Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co od policie chceme?

Tisíce lidí vniknou kromě řádně pronajatého i na cizí pozemky, ty začnou likvidovat svou přítomností, na opakované výzvy policie k opuštění nereagují a posléze se jí postaví s brutalitou, která padesát policistů dostane do péče lékařů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ig-n-or

fakt výstižné
mohu se jen připojit... Díky
0/0
11.8.2005 16:37

jan_poborak

co pan Skrobl o tom vi?
Pan Skrobl je dalsi "psycholog" (co maji psychologove spolecneho s technem?), ktery sedi v teplicku za svym stolem, sleduje televizni noviny a pak pise usudky. Co ON vi o technu a o tom, co se stalo u Mlynce??????? Co s tim vsim ma vubec spolecneho? VUBEC NIC! Je mi lito, Skroble, ale jses uplne vedle!
0/0
11.8.2005 2:12

Ig-n-or

Re: co pan Skrobl o tom vi?
Nevím proč by měl znát techno proto, aby selským rozumem došel k názoru, že než byla ta mrňata zbita, tak šlapali po cizích právech?
0/0
11.8.2005 16:36

Alexus

PAne Štrobl
Fantasticky napsané.
Líp bych to neřekl
0/0
8.8.2005 10:13

celtic

jo
0/0
7.8.2005 18:52

dislektik

TLESKÁM A S PISATELEM 100% SOUHLASÍM
KONEČNĚ TO NĚKDO NAZVAL PRAVÝM JMÉNEM
0/0
7.8.2005 18:51

vlákno

to sedí
souhlas.
0/0
7.8.2005 18:44

Pucmeloud007

Poradek
a zacit muzete na ceskych silnicich. Tam rocne pochcipaj stovky lidi. Ve srovnani s tim nejaky CzechTek nestoji ani za rec
0/0
5.8.2005 23:40

celtic

czechtek...
je vítězství zfetované lůzy nad demokracií a zákony
0/0
5.8.2005 22:23

zlej

Re: czechtek...
Nebreč. Začni brečet až zvítězí rudá lůza. Ale ona stačí i ta růžová. Za podpory černoprdelnické.
0/0
6.8.2005 0:24

Kebnekaise

Re: Re: czechtek...
takze brec !
0/0
6.8.2005 4:39

armyboy

uz by mela skoncit boure ve slenici vody
[dokonceni] zivoty a nikdo do toho radeji nebude zasahovat. Tuto bouri ve sklenici vody muyeme rovnez hodnotit z jinych hledisek nez z hlediska ochrany ustavy a prava. A to z hlediska medii, je leto cas dovolenych a prazdnin tedy okurkouvou sezonu, pak se tedy nelze  divit kdyz dle meho nazoru naprosto legitimni  policejni zasah nalaka media a ta po nem skoci a zacne ho sklonovat ve vsech padech v tomto pripade nelze mediim nic zazlivat, ponekud zavadejici a trochu nemravny je ovsem treti pohled na tuto udalost a to je pohled politicky, protoze kde jsou media jsou i politici to take neni nic divneho ovsem nektere strany a nekteri nasi radoby politici parazituji na teto situaci a vyuzivaji ji ke sve pradvolebni kampani coz mi prijde nemravne ale co take cekat od "lidi" kteri se neboji odsuzovat zakrok na ochranu prava a to navic prava ustavniho vlastnit majetek, je dale zarazejici ze to jsou prave strany ktere hlasaji podporu verejneho sektoru a podnikatelu. autor je analitik
0/0
5.8.2005 22:21

armyboy

uz by mela zkoncit boure ve sklenici vody
jsem momentalne mimo CR, takze nejsem ovlivnen medii a me informace prameni prevazne z internetovych serveru. Avsak plne se ztotoznuji z clankem pana doktora, nebod je zcela zpravnym zhodnocenim cele udalosti. Pokud nekdo porusi zakon a ten byl zcela zjevne porusen a toto poruseni bylo potvrzeni i ze strany statniho zastupce, pak musi prijit trest pokud ovsem zijeme v pravnim state. kazdy jiz z ustavy ma pravo vlastnit majetek a stat je povinen toto nezadatelne pravo branit k tomu pouziva bezpecnostni slozky v tomto pripade tedy policii, ktera podle me delala to k cemu je urcena a to je branila ustavni pravo vlastniku okolnich pozemku. Pokud tedy nechceme aby si v tomto state jez nazyvame pravnim statem delal kazdy holobradek [cest vyjimkam] co chtel a beztrestne poslapaval ustavni pravo pravo. Pak tedy radeji aby se vsichni slusni pracoviti a pravododrzujici obcane odstehovali. Protoze ze chvilku a nebude to dloho trvat se tu budou krom majetku beztrestne poslapavat i lidske
0/0
5.8.2005 22:09

Dr No

Re: uz by mela zkoncit boure ve sklenici vody
milý pane, ani náš právní řád (či spíše bezprávní neřád) nezná pojem tělesného trestu. Proto je nakládačka pendrekem za porušení jakéhosi nařízení nebo příkazu zcela nemístná a nezákonná...
0/0
5.8.2005 22:20

armyboy

Re: Re: uz by mela zkoncit boure ve sklenici vody
tak zde je videt jak malo znate nas pravni rad protoze existuje treba Zakon o policii a tam se pise ze policista je opravnen pouzit pri zaktoku donucovacich prostredku t.j. i pendreku
Zákon České národní rady č. 283/1991 Sb. ze dne 21. června 1991 o Policii České republiky Použití donucovacích prostředků a zbraně policistou
§38 Donucovací prostředky
(1) Donucovacími prostředky jsou
hmaty, chvaty, údery a kopy sebeobrany; slzotvorné prostředky; obušek; pouta; služební pes; vytlačování koňmi; technické prostředky k zabránění odjezdu vozidla; zastavovací pás a jiné prostředky k násilnému zastavení vozidla; vodní stříkač; zásahová výbuška;
0/0
5.8.2005 22:28

Dr No

Re: Re: Re: uz by mela zkoncit boure ve sklenici vody
a je tam taky přesně definováno, k čemu může policista člověka pomocí takovýchto prostředků nutit?
0/0
5.8.2005 22:33

barbudo

Re: Re: Re: Re: uz by mela zkoncit boure ve sklenici vody
... k čemukoli samosebou ...
0/0
7.8.2005 20:50

Pengix

Re: Re:
Zrejme nepoznáš pojem donucovací prostriedok a za akých podmienok ho môže polícia použiť a ak povieš A tak povec aj B.Bola tam výzva ktorá nebola uposlúchnutá a boli tam aj útoky atď.Tak to nezjednodušuj ako ti to vyhovuje.Radšej si naštuduj zákony lebo neznalosť zákona neospravedlňuje
0/0
6.8.2005 0:19

barbudo

Re: Re: uz by mela zkoncit boure ve sklenici vody
... jistěže nešlo o trest. Trest teprve přijde ...
... na obranu svého majetku nedávno použil jakýsi důchodce nedovolenou zbraň a zloději ustřelil nohu. A soud toho důchodce osvobodil ...
... představte si to, že i u nás je možno soukromý majetek bránit ... je dokonce možné, že i k tomuto účelu si platíme policii ...
0/0
7.8.2005 22:05

Trencherman

Re: uz by mela zkoncit boure ve sklenici vody
Bla bla bla
0/0
5.8.2005 23:35

Pucmeloud007

Katbach
z tebe by byl politik jako vystrizenej. Tak krasne zamaskovat, ze je v poradku chovat bezohledne a porusovat zakony a jeste se citit v pravu a ublizene.......Vem to misto Grebenicka. Jirinka Svorcova se rozplace blahem
0/0
5.8.2005 20:42

Arny_71

100% SOUHLAS
S autorem článku zcela souhlasím, napsal přesně to, co si o celé slavné akci CzechKokotTech myslím.
0/0
5.8.2005 20:11

Dodo01

Re: 100% SOUHLAS
Pravda
0/0
5.8.2005 20:27

okkko

aby nelhala
chci už konečně vidět DŮKAZY o házení cihel a kamenů(řekl p.Kníže), házení zápalných lahví!!! a používámí baseballek(řekl p.Bublan)apod.
0/0
5.8.2005 16:20

Pucmeloud007

Re: aby nelhala
ty kameny uvidis na nekolik videich treba na www.policejnistat.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.policejnistat.cz
 
0/0
5.8.2005 20:39

dislektik

Re: Re: aby nelhala
A PROČ TAM NEJSOU FOTKY ČI VIDEA ZMLÁCENÝCH POLICISTŮ TO UŽ BY SMAŽKÁM UŠKODILO CO DĚTI POTENTO
0/0
7.8.2005 18:54

Dr No

Re: aby nelhala
Vsadím se, že "zranění " policajtů tvořila v drtivé většině namožená zápěstí od prudkého švihání pendrekem a ten chudák, který prý málem skončil na vozíčku, nejspíš uklouzl na trávě, pokropené vodním dělem, při obzvláště razantním nápřahu k úderu... Pokud by vrhané lahve a klacky dokázaly zranit tak velké množství policajtů, oblečených do jistě velmi drahé speciální výstroje, měl by se zodpovídat ten, kdo rozhodl o nákupu této výstroje, protože se pak jedná evidentně o nefunkční šmejd.
0/0
5.8.2005 22:17

armyboy

Re: Re: aby nelhala
Použití donucovacích prostředků a zbraně policistou
§38 Donucovací prostředky
(1) Donucovacími prostředky jsou
hmaty, chvaty, údery a kopy sebeobrany; slzotvorné prostředky; obušek; pouta; služební pes; vytlačování koňmi; technické prostředky k zabránění odjezdu vozidla; zastavovací pás a jiné prostředky k násilnému zastavení vozidla; vodní stříkač; zásahová výbuška; úder střelnou zbraní; hrozba střelnou zbraní; varovný výstřel.
takto hovori zakon
0/0
5.8.2005 22:30

lidr

Re: Re: aby nelhala
Raději se nevsázej. Nedovedu si totiž představit, že zlomenina klíční kosti atd. je následkem prudkého švihnutí pendrekem. A položme si proto otázku, jak je možné, že policista oblečen ve výzbroji, která ho má chránit před zraněním utrpí takové zranění? Zřejmě to nebude tím, že účastníci techno párty dávali policistům za štíty květiny.  
0/0
7.8.2005 11:55

katbach

Vážený pane doktore (pokračování)
- není pravda, že chování technařů a hysterické reakce jejich zastánců jsou dokladem přetrvávání bolševického myšlení u nás
- je pravda, že za bolševismu se nikdy nikdo nikoho nezastal.   A když, tak to nezůstalo bez následků - není pravda, že když budeme práci policie (a nejen policie) sledovat a kritizovat, dočkáme se mejdanu technařů v obýváku. - je pravda, že všichni jsme daňoví poplatníci a chceme mít spolehlivou, čestnou a schopnou vládu, stejně i neúplatnou, objektivní a potentní policii.
0/0
5.8.2005 15:57

Jagu001

Re: Vážený pane doktore (pokračování)
Buď seš bůh nebos měl bejt minimálně prezident protože všichni ostatní se přou a hádaj a hledaj důkazy na tu či ono stranu, proč jen se tě nezeptali nevíš?
0/0
5.8.2005 16:03

katbach

Vážený pane doktore (pokračování)
- je pravda, že každá velká akce si žádá technické a hygienické zázemí, je-li organizátorům umožněno toto zázemí poskytnout
- není pravda, že došlo k záměrnému a úmyslnému ničení soukromého vlastnictví. - je pravda, že tito mladí lidé jsou svobodomyslní a rovnoprávní občané - není pravda, že to jsou paraziti, kteří si chtějí užívat za peníze jiných (neutíkají s naším majetkem na slunečné ostrovy či do neznáma, netunelují naše banky.....)
0/0
5.8.2005 15:56

madqwert

Re: Vážený pane doktore (pokračování)
nejen to, ale treba i povoleni a existuje ohlasovaci povinnost...
 a CT ma organizatory???
0/0
5.8.2005 16:06

katbach

Vážený pane doktore,
Vážený pane doktore,
- není pravda, že se policii podařilo rozehnat „agresivní“ účastníky technopárty... - je pravda, že policie brutálně a agresivně zakročila proti mladým lidem, kteří by se rádi stali účastníky technopárty, kdyby jim byl umožněn přístup na legálně pronajaté pozemky za tímto účelem. - není pravda, že se z  účastníků CzechTeku 2005 stali chudáci a málem hrdinové... - je pravda, že to jsou rozhořčení, dotčení a právem rozzlobení občané, kteří se setkali s něčím, co, shodou okolností,  jste vy poznal n
0/0
5.8.2005 15:41

madqwert

Re: Vážený pane doktore,
jo, jaky agresivni ucastnici, mirumilovne deti
www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz" target="_blank" rel="nofollow"> www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz
www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz" target="_blank" rel="nofollow"> www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz
www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz" target="_blank" rel="nofollow"> www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz
www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz" target="_blank" rel="nofollow"> www.rozhlas.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.rozhlas.cz
ty pozemky jim byly pronajate za ucelem CT? Tak mi tu smlouvu ukaz... Ja videl jen smlouvu o vstupu na pozemek:
imgs.idnes.czika/technoparty/smlouva1.htm" rel="nofolow" target="_blank">imgs.idnes.cz"> imgs.idnes.cz
0/0
5.8.2005 15:46

katbach

Re: Vážený pane doktore (pokračování)
na vlastní kůži a věřím, že jste „byl“ Listopadu vděčný za to, že už to nikoho „snad“ nepotká. (Jak je patrno, to není pravda!)
- je pravda, že v mnoha zemích jsou techno akce nelegální..... - není pravda, že bychom se měli   inspirovat neetickým, brutálními a nesmyslnými policejními zákroky proti mladým lidem na kulturních akcích, které nemají v úmyslu nikomu ublížit a nikoho záměrně poškodit, ať je to kdekoliv.
0/0
5.8.2005 15:56

Alexus

Re: Re: Vážený pane doktore (pokračování)
Temito zvasty Katbachu neomluvis ty,kteri napadly Policii,a pak za to naprosto spravne dostaly do drzky.
Tudiz,zadne kecy o inspiraci tu nepis.
Potkalo je to,co si zaslouzily.
Videl jsi fotky? Videl.Tudiz nasledek je naprosto spravny.
0/0
8.8.2005 10:24

kotelnik

Sláva
Tak je tu konečně solidní článek na dané téma...
0/0
5.8.2005 15:40

Jagu001

Konečně
konečně článek který se staví k akci z pozice člověka, který zrovna nesmaží a a techno je mu volný. Doufám, že i nazáry troufnu si říct drtivé většiny lidí se začnou ozývat. A nebude slyšet jen hysterický smažky, který po letech kdy jim to procházelo zaslouženě prohrály.
0/0
5.8.2005 15:30

jackkpot

Re: Konečně
Jsem starší ročník a nemá ani tušení co je smažka. Ale viděl jsem policii, která zasahovala jako smyslů zbavená.
0/0
5.8.2005 15:53

Arny_71

Re: Re: Konečně
Jsem taky starsi rocnik (pro techno-smazky urcite) a videl jsem policii, ktera KONECNE jednala. Ze doslo k prehmatum je jina vec a mely by byt radne vysetreny (vysetrovani Inspekce MV CR prabe probiha, nemylim-li se). Anarchisti narazili, coz je jen dobre, uz mam toho bordelu tady az po krk.
0/0
5.8.2005 20:27

Dr No

Re: Re: Re: Konečně
Jsem taky starší ročník, ale viděl jsem policii, která se za každou cenu snažila najít záminku k brutálnímu zásahu, viděl jsem houfy policajtů v drahé výstroji (pořízené za peníze daňových poplatníků), jak ničí soukromý majetek, viděl jsem psychycky narušené jedince, chráněné uniformou a statutem "veřejného činitele", jak bezdůvodně mlátí neozbrojené mladé lidi... Proboha proberte se - tohle si platíme ze svých daní a takoví úchyláci mají zajišťovat bezpečí občanů?
0/0
5.8.2005 22:04

djdave2

dobry clanek
0/0
5.8.2005 15:28

Trencherman

†††
Pan psycholog Štrobl to poněkud přehnal. Dovolím si nastínit průběh celé akce, jak také mohl vypadat: Policie po zjištění, že se do prostoru Mlýnce sjíždějí účastníci technoparty zjistí konkrétní cíl akce a ověří, zda je s majitelem pozemku uzavřena řádná smlouva. Poté policie za účasti několika desítek mužů dohlíží na to, aby účastníci akce cestovali na pronajatou louku jen po vyznačené cestě. Během průběhu technoparty policie (zase jen v počtu pár desítek mužů) dohlíží na to, aby účastníci neobsazovali jiné pozemky. Případné přstupky v tomto směru řeší hned na místě. Vše probíhá v relativním klidu. Podobně policie přistupuje např. k fanouškům Baníku či Sparty, když jedou na nějaký zápas. Situaci pouze monitoruje, aniž by předem zasahovala. Ještě jsem neviděl, že by policie za pomoci donucovacích prostředků předem bránila fanouškům ve vstupu na stadion, i když samozřejmě ví, že s nimi budou problémy.
0/0
5.8.2005 14:38

Jagu001

Re: †††
jenže místo kde si to všichni užijou = stadion je pronajatý, zaplacený, k řádění určený, a splňuje všechny požadavky od bezpečnostních po hygiernické
0/0
5.8.2005 15:33

chroustík

Re: †††
Pokud by organizátoři od začátku veřejně oznámili svoje záměry, kdy, kde a co, tak Váš scénář mohl být naplněn. Pokud ovšem nikdo do poslední chvíle neví, co, kdy a kde, pozemek není ohraničen není pořadatelská služba, tak se nedivte reakci. Výjezdy fanoušků jsou dnešního dne známy až do konce podzimní sezóny. Tak se na ně lze připravit. A jak známo, fanoušci mají své fankluby, které spolupracují s policií již řadu let. Na rozdíl od technařů. Každý rozmumný organizátor 20ti tisícového mejdanu přijde v dubnu za policajty a řekne bude to a to, tam a tam, tehdy a tehdy, připravte se na to. Všechno jde, ale musí se chtít.
0/0
5.8.2005 15:38

keschu

Zajímavé je pročíst si články
a diskuse, které se na idnes psaly několik dní před vypuknutím vlastního Czechteku. Z nich totiž docela zřejmě vyplývá, že o smlouvě o pronájmu a o místě konání věděli pár dní dopředu snad všichni kromě policie.
 
zpravy.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">zpravy.idnes.cz"> zpravy.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">zpravy.idnes.cz
0/0
5.8.2005 14:26

Arny_71

Re: Zajímavé je pročíst si články
To si delas p r d e l nebo jsi fakt takovy de bi l? Myslis si, ze policajti tady monituruji kazdou priblblou diskusi jen proto, aby 1 den (sic!) pred CT zjistili, kde se ma banda fetaku srazit? Dej si neco hodne studenyho na hlavu ty magore!!
0/0
5.8.2005 20:30

babacek

Zákon a pořádek.
To je co má být záštitou policie.Nesmí však být naše zákonodárství na úrovni Banánové republiky kdy jeden zákon popírá jiný a naopak.Kde není jednoznačný právní výklad a je prostor pro manipulaci.Pak nemůžeme od policie očekávat nic než plnění rozkazů nadřízených kteří z celého chaozu vyberou to co se jim v danou chvilku jeví jako opodstatněné.
0/0
5.8.2005 14:19

jackkpot

Od policie chceme profesionalitu
Panu psychologovi uniklo, a nepochybuji o tom, že zcela záměrně, několik do očí bijících skutečností. Ohání se prací policie kde tu v zahraničí, ale nikde ve jmenovaných zemích by si policie "nevyrobila" záminku k zásahu. To, že policie lhala, bylo již několika důkazy prokázáno. Navíc z uveřejněných map je jasné, že řádně pronajatý pozemek obsadila sama policie! O neadekvátnosti zásahu žádný slušný člověk dnes už nepochybuje.
0/0
5.8.2005 13:44





Najdete na iDNES.cz