Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britové zabouchli dveře radikálnímu duchovnímu

Velká Británie pokračuje v tvrdém postupu proti radikálním muslimům. V pátek zakázala návrat do země duchovnímu Umaru Bakrímu Muhammadovi. Ten odjel ze země minulou sobotu do Libanonu. Tamní úřady ho ve čtvrtek zadržely, po 24 hodinách byl propuštěn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Xaver01

To je síla tedy
To je síla, že jednoho odsoudí v Jordánsku za terorismus na doživotí a on si prchne do Británie a Británie jako ta pitomá blondýna naletí na jeho škemravé oči a ebenové vlasy, že si ho tam nechá místo toho, aby ho sama popravila. :-) To se musím smát. Až zanikne evropská civilizace, zanikne svou vlastní blbostí!!!
0/0
15.8.2005 10:06

EAMON

Vtip týdne
"Ať Bush ví, že naše kapacity jsou větší, než mají Spojené státy," prohlásil mluvčí íránského ministerstva zahraničí Hamíd Rezá Asefí.
 
 
0/0
14.8.2005 15:20

Taras Bulba

Re: Vtip týdne
Na tom není nic k smíchu!! Potom, co Američani prohráli s Irákem v Matce všech bitev a taky zdánlivě vyhráli nad Ruskem studenou válku, kterou prej ve skutečnosti prohráli na celý čáře, bych se nedivil tomu, kdyby tady nějakej "vodbornik" obhajoval i tohle.
0/0
14.8.2005 18:27

osvetitel

Re: Re: Vtip týdne
No konecne nekdo kdo tem levicakum vyvratil tu jejich propagandu o "amickem" zabirani celeho sveta!Ten kdo vsecko prohrava nemuze zabirat !
0/0
14.8.2005 18:51

Kleki Petra

Re: Re: Re: Vtip týdne
No, nevím. Neprohrálo náhodou Německo nějakou válku?
0/0
15.8.2005 10:08

Xaver01

Re: Re: Vtip týdne
USA tam nepotřebují vysílat konvenční vojsko. Mohou to udělat podobně jako Izrael v JomKippurké válce. Vyslat pár střel středního a dlouhého doletu a všechnu podezřelou infrastrukturu v mžiku rozprášit. A určitě by zbyla jedna střela na palác toho kacíře Chameneího. :-)
0/0
15.8.2005 10:08

Kleki Petra

Re: Re: Re: Vtip týdne
...a podezřelej je každej!
0/0
15.8.2005 10:09

108Petr111

Drzime palce Britum
Je to potrebne a dulezite opatreni nepoustes k nam do Evropy vice radikalu a vyhostovat ty, kteri se tu usidlili. Muslimove a jejich vira jsou neslucitelni s demokracii a s nasimi hodnotami. Nemeli bychom si je sem poustet. Oni se nikdy nezaintegruji a neprijimaji nase hodnoty. Oni si zakladaji na Koranu, ktery primo vybizi k nasili proti jinovercum, zeny chape jako polovicni bytosti a mir podle Koranu bude jen tehdy, budou-li vsechny zeme patrit jedinemu bohu, rozumej islamu. Evropa musi zustat Evropou. Prosim hlasujte proti vstupu Turecka do EU. Petice na www.voiceforeurope.org
0/0
14.8.2005 9:11

mrkew

islam nelze pochopit-lze jej vsak znicit,a to navzdy-
v zajmu vsech liberalnich obyvatel planety, v zajmu zachrany lidstva a pozitivniho vyvoje do budoucna-a islamem na teto planete nelze niceho pozitivniho dosahnout,je tedy v zajmu vsech rozumnych lidi znicit toto zvracene uceni a jeho pohanske koreny-viz zajimavy clanek jez stoji za zamysleni:-))
0/0
13.8.2005 2:37

ježkovy_voči!

Re: islam nelze pochopit-lze jej vsak znicit,a to navzdy-
To, že ty něco nechápeš, ještě neznamená, že blbí jsou i ti ostatní... :-)
0/0
13.8.2005 4:37

EAMON

Re: Re: islam nelze pochopit-lze jej vsak znicit,a to navzdy-
Ale ty jsi blbec. To přece víš sám.
 
 
0/0
14.8.2005 15:21

Majkyho_pupik

Re: islam nelze pochopit-lze jej vsak znicit,a to navzdy-
islam nelze pochopit-lze jej vsak znicit,a to navzdy-  tyhle blaboly si vymyslel sam nebo sis je nekde precet?
0/0
13.8.2005 12:02

ježkovy_voči!

Sice to sem nepatří, ale
Zde je zajímavý článek v Haaretzu - rozhovor s jedním židovským profesorem, členem skupiny "Noví historikové", do které patří i proslulý Benny Morris. Je to zajímavé čtení - téměř nic v izraelské historii prý není takové, jak se oficiálně učí.
 I worked with diplomatic papers. I didn't feel shame, but I was astonished. I knew that in every country there's a gap between rhetoric and practice, but I don't know of any country where the gap is as great as in Israel. All the leaders speak about peace, Golda Meir used to say that she was willing to travel anywhere in the world to make peace. But these were not truthful words. In the archive, in the Israeli papers, I found that all the Arab leaders were practical people, people who wanted peace.
0/0
13.8.2005 2:28

ježkovy_voči!

Re: Sice to sem nepatří, ale
In an article by Shlaim a few years ago, he summarized what seemed to him the five main arguments of the new historians:
* The official version said that Britain tried to prevent the establishment of a Jewish state; the "new historians" claimed that it tried to prevent the establishment of a Palestinian state
* The official version said that the Palestinians fled their homes of their own free will; the "new historians" said that the refugees were chased out or expelled
* The official version said that the balance of power was in favor of the Arabs; the "new historians" said that Israel had the advantage both in manpower and in arms
* The official version said that the Arabs had a coordinated plan to destroy Israel; the "new historians" said that the Arabs were divided
* The official version said that Arab intransigence prevented peace; the "new historians" said that Israel is primarily to blame for the dead end.
0/0
13.8.2005 2:31

ježkovy_voči!

Re: Re: Sice to sem nepatří, ale
According to Shlaim, the first 10 years of the State of Israel prove this argument. King Farouk of Egypt wanted an agreement, and Israel rebuffed him. King Abdullah of Jordan wanted an agreement, and Israel rebuffed him as well. We have already mentioned Zaim of Syria. Even the archenemy Nasser, writes Shlaim in one of the surprising revelations of the book, sent emissaries and even a personal letter to then-prime minister Sharett, to put out feelers for an agreement. He was also turned down out of hand.
0/0
13.8.2005 4:34

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Sice to sem nepatří, ale
The book gives a clear sense of a state that could not get enough. Moshe Dayan, then chief of staff, pressed for war with Egypt to capture the Gaza Strip and Sharm el-Sheikh, and "raised a suggestion" to capture the West Bank. Yigal Allon pressed for remedying the "long-term mistake" made in 1948, by capturing and annexing the West Bank. Ben-Gurion toyed with this idea and once with another idea; in 1956, a moment before the Sinai Campaign, he explained his great dream to his new friends from France: Israel would occupy the Sinai Peninsula, take over the West Bank and dismantle the Kingdom of Jordan, and reach the Litani River in Lebanon, establishing a Maronite state in northern Lebanon. The entire Israeli leadership (with the exception of Moshe Sharett), says Shlaim, adopted the idea of the "iron wall." The only argument was about where to place it.
0/0
13.8.2005 4:35

milchama

Re: Re: Re: Re: Sice to sem nepatří, ale
To víš, v každé době se naleznou nějací "noví historikové", kteří interpretují historii jinak, než bylo dosud obvyklé. Tím však není řečeno, že ji interpretují správně. Již Shlegel napsal, že historik je prorok naruby. Pokud je to prorok falešný, pak i jeho obraz historie bude falešný...
0/0
13.8.2005 11:53

zpravodajec007

Re: Sice to sem nepatří, ale
A zase zde je poměrně vyčerpávající kritika oněch "Nových historiků". Také něco ocituji:
In 1996, for example, when the historian Ephraim Karsh charged that Benny Morris had falsified certain documents, Morris did not even deign to reply; instead he asserted that Karsh's article on "re-writing Israel's history" was replete with distortions and half-truths, and he went on to add: "His piece contains more than fifty footnotes but is based almost entirely on references to and quotations from secondary works, many of them of dubious value." A look at Karsh's notes indicates that thirty of his references actually refer to writings by Shlaim and Morris, and fifteen others cite primary sources, and the rest refer to studies by major historians such as Avraham Selah and to several books by journalists that Morris himself now adduces in his new book. :-))))
0/0
13.8.2005 19:44

zpravodajec007

Re: Re: Sice to sem nepatří, ale
Za povšimnutí stojí mj. také použité zdroje:
Shlaim goes out of his way to praise the Israel State Archives for the access that it offers to scholars, unlike the archives of the Arab states, which are hermetically sealed to the outside. ...
To write the history of relations between Israel and the Arab world almost exclusively on the basis of Israeli documentation results in obvious distortions. Every Israeli contingency plan, every flicker of a far-fetched idea expressed by David Ben-Gurion and other Israeli planners, finds its way into history as conclusive evidence for the Zionist state's plans for expansion. What we know about Nasser's schemes regarding Israel, by contrast, derives solely from secondary and tertiary sources. The same is true for the planning of defense ministers of Syria and their fantasies of a "Greater Syria."
Atakdále, atakdále. ;-)
0/0
13.8.2005 19:53

fleret1

Jezku
proste,kdyz vyrazim do jakekoli demokraticke zeme s umyslem zacit tam s budovanim komunismu ( ackoli prave pred nim prcham ),zacnu tam zakladat podvratne bunky,vyhazovat objekty a lidi do vzduchu,z tribuny hlasat cosi o didktature proletariatu a ruskem zazraku,tak me bud okamzite daji do arestu,pripadne dozivotne do cvokhausu,nebo me nakopou prdel jako my ted musulmanum a vyzenou do zeme,kde zitra znamena vcera,kam se mi ale vubec nechce...neni co resit,musulmani musi z kola ven,jine reseni neni a sny o multikulti jsou natolik abstraktni a nerealne,ze vylejvani ruznych barev na platno je proti tomu jako skvele dilo mistra serosvitu Vincenta van Gocha...:-)
0/0
12.8.2005 23:31

fleret1

Re: Jezku
a neustale akademicke zvasty o tom,ze to tak neni a hledani vselijakych podivne zprohybanych zduvodnovani ze jsou jina reseni ( ale nevime jaka ) jak s nimi nalozit,jsou licha a pouze prodluzuji krece,ktere muzou lehce prejit v agonii...Britove zacali se spravnym pristupem a postupem,doufam,ze ziska na razanci a Evropa se bude muset chte nechte pridat...je to jen otazka kratkeho casu,nez tu zase neco bouchne...ustup a korektnost je sice mozna,ale ve finale se ocitneme ve srackach bez moznosti cesty zpet...a proto Anglie
0/0
12.8.2005 23:38

fleret1

Re: Re: Jezku
samozrejme,ze misto van Goch a tam melo byt van Rijn...:-)
0/0
12.8.2005 23:49

Isabelle

Re: Re: Re: Jezku
A jiste vis jak to bylo s Michelangelo ...
0/0
13.8.2005 0:12

ježkovy_voči!

Re: Jezku
Souhlasím, že lidi, co vyrazili do cizí země s cílem budovat komunismus nebo zakládat podvratné buňky, by se měli vyrazit nebo pozavírat. Ovšam nevím nic o tom, že přestože mezi východními emigranty utíkajícími na západ byli i agenti KGB, tak by západní země deportovali nazpátek všechny uprchlíky...
0/0
12.8.2005 23:41

osvetitel

Re: Re: Jezku
Pokud zacnou pachat podobne teroristicke akce jako ti muslimove tak je take budou deportovat!Pokud nijak fysicky tam kde ziji neohrozuji civilisty tak je nemuzes prirovnavat k tem co to delaji!
0/0
12.8.2005 23:52

fleret1

Re: Re: Jezku
mno jasne ze ne...ti neradi se vyborne "aklimatizovali" a ja je povazuju za stejne hajzly...abychom si dobre rozumeli i me je tohle proti srsti...politikove jsou zkratka nevyzpytatelni - nemam je rad,at jsou zleva,nebo zprava,ale tady podle me jde o preziti neceho alespon trochu kvalitnejsiho a pracne vybudovaneho...nechapu,proc bych se mel vrhnout do "praveku" se vsim vsudy a modlit se k silenym pomatenym  dedkum hlasajicim nenavist ke vsemu a ke komukoli...at chces,nebo nechces,jde rovnez o politiku...a to se neda nijakym zpusobem ohnout,ani pripadne narovnat... 
0/0
12.8.2005 23:58

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Jezku
Pokud by to, co jsme jak říkáš pracně vybudovali nepřežilo díky teroristickým akcícím, při kterých ročně zahyne v průměru řádově mnohem méně lidí než při automobilových haváriích, tak jsme to moc pevně asi nevybudovali. Teroristé totiž nemůžou dosáhnout toho, co chtějí přímo pomocí těch výbuchů, ale pouze nepřímo pomocí našeho strachu a paniky. A jak je vidět, tak se jim to daří. Oni nerozlišují na vinné a nevinné, například v otázce války v Iráku, v jejich očích jsme vinní všichni. A pokud my uplatníme stejnou zásadu vůči muslimské komunitě na západě, tak se propadneme na jejich úroveň - přesně do toho pravěku.
0/0
13.8.2005 0:18

zpravodajec007

Re: Re: Re: Re: Jezku
Dokážeš z historie vyjmenovat jeden jediný příklad, kdy nějaký Mirek Dušín, který "nechtěl být jako oni", proti svým protivníkům uspěl? Podařilo se už někdy někomu porazit nenávist a nasilí vznosnými idejemi?
0/0
13.8.2005 0:56

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Jezku
A já snad někde tvrdím, že máme proti teroristům bojovat vznosnými idejemi? Naopak, pořád tady opakuju - ti, kteří plánují, finacují a provádějí atentáty patří pochytat a pozavírat, eventuelně zlikvidovat.
0/0
13.8.2005 1:04

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jezku
A co s jejich sympatizanty - tzv. "mírumilovnými muslimy"? Co s onou líhní jejich nástupců? Jistě víš, že pokud nic neuděláš s touto líhní, můžeš chytat a likvidovat teroristy do nekonečna. Proč bychom měli v Evropě tuto líheň provozovat
0/0
13.8.2005 11:27

milchama

Re: Re: Re: Re: Jezku
Vinen jsi tedy v jejich očích i ty. I tobě by bez váhání uřízli hlavu bez ohledu na tvou urputnou kampaň na jejich obranu. Někdo to, holt, asi potřebuje...
0/0
13.8.2005 11:24

Pilat

kazde nabozenstvi
hlasane fanatikem vyzdvihujici prioritu prave jeho viry je nebezpecne. Rikame si vzdelana spolecnost a chovame se hure nez barbari. Inteligentnimi prstiky mackaji tlacitka a lide houfne umiraji. Nevidim diferenci mezi knoflikem a sebevrahem ovencenym vybusninou. Na obou stranach je fanatismus a presvedcive duvody pro zabijeni. Teorie reinkarnace  Tuthanchamon, Viracotcha, Budha, Jezis nebude asi nikdy vedecky spolehlive prokazana coz je vecna skoda pro lidstvo.
0/0
12.8.2005 22:09

fleret1

Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
píše se na zadní straně knihy „Povolené a zakázané v islámu (Al-Halál wal Harám fil Islam kterou vydala Islámská nadace v Praze na konci roku 2004 pod dohledem odpovědného redaktora Vladimíra Sáňky jako jednu ze svých stěžejních publikací v oblasti islámské legislativy....  - Sanka opet exceluje...taky potrebuje nakopat a to tak,ze poradne...
0/0
12.8.2005 22:08

fleret1

Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
Abychom si uvědomili význam tohoto překladu, dodejme, že pro muslima je šarí´a stejně významná jako pro Evropana ústava a zákony. V obou případech se jedná o živý legislativní rámec. Islámské právo šarí´a nalezlo pevný základ v autentických odkazech islámské právní vědy, v koránu a sunně, a jakýkoliv zásah do jejich středověkého pojetí je zakázán. Nelze totiž měnit to, co Alláh jednou odkázal lidem. Alláh je z pohledu islámského zákonodárství jedinou právní autoritou.
0/0
12.8.2005 22:09

fleret1

Re: Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
V knize se dozvíte, že vedle zákazu konzumace drog, nesmíte požívat alkohol ani v malém množství. Ani v lécích. Harám je také stříhání vousů ( výjimkou je zastřihávání kníru), barvení vlasů, nošení příčesků, líčení. Muslim se nesmí rozvést s manželkou, pokud k tomu nemá vážné důvody, jako cizoložství či odepírání ženiny poslušnosti. V knize autor komentuje rozvod jen ze strany muslima, žena je i v tomto ohledu nesvéprávná, konečné „rozvádím se“ musí říct manžel. Výstižný je např. v první kapitole bod 6. „Všechno co vede k zakázanému, je samo zakázané“. Například jde-li o opojné nápoje, Prorok odsoudil nejen ty, kdo je pijí, ale i ty, kdo je vyrábějí, kdo je servírují, kdo vyplácejí své zaměstnance.
0/0
12.8.2005 22:13

fleret1

Re: Re: Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
...zkratka jedna hovadina vetsi druhe a take jedna stiha druhou...
0/0
12.8.2005 22:16

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
Ale nenapsal jsi ty sám kdysi, že v podstatě souhlasíš s názorem toho amerického pastora, že útoky na WTC byly trestem za zkaženost západu, prostituci, homosexualitu, drogy, liberalismus atd? :-)
0/0
12.8.2005 22:34

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
Nevim co napsal ale v tom pripade zase ta valka "Bushe" musi byt trest zato co vyvadi s krestanama sami mezi sebou zato co delaji turistum, svejm zenam a zato rezani hlav zejo?
0/0
12.8.2005 22:41

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
Ps.Jeste jsem zapomel na ty teroristicke axe co pachaji v nemuslimskych zemich na civilistech zato ze jim byla poskytnuta sance lepsiho zivota od tech co je prijmuli mezi sebe!To potom take musi byt bozi trest!
0/0
12.8.2005 22:45

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
...predevsim to napsal Tajemnik...citoval tusim z nejakeho platku a ja jsem k tomu napsal z prde*e,ze s tim by se dalo souhlasit ...ocekaval jsem Tajemnikovu reakci ( jak jiste vis,tu a tam si ze sebe delame legraci ),ale on se nechytil,zato ty jsi reagoval tremi divicimi se smajliky...to bylo vsechno...jinak,abych to uvedl na pravou miru...obecne me spolecnost,ktera by davala prioritu pouze konzumu pomerne sere,ovsem to se s musulmany a islamem neda vubec porovnavat...s odstupem casu a tvoji mylnou pripominkou vsak rikam,ze jakakoli zkazenost nezbytne vede k zahube ( narazim na Pierre Teilhard de Chardina - bod Omega) - to by ovsem muslimsky svet uz davno nesmel a nemel existovat...:-)
0/0
12.8.2005 23:22

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozptylte nejasnosti panující ohledně islámského práva šarí´i,
OK, beru na vědomí žes to mysles z prde1e, jinak s tím komzumem souhlasím... :-)
0/0
12.8.2005 23:35

Pilat

vecna skoda
kdo ted bude anglanum pripominat, jake kure^stvo pachaji v Iraku?
0/0
12.8.2005 21:52

rasta_vesta

Re: vecna skoda
maji nejakou freedom of speech
jako v Kanade 
0/0
12.8.2005 21:54

Pilat

Re: Re: vecna skoda
to jo, ale nebudou tam lidi, kteri by to hlasali
0/0
12.8.2005 22:03

fleret1

pro Jezkovy voci
je opravdu zajimave,jak projevujes starost o americke penize a nasledne o lumpy z OSN...zde mas nekolik skvelych videoklipu,aby jsi se vratil do realu...promlouvaji k nam,hulakaji,vyhrozuji,zkratka projevy silencu vyznavajicich ten " pravy " islam...tady hledej priciny kopancu do prdele s trajektorii Eufrat/Tigrid,ktere jak doufam budou hostnout a  budou stale tvrdsi a tvrdsi...:
a potom se ptej,proc by mela byt J. Oukl a ji podobni nakopana i se svoji
familii do prdele...tedy vykopana z CR...
0/0
12.8.2005 21:25

barbudo

Re: pro Jezkovy voci
... něco se děje, šabličko?
... víte, kolik stamilionů dolarů stál militantní Islám? Tak se snad musí využít ...
0/0
12.8.2005 21:40

fleret1

Re: Re: pro Jezkovy voci
...ale nedeje se nic...jen jsem chtel Jezkovi pripomenout,ze nekolik " malo jedincu " jak je zde neustale zduraznovano  k nam cile promlouva...a jak hezky,jak pekne,jak s laskou k bliznimu...jsem totiz zvedav,jak velkou skupinu musulmanu bude tech "nekolik malo" jedincu citat ca za rok...jinak,"militantni islam" je opet neco noveho ...takze,z predchazejiciho zname islam fundamental. ,umirneny,mirumilovny,odkloneny,vykloneny,vyvrknuty a nyni pribyl militantni...a co za tyden,jaky to bude za tyden ??? - to je sazka do loterie...
0/0
12.8.2005 21:56

ježkovy_voči!

Re: pro Jezkovy voci
A je na těch klipech i někde Jana Al Oukla? :-)
0/0
12.8.2005 21:54

fleret1

Re: Re: pro Jezkovy voci
zatim ne,ale co neni,muze byt,ne ? Pri svych vyrocich a "filosofii",tak jak se predvedla bych skoro rekl,ze by si v teto serii videoklipu a jejich hodnoceni vybojovala slusne a cenne umisteni...velmi zdatna budouci bojovnice...:-)
0/0
12.8.2005 21:59

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: pro Jezkovy voci
No to já právě nevím. Ona někde vyzývala ke džihádu nebo k teroristickým útokům? :-)
0/0
12.8.2005 22:22





Najdete na iDNES.cz