonomice daří, že se osvědčily investiční pobídky atd., to je prý jen náhodou, dokonce prý "navzdory". Že jsme před tím byli za vlády ODS na prahu ekonomické katastrofy, se už zapomnělo. Kdo by měl tedy vést ekonomiku lépe podle paní Bendové? Snad Marťani nebo někdo z redakce MF Dnes? J. Bendové ostatně ležela soc.dem. v žaludku již v době, kdy byla v hluboké opozici. Co se do ní tehdy (ještě v tandemu s p. Leschtinou) nastrefovala! Proč nedovedou být novináři nad věcí? Proč pořád tolik žluči? Vždyť u levice je normální, že více utrácí, neboť staví politiku na principu solidarity a u pravice zase, že staví na odpovědnosti a výkonnosti jednotlivců. Přitom v obou táborech mohou být slušní lidé. Ne všichni "levičáci" jsou "prázdní, nudní a líní" či dokonce parazité a ne všichni na pravici jsou sobci, či dokonce zloději a podvodníci.
0/0
17.8.2005 19:59

inkvizitor2005

Re: Citát, který mě zaujal.
kdybys makal, tak žát na účet druhých nemusíš, nemakačenko
0/0
11.9.2005 19:35

Odborník_

Máme se líp.
Málokterý tuzemský ekonom v posledních letech nevypustil z úst okřídlenou větu – české hospodářství by mohlo růst ještě rychleji a lidé bohatnout viditelněji, kdyby vláda...
 
Jaký závratný posun od roku 1997 - kdo si vzpomene co tenkrát říkali ekonomové? Nebylo to něco o mrtvém středoevropském tygrovi, o změně nejlepšího žáčka v nejhoršího, neslyšeli jsme jásot, když v roce 1999 v jednom čtvrtletí vzrostl HDP o 2%? Ano to všechno jsme slyšeli, takže starosti jak růst ještě více než 4,5% jsou skutečně jen příjemným zpestřením těchto tučných let, které právě prožíváme!
0/0
17.8.2005 11:09

kasavaros

Re: Máme se líp.
V letech tučných faraoni plnili sýpky pro léta hubená. (in: Biblí Svatá)
0/0
17.8.2005 12:12

iuos

hmm
no co, stát jede jako všechno v něm - občani, firmy, podniky,... tak proč se tomu pořád divíme?
0/0
17.8.2005 10:41

1_130_202_135

Re: hmm
Hele hele to je ale hezkej den
Ten vážně můžu mít
Hele hele koukej se a poslouchej
Už ti to musíme říct
Saša Saša jede
Je moje je tvoje - Nemá chybu
Saša Saša jede
Zejtra ráno tu zůstane s náma....
0/0
17.8.2005 11:16

babacek

Re: hmm
No snad je trochu rozdíl zda se někdo zadluží ze své vůle nebo jestli se stát zadlužuje z mojí kapsy bez mého souhlasu.
0/0
17.8.2005 13:00

inkvizitor2005

Re: Re: hmm
to tak občas chodí. Nevšiml sis například, že obec, kterou má vést dálnice, obsahuje plno obyvatel, co jsou proti, a přesto je z jejich peněz dálnice zaplacena?
0/0
11.9.2005 19:45

babacek

Re: Re: Re: hmm
Tak,že státní dluh neroste,bezdomovci zde nejsou,lidé na hranici bídy též ne.To mne silně připomíná dobu kdy ani takové jevy existovat nesměly.Že bychom se vraceli zpět?
0/0
12.9.2005 6:38

kodlik

Nemám se líp naopak...
Kouzla s čísly na mne nepůsobí, jsem živnostník,který to asi brzo zabalí, díky této bolševické vládě. Ale jedno vím určitě k volbám příští rok půjdu,nemám jinou možnost jak to těm šmejdům oplatit!
0/0
17.8.2005 10:38

Kleki Petra

Pro autorku:
Pokud tedy nahlédnete do diskuse. Nic proti obsahu článku, docela to sedí. Jen jednu poznámku k titulku. Poděkujme se vládě není buď česky, ale jde o slovakismus, nebo to znamená něco jiného. Výraz "poděkovat se" je významově zcela jinde, než máte zřejmě na mysli.
0/0
17.8.2005 10:29

jejkap

Re: Pro autorku:
Tak tak, Kleki Petro.
0/0
17.8.2005 16:13

paltt

Za necely rok budou volby
To je tedy pekne blby fooor!   Hlavne nezapomente, Vy vsichni kteri opravdu pocitujete, ze se mate lepe, jit k volbam a volit. Koho? No prece... I kdyz v CR je to asi stejne jedno .
0/0
17.8.2005 10:13

babacek

Máme se líp.
Státní dluh vzrostl,většina domácností dle ekonomů žije na dluh,procenta nezaměstnaných vzrostla Hurá,žijeme si lépe
0/0
17.8.2005 5:44

Dawe79

Re: Máme se líp.
To že žije většina domácností na dluh je jejich volba - když na to nemám tak si přece nepůjčím.Např.: dovolená na dluh je pěkná pitomost
0/0
17.8.2005 6:57

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Máme se líp.
To máš pravdu, ale vždy jsem si myslel, že stát se v krizi zadlužuje a v konjunktuře splácí své dluhy, tady se zadlužuje státní pokladn ekonomického šampióna východní Evropy
0/0
17.8.2005 7:07

Dawe79

Re: Re: Re: Máme se líp.
ber to tak - celej svět jede na dluh.Až to krachne, tak by nám stejnak bylo na prd, že nic nedlužíme. S domáctnostmi je to jiný, tam se s tebou nepářou a oholí tě.
0/0
17.8.2005 7:30

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Máme se líp.
No jestli to takhle půjde dál, tak nám nikdo nepůjčí a krachne to tu dost brzo, a pak to na děkovačku nebude.
0/0
17.8.2005 7:36

Dawe79

Re: Re: Re: Re: Re: Máme se líp.
No já nemluvil o nás:)Na děkovačku to není už teď - politici a média jen mlží a dělají, že se nic neděje
0/0
17.8.2005 7:48

babacek

Re: Re: Máme se líp.
Souhlas.Ale,pokud lidé žijí na dluh svědčí to především o tom ,že je jejich příjem nedostatečný a tak to popírá prohlášení vlády,že se máme lépe.
Pochybuji,že lidé kteří takto žijí by dělali dluh a platili zbytečně nemalé procento bankám kdyby měli dostatečnou hotovost.
0/0
17.8.2005 8:25

Dawe79

Re: Re: Re: Máme se líp.
Jestli by měli nedostatečný příjem, tak jim banky nepůjčí.Blbý je, že si někteří lidé půjčují na splácení půjček
0/0
17.8.2005 10:25

babacek

Re: Re: Re: Re: Máme se líp.
 Dnes nepotřebujete žádné ručitele a aby vám banka nebo různé finanční firmi které půjčky umožňují nepůjčily.Na to vám stačí prokázat minimální mzdu tedy  7200 Kč.hrubého.Ano a pak se mnozí dostanou do začarovaného kruhu a klín vytloukají jiným.
0/0
17.8.2005 12:51

Odborník_

Re: Re: Re: Máme se líp.
Nevím přesně kolik to průměrné zadlužení je, ale tuším že se pohybuje v desítkách tisíc, což je pakatel oproti průměrným úsporám, které činí 360 tisíc kč na obyvatele.
Takže ano, někteří lidé se zadlužují více než je pro ně únosné, ale naopak někteří lidé spoří více než kdy před tím a v průměru je ten výsledek vysoce pozitivní.
0/0
17.8.2005 11:03

babacek

Re: Re: Re: Re: Máme se líp.
Podle statistik by to mělo být něco okolo 500 tisíc.Nevím však zda do těchto čísel nejsou promítnuty i půjky na podnikatelské aktivity.
0/0
17.8.2005 12:55

miro_22

Re: Re: Máme se líp.
když jde o peníze lidi se nechovají racionálně - příklad stratíš peníze na benzín, ale v zápětí si vybereš z bankomatu další, když stratíš lístek do divadla tak do divadla nepůjdeš.
 
0/0
17.8.2005 9:45





Najdete na iDNES.cz