Diskuze

Kamiony: pryč ze silnic

Jedou ve vlaku inženýři a politici. Každý politik má svou jízdenku, inženýři mají jednu dohromady. Když přijde průvodčí, inženýři se schovají na záchod, průvodčí zabouchá na dveře WC, inženýři podstrčí jednu jízdenku a průvodčí spokojeně odejde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

karoten

23. 8. 2005 16:25
Dneska bude na 2ce Velká Pacifická dráha
Dívejte se v 8, uvidíte jaxe propojovala Amerika v době, kdy auto neexistovalo.
0 0
možnosti

Jirmat

16. 8. 2005 13:20
super češké řešení
Rozdíl mezi tím, jak se chová a jaké potřeby na silnici má 35 tun naloženého tiráku, který měří 17 metrů, a čtyřmetrové auto vážící 1500 kilo, je gigantický. Přesto obě tyto nesouměřitelné hmoty používají stejný dopravní systém a tak naše vláda u každěho města nechala postavit kratičký čtyřproudový obchvat,zpoplatnila ho a české osobní automobily vyhnala na staré a nevyhovující komunikace.Taky řešení že  
0 0
možnosti

Mak1

16. 8. 2005 12:40
Autor článku je
naprostý idiot. Pokud vím, tak proti němu je ( bylo ? ) vedeno trestní stíhání za miliardové ztráty Komerční banky. Hlavně, že z každého litru benzíno si stát ukrojí 20 kč a pak nadává, že nejsou peníze. 
0 0
možnosti

emilnadenicek

16. 8. 2005 9:47
Nestačim se divit
Co to ten pán povídá o těch Kamionech?A to řidil banku?Naštěstí řidil.Kamiony jsou krev ekonomiky...bez nich to nejde argument...s železnicí je směšný.Železnice je absolutně neflexibilní, dokáže dopravovat jenom zboží, materiál po velkém množství, což je dost nepraktické, ale je potřebná.Vytlačit kamiony ze silnic to je názor člověka, který neví o čem mluví.
0 0
možnosti

Schumi25

15. 8. 2005 16:52
co to je zase za názory?
Až zase pudete floutkové nakupovat do supermarketu, nebo tankovat benzín, tak se zkuste zamyslet, kdo asi tam to fšecko zboží navozil. Asi děda Mráz přes noc, ne? Kamiony patří na silnice stejně jako vy fšicky vostatní a jestli ne tak se děte napást trávy na louku, protože v supermarketu právě došlo zboží. Stáfka D'djejů = stáfka kamioňáků
0 0
možnosti

miro_22

15. 8. 2005 17:48
Re: co to je zase za názory?
zas další příklad omezeného jedince
0 0
možnosti

Netasek

15. 8. 2005 13:27
souhlas
ted to jen zrealizovat...
0 0
možnosti

Culeto

15. 8. 2005 11:11
Pro ZO a Christo II.
Bohužel než bude přijata legislativa povolující takové soupravy provozovat na celém území, tak proteče hodně vody, třeba v těch nových kanálech evropských vodních cest jejichž výstavbu chce betonová lobby za výrazné podpory EU stavět.Čímž padá i poslední argumet pana dvojtého bývalého ředitele o nečinnosti EU. EU koná a jsou za tím opět jen peníze, jak překvapivé, že ?
0 0
možnosti

Culeto

15. 8. 2005 11:08
Pro ZO a Christo I.
Těžko Vám asi argumentovat. Takže to shrnu.I.Peněz vytvořených dopravou je hodně, problém je v přerozdělování peněz vybraných státem.II.Argument ,  Trabik vs. kamion = průměrné stáří kamionu 8,5 roku, průměrné stáří osobního vozidla 15 let. Když si propočteme průměrný počet vozidel a km na obou stranách vyjde Vám množství splodin menší u osobních automobilů ? Co se týče omezení piočtu kamionů, řešení existuje, ale asi by se vám nelíbilo,jsou to totiž souupravy o celkové délce 30m, jejich přepravní kapacita nahradí 2,5 low decku, díky počtu náprav dojde k výraznému snížení měrného zatížení na 1 nápravu (menší opotřebení silnice), menší množství výfukových spoldin. Tyto soupravy jezdí ve skandinávii, zkoušej je v Německu,mají 1 nevýhodu neprojedete s ní běžným kruhovým objezdem, tak hojně budovaným v rámci EU.
 
0 0
možnosti

MilanMilanMilan2

15. 8. 2005 11:01
Omezit kaminonovou dopravu lze velmi jednoduše
a s minimálními náklady: koupit váhy, na hranicích povinně vážit každý kamion (už tím se vyselektuje polovina), vážením se to zdrží a další polovina proto raději pojede jinudy. A hned tu máme přijatelnou 1/4 zahraničních kamionů. Samozřejmě vážit české kamiony ve vnitrozemí, ale pokutovat ne řidiče, ale MAJITELE přepravních firem.
0 0
možnosti

dislektik

15. 8. 2005 16:55
Re: Omezit kaminonovou dopravu lze velmi jednoduše
TI CO VÁŽÍ KAMIONZ UŽ JE PŘESTALZ VÁŽIT DÁVNO PROTOŽE TO MAJÍ VŽDZ PŘESNĚ ROYLOŽENÝ.VÁŽÍ SE SKLÁPEČKZ A TI CO VOYÍ DŘEVO PROTOŽE TO NEJDE NALOŽIT NEŽ TAK ŽE MU TO PROSTĚ NESEDÍ ASPON NA JEDNU NÁPRAVU A TAK JSOU TO PRO POLICISTZ NEJLÉPE VZDĚLANÉ PENÍZE
0 0
možnosti

zo

14. 8. 2005 22:17
jen tak
Jenom aby to časem nedopadlo tak že kamiony budou stát po celé délce dálnic a než přejedou hranice tak řidiči z toho zmagořej a rychlejší pak bude stejně ta doprava po železnici.Hezky tady všichni počítaj, ale selskej rozum mluví úplně jinak že pánové.Jestli se něco neprovede s omezením kamionů na dálnicích obecně a to nejenom u nás tak ty konce bych pak nerad viděl.Uvědomujou si to tady všichni ti co  počítaj kolik miliard prej za kamiony dostává stát?A takovej rozhulenej kamion myslím navíc rozhodně více ničí navíc životní prostředí než starej trabant.A že těhle starejch kamionových krámů jezdí po našich cestách o tom snad žádná.Takže jednoznačně pryč s kamiony z cest.
0 0
možnosti