Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komedie na téma CzechTek

Velkovýroba mýtů a lží. To je nejviditelnější rys sporu o zásah proti technoparty. A to z obou stran. Na začátku se objevilo několik nepravd ministra vnitra, který se snažil akci obhájit. Přitom těžko lze pochopit rozsah policejního zásahu jinak než jako účelovou akci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

papanikula

sefredaktor
ano souhlasim, pan sefredaktor jako jeden z mala se snazil podat objektivni obraz,dekuji
0/0
7.8.2005 15:18

Trencherman

†††
Vcelku vyvážený názor, je vidět, že pan Šafr není nadarmo šéfredaktorem. Jen mohl v zájmu objektivity jinak napsat poslední větu, třeba takto:
 
Policista, nebo fanoušek techna, který se nechá občas zmlátit, totiž není symbolem svobody.
0/0
7.8.2005 13:57

JUDr. Horšovský

Tak jak 3
Politiku do toho prosím fakt netahejte, o to tu vůbec nejde. Policii jako takové patří dík, že konečně začla řešit ochranu soukromého vlastnictví, dokázala (až na ty výjimečné excesy) odolat útokům a psychickému nátlaku ze strany technařů. Takže než z toho začnetě dělat politickou iniciativu (je krásné sledovat, jak se s tím někteří politici a mediálně známé osobnosti vezou), nebo budete něco tvrdit že byl nějaký útok brutální, podívejte se, jak policie řeší takové akce např. ve Francii nebo v Německu. Jen pro doplnění, tecno hudbu mám rád, sám také jezdím na některé klasické (či snad komerční) technopárty si pořádně "zapařit". Takže nejsem odpůrcem této scény. Ale z tohohle humbuku je mi na nic. S úctou JUDr. Pavel Horšovský
0/0
7.8.2005 11:01

zlej

Re: Tak jak 3
Hezky napsáno. Skoda že opomíjíte ( záměrně? ) některá chronicky známá fakta. Nebudu je tady vyjmenovávat ( to udělali jiní a lépe ), při Vaši inteligenci zajísté víte o co jde.
0/0
7.8.2005 11:01

JUDr. Horšovský

Tak jak 2
nevšímají, (chlapec na plastovém lehátku atd. - kdyby byl zákrok brutální, z lehátka ho shodí, zmlátí jej a lehátko rozkopou). Pokud jde o záběry civilních osob s krvácející rozbitou hlavou, ze záběrů je jasné, že zranění způsobili házené předměty (láhve, kameny) od účastníků technopárty, nikoli policisty, TI JEŠTĚ K MÍSTU KDE BYL ZRANĚNÝ ANI NEDOŠLI! (Vystřižený záběr zraněného samozřejmě ve zpravodajství TV Nova vypadá jinak.) A při výkřicích typu GESTAPO apod. se mi dělá špatně .zažil někdo z těch vykřikujících řádění gestapa? Kdyby to tak bylo, přijedou tři vozidla s těžkým kulometem a bylo by po párty po pár minutách. To by bylo řádění gestapa, to by byl brutální zákrok. Nekřičte něco, o čem nic nevíte. Takže shrnutí. Vůbec se nejdenalo brutální zákrok, naopak, s hledem na útoky na policisty byl velmi mírný! Konkrétní pochybení jednotlivých policistů je samozřejmě nutné prošetřit a vyvodit důsledky pro toho kterého policistu. Nikoli pro někoho z politiků apod.. Politiku do to
0/0
7.8.2005 11:00

babacek

Re: Tak jak 2
Vážený pane doktore dovolte mne dvě otázky.
Jak jste vy potažmo policejní důstojník z jiného resortu mohl zhlédnout policejní a satelitní + několik amaterských které jsou v součastné době k dispozici pouze vyšetřovatelům MV.
A druhý dotaz: Vy nejste členem komory advokátů?Děkuji.
Jinak z příspěvkem vcelku souhlasím.:-)
0/0
7.8.2005 13:28

JUDr. Horšovský

Tak jak?
Přátelé, právě jsem doshlédl cca 4 hodiny videozáznamů ze zákroku Policie ČR při letošní akci Czechtek. Většinou se jednalo o záběry volně dostupné materiály z www.policejnistat.cz. Asi mě ukamenujete, ale dovolím si vyjádřit svůj názor. Záběry jsem sledoval společně s osobou z Policie ČR (která se zákroku nezúčastnila a pracuje v jiné části resortu). Shodli jsme se na tom, že samozřejmě někde evidentně došlo ke konkrétnímu selhání konkrétních příslušníků (tzv. excesům), ale prosím vás, TOHLE NENÍ BRUTÁLNÍ ZÁKROK!!! Kordon se snažil VYTLAČIT dav z pozemků, které pronajaty nebyly. Vytlačit, nikoli vymlátit. K mnohem větší agresi docházelo ze strany (většinou zahraničních) účastníků párty, kteří evidentně byli pod vlivem drog a alkoholu. Házení kamenů, lahví, klacků a dalších věcí je prostě útokem na veřejného činitele a musí tedy počítat s ranou obuškem nebo se zatčením. Pravda, opakované kopání nutné není (exces). Je jasně vidět, že policisté pokojně stojících účastníků si nevším
0/0
7.8.2005 10:59

sdfw

CT05
Policie CR silne chybuje a tim to konci.  Zasah policie CR na CT05 je neomluvitelny a Bublan musi odstoupit pokud si CR chce zachovat "hezkou tvar" Porad na vlastni oci - czechtek...
0/0
7.8.2005 8:05

babacek

Zase bijí děti !!!
Ve sporu o letošní technoparty se častěji používá analogie s mlácením demonstrantů v roce 1989.Jedním z prvních kdo tento motiv rozehrál,byl prezident republiky, jehož konzervativní srdce začlo bít v rytmu techno.Demonstranti se této pomocné ruky hned chopili,rozvinuli nápad tvůrčím způsobem a na jejich transparentu nechybí obrázek asi 5 leté holčičky, který má symbolizovat policejní zvůli.Vzorné děti,kteří nyní přiběhly do Senátu požalovat co jim ti zlí udělali,se vystavují řadě otázek.Proč bylo tolik dětí pod vlivem drog?Kdo prodal dětem alkohol?Kdo je pustil bez dozoru večer k lesu?Proč si děti hrály tak ošklivě,že přitom zranily skoro 100 po zuby vyzbrojených policistů,některé těžce.Co by se asi stalo,pokud by tehdy demonstranti dorazili na Národní třídu notně podroušení,někteří pod vlivem drog.Kdyby z jejich holých rukou vylétly naostřené oštěpy a patrony ze slzným plynem.Kdyby se vrhli na policisty a 100 jich zranili.Je škoda,že právě tento drobný - pokračování:
0/0
7.8.2005 7:33

babacek

Re: Zase bijí děti !!!
rozdíl je pod rozlišovací schpností součastného a zdá se,že i minulého prezidenta.Díky tomuto drobnému rozdílu se přece oba dva ocitli ve vrcholných funkcích.Aby měli technaři a jejich příznivci plné právo na své pobouření,museli by se mladí minulí víkend chovat jako demonstranti na Národní třídě.To neznamená,že by se měli nechat bít.Měli co nejrychleji opustit prostor,z něhož je opakovaně vykazovala policie.A hned poté si měli důrazně stěžovat u Českých a třeba i mezinárodních soudů.S podporou našich prezidentů,pravicových senátorů a mravních autorit typu Jaromíra Štětiny by jistě jejich volání nezůstalo oslyšeno.A hlavně by nevypadali jako hodně podajná loutka v rukou kovaných politických profesionálů.Nevypadali by jako malé děti.
0/0
7.8.2005 7:44

Kokeš

Skvělá ukázka "nestrannosti" pana šéfredaktora
Zatímco od ministra Bublana jsou to pouhé nepravdy, od technařů jsou to mýty a lži. Je mi z vás špatně, šéfredaktore!
0/0
6.8.2005 16:22

GhorX

Malý detail, pane šéfredaktore.
Měl byste si udělat pořádek ve vlastních řadách. Blábolení pana Komárka (budiž, je duševně nemocný a na získání clickrate dobrý, ale vraťte ho do Komárkovin), zaujatý komentář pana Bucherta a - jinak to nazvat nelze - schizofrenní názory pana Stegerwalda, to vše s Vaším (tichým?) souhlasem. Alespoň k názorům přidejte dovětek, že nejde o názory redakce.
0/0
6.8.2005 11:52

sageorg

Ale......
vždyť ti policisté chtěli jen projít a docela náhodou a nechtěně zakopli o válejícího a zdrogovaného mladíka
0/0
6.8.2005 9:58

j@ck

Re: Ale......
spadl mi na obušek a pak ještě třicetkrát
0/0
6.8.2005 9:59

amorbid

Re: Re: Ale......
Škoda ,že ne stokrát!!!
0/0
6.8.2005 11:07

amorbid

Takové děti nechci !!!
Tak jsem se podíval na http://czechfet.ic.cz/ a je mi na zvracení.To nejsou naše děti!To jsou děti Havla a ODS!!!
0/0
6.8.2005 8:50

pavel K,plzen

Re: Takové děti nechci !!!
:-) ty fotky jsou nahodna sbirku z ruzne doby a celeho sveta, nektere uz jsem videl pred pul rokem. Podle toho bych neformoval nazor ...
0/0
6.8.2005 9:02

celtic

Re: Re: Takové děti nechci !!!
To je úplně jedno. Mají vysokou vypovídající schopnost....tak to na setkání technařů prostě chodí...
0/0
6.8.2005 9:35

Jesuslives

Re: Re: Re: Takové děti nechci !!!
Jenze opilej fotr na country zabave taky neni zrovna esteticka podivana.. a druhej den je to jenom jako tema vesele historky...
0/0
6.8.2005 11:40

j@ck

Re: Takové děti nechci !!!
přečti si ten anglický nápis u té fotky, jak tam ti 4 močí a dojde ti, že to nemá s Czechtekem nic společného. btw - na spoustě vesnických diskoték se dějí podobné věci. měl bys fakta hodnoti trochu kritičtěji a ne hned věřit každé kravině, které věřit chceš.
0/0
6.8.2005 9:38

Jesuslives

Re: Re: Takové děti nechci !!!
Presne na tyhle lidi plati ten clanek, kazdej si utvoril svoje stanovisko a pak si ho obhajuje. Proste na CzechTek chodi smazky, ale na to, ze jsme prvni v chlastani, za to se jeste placame po ramenech...
 
To nema cenu resit, oni vidi jen to, co chteji. Kdo si chce najit fotku smazky, nebude mu to delat takovej problem...
0/0
6.8.2005 11:47

Jesuslives

Re: Takové děti nechci !!!
Vychovavej si vlastni deti podle sebe, prihlas je treba do pionyra nebo je dej k jehovistum, to je tvoje vec. Pokud nekdo chce brat drogy, je to jeho volba a podle zakona za to nesmi byt potrestan bitim. Az ti tvoje nezkazene deti v patnacti prijdou domu vozraly, tak si to s nima vyrid, jak chces...
0/0
6.8.2005 11:52

jackkpot

Smysl pro humor pana šéfredaktora
Komický je možná novinový titulek "Mlátičky" z CzechTeku... Všechno ostatní na celé události je komické jen do okamžiku, než si uvědomíte, že se to skutečně stalo.
0/0
6.8.2005 8:08

Dr No

Zato je určitě symbolem svobody
policista, kopající do ležícího člověka ....
0/0
6.8.2005 7:30

j@ck

Re: Zato je určitě symbolem svobody
to je ten jednotlivý exces, o kterém pan šéfredaktor píše. problém u policie je ten, že do jejích řad se často cpou opravdu duševně nemocní lidé se zjevně sadistickými sklony a s nějakým komplexem méněcennosti. tito lidé tam jdou právě kvůli té moci, kterou jim to povolání dává a tito lidé potom konají podobné excesy. otázka kolik takových lidí tam je?
0/0
6.8.2005 7:39

Dr No

Re: Re: Zato je určitě symbolem svobody
Důležitější je, jestli se takových lidí policie zbavuje (a jestli se jich vůbec chce zbavovat?) - třeba mediálně známý případ, kdy policajt zcela bezdůvodně za bílého dne před řadou svědků brutálně zmlátil staršího člověka a trvalo to víc jak půl roku, než byl tento zjevný sadistický psychopat propuštěn (jistě s řádným odstupným) a zcela formálně odsouzen (a ani to by se asi nestalo bez masivnich protestů veřejnosti). Z takových případů se dá usuzovat, že právě tohle je možná ten správný typ policisty, který vyhovuje těm, kteří policii řídí ....
0/0
6.8.2005 8:30

j@ck

Re: Re: Re: Zato je určitě symbolem svobody
někteří policajti jsou hovada. násilnické praktiky jsou v řadách policie docela běžné a ruka ruku myje.
0/0
6.8.2005 9:39

nyhof

Re: Zato je určitě symbolem svobody
To jako co? Jak jsem viděl v TV, tak nějaký člověk kopne do stojícího policisty, pak si lehne a policista kopne do ležícího člověka. Jenomže to první se objevilo jen ve zprávách ČT, to druhé feťáci roztahujou po internetu.
0/0
6.8.2005 8:36

Dr No

Re: Re: Zato je určitě symbolem svobody
vidím VELMI podstatný rozdíl mezi kopnutím do stojícího nebo do ležícího člověka ...
0/0
6.8.2005 9:30

MDP

Re: Zato je určitě symbolem svobody
Clovek je relativni pojem...
0/0
6.8.2005 14:31





Najdete na iDNES.cz