Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blair: Vyženeme všechny, kdo hlásají nenávist

Pravidla hry se změnila, končíme s ohledy. Tuto zprávu vyslal britský premiér Tony Blair těm, kdo by chtěli v Británii šířit náboženskou nenávist či podněcovat k terorismu. Blair upřesnil nová protiteroristická opatření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Júlinek šíšal

:-O
....
Two US Humvee vehicles and a large armoured patrol car were burned out by the attack, the US military said.
There has been a string of big attacks and ambushes in recent weeks, including the killing of 14 Marines in the town of Haditha last week.
The troops were attacked at about 2330 (1930 GMT) on Tuesday night, the US military said.
More than 40 soldiers have died in the latest wave of violence against US troops across Iraq.
The killing in Haditha was the single deadliest attack against US forces since the start of the US-led invasion in 2003. ...
 
... nějak se nám to šíření svobody, demokracie a prosperity zvrhává, ne? ...asi opět podle těch nejlepších vzorů naší civilizace, ne? ...
0/0
10.8.2005 12:12

mtis

Re: :-O
Hele a myslíš na Bushe a na americkou armádu pořád a nebo jenom v noci?
 
Kdyby to bylo jenom v noci, tak je to jenom obyčejná sexuální perverze, naopak to bude horší, bude to jednoznačně duševní choroba ...
0/0
10.8.2005 21:59

Júlinek šíšal

ANI SÁM MATES NEZMĚNÍ
svým lhaním nic na skutečnosti, že jyrka lhal, lže a bude lhát lidem včetně svých zákonotvůrců, ale už ne dlouho. Bude odvolán, postaven před soud a odsouzen. Ani Matýsek to nemůže ovlivnit k lepšímu - jen a pouze k horšímu - pro lidi a i pro sebe ! .... ...
0/0
9.8.2005 11:17

mtis

Re: ANI SÁM MATES NEZMĚNÍ
Koukám, že s naším Juldou-Fuldou to právě šlehlo o zem.....nebo je dneska zBushený do němoty !!!
0/0
9.8.2005 11:23

Júlinek šíšal

Re: Re: ....šel matýsek do iráku s motykou, motykou,
by tam vykop HN zbraň velikou, velikou. Nebyly tam HN ybraně, byl to buš, byl buš, a ten zařval na matese kuš, a krok drž ...  
0/0
9.8.2005 13:54

mtis

Re: Re: Re: ....šel matýsek do iráku s motykou, motykou,
Ty opravdu musíš trpt jako zvíře, tohle člověk s normálním prahem bolestivosti po tobe nemůže ani číst, ne tak napsat.
Ta obses e Bushem to musí být opravdu hrozné, nedalo by se s tím něco udělat?
Nějaké prášky by ti mohly ulevit, ne? Nebo třeba takový let z 10-tého patra, ten by ti určitě pročistil mysl ...
0/0
9.8.2005 21:45

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: ....šel matýsek do iráku s motykou, motykou,
máš recht ... kdybys věděl, co za utrpení je muset akceptovat takovýho matesa jak si ty, a muset si přitom pořád opakovat: to nic, třeba on je geneticky taky člověk, ... třeba za tu svojí zdrůdnost snad ani nemůže ... snad o ní ani neví  ...!  ... ...
0/0
10.8.2005 9:25

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: ....šel matýsek do iráku s motykou, motykou,
Nefňukej pořád, soudruhu !!!
Poruč raději větru, dešti !!!!!
0/0
10.8.2005 22:26

Júlinek šíšal

kordíků....
KDO NEJDE S NÁMI JDE ( fleret1 , mail , 06.08.2005 12:19 ) vlákno | reagovat
problem evropy je v tom,ze evropsky clovek se pomalu ale jiste stava sablonou,spise hmotou redukovanou na potreby,na konzum...klasicka hyerarchie hodnot se meni na zmeteni hodnot...narazime na to na kazdem kroku...
0/0
8.8.2005 15:33

Júlinek šíšal

Re: kordíků....
 šablona   ... může tolik pít? ...
0/0
8.8.2005 15:35

mtis

Re: Re: kordíků....
Šablono - opatrně na játra !!!
0/0
8.8.2005 21:32

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: matýsku ...
nějak to máš popletený ... ledaže jsi evropan, jak mluvil kordík ... a pokud trpíš samomluvou ....
0/0
9.8.2005 19:33

mtis

Re: Re: Re: Re: matýsku ...
Já evropan jsem, co ty, ty jsi podle jazyka tak .... hmmm... asi tak Avar !!!
0/0
9.8.2005 21:46

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: matýsku ...
však to už znám : kdo není jako ty, nemůže být přece nic jiného ...že?  ...a co s tím klasicky hyerarchickým  zmetením, nebo jak to řekl, hodláš dělat? ...  
0/0
10.8.2005 9:28

merrygold

1984
Pokud se nemýlím, "1984" od George Orwella se odehrává ve Velké Británii, že?
0/0
8.8.2005 8:11

EAMON

Měli by je hnát bičem
Jen ať je vyženou. A celou cestu by je měli hnát bičem.
 
 
0/0
7.8.2005 20:19

ježkovy_voči!

Re: Měli by je hnát bičem
Často se ti zdává o práskajících bičích? 
0/0
7.8.2005 20:28

Júlinek šíšal

Re: Měli by je hnát bičem
tak to abys, Růžo, už pomalu začal balit  ... a přitom myslet na to, jak tu budeš mnohým chybět ...   ... ale jak to bude s pudlem?   ...
0/0
8.8.2005 5:34

mtis

Re: Re: Měli by je hnát bičem
Kdes nechal mávátka šišlalálku?
0/0
8.8.2005 5:47

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Měli by je hnát bičem
ahoj, matesi ... tebe už přesídlili? ....
0/0
8.8.2005 5:57

mtis

Re: Re: Re: Re: Měli by je hnát bičem
Ne, to jenom tobě se pořád od té šlupky točí palice ....
0/0
8.8.2005 5:59

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Měli by je hnát bičem
...jaká škupka? ...ty jsi puknul? ...
0/0
8.8.2005 9:58

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měli by je hnát bičem
Ne, to opravdu smrdíš TY !!!
0/0
8.8.2005 21:24

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Měli by je hnát bičem
nene    tyty ...ty
0/0
10.8.2005 13:10

HEROSTRATOS

Islamistům III.
Fanatik co zabil toho Nizozemského režiséra se oháněl tvrzením, že ho přímo Korán vybízel, k vraždě. Měl pravdu, neboť Korán muslimy skutečně vybízí k vraždění nevěřících. Korán 9:39. Jestliže nevytáhnete do boje, Bůh vás potrestá trestem bolestným, vystřídá vás národem jiným a nebudete Mu moci v ničem uškodit, neboť Bůh je věru mocný nad každou věcí. 8:17 Nejste to vy, kdo je zabili, ale Bůh je zabil; a nevrhals ty, když jsi vrhal, nýbrž byl to Bůh, kdo vrhal, aby vyzkoušel věřící zkouškou dobrou, od Něho přicházející, vždyť Bůh slyšící je, vševědoucí! - takže podle muslimů je vše v pořádku.
0/0
7.8.2005 19:05

HEROSTRATOS

Islamistům II.
Korán zdůrazňuje, že nevěřící budou v budoucnosti na tomto světě mocně trestáni (5:34) a podrobně popisuje jejich strašlivé utrpení a tvrdí, že půjdou do pekla a budou „napájeni vodou vroucí“ (47:15) nebo „hnisem tekoucím“ (14:17), že budou zachváceni kouřem a plameny ze všech stran, a když budou prosit o pomoc, „bude jim pomoženo vodou podobnou kovu roztavenému, jež spálí tváře jejich“ (18:29)...
0/0
7.8.2005 18:58

dislektik

p.BLAIR: ROMY SI ALE NECHTE MY JE SPÁTKY TAKY NECHCEM
0/0
7.8.2005 18:58

HEROSTRATOS

Islamistům: Přečtěte si Korán ať víte o co jde...
Korán říká skoro v každé Súře muslimům, aby zabíjeli nevěřící, kdekoliv je potkají (2:191), vraždili je a byli k nim tvrdí (9:123), zabíjeli je (9:5), bojovali s nimi (8:65 ), šli proti nim s velkým úsilím (25:52), neměli s nimi slitování, protože nevěřící patří do pekla (66:9), stínali jim hlavy; pak „až jim způsobí úplnou porážku, pevně je spoutali” kvůli výkupnému (47:4).
0/0
7.8.2005 18:55

EAMON

USA: 200 000 nových prac. míst
nezaměstnanosti zůstala na téměř čtyřletém minimu 5,0 %, na které se dostala v červnu.
Zpráva o vývoji na trhu práce je poslední významnou složkou hospodářských údajů, které budou posuzovat představitelé americké centrální banky (Fed) před rozhodnutím o nastavení úrokových sazeb. Předpokládá se, že Fed v úterý zvýší úrokové sazby o 0,25 na 3,5 %.
Americký HDP se ve 2. čtvrtletí zvýšil o 3,4 %. Ekonomika má navíc podle analytiků prostor k výraznějšímu růstu.
 
 
0/0
7.8.2005 16:42

babacek

Vyženeme všechny.
 Na jedné straně teroristi kteří již věřejně hlásají nenávist a podporu útokům neskrývavaje již ani svojí tvář.Na straně druhé zastánci kteří hlásají neházejme je do jednoho pytle.
11.září Útok na New York.Celí svět je v šoku a truchlí nad smrtí mnoha lidí různých národností.Dokonce i rudá Čína projeví zármutek a odpor nad tímto činem.
A tak se ptám jak se postavil Islámský svět k této tragédii.Lidé vychází do ulic a slaví své vítězství nad USA.A tím davají jasně a srozumitelně najevo svůj souhlas z terorizmem a sami se tak odsuzují k izolaci od ostatního světa ke kterému bude postupně docházet.
0/0
7.8.2005 13:54

Majkyho_pupik

Re: Vyženeme všechny.
myslis ty bandy deti a pubertaku v Palestine a Iranu?
0/0
7.8.2005 14:01

beklo

Re: Re: Vyženeme všechny.
ty jsi produkt spojeni zeny s poustni krysou?
0/0
7.8.2005 14:01

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
0/0
7.8.2005 14:02

mtis

Re: Re: Vyženeme všechny.
To bylo tak 1% z nich. ostatní jenom kupovali trička s Usámou a někteří z jejich tuzemských vůdců dokonce dodnes tvrdí, že žádný 9-11 nebyl a i město New York že je výplodem židovské propagandy .... inu konzistentní názory ....
0/0
7.8.2005 14:26

babacek

Re: Re: Vyženeme všechny.
Nevím,že by děti nosily fousy a někteří měli střeckou tvář.Já chápu,že vám již záběry následně z muslimských zemí( z vyjímkou Emirátů) vypadli z paměti.Mne však ne, kdy tančili davy lidí a na místo odsouzení takového činu oslavovali Bin Ládina a nesli transparenty z jeho podobou.A kdo oslavuje smrt jiného stává se spoluodpovědným za daný čin.
0/0
7.8.2005 14:27

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Televizní archívy jsou na internetu. Uveď tedy odkaz na nějaké takovéto záběry.
Tohhle je jediné, co se mi podařilo najít. Asi 20-ti člená skupinka palestinských dětí s několika dospělými. V pozadí normálně chodí lidé a jezdí auta a nikdo se nepřipojuje k jásání. Vypadá to, že tzv. demonstrace je uměle naaranžovaná pro media...
Naproti tomu Američané v New-Yorku zatkli skupinku mladých Židů, kteří se radovali a fotografovali na pozadí hořících budov. Psal o tom izraelský Haarezt i židovské noviny v New-Yorku a skotské noviny Sunday Herald, který zmiňuje i možnost, že alespoň někteří z nich pracovali pro Mossad.
0/0
7.8.2005 17:38

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
A ještě jedny americké židovské noviny...
0/0
7.8.2005 17:47

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
A zeptal jsi se svého šéfa Abbase al-Mutasína, jestli on osobně odsuzuje 9-11, spáchaný jeho souvěrci a organizačními souputníky, soudruhu pichlavé vočičko?  
0/0
7.8.2005 18:07

babacek

Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Každý zastánce i toho nejodpornějšího činu najde své příznivce.A vzhledem,že již uplynula slušná doba od události nehodlám vám nic vyhledávat.Kdo chce znát pravdu hledá jsi sám.Já to mám na VHS pro svojí potřebu a nemám žádného důvodu si takovou událost vymýšlet.Tento spot odvysílaly snad všechny TV kanály ve svém zpravodajství.A to co píšete o Semitech je možné,ale tuto zprávu jsem zase neviděl já.V případě Muslimského světa šlo však o masy a ne skupinku nějakých extrémistů.A to snad rozdíl je.
0/0
7.8.2005 21:09

babacek

Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Tak ještě jednou.Články na které odkazujete nejsou z dané doby,ale např.Židovské novimy jsou datovány rok 2005.TV záběry sice hovoří o útoku nic méně nejsou to autentické záběry bezprostředně po útoku kdy svět oblétaly snímky bortících se mrakodrapů a oslavy toho činu kde byl zástup stejný jako když se koná cesta věřících do Mekky.( to jen pro porovnání)
0/0
7.8.2005 21:24

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Článek ve "The Jewish Week" je datován 2.11.2001! Datum Sunday August 7 2005 nahoře je aktuální datum a ne datum článku.
Vzhledem že na na záběrech CNN beží reakce světa na útoky, tak musí pocházet z doby těsně po útoku...
Pokud máte nějaké záběry na VHS, tak je umístětě někam na internet ke stažení... jinak to budou jen kecy a prdy...
0/0
7.8.2005 22:06

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Bojuj, jednou, až budeš velký kluk tak konešně dokážeš, že si Bush ty baráky shodil sám a dostaneš řád čestného velblouda !!!
0/0
8.8.2005 5:49

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Tento dokument CNN který tak razantně obhajujete byl již mnohokrát použit v souvislosti která měla dokumentovat uplně jinou scénu.Pouze byl pozměněn komentář.Sám uznávate,že článek je z roku 2005 a tedy již není objektivní protože je již zatížen názory na odvetnou akci USA v boji proti terorizmu.Proč já bych vám měl umisťovat někám soukromé záznamy.Pokud vás to tak bere tak požádejte např.ČT o odkaz.Nebo některou komerční TV vysílaly to všechny televizní stanice.A pokud neumíte argumentovat bez ,,keců a prdů´´tak raději vůlbec.Děkuji.
0/0
8.8.2005 6:17

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Tak znovu pro blbáčka: článek v Jewish Week je z 2.11.2001, čili necelé dva měsíce po útocích! Článek ve Forward je z 15. března 2002, čili také nepříliš daleko.
Datum 2005 pod žlutou lištou je aktuální dnešní datum, které se zobrazuje každému, kdo vstoupí na jmenovanou stránku, bez ohledu na to, jaký článek si právě čte. Dnes je tam Monday, August 8, 2005. A mimochodem vůbec nechápu, jak by informace o zatčení pěti izraelců jásajících při pohledu na hořící věže byla zatíženy názory na odvetnou akci USA proti terorismu. Uvedl jsem ti 3 židovské (dvoje americké a jedny izraelské) a jedny skotské noviny. Myslíš, že názory amerických a izraelských židů jsou dnes na americkou akci negativní? 
0/0
8.8.2005 11:27

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
A v souvislosti s tím dokumentem CNN se opravdu objevilo obvinění, že se jedná o zfalšované záběry, které ve skutečnosti zachycují Palestince radující se ze Saddámovy invaze do Kuvajtu, což CNN i Reuters, od jehož kameramana ve skutečnosti pocházejí odmítli. A dokonce ani já nemám tak bujnou fantazii, abych tvrdil, že dvě renomované mediální agentury se spojily, aby zfalšovali své zpravodajství s cílem poškodit obraz Palestinců ve světě po útocích na WTC...   
0/0
8.8.2005 11:42

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyženeme všechny.
Tak ještě jednou pro bodlavé oči.
Datum umím číst docela dobře.Šot na který jste odkázal jsem již viděl díky mladému chlapci jako ilustrační šot i u jiných témat.
Bezprostředně po útoku byla vysílána zpravodajství která byla na živo a tak nebyla upravována jak ta pozdější.Já cítím,že patříte zřejmě pro obhajovatele Islámu.Na tom by nebylo nic špatného kdyby to náboženství nebylo vnucováno všem kteří v tomto světě musí žít a zbytek světa označovat za bezvěrce a neuznat právo na jiné vyznání.Ve jménu toho náboženství páchat masové vraždění neviných obětí.Ve své vlastní zemi pošlapávat lidská práva a to daleko více jak KLDR a rudé Číně.A tak když ve jménu této víry to podle vás páchá jen hrstka extremistických Islámistů kde je tedy odpor této velké komunity proti obdobným akcím ktré jsou ve jménu Aláha páchány  P.S. Izraelci jsou pokud se nepletu semité.A já od poč
0/0
8.8.2005 15:08

antigogo

fanatik
JAKÝKOLI FANATIK JE NEBEZPEČNÝ! A TO BEZ OHLEDU NA VÍRU ! Hlavně by nemělo být zcela nevšímavé okolí takovýchto zatemněnců, oni se totiž i většinou nějak nepřímo odhalí.
0/0
7.8.2005 12:55

Xofo

Než začnete psat o Islam nejlepší vira pro lidi !!
 
muste myslit nad tim co jste zač? a co udělala vaše vira pro lidé, prominte ale taková je pravda. Ale srdce Islam je pořad otevřené pro všechny lidé i pro Vas.
1-Hitler byl Evropan a křestian.
2- maskry proti muslimům v Bosně, v Alpaně.
3- Okupace v Iraku kvuli nafta.
4- Atomové bomby na Japonsku, letec byl také křestian
5- Pomoc židům v okupace Palestiny.
5-likvidace Indianů v severní a jižní Amarice.
0/0
7.8.2005 11:46

poslanec_termit

Re: Než začnete psat o Islam nejlepší vira pro lidi !!
7- bombardovani Srbska na pomoc albanskym teroristum
0/0
7.8.2005 11:57

GhorX

Re: Než začnete psat o Islam nejlepší vira pro lidi !!
Co udělala která víra pro konkrétní část světa je sporné, nicméně vidím, co vidím - křesťanstvím ovlivněná část je technicky vyspělá, zajišťuje občanům slušný život a netoleruje bezpráví. Islámem ovlivněná část nemá co žrát a vrcholem "práva" je kamenování a lynčování. Zdravím do Palestiny.
0/0
7.8.2005 13:17





Najdete na iDNES.cz